Προς το περιεχόμενο
Jazzjoker

Social media και νέα γενιά μουσικών

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρακολουθω το θεμα, οποτε ας πω κι εγω τη βλακεια μου. Ολοι εχετε δικιο, απλως συγκρινετε μηλα με πορτοκαλια. Αλλες εποχες, αλλες συνθηκες, αλλα δεδομενα. Ενα σκουτερακι σημερα πηγαινει γρηγοροτερα και ασφαλεστερα απο μια μοτοσυκλετα Bmw του 1940κατι. Δε μπορεις ομως να κανεις συγκριση επειδη ολα ειναι σχετικα. Και στο θεμα τι ειναι καλος μουσικος και τι οχι, θα πω κατι που ειπε ενας σοφος καποτε: 'Πολλα υποκειμενικα κανουν ενα αντικειμενικο". 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, VangelisV είπε

μακάρι, να γίνει λίγο τζέρτζελο γιατί θα κοιμηθούμε αλλιώς. 

 

1 ώρα πριν, VangelisV είπε

Ποια συζήτηση ακριβώς? εγώ βλέπω μια σαλάτα από απόψεις περί διαφορετικών θεμάτων που ο ένας προσπαθεί να επιβληθεί σονάλλον. Κοινώς γράφει ο καθένας ότι θυμάται και ότι χαίρεται και ότι του κ@υλώσει. Και όπως θα έλεγε και κάποιος άλλος μάστορας εκ Βελγίου "over and out"


Είδες φως και μπήκες σα να λέμε, να μας δώσεις τα φώτα σου με ύφος καρδινάλιου για το ότι ο Brian May παίζει κιθάρα και ο F Mercury συνέθεσε το Bohemian Rhapsody.
Tα δυο παραπάνω σχόλιά σου δείχνουν ότι διψάς για τζέρτζελο και φλαμάρεις.
Αν δεν σε ικανοποιεί η συζήτηση, ξέρεις, δε χρειάζεται να συμμετέχεις υποχρεωτικά.

ΥΓ. Ποιος "μάστορας εκ Βελγίου"; Yπάρχει άλλος νοιζάς στα μέρη μου;!

Επεξεργασμένο από Tamtam

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, Tamtam είπε

να μας δώσεις τα φώτα σου με ύφος καρδινάλιου

ακριβώς, βάλε και κάτι ακόμα

 

20 λεπτά πριν, Tamtam είπε

Tα δυο παραπάνω σχόλιά σου δείχνουν ότι διψάς για τζέρτζελο και φλαμάρεις

Ναιαιαιαιαιαιαι 😛

 

20 λεπτά πριν, Tamtam είπε

Αν δεν σε ικανοποιεί η συζήτηση, ξέρεις, δε χρειάζεται να συμμετέχεις υποχρεωτικά.

Eίναι σίγουρο αυτό? νόμιζα ότι πρέπει να γράφεις κάποια ποστ το μήνα υποχρεωτικά, αλλιώς απενεργοποιείται ο λογαριασμός σου. Αν ξέρεις κάποιος ας απαντήσει υπεύθυνα

  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

That's the spirit! Positive thinking!
Ποιος είναι ο βέλγος οέο?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, Tamtam είπε

Ποιος είναι ο βέλγος οέο?

'Ενας εκεί πέρα δεν τον ξέρεις. 

 

Μπορώ να αλλάξω το όνομά μου σε κάτι άλλο γιατί ψάχνω και δε βρίσκω τέτοια επιλογή? Να το κάνω Μαρίκα ας πούμε ή Αγησίλαος γιατί βλέπω ότι ο @Tamtam έχει κάποιος θέμα με το όνομα Bαγγέλης. Όποιος ξέρει ας απαντήσει υπεύθυνα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, dimsonic είπε

σπο οσο διάβασα παντως δεν τιθεται θεμα "δεν τους αρεσε ο Mason και εβαλαν αλλον"

παντως φιλτατε. ..για να πεταξουν εξω ενα μελος της μπαντας...και να βαλουν να παιξει ενας σεσσιονας...

καποιος λογος θα υπηρχε.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Jazzjoker είπε

Σπύρο εγώ θα διαφωνήσω. Όσο κι αν είμαι της άποψης ότι το κοινό έχει το απόλυτο δικαίωμα να προτιμήσει ή να απορρίψει κάτι έστω και ευρέως αναγνωρισμένο, θεωρώ ότι υπάρχουν έργα/καλλιτέχνες που είναι αντικειμενικά εδραιωμένα. Το κύριο κριτήριο εδώ είναι η αντοχή στο χρόνο και η κρίση της ιστορίας, π.χ.:

 

Ο Miles Davis έχει κριθεί, είναι αντικειμενικά σπουδαίος, μ' αρέσει δε μ'αρέσει η μουσική του. Ο Φελίνι είναι ένας από τους μεγαλύτερους κινηματογραφικούς δημιουργούς/σκηνοθέτες της ιστορίας, έχει κριθεί και αυτός. Ομοίως ο Πικάσο, ο Χέμινγουεϊ, ο Μπαχ, ο Σέξπιρ, ο Ευριπίδης κλπ. Εγώ ως κοινό έχω κάθε δικαίωμα να μην βρίσκω κάτι αξιόλογο στο έργο τους. Αυτό που δεν στέκει είναι να αμφισβητήσω την αντικειμενική καλλιτεχνική τους αξία. Δηλαδή το έργο τους "μίλησε" σε (δισ)εκατομμύρια και άντεξε μέχρι και αιώνες. Αυτή είναι μια αξία αδιαμφισβήτητη.

 

Το "καλός μουσικός" είναι υπερβολικά γενικός όρος και εμπεριέχει διάφορες υποκατηγορίες όπως τα: καλός οργανοπαίχτης, καλός συνθέτης, καλός ενορχηστρωτής, καλός μαέστρος κλπ.

 

Τουτέστιν η απάντηση στο ερώτημά σου Στράτε είναι: και τα δύο.

 

 

Αγαπητε τζαζ, ενιοτε πεφτω κι εγω στην παγιδα να χαρακτηριζω καλους τους μουσικους και τις μουσικες που μου αρεσουν ή που εχουν τελος παντων αναγνωριση απο το ευρυ κοινο, αλλα η λογικη μου λεει οτι για να υπαρχει αντικειμενικότητα πρεπει να υπαρχει κατι μετρησιμο.

ΟΚ μπορεις να μετρησεις στους μουσικους, την τεχνικη τους.

ή να κανεις αρμονικη αναλυση στη μουσικη που εχει γραψει καποιος, με μαθηματικους τυπους και φυσικη μετρωντας συχνοτητες.

ή ακομα και η ποιοτητα αναπαραγωγης της μουσικης (για να ερθουμε και λιγο στο θεμα).

Ειναι αυτο ομως το κριτηριο για να χαρακτηρισεις κατι καλο ή κακο στην τεχνη της μουσικης?
Αν (χοντρα παραδειγματα τωρα) οι μουσικοι παιζουν 32α στο 200 ειναι καλοι και αν οχι, δεν ειναι?
Το να παρατηρεις καινοτομιες, ευφυΐα κλπ στην αρμονικη αναλυση ειναι το ζητουμενο? Αν ενα κομματι ειναι ολο ενα ακκορντο δεν μπορει να ειναι καλο?

Αν δεν ακουμε σε focal monitor δεν ακουμε καλη μουσικη?


.

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 minutes ago, vagelism said:

παντως φιλτατε. ..για να πεταξουν εξω ενα μελος της μπαντας...και να βαλουν να παιξει ενας σεσσιονας...

καποιος λογος θα υπηρχε.

 

 

διαβασε λιγο να μαθεις.

Αλλον πέταξαν....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 minutes ago, Spyros Delta said:

 

Αγαπητε τζαζ, ενιοτε πεφτω κι εγω στην παγιδα να χαρακτηριζω καλους τους μουσικους και τις μουσικες που μου αρεσουν ή που εχουν τελος παντων αναγνωριση απο το ευρυ κοινο, αλλα η λογικη μου λεει οτι για να υπαρχει αντικειμενικότητα πρεπει να υπαρχει κατι μετρησιμο.

ΟΚ μπορεις να μετρησεις στους μουσικους, την τεχνικη τους.

ή να κανεις αρμονικη αναλυση στη μουσικη που εχει γραψει καποιος, με μαθηματικους τυπους και φυσικη μετρωντας συχνοτητες.

ή ακομα και η ποιοτητα αναπαραγωγης της μουσικης (για να ερθουμε και λιγο στο θεμα).

Ειναι αυτο ομως το κριτηριο για να χαρακτηρισεις κατι καλο ή κακο στην τεχνη της μουσικης?
Αν (χοντρα παραδειγματα τωρα) οι μουσικοι παιζουν 32α στο 200 ειναι καλοι και αν οχι, δεν ειναι?
Το να παρατηρεις καινοτομιες, ευφυΐα κλπ στην αρμονικη αναλυση ειναι το ζητουμενο? Αν ενα κομματι ειναι ολο ενα ακκορντο δεν μπορει να ειναι καλο?

Αν δεν ακουμε σε focal monitor δεν ακουμε καλη μουσικη?

 

Επίσης ποιος κρίνει αν κάτι είναι καλό ή κακό στην διάρκεια του χρόνου?

Το ότι ακούγεται διαχρονικά φτάνει από μόνο του?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Jazzjoker είπε

Σπύρο εγώ θα διαφωνήσω.

 

Αλλες σκεψεις
Το οτι αρεσει καποια μουσικη/μουσικος στην πλειοψηφια, δεν κανει αντικειμενικα καλο τον μουσικο/η.

Απλα ειναι αντικειμενικα αποδεκτος απο το ευρυ κοινο.
Αποκλειουμε το γεγονος να εχουν δικιο, αυτοι οι λιγοι που δεν τους αρεσει ο M. Davis και τελικα να μην ειναι αντικειμενικα καλος?
Ειναι σαν κι αυτο στο εργο με τον Ηλιοπουλο (ο φιλος μου ο Λεφτερακης).
"Γιατι να ειναι τρελλος αυτος που διαφωνει με τους πολλους και να μην ειναι τρελλοι οι πολλοι που διαφωνουν με τον εναν"? 🙂

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.