Προς το περιεχόμενο
Jazzjoker

Social media και νέα γενιά μουσικών

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 hours ago, rgxinap said:

Χανουμε κατι βασικό της τότε εποχής και της τώρα.

Τότε (<=2000, άντε και 2005 που έβγαλαν οι Θεοί SOAD τον τελευταίο τους δίσκο) οι μουσικοί ήταν Χμ και το κοινο Χκ, και υπήρχε ένας λόγος Λ=Χκ/Χμ αρκούντως μεγάλος για συσπειρώσει και να φτιάξει ρεύμα. Γιατι για να υπάρξει ρεύμα θες ΠΟΛΥ κόσμο να ακούει το ΙΔΙΟ τραγούδι, θες ΟΓΚΟ, θες συντονισμό των ψυχων, δεν θες 10 άσχετους ετερόκλητους , ο ένας να είναι πορωμένος με το άλφα σκανδιναβικό μέταλ και ο δίπλα βήτα στα μαχαίρια με τον άλφα λόγω του ότι ο μπασίστας της αγαπημένης μπαντας του βήτα έκανε απόπειρα δολοφονίας στον ντραμερ της αγαπημένης μπαντας του Α.

Σήμερα έχουμε ας πούμε μουσικούς Χμ*1000 (youtube, πληροφορία, εύκολη εκμάθηση, απομυθοποίηση, κτλ) ΑΛΛΑ (ροκ) κοινό Χκ/10 (ναι θεωρω οτι οι ροκάδες σημερα αναλογικά είναι το 1/10 αυτού που ήταν το 1980).

Οπότε ο λόγος μας γίνεται (Χκ/10)/(Χμ*1000) = (Χκ/Χμ) / (10000) δηλαδη το νουμερο που θέλαμε να είναι αρκούντως μεγάλο είναι 10000 μικρότερο απο ότι το 80.

Μαθηματικο Ιωαννινων;

  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, dimsonic είπε

Μαθηματικο Ιωαννινων;

 

Εχμ.. Η αναλογία δεν είναι σωστή, προφανώς από βιασύνη... Ο λόγος  (Χκ/10)/(Χμ*1000) δεν ισούται με (Χκ/Χμ) / (10000) ,

αλλά με  Χκ/Χμ* 10000.

 

Βέβαια το συμπέρασμα παραμένει το ίδιο : λιγότερα ευήκοα ώτα για περισσότερους οργανοπαίχτες. 

 

Δεν ξέρω βέβαια αν αυτό μπορεί να βοηθήσει τη συζήτηση... είναι και η ώρα προχωρημένη...

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 6/9/2019 στις 3:42 ΜΜ, vagelism είπε

To προβλημα ξεκιναει επειδη υπαρχουν 2 ειδων αξιες.

Η αντικειμενικη αξια...κ η υποκειμενικη αξια.

Οταν συνομιλεις σε ενα φορουμ πρεπει να γνωριζεις την διαφορα αναμεσα στις δυο.

Πχ..

Αν γραψω εγω οτι ο Μetheny ειναι για τα μπαζα κιθαριστας επειδη μ αρεσει ...ο Slash..Εκφραζω την υποκειμενικη αποψη μου πανω σε μια αντικειμενικη αξια.

Οσο κ αν ειναι "η αποψη μου" καποιος θα μου πει οτι δεν εχω ιδεα..και το καλυτερο που εχω να κανω ειναι να μην μιλαω μεχρι να μαθω την αντικειμενικη αξια του Metheny.

 

Εδω δημιουργειτε η προστριβη κατ εμε στα μελη.

 

Αυτος ο δογματισμος επισης  του "εγω ξερω επειδη ειμαι 100 χρονων"...και εσυ που ακους αυτη τη μουσικη εισαι υποδεεστερος επειδη εισαι 25..Αυτο δεν ειναι επιχειρηματολογια. Ειναι debate του κωλου.

 

Μια μουσικη που εχει ειτε 1 ειτε  10 εκ views , εχει φορμα , υφος, συναισθημα  κ ρυθμο...παραμενει αντικειμενικα μουσικη...

Το αν μας αρεσει εμας ειναι ενα υποκειμενικο ζητημα...οχι ενα αντικειμενικο.

Ενας μουσικος που εχει παιξει σε 1500 δισκους ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟς..

το αν μας αρεσει η μας αγγιζει το παιξιμο του ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.

 Περισσοτερη αμεροληψια - λιγοτερος δογματισμος.

 

 

 

 

Πιστευω οτι δεν υπαρχει στην τεχνη αντικειμενικη αξια. Μονο υποκειμενικη.

"Ενας μουσικος που εχει παιξει σε 1500 δισκους" ειναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ γιατι αρεσε στους παραγωγους των 1500 δισκων.
 

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, Spyros Delta είπε

Πιστευω οτι δεν υπαρχει στην τεχνη αντικειμενικη αξια. Μονο υποκειμενικη.

"Ενας μουσικος που εχει παιξει σε 1500 δισκους" ειναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ γιατι αρεσε στους παραγωγους των 1500 δισκων.
 

 

ok 

Τσεκαρε δυο υποκειμενικα εξαιρετικους drummers .

 

 

Γνωμη μου ειναι οτι δεν φτανεις 1500 δισκους δισκογραφια επειδη σε γουσταρουν οι παραγωγοι.

Καταρχην σε γουσταρει ο κοσμος...απο τον τροπο που παιζεις κ απο αυτο που δινεις στα κομματια. {feel}

 Αυτο το λενε νομιζω...charts.

Επειτα σε γουσταρει ο παραγωγος αρχικα για αυτο...κ μετα για ολα τα υπολοιπα..{ταχυτητα που μπορεις να το κανεις, groove , feel , time, συνεργασια μεσα στο studio, αντιληψη, sightreading κλπ.

Γνωμη μου Σπυρο.

Αλλιως θα αρχισουμε να λεμε και τα θηρια,  υποκειμενικα καλους...γιατι εμας δεν μας εκφραζει το παιξιμο τους.

Επεξεργασμένο από vagelism
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, vagelism είπε

Γνωμη μου ειναι οτι δεν φτανεις 1500 δισκους δισκογραφια επειδη σε γουσταρουν οι παραγωγοι.

Καταρχην σε γουσταρει ο κοσμος...απο τον τροπο που παιζεις κ απο αυτο που δινεις στα κομματια. {feel}

Ακριβως αυτο λεω.

Σε ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι πτανα τα κάναμε.

Άλλο τέχνη και άλλο τεχνική.

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Το ένα είναι υποκειμενικό, το άλλο αντικειμενικό.

Το θέμα είναι ότι καθένας μας επικεντρώνεται αλλού και συγκρίνει τέχνη με τεχνική, πράγμα αδιανόητο.

 

Ποιός είναι ο καλός μουσικός, αυτός με καλή τεχνική, ή αυτός που κάνει τέχνη (έχοντας μόνο την απαραίτητη τεχνική για να παίξει αυτό που γράφει)?

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

Ποιός είναι ο καλός μουσικός, αυτός με καλή τεχνική, ή αυτός που κάνει τέχνη (έχοντας μόνο την απαραίτητη τεχνική για να παίξει αυτό που γράφει)?

Θελεις απαντηση σε αυτο ή ειναι ρητορικη η ερωτηση?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
27 minutes ago, Spyros Delta said:

Θελεις απαντηση σε αυτο ή ειναι ρητορικη η ερωτηση?

 

Θέλω απάντηση .... αν και είναι ρητορική η ερώτηση.

 

EDIT: Υπάρχει λόγος.

Γιατί μετά θα τεθεί το θέμα ποιος κάνει τέχνη.

Κάνει τέχνη ο μπασίστας του Τόνι Σφήνος?

Κάνεις τέχνη εσύ Σπύρο μου (χωρίς παρεξήγηση ελπίζω, ξέρεις ότι σε εκτιμώ πολύ, παράδειγμα φέρνω) όταν δουλεύεις με κάποιον τραγουδιστή στα πλαίσια της δουλειάς σου, ή όταν κάνεις κάποιο σέσσιον στο πλαίσιο της επαγγελματικής σου δραστηριότητας?

Εδώ υπάρχουν πολλές και διαφορετικές φαντάζομαι απόψεις.

 

Ποιος κάνει τέχνη, υπό ποιές συνθήκες, και ποιος θα το κρίνει αυτό?

Το κοινό?

Κάποιος άλλος?

 

Το χόντρυνα τώρα αλλά τι στο καλό.

Νομίζω ότι εδώ είναι το ζουμί.

 

Γιατί υπάρχουν άνθρωποι, που στα πλαίσια της δουλειάς τους είναι τέρατα τεχνικής.

Είναι όλοι από αυτούς καλοί μουσικοί?

Είναι σίγουρα καλοί οργανοπαίχτες, δεν το συζητώ (και δεν αναφέρομαι σε παιδιά από εδώ μέσα, το ξεκαθαρίζω).

 

Καλός μουσικός και καλός οργανοπαίχτης (με πολύ καλή τεχνική) είναι το ίδιο?

 

Προβληματισμοί που πηγάζουν από την κουβέντα νομίζω.

 

Ξαναλέω, ότι έγραψα δεν αποτελεί αιχμή εκ μέρους μου για κανένα συνφορουμίτη.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων". (απο wiki)

Ο μουσικος κανει αυτη την τεχνη.

Οι ακροατες την ακουνε και ειτε τους αρεσει, ειτε δεν τους αρεσει.

Οταν τους αρεσει, προφανως η μουσικη (για αυτους) ειναι καλη και ο μουσικος (και οι βοηθοι του , πχ μηχανικοι ηχου, μεσο μεταφορας ηχου κλπ), την εκτελει καλα.

Οταν δεν τους αρεσει, προφανως ειτε η μουσικη (για αυτους) δεν ειναι καλη, ειτε ο μουσικος (και οι βοηθοι του κλπ) δεν την εκτελει καλα.

 

Αυτα.

 

(Φυσικα δεν ειναι μονο ασπρο και μαυρο. Μπορει μια μουσικη να αρεσει περισσοτερο ή λιγοτερο, αλλα προς χαρην της απλουστευσης....)

.

Επεξεργασμένο από Spyros Delta

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 hours ago, Spyros Delta said:

Πιστευω οτι δεν υπαρχει στην τεχνη αντικειμενικη αξια

Σπύρο εγώ θα διαφωνήσω. Όσο κι αν είμαι της άποψης ότι το κοινό έχει το απόλυτο δικαίωμα να προτιμήσει ή να απορρίψει κάτι έστω και ευρέως αναγνωρισμένο, θεωρώ ότι υπάρχουν έργα/καλλιτέχνες που είναι αντικειμενικά εδραιωμένα. Το κύριο κριτήριο εδώ είναι η αντοχή στο χρόνο και η κρίση της ιστορίας, π.χ.:

 

Ο Miles Davis έχει κριθεί, είναι αντικειμενικά σπουδαίος, μ' αρέσει δε μ'αρέσει η μουσική του. Ο Φελίνι είναι ένας από τους μεγαλύτερους κινηματογραφικούς δημιουργούς/σκηνοθέτες της ιστορίας, έχει κριθεί και αυτός. Ομοίως ο Πικάσο, ο Χέμινγουεϊ, ο Μπαχ, ο Σέξπιρ, ο Ευριπίδης κλπ. Εγώ ως κοινό έχω κάθε δικαίωμα να μην βρίσκω κάτι αξιόλογο στο έργο τους. Αυτό που δεν στέκει είναι να αμφισβητήσω την αντικειμενική καλλιτεχνική τους αξία. Δηλαδή το έργο τους "μίλησε" σε (δισ)εκατομμύρια και άντεξε μέχρι και αιώνες. Αυτή είναι μια αξία αδιαμφισβήτητη.

 

5 hours ago, fusiongtr said:

Ποιός είναι ο καλός μουσικός, αυτός με καλή τεχνική, ή αυτός που κάνει τέχνη (έχοντας μόνο την απαραίτητη τεχνική για να παίξει αυτό που γράφει)?

Το "καλός μουσικός" είναι υπερβολικά γενικός όρος και εμπεριέχει διάφορες υποκατηγορίες όπως τα: καλός οργανοπαίχτης, καλός συνθέτης, καλός ενορχηστρωτής, καλός μαέστρος κλπ.

 

Τουτέστιν η απάντηση στο ερώτημά σου Στράτε είναι: και τα δύο.

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.