Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με χαμηλή ένταση ενισχυτή


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,
θα ηθελα να σας παραθέσω την εξης ιστορία και ίσως να μου πειτε τη γνώμη σας για το τι μπορεί να προκάλεσε τέτοιο αποτέλεσμα.
Είμαι κάτοχος μιας fender stracotaster AVRI 62. Την κιθάρα την έχω τεστάρει και σε ενισχυτή στον Κουρμπή (και ο ίδιος δε παρατήρησε κάποια περίεργη συμπεριφορά) και σε έναν JCM800 ενός φίλου. Όλα καλά και όλα ωραία λέγαμε όλοι.
Εγώ να σημειώσω πως είμαι άσχετος σε ότι αφορά τους λαμπάτους ενισχυτές μιας και δεν είχα ποτέ.  Βέβαια έχω διαβάσει όσα περισσότερα μπορώ, αν και άλλο να διαβάζεις και άλλο να το έχεις.
Αφού λοιπόν μάζεψα λεφτα αποφάσισα να πάρω έναν marshall mini jubile combo (2525c) με την σκέψη οτι σαν 20watt φανταζόμουν πως και μπορώ να παίξω σε κάποιο μικρό λαιβάδικο αν ήθελα αλλα επίσης θα μπορούσα να τον έχω και στον σπίτι λόγω του 5w mode που έχει.
Παραγγελνω λοιπον απο thomann και το εργαλείο έρχεται σπιτι. Παίζω λίγες ώρες αλλα μου φαίνεται λίγο "ψοφιο". Τα βάζω όλα στο 10, τίποτα. Μπορούσα να πιασω κανονικά συζήτηση χωρις να γκαρίζω ενώ έπαιζα. Μου φάνηκε πολύ περίεργο και τον επέστρεψα.
Παραγγέλνω δευτερη φορά από αλλού. Τώρα διακρίνω διαφορά αναμεσα στον πρώτο και στον δευτερο αλλά σίγουρα όχι αυτό που περίμενα. Εγώ έχοντας τα πάντα στο 10 πάλι μπορούσα να τζαμάρω ακούγοντας το λάπτοπ που έπαιζε δίπλα μου (ειδικά σε καθαρό κανάλι). Γενικά μου φαινόταν αδιανόητο να ακουστώ εγώ απο εκεί ενω πχ βαράει ολόκληρο συγκρότημα.
ΜΙλάω με το κατάστημα και μου λένε πως τυχαίνει να έχουν ένα ακόμι στο απόθεμα και στο τεστ που έκαναν δε μπορούσαν να τον ανοιξουν πάνω απο το δύο χωρίς να κουφαθούν στο μαγαζί. Στη δική μου περίπτωση μέχρι και το 5w/20w δεν είχε παρά ελάχιστη διαφορά. Ήταν σαν ενα μικρό boost; Προφανώς δε περίμενα τετραπλή δύναμη γιατί ξέρω οτι πάει λογαριθμικά, αλλά σίγουρα όχι και έτσι.