Προς το περιεχόμενο

Επιτρεπεται να πει καποιος για την εμπειρια του απο καποιον επαγγελματια


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator
7 ώρες πριν, xtrm_basses είπε

Δηλαδή ένα νέο μέλος που γράφτηκε πριν λίγες μέρες και ξεκίνησε ένα πολύ ωραίο θέμα με μία ανακατασκευή,που είμαι βέβαιος άρεσε στους πιο πολλούς μας,τον "παρακολουθεί στενά το μάτι της διαχείρισης" αλλά ταυτόχρονα έκανε και το θέμα sticky ενώ βλέπουμε ξεκάθαρα οτι είναι διαφήμιση;

Εάν ήταν δυσφήμιση,θα γινώταν sticky;

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον κύριο,και ούτε σκοπεύω να τον θίξω,και ζητώ και συγνώμη που ανακατέυω το θέμα του και τον ίδιο σε αυτό το θέμα,καθώς μου άρεσε η παρουσίαση που έγραψε έτσι αναλυτικα και με φωτό,και κατα 101% ποτέ να μην έχω κάποιο πρόβλημα μαζί του,αλλα και ποτέ να μην τον συναντήσω in real life.

Απλά βλέπω πως είμαστε ελαστικοί στην διαφήμιση,και αυστηροί στην δυσφήμιση

Αγαπητό νέο μέλος, τι δεν καταλαβαίνεις;

Πως η συκοφαντική δυσφήμιση είναι αδίκημα και υπάρχει πιθανότητα να βρεθείς κατηγορούμενος απο τον εισαγγελέα ή το ότι η διαφήμιση δεν έχει τις ίδιες συνέπειες για εσένα κι ας χάνω μόνο εγώ έσοδα;

 

Επίσης η διαφορά του νέου μέλους που επέλεξες να αναφέρεις σαν παράδειγμα, είναι χαοτική σε απλόχερη συνεισφορά γνώσης και ενδιαφέροντος προς το φόρουμ (θα το δεις απο τις ευχαριστίες κάτω απο το ποστ του) απο κάποιο άλλο νέο μέλος που αμφισβητεί με το καλημέρα τους Κανονισμούς που προσυπέγραψε για να συμμετάσχει, ανακυκλώνοντας απλά διαχειριστικά θέματα.

 

Το μέγεθος της συνεισφοράς που θα επιτρέψει σε κάποιον να "αυτοδιαφημιστεί", λέγεται θετική φήμη που αποκτά για τα ενδιαφέροντα άρθρα και τις τεκμηριωμένες απαντήσεις βοηθείας σε τεχνικά θέματα. Κοίταξε στα άρθρα φερ' ειπείν και πες μου αν δεν θα εμπιστευόσουν έναν ηχολήπτη π.χ. που μοιράζει απλόχερα την γνώση του χωρίς ανασφάλεια. Ταυτόχρονα το να πεις "εγω θα συνεργαστώ με αυτόν γιατί ξέρει τι κάνει" είναι μια λογική και θεμιτή αντίδραση.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

  • Like 4

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αμφισβητούσα τους κανονισμούς που προσυπέγραψα εάν έλεγα ότι" ο τάδε δεν κανονισμός είναι παράλογος,ο άλλος είναι ανήθικος,αλλάξτε τους για να ρολάρει το πράγμα" κτλ.

Εγώ δεν βλέπω να αμφισβητώ κανέναν κανονισμό,αλλά να ψάχνω κάποιες διευκρινήσεις και μάλιστα σε θέμα που δεν το ξεκίνησαξεκίνησα εγω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/10/2019 στις 11:05 ΜΜ, yameth είπε

Η συμπεριφορά μου εξω στην κοινωνία, δεν πρέπει να ειναι διαφορετική απο αυτη στο ιντερνετ.

 

Αν αυτό τηρείτο έστω και λίγο, το όλον ίντερνετ θα ήταν πιο ρεαλιστικό.

 

Το κράξιμο σε ένα φόρουμ, ο ψόγος έστω, αντιστοιχεί σε δημόσια παρουσία. Είναι σαν να βγω στην πλατεία στις καφετέριες εκεί που πίνουν όλοι καφέ και να αρχίσω να φωνάζω, ή να αναγγέλλω - μη θεωρηθεί η φωνή άναρθρη: " Με έγδαρε ο καργιόλης, πώς τη πάτησα έτσι, πού είναι το κράτος!"

 

Για κάποιον εσωστρεφή άνθρωπο η δημόσια αυτή έκθεση φαντάζει τρομακτική, ίσως να είναι πιο εύκολο σε ένα φόρουμ να πει κάτι τέτοιο, αλλά και πάλι νομίζω είναι δύσκολο. Για κάποιον εξωστρεφή άνθρωπο είναι πιο εύκολο να τα πει να ξεσκάσει οπουδήποτε. Μα και πάλι, και στις δύο περιπτώσεις, το πρόβλημα δε λύνεται. Το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η εξωτερίκευση με σκοπό την αποδοχή ή την παρηγοριά. Δε στο λύνει το πρόβλημα αυτός που ακούει συγκαταβατικά, κουνάει το κεφάλι και λέει "τους αλήτες, ρε".

 

Πιο σωστό είναι κατευθείαν να κατευθύνεται το παράπονο στο γαϊδούρι, και όχι στο σαμάρι. Σε πίκρανε ο καφετζής, ο πιεϊτζής (PA), ο μάshτορης, ο βενζινάς; ΠΕΣ ΤΟΥ ΤΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ. Αλλά συζήτα σαν άνθρωπος. Μην πας σαν καρδινάλιος και ξες ποιος είμαι εγώ γιατί θα πέσεις σε ζονγκ.

 

Όλοι άνθρωποι είμαστε, και έχω καταλήξει ότι σε μια ξινή συναλλαγή το 99% είναι εσφαλμένη επικοινωνία.

 

Δεν είναι συκοφαντική δυσφήμιση πάντως να πεις έφαγα στο x και με πήγε σερπαντίνα αν έχεις εξιτήριο στα χέρια σου από τροφική δηλητηρίαση. Δεν ενέχει συκοφαντία, αυτό εννοώ. Τώρα αν πεις ο τάδε με κλέβει στο ζύγι, και πάνε τα Μέτρα και Σταθμά και κοιτάξουν το ζύγι και δεν κλέβει το ζύγι, εεε εκεί την πάτησες και είσαι συκοφάντης και μπορεί ο τάδε να σε μηνύσει για συκοφαντική δυσφήμιση, άσχετα αν ποτέ δε μηνύει ο τάδε παρά σου λέει "Άει χάσου και μη σε ξαναδώ εδώ παλιοσαχλαμάρα".

 

Εγώ προσωπικά δεν έχω όρεξη για προστριβές, κι άρα όταν δυσαρεστηθώ από κάποιον επαγγελματία ή κατάστημα, απλά πληρώνω τη δουλειά που έκαναν και δεν ξαναπατάω. Και δεν λέω μα μου απατεώνας μπήξε δείξε, λέω δεν κάνει για μένα, αλλού. Στους φίλους μου μπορεί να πω πήγα και έγινε αυτό. Αν είναι τόοοοοσο μεγάλο "ταλέντο" που θεωρώ ότι γλίτωσα από του χάρου τα δόντια μπορεί να τους πω "Παιδιά, ψιλομακριά κι αλλάργα." Αλλά να βγω και να κάνω PSA που λένε κι οι Αμερικάνοι, όχι. Είμαι παρτάκιας. Δική μου η ζωή, δικές μου οι εμπειρίες. 😄

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
4 ώρες πριν, Ali Barout είπε

Όλοι άνθρωποι είμαστε, και έχω καταλήξει ότι σε μια ξινή συναλλαγή το 99% είναι εσφαλμένη επικοινωνία.

όλο το ζουμί

  • Like 1

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

όλο το ζουμί


Φυσικά όχι. (έλεος με τις γενικεύσεις)
Δεν είναι όλα ζήτημα επικοινωνίας. Όταν αυτός που συναλλάσσεσαι είναι απατεώνας, λαμόγιο, φυγόπονος, ανεύθυνος, και κοιτάζει να σε ρίξει/ξεφορτωθεί, εξαπατήσει κ.λπ. κ.λπ, μόνο ζήτημα επικοινωνίας δεν είναι.

Edit: επιπλέον, αυτό που συζητάμε εδώ δεν είναι η ιδιωτική στάση του καθενός, αλλά η δημόσια συζήτηση σε ένα μουσικό φόρουμ. Το τι κάνει ο καθένας με τους φίλους του και τι λέει με τους κολλητούς του στη μπάντα αξιολογώντας μα υπηρεσία, δεν (θα έπρεπε να) αφορά τη συζήτηση.

 

Επεξεργασμένο από Tamtam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
5 λεπτά πριν, Tamtam είπε

επικοινωνίας δεν είναι.
 

επικοινωνίας με την πραγματικότητα ή τη λογική

 

και των δύο

Επεξεργασμένο από Πνοή και Νύξη

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Πνοή και Νύξη είπε

επικοινωνίας με την πραγματικότητα ή τη λογική

 

και των δύο


συγνώμη δεν καταλαβαίνω.
Εγώ αναφέρω συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικα του ενός από τους δυο συναλλασσόμενους (πελάτη ή τεχνικού , αδιάφορο). Αν έχεις κάτι συγκεκριμένο, ευχαρίστως να το ακούσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, Tamtam είπε


Φυσικά όχι. (έλεος με τις γενικεύσεις)
Δεν είναι όλα ζήτημα επικοινωνίας. Όταν αυτός που συναλλάσσεσαι είναι απατεώνας, λαμόγιο, φυγόπονος, ανεύθυνος, και κοιτάζει να σε ρίξει/ξεφορτωθεί, εξαπατήσει κ.λπ. κ.λπ, μόνο ζήτημα επικοινωνίας δεν είναι.

 

Απατεώνας; Χρεώνει πολύ; Σου αλλάζει το μανίκι χωρίς να το ξέρεις και βάζει κλάπα οικοδομής; Σου πουλάει το όργανο κλείνει το μαγαζί και φεύγει για τη Γκαμπόν; Τι είδους απατεώνας;

 

Λαμόγιο; Παίρνει μίζες από ανταγωνιστές για να σου λασπώσει το tone το ποτενσιόμετρο; Σου σπρώχνει ανταλλακτικά μούφα για καλά γιατί τον λαδώνει ο προμηθευτής; Τι είδους λαμόγιο;

 

Φυγόπονος; Του λες άλλαξέ μου χορδές και βαριέται; Φτιάξε μου ένα σκαφτό όργανο καρυδιά μονοκόμματο με 300 Ευρώ; Κάνε μου σετάρισμα υπερακριβείας; Θέλω το όργανο αύριο και δε στο φτιάχνει; Πώς φυγοπονεί;

 

Να σε ξεφορτωθεί... Ξέρετε, υπάρχουν και επιχειρήσεις που ΔΕΝ θέλουν άλλους πελάτες για διάφορους λόγους αλλά δε στο λένε ξεκάθαρα. Εκεί πρέπει να το καταλάβεις μόνος σου ότι σε αποφεύγουν "ευγενικά" και να στρίψεις.

 

Κι εσύ γενικούς χαρακτηρισμούς κάνεις, αλλά δεν πειράζει. Το γενικό περιλαμβάνει το ειδικό. Κακές είναι οι άστοχες γενικεύσεις, όχι οι γενικεύσεις αυτές καθεαυτές.

 

Πού υπάρχουν όμως αυτοί; Πώς υπάρχουν, αν είναι τέτοιοι; Γιατί ο εξαπατημένος πέφτει στα νύχια τους; Πώς βρίσκουν ακόμα πελάτες;

 

1 ώρα πριν, Tamtam είπε

Edit: επιπλέον, αυτό που συζητάμε εδώ δεν είναι η ιδιωτική στάση του καθενός, αλλά η δημόσια συζήτηση σε ένα μουσικό φόρουμ. Το τι κάνει ο καθένας με τους φίλους του και τι λέει με τους κολλητούς του στη μπάντα αξιολογώντας μα υπηρεσία, δεν (θα έπρεπε να) αφορά τη συζήτηση.

Η δημόσια συζήτηση στο φόρουμ (αγορά) αποτελείται από τελείως ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ γνώμες των συμμετεχόντων οι οποίες εκθέτονται δημόσια. Γιατί να υπάρχει αυτή η διαφορά; Να λέω το ποίημα στο φόρουμ και να εκτοξεύω μύδρους στην πραγματική ζωή ή να εξαπολύω πολεμική στο φόρουμ και στην πραγματική ζωή να μην κατηγορώ κανέναν; Λίγο υποκριτικό δεν είναι αυτό; Δε γίνεται να είμαστε το ίδιο πράγμα, στο ίντερνετ και στη ζωή, και ό,τι λέμε στο ένα να το λέμε στο άλλο; Εντάξει, έχουμε ψευδώνυμα, αλλά όχι και εναλλακτικές ταυτότητες! 🙂

 

Πάντως εγώ λόγω δουλειάς που βλέπω 300 άτομα την ημέρα, δηλώνω υπεύθυνα ότι υπάρχουν πελάτες που τους βλέπω και ανοίγει η καρδιά μου, και αυτοί που λέω μάνα γιατί με γέννησες. Φυσικά και δεν εξυπηρετούνται το ίδιο οι μεν με τους δε. Θα μπορούσα να μιλάω ώρες γι' αυτό το θέμα, και τα παράλογα που συναντούμε όλοι μας καθημερινά στις δουλειές μας, αλλά δεν είναι του παρόντος, άσχετα αν άπτεται του θέματος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, Ali Barout said:

 

Η δημόσια συζήτηση στο φόρουμ (αγορά) αποτελείται από τελείως ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ γνώμες των συμμετεχόντων οι οποίες εκθέτονται δημόσια. Γιατί να υπάρχει αυτή η διαφορά; Να λέω το ποίημα στο φόρουμ και να εκτοξεύω μύδρους στην πραγματική ζωή ή να εξαπολύω πολεμική στο φόρουμ και στην πραγματική ζωή να μην κατηγορώ κανέναν; Λίγο υποκριτικό δεν είναι αυτό; Δε γίνεται να είμαστε το ίδιο πράγμα, στο ίντερνετ και στη ζωή, και ό,τι λέμε στο ένα να το λέμε στο άλλο; Εντάξει, έχουμε ψευδώνυμα, αλλά όχι και εναλλακτικές ταυτότητες! 🙂

 

 

Οταν κατηγορεις καποιον στην προσωπικη σου ζωη, το κοινο που λαμβανει το μηνυμα απαρτιζεται, καθαρα, απο τον περιγυρο σου. Κατηγορεις καθημερινα οτι ο ταδε πολιτικος ειναι κλεφτης και προδοτης? Δεν εγινε και τιποτα.

 

Οταν τον κατηγορεις δημοσια, οπου η δηλωση παραμενει αναρτημενη επ' αοριστον, και το κοινο, δυνητικα, μπορει να φτασει τα εκατομμυρια, δεν μπορεις να κανεις το ιδιο. Προφανως δεν μπορουμε να συγκρινουμε τις δυο περιπτωσεις.

 

Εξυπηρετεις 300 την ημερα. Οι 50 που δεν σου καθονται καλα στο ματι (για διαφορους λογους) δεν τους λες αυτο που σκεφτεσαι, διοτι θα μεινεις χωρις δουλεια. Ομοιως και με τον πολιτικο. Δημοσια, δεν ξεκινας τις καταρες. Απλα δεν τον ψηφιζεις.

 

It's just the way it is. Και δεν ειναι υποκρισια, ουτε διπλωματια. Ειναι αναγκη επιβιωσης. Κοινη λογικη.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Είναι εύκολη λύση το να βλέπεις εχθρούς γύρω σου. Σε βγάζει κι απο την σκέψη.

Ενα τεράστιο ποσοστό παρεξηγήσεων οφείλεται στην κακή συνεννόηση.

 

Υπάρχουν κακοί επαγγελματίες αλλά και κακοί καταναλωτές. Το ένα χωρίς το άλλο δεν θα υπήρχε.

Το θέμα είναι πως δεν μπορείς να εξαλείψεις τους μισούς με καταγγελίες ανώνυμες που μπορεί να θεωρηθούν και στημένες φυσικά.

 

Προσωπικά κάνω κριτική στα Google maps πολύ προσεκτικά και σε λίγες περιπτώσεις. Και κυρίως επώνυμα.

Ετσι έχει την ευκαιρία ο περι ου ο λόγος να απαντήσει αν τον ενδιαφέρει και να δικαιολογήσει ή να ζητήσει συγγνώμη για την αστοχία. Συνήθως αυτοί που ασχολούνται είναι καλοπροαίρετοι και απαντούν ευγενικά. Και αυτό κερδίζει περισσότερους απο όσους χάνει. Το ίδιο βέβαια πρέπει να ισχύει και για τον καταναλωτή.

  • Like 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου