Προς το περιεχόμενο

Καμπίνα για να αντικαταστήσω την Marshall 4χ12?


music man

Προτεινόμενες αναρτήσεις

47 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

 

Εαν δεν κανω λαθος, οι ανοικτου τυπου καμπινες για να ακουστουν σωστα, χρειαζονται δυο μικροφωνα. Ενα στον κωνο, και ενα πισω, μεσα στην καμπινα για να διδει ογκο στον ηχο. Ισως γι' αυτο ακουνταν σα ραδιοφωνακι.

 

Κάνεις λάθος :classic_biggrin:

 

Kαι με ενα μια χαρα δουλεια γινεται αν ξερεις που....να το ...βαλεις 🤣

 

Η front & back (με reverse phasing) ηχοληψια μιας ανοιχτης καμπινας (η ενος combo amp) ειναι απλά ακόμα μια ΤΕΧΝΙΚΗ που μπορει καποιος να εξερευνησει (προσωπικα μετα απο χρονια πειραματισμων προτιμω ΕΝΑ και καλο μικροφωνο τα πολλα μικροφωνα φερνουν και πολλά ..προβληματα...σε ΟΛΑ τα οργανα οχι μονο στις κιθαρες..)   

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, Superfunk said:

 

Κάνεις λάθος :classic_biggrin:

 

Kαι με ενα μια χαρα δουλεια γινεται αν ξερεις που....να το ...βαλεις 🤣

 

Η front & back (με reverse phasing) ηχοληψια μιας ανοιχτης καμπινας (η ενος combo amp) ειναι απλά ακόμα μια ΤΕΧΝΙΚΗ που μπορει καποιος να εξερευνησει (προσωπικα μετα απο χρονια πειραματισμων προτιμω ΕΝΑ και καλο μικροφωνο τα πολλα μικροφωνα φερνουν και πολλά ..προβληματα...σε ΟΛΑ τα οργανα οχι μονο στις κιθαρες..)   


Ναι έχω φάει άπειρα βράδια ψάχνοντας συνδιασμούς μικροφώνων τοποθετήσεις γωνίες διαφορετικές αποστάσεις και άλλα τρελά πραμματα και πλέον έχω καταλήξει στο ένα και το καλύτερο παίξιμο δυνατόν. Γενικά για τον τύπο ήχου/κιθάρας που συνήθως γράφω και παίζω δεν εχω δει ποτέ κάτι πολύ περίεργο, πάντα είναι ένα μικ μπροστά στον κώνο και μπορεί κι ένα ρουμ...Νομίζω 1χ12 ανοιχτό κάνει ωραία για πιο ανάλαφρα και clean παιξίματα αλλά η κλειστή 4χ12 μου δίνει κι ένα ξύσιμο που ταιριάζει.

Επεξεργασμένο από music man
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, music man είπε

αυτές είναι πολύ φτηνές...και η 1χ12 είναι οπεν...η όραντζ για κάποιο λόγο μου φαίνεται πιο σόλιντ...αν κρίνω κι απο τις κεφαλές της που είχα, φτιάχνει αξιόλογα προιόντα...εσύ τις έχεις δοκιμάσει?

Ναι την 2χ12. Αν εγραφε Marshall  απεξω δεν θα καταλάβαινες διαφορά.

 

Σε openback γράφω ωραια με 2 mics. Ενίοτε και με 3ο (αν θέλω και το χώρο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, music man είπε

.Νομίζω 1χ12 ανοιχτό κάνει ωραία για πιο ανάλαφρα και clean παιξίματα αλλά η κλειστή 4χ12 μου δίνει κι ένα ξύσιμο που ταιριάζει.

 

 

Για hard rock/heavy metal δοκιμασε και μικροφωνο πισω απο το μεγαφωνο ,βεβαιωσου  οτι το ενα μικροφωνο "κοιταει" το αλλο και κανε και αναστροφη τη φαση ( με απλα 57αρια δουλευει μια χαρα)

Επεξεργασμένο από Superfunk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά για σωστό heavy metal ήχο το setup είναι απελπιστικά απλό!

v30 ή greenback, 57αρι εκεί που τελειώνει ο κώνος και όσο πιο κοντά γίνεται, δλδ βγάζεις και το ύφασμα από μπροστά αν μπορείς.

Industry standard συνδυασμός είναι και 57 με ribbon, με το royer 121 το πιο σύνηθες, είναι πανάκριβο όμως.

Το 57 "κώβει", το ribbon δίνει όγκο και μπαίνει στο κέντρο συνήθως. 

9/10 από τους αγαπημένους σου δίσκους έχουν γραφτεί με ένα 57αρι και greenbacks πάντως.

Καμπίνα με καμπίνα στο χώρο έχουν διαφορά ακόμα και με το ίδιο ηχείο, γιατί δεν ξέρω.

Με το mic μπροστά σε ηχογράφηση μόνο το ηχείο μετράει. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τις απαντήσεις!
Η τεχνική στο πάνω βίντεο είναι ακριβώς η πρώτη που χρησιμοποιούσα όταν πρωτοξεκίνησα να ηχογραφώ κιθάρες! Χαχα μου φαίνεται περίεργο που το ανακάλυψε τώρα αυτός. Απλά μετά σταμάτησα λόγω του ότι οι μικρές αυτές κονσόλες έχουν φύσιμα και μουνταίνουν τον ήχο, βέβαια είχαν το καλό ότι με λίγο EQ έπαιρνες επιτέλους ήχο από το υπερ-μπασάτη stock 1960.
Επανέρχομαι στο post με καινούριες εμπειρίες...
Λοιπόν αντικατέστησα την 1960 με την Orange 1x12, η διαφορά στο αφτί οκεη είναι μεγάλη, αλλά το ίδιο και στο μικρόφωνο.
Δε λέω η χροιά είναι ωραία και καθαρή, αλλά δεν έχει το σφύξιμο στον ήχο, μάλλον τα διπλανά μεγάφωνα προκαλούν κάτι σαν συχνοτικό γέμισμα μέσα στο fuzz της παραμόρφωσης, που προκαλεί κάποια μικροπροβλήματα φάσης που δίνουν τον πιο σφυχτό ήχο.
Με το ένα μεγάφωνο ακούγονται όλα καθαρά και αέρινα, σίγουρα όχι σαν "ραδιοφωνάκι" όπως ακούγονταν οι open back 1x12 μου αλλά πάλι δεν υπάρχει τόσο μεγάλη αιχμή αν το εξηγώ καλά...Προς το παρόν δεν έκανα πολλές ηχογραφήσεις ακόμα αλλά αν έχω νέα σχετικά με το πως μου φαίνεται θα ξαναστείλω, ίσως και κάποιο sample! 🙂 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου