Προς το περιεχόμενο
Jazzjoker

Social media και νέα γενιά μουσικών

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

Και φυσικά να πω ότι το παιδί που μας έστειλε το βίντεο, μπορεί τελικά να είναι εξαιρετικός μουσικός και να μας κάνει κι όλας. Δεν είναι αυτό το θέμα όμως. Είναι το τι ο ίδιος θεωρεί ότι αντιπροσωπεύει και εξυπηρετεί την μουσική ιδιότητά του. Στον πραγματικό κόσμο της μουσικής εκτέλεσης, το skill set που μας παρουσίασε, είναι αρχικά άχρηστο για οποιοδήποτε είδος μουσικής.

Μπορεί να έχει πρόβλημα στο πως να παρουσιάσει τον εαυτό του. Του ζήτησες κάποιο συγκεκριμένο κομμάτι να παίξει πάνω του για να δεις πως συμπεριφέρεται παιχτικά μέσα σε αυτό? 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 minutes ago, VangelisV said:

Του ζήτησες κάποιο συγκεκριμένο κομμάτι να παίξει πάνω του για να δεις πως συμπεριφέρεται παιχτικά μέσα σε αυτό? 

 

Όχι εμείς δεν του ζητήσαμε τίποτα. Άκουσε τη δουλειά μας και κατόπιν πήρε μόνος του την πρωτοβουλία να μας στείλει το βίντεο μαθαίνοντας ότι ψάχνουμε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι ο Νικος το εθεσε καλυτερα απο ολους μας ως τωρα.

1 ώρα πριν, Superfunk είπε

Αν ένας μουσικός δεν μπορεί να καταλάβει τι ζητάς σαν band leader απλά δεν κάνει για την μπάντα σου.

Πρέπει φυσικά και ΕΣΥ σαν band leader να το ξεκαθαρίσεις 100% ώστε να είναι crystal clear.

Αν εγώ ας πούμε ζητούσα ντράμερ και έγραφα στην αγγελία μου ''ζητειται ντράμερ που να παίζει μόνο γκρουβ και να είναι ΣΚΛΑΒΟΣ στο τραγούδι , χωρίς υπερβολές και πολλά fills και με ελάχιστα break" και μου έστελνε κάποιος ενα βίντεο που παίζει τις κάλτσες του μιμούμενος τον Billy Cobham απλά θα τον αγνοούσα.

Η κοινή ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ και ο κοινός τόπος είναι πολύ σημαντικότερα από το ποσο παιχταρας είναι κάποιος .

Ολα ξεκινανε απο το τι ζηταει ο Bandleader..και ποσο ξεκαθαρα το ζηταει.

 Αν ηταν μια απλη αγγελια ζητειται μπασιστας για blues funk rock...λογικο ειναι να περιμενει καποιος τετοιου ειδους αντιμετωπισεις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

 

Όχι εμείς δεν του ζητήσαμε τίποτα. Άκουσε τη δουλειά μας και κατόπιν πήρε μόνος του την πρωτοβουλία να μας στείλει το βίντεο μαθαίνοντας ότι ψάχνουμε.

Ωραία αφού τώρα ξέρεις ότι το κατέχει το άθλημα από πλευράς τεχνικής δώστου 2-3 τραγούδια και πες του να παίξει πάνω τους να δεις αν έχει και τα υπόλοιπα που ψάχνεις

  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάντως θα επιμείνω στο ότι το πρόβλημα δεν είναι καινούργιο.

Ανέκαθεν η πλειονότητα των Ελλήνων μουσικών δεν έπαιζε για το τραγούδι. Επίσης δύσκολα βρίσκεις κόσμο που εμβαθύνει στα "εύκολα" είδη.

Το band coaching είναι το σημαντικότερο μάθημα που πρέπει να παρακολουθήσει ο μέσος ερασιτέχνης μουσικός. Διότι ο καθένας ακούει τον εαυτό του και όχι τι παίζουν οι γύρω του. 

Να προσθέσω όμως πως αν και το παικτικό-σολιστικό επίπεδο έχει ανέβει πολύ, η επιδειξιομανία δεν είναι νέο σπορ.

Σόρι αν είμαι off topic ή ακούγεται επιφανειακή τοποθέτηση αλλά δεν είμαι σίγουρος πως φταίει το Youtube.

  • Like 6

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 minutes ago, yameth said:

Επίσης δύσκολα βρίσκεις κόσμο που εμβαθύνει στα "εύκολα" είδη.

 

αυτό

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλύτερο ποσοστό των ενδιαφερόμενων που απαντούν σε μια αγγελία (ακόμα και αν αυτή είναι ξεκάθαρη και αναλυτική μέχρι αηδίας και φυσικά υπάρχει πλήθος ηχογραφήσεων σαν σημείο αναφοράς), καταθέτει την αίτηση ενδιαφέροντος της χωρίς να έχει πολλές φορές ΚΑΝ διαβάσει το κείμενο της αγγελίας. Πολύ περισσότερο να έχει ξοδέψει χρόνο και να κάτσει να ακούσει το υλικό της μπάντας στην οποία αιτείται μια θέση.

 

Απίστευτη σπατάλη χρόνου και για τον ίδιο και για την μπάντα.

 

Επίσης πρέπει να είναι κατανοητό οτι όλα τα μουσικά στυλ έχουν δική τους κουλτούρα και ιστορία και η εμβάθυνση σε αυτά απαιτεί ΠΟΛΥ χρόνο και κόπο απο μέρους του μουσικού. Κανένας δεν κάνει μάστερ ένα στυλ μέσα σε μερικούς μήνες όσο καλή πρόθεση και αν έχει. Το μπλούζ συγκεκριμένα ειναι βαθιά πληγωμένο απο τέτοιες αντιμετωπίσεις σε όλα τα όργανα.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η νέα γενιά μουσικών, όπως και κάθε νέα γενιά οποιασδήποτε ειδικότητας, χρειάζεται καθοδήγηση για να αποφεύγει τέτοιου είδους "λάθη" που αναφέρατε. δύο είναι η τρόποι για να μάθει κανείς η ίδια εμπειρία (που απαιτεί πολλά λάθη μέχρι να βρεις τι πρέπει να κάνεις) και η μάθηση (που είναι ευθύνη των παλαιότερων)

λίγο πολύ νομίζω ότι όλοι έχουν κάνει τέτοιου είδους "λάθη" ή αστοχίες μέχρι να βρουν τον δρόμο τους και να ωριμάσουν βιώνοντας την πραγματικότητα. ένας νεαρός μπασιστας πχ δεν θα προσπαθήσει να μιμηθεί τον flea πχ;;; τι θα προσπαθήσει να κάνει; να παίξει σαν τον σεσιονά που έχει γράψει 100 δίσκους και είναι άγνωστος στο ευρύ κοινό και γκρουβάρει δίχως αύριο; αυτό θα προσπάθήσει να το κάνει στο μέλλον όταν εμβαθύνει στην τέχνη του και όταν φάει αρκετές φορές τα μούτρα του παίζοντας λάθος.

νομίζω ότι τα σόσιαλ μίντια δεν παίζουν και τόσο ρόλο στη συζήτηση     

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω ελάχιστα βίντεο έχουν κάτι να πούνε (για μένα). Βίντεο με mini-lessons, τρόπους να παίξεις κάποια κομμάτια και καμία φορά παρουσίαση εξοπλισμού (αν και σχεδόν πάντα δεν καταλαβαίνω αν μου κάνει ή όχι αφού οι περισσότεροι θεοποιούν τα πάντα) έχουν ενδιαφέρον. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι σταδιακά αρκετοί που ασχολούνται μετατρέπονται σε περσόνες: τα βίντεο που μας δείχνουν το νέο πετάλι της MXR αντικαθίστανται με βίντεο για αποψάρες, για την προσωπική τους ζωή, vlogs (δεν υπάρχει πιο ανούσιο πράγμα). Αλλοι κάνουν καριέρα με διασκευές γνωστών τραγουδιών. Τώρα ώρα σε φάση μπάντα, φαντάζομαι ότι θα ισχύει ότι ισχύει και με αρκετές δισκογραφικές: το ουσιαστικό ντέμο αντικαθίσταται με το "έχω 20.000 likes και endorsement από τον ταδε" καθώς επίσης και με μια υπερ-προβολή του "εγώ". Σίγουρα βοήθησε το youtube (δημιούργησε ένα ολόκληρο κλάδο DIY celebrities) αλλά δεν είναι το Α και το Ω. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσον αφορα το θεμα που θετεις σχετικα με τους μουσικους του Youtube..ειχαμε κανει μια ωραια συζητηση αρχες του 18 για οποιον εχει ορεξη να διαβασει.

Εχω αναλυσει εκει τις αποψεις μου για αυτο το "νεο" ειδος μουσικων.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.