Προς το περιεχόμενο
Sami Amiris

Phos Duo: PolyTempora

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρετε.

 

Εδώ και πολλά χρόνια είχα μία ιδέα του πως θα ήταν να συνδυάζονταν πολλαπλά timing στην ίδια μουσική, όπως πχ στη μουσική του Conlon Nuncarrow και άλλων πολυχρονιστών, αλλά σε ένα αυτοσχεδιαζόμενο setting. Μετά από πολύ ψάξιμο και με τη βοήθεια ενός μουσικού Τιτάνα που έχω τη χαρά και την τιμή να συνεργάζομαι πολλά χρόνια, του Αντώνη Λαδόπουλου, ξεκινήσαμε το PolyTempora Project, που είναι ένα σύνολο από πολυχρονικά κομμάτια.

Πολυχρονικότητα (polytemporality) σημαίνει ότι ο καθένας από εμάς υπακούει σε άλλο timing από ότι ο άλλος. Οπότε ακριβώς ή ίδια μουσική την ακούει ο καθένας αλλιώς, διότι αντιλαμβάνεται τη φόρμα διαφορετικά. Τις περισσότερες φορές, οι παλμοί του ενός σε σχέση με τους παλμούς του άλλου σχηματίζουν πολυρυθμικές σχέσεις.

 

Στα δύο πρώτα βίντεο παίζουμε δύο διαφορετικές φόρμες που ξεκινούν και τελειώνουν ταυτόχρονα, αλλά συνεχίζουν ανεξάρτητα:

 

 

και η αντίστροφη αναλογία:

 

 

Στο τρίτο  βίντεο παίζουμε την ίδια φόρμα (3 φόρμες blues) αλλά ο ένας την κρατάει σταθερά ενώ ο άλλος αλλάζει τέμπο συνέχεια, και ξανά reset στην αρχή. Σαν να βάζει κανείς το Accelerando του Vijay Iyer πάνω από τον εαυτό του χωρίς την επιτάχυνση ένα πράμα:

 

 

Kαλή ακρόαση!

 

 

  • Like 10

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρετώ,

Δύσκολο το άκουσμα για τα απαίδευτα αυτιά μου αλλά σας εύχομαι καλή συνέχεια στην προσπάθεια σας 🙂

 

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραίο  Sami. Ξέρεις τι λείπει για να δέσει το γλυκό..

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ.

 

Το έχω φτιάξει σε βερσιόν για κανονικό κουαρτέτο, αλλά θέλει πάρα, πάρα πολλή δουλειά από την ομάδα για να βγει. Ήδη από εμάς που είμαστε ντουέτο 13 χρόνια τώρα και κάνουμε τακτικά πρόβες όλα αυτά τα χρόνια, για να βγουν αυτά ειδικά, και πιο πολύ από αυτά το τρίτο το φαρμακερό, μας έφυγε η ψυχή. Δεν είναι εύκολο πράμα, πίστεψέ με. Δεν είναι ένας απλός πολυρυθμός ή groupings περίεργης υποδιαίρεσης κτλ. Εϊναι μεταβαλλόμενοι μετρικοί πολυρυθμοί με συνεχώς κινούμενο offset (διαφορά φάσης των δύο στρωμάτων), και εννοείται ότι οι σχετικές θέσεις των μερών, το που είναι ο ένας σε σχέση με τον άλλο στη φόρμα, δεν μένουν ποτέ σταθερές. Και για κερασάκι στην τούρτα, ακούς και το ίδιο πράγμα που παίζεις και εσύ αλλά αλλού. Ό,τι πιο μπερδευτικό μέχρι να το συνηθίσεις.

 

Η κόλαση η ίδια...

Επεξεργασμένο από Sami Amiris
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sami είσαι θηρίο, δεν έχω λόγια. Μπράβο και στους 2 σας, πάρα πολύ ενδιαφέρον concept.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρομοκράτες των μουσικών θα έπρεπε να λέγεστε. Πολύ καλό!

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ!

 

Ο λόγος που τα κάνουμε αυτά είναι βασικά η περιέργεια. Πως θα ακουγόταν αν γίνοταν το Χ, Υ, Ζ; Και μετά έρχεται το ξύλο...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Πάρε ένα τηλ τον Ari hoenig αν είναι διαθέσιμος γιατί είναι ο ιδανικός ντράμερ για αυτή τη φάση. ( Να τον κάνετε τον Λαδόπουλο να παραμιλαει.)

Επεξεργασμένο από vagelism

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.