Προς το περιεχόμενο

mastering?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για ενα καλο αποτελεσμα αρκει μονο η γνωση' date=' ενα καλο ζευγαρι ηχεια και ενα προγραμμα στο pc;

Η ειναι και θεμα hard εξοπλισμου;Απο οτι εχω ακουσει τα περισσοτερα στουντιο χρησιμοποιουν τα waves.Μου εχει κανει καποιος mastering χρησιμοποιωντας τα waves, με οχι παντα αξιολογα αποτελεσματα[/quote']

Όπως και σε όλα τα πράγματα, ο εξοπλισμός βοηθάει. ¶λλο αποτέλεσμα θα πάρεις όταν κάνεις mastering με ένα ζευγάρι monitors των 300 ευρώ και τα Waves και άλλο με εξειδικευμένο outboard gear χιλιάδων ευρώ. Αλλά μέχρι εκεί. Αν δεν υπάρχει γνώση το αποτέλεσμα θα βγει μάπα, ακόμα κι αν πας να κάνεις mastering στα Abbey Road studios.

 

Να στο θέσω κι αλλιώς. Μπαίνουμε στην πίστα για κόντρα εγώ και ο Loeb, εγώ με το C4 WRC και αυτός με ένα ταπεινό 1600άρι C4. Ποιός λες να τερματίσει πρώτος; :lol:

Εγώ λέω ο Loeb πάντως...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Να στο θέσω κι αλλιώς. Μπαίνουμε στην πίστα για κόντρα εγώ και ο Loeb' date=' εγώ με το C4 WRC και αυτός με ένα ταπεινό 1600άρι C4. Ποιός λες να τερματίσει πρώτος; :lol:

Εγώ λέω ο Loeb πάντως...[/quote']

 

+1

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα προσθέσω πως δεν είναι αναγκαστικό να περάσουν τα tracks από τα outboard των χιλιάδων ευρώ.Η πρώτη δουλειά του mastering engineer είναι να κρίνει ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ την δουλειά σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που να μπορεί να πάρει τηλέφωνο τον πελάτη όταν η δουλειά είναι πολύ καλή και να του πεί ότι δεν θα πειράξει τίποτα,απλά θα το κόψει σε red book και θα του το στείλει πακέτο πίσω.

Όπως υπάρχει και το άλλο άκρο της υπόθεσης,δηλ να στείλει την δουλειά πίσω για remix όταν κρίνει πως δεν μπορούν να βελτιωθούν κάποια σοβαρά ελλατώματα,ή αν κρίνει πως βελτιώνωντας αυτά,θα χαλάσει κάποιο άλλο στοιχείο της μίξης.

Π.χ έχω κάνει mastering σε δουλειές φίλου μου όπου άλλες φορές γυρίσαμε πίσω στη μίξη,αλλές έγινε φυσιολογικό mastering και άλλες όπου απλά "θα στρογγυλέψουμε λίγο το μπάσσο και είναι έτοιμο".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι συνεντευξιαζόμενοι είνα ο Χρήστος Χατζηστάμου και ο Γιάννης Ιωαννίδης από το Athens Mastering και Digital (που τώρα λέγεται ODEON)

τα παιδιά που έχουν την Sweetspot και ο Leon Zervos από τα Sterling. Oι δύο πρώτοι έχουν κάνει τις περισσότερες δουλειές στην Ελλάδα η Sweetspot είναι χαρακτηριστικό δείγμα πρωτοεμφανιζόμενης σοβαρής εταιρείας και τα Sterling έχουν κάνει πάρα πολλά από τα Mega Hit που ακούμε στην διεθνή σκηνή.

 

Φαίνεται πολλά υποσχόμενο άρθρο.Πότε κυκλοφορεί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To καλο αποτελεσμα στο μαστερινγκ φαινεται οταν το ακουμε σε ξεφτιλα ηχεια

και δεν τριζουν. Αυτος δεν ειναι ο τελικος σκοπος του;

Αν ειμαι λαθος διορθωστε με.

  • Like 1

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O συλογισμός σου είναι υπεραπλουστευμένος. Το mastering έχει σαν σκοπό να ακούγεται η μουσική σωστά σε ένα σύστημα αναφοράς. Από κεί και πέρα δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα ακούγεται παντού σωστά. Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις και υπάρχει μια φυλολογία σχετικά με τα NS 10΄όπου αν ο ηχολήπτης κατάφερνε να κάνει το κομμάτι να ακουστεί σωστά εκεί θα ακουγόταν παντού σωστά και επίσης ότι αν ξέρεις τα ηχεία σου τότε μπορείς να κάνεις την ίδια δουλειά με ένα σύστημα αναφοράς. Ξέρω ότι "ανοίγω το κουτί με τα σκουλίκια" αλλά κατα την γνώμη μου αυτοί οι ισχυρισμοί αν και έχουν αρκετή δώση αλήθειας δεν είναι απόλυτα σωστοί. Όταν επεξεργάζομαι μια μουσική με ηχεία που έχουν κάποιες αδυναμίες όσον αφορά την χροιά ίσως να μπορώ να τις παρακάμψω αλλά η αναλυτικότητα, η δυνατότητα να αναπαράγουν όλο το ακουστικό φάσμα, η συμπεριφορά στις αλλαγές δυναμικής κτλ κτλ δεν μπορούν να μπουν στην άκρη έτσι απλά.

Αν πρέπει να το προχωρήσω λίγο παραπέρα θα πω ότι το home mastering μπορεί να υπάρχει μόνο υπό προυποθέσεις. Δεν θέλω να πω ότι οι επεξεργαστές που θα χρησιμοποιήσει ένας επαγγελματίας θα είναι καλύτεροι από αυτούς που έχουμε στο pc μας γιατί δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Το βασικό είναι να έχουμε την πείρα τα monitor και τον χώρο για να αξιολογήσουμε σωστά τη μουσική. Όπως ειπώθηκε πολύ σωστά και πιο πριν΄μια καλή μίξη μπορεί να μην χρειαστεί τίποτα αλλά μια τέτοια μίξη μπορεί να ακόυγεται λάθος σε ένα λάθος σύστημα. Για να τελειώνω η άποψή μου είμαι ότι πρέπει να έχεις ένα πολύ καλό σύστημα monitoring που μπορεί να αποκαλύψει όλο το φάσμα και έναν σωστό χώρο για να μπορείς να καταλήξεις σε ασφαλή συμπεράσματα αλλιώς ποντάρεις πολλά πράγματα στην τύχη. Το mastering από έναν επαγγελματία είναι ακόμα σημαντικότερο σήμερα που πολλές δουλειές γίνονται στο σπίτι όχι γιατί ένας επαγγελματίας έχει καλύτερους κομπρέσσορες αλλά επειδή έχει το monitoring και την πείρα.

Ένα tip τώρα το οποίο ίσως να γνωρίζεται οι περισσότεροι είναι να "κουρδίζεις" τα αυτιά σου με μια παραγωγή την οποία θα ήθελες να μιμηθείς. Με τον τρόπο αυτό μπορείς να ξεπεράσεις προβλήματα ενός όχι και τόσο καλού συστήματος και να διαμορφώσεις ένα ισχυρό κριτήριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια δεν ειναι τοσο ευκολο το mastering ... επειδη εχει να κανει και με τισ δειγματοληψιες και με ενα σημαντικο ακομα που ειναι το dither..κ.α. πληροφοριες υπαρχουν στο ιντερνετ. δεν ειναι οτι δεν θελω να πω απλα ειναι λιγο παρεξηγημενο το mastering στην ελλαδα και δεν μπορει να αναλυθει ετσι απλα απο εδω μεσα

www.myspace.com/studiomxgr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι λιγο παρεξηγημενο το mastering στην ελλαδα και δεν μπορει να αναλυθει ετσι απλα απο εδω μεσα

 

Δεν υποστηρίζω ότι το mastering μπορεί να γίνει από όλους' date=' αλλά δεν είναι και πυρηνική φυσική για να το συζητάνε μόνο όσοι έχουν ντοκτορά. Γι' αυτό είναι τα φόρουμ.

 

Μέσα στο Noiz υπάρχουν μέλη με μεγάλη πείρα που μοιράζονται τις γνώσεις τους με τους υπόλοιπους, ακόμα και για "δυσκολότερα" θέματα (ο PJ, κάτω από τον οποίο έγραψες, κατέχει το θέμα της Ακουστικής (η οποία [u']είναι[/u] επιστήμη) και βοηθάει όσο μπορεί σε αυτόν τον τομέα, χωρίς να υπεραπλουστεύει τα πράγματα).

 

Αν, λοιπόν, έχεις να συνεισφέρεις στο "παρεξηγημένο" (άρα κάτι παραπάνω θα ξέρεις επ' αυτού) θέμα του Mastering, είμαστε όλοι αυτιά.

 

Καλώς ήρθες.

Μη φεύγεις θηρίο,

θηρίο με τα σιδερένια δόντια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου συγνωμη αν με παρεξηγησες δεν θελω να αναφερθω στο τικανω παντως γνωριζω λιγοστα πραγματα μεχρι στιγμης. εγω το μονο που ηθελα να τονισω μετα απο οσουσ εγραψαν ηταν καποιες λεπτομεροιες.γιατι πολλα παιδια σχηματιζουν λαθος αποψη απο τοσα πολλα που ακουγονται απο τον καθενα ξεχωριστα... στο περιπου ομως.

ΤΟΝΙΖΩ οτι εχω καποιες αρχικες γνωσεις ακομα... και δεν μιλαω μονο και μονο για να σχολιασω τα αλλα παιδια.

οσο με τον φιλο PJ θα διαφωνησω οτι στο mastering δεν παιζουν ρολο οι κομπρεσορες (και τα εξωτερικα μηχανηματα) αλλα μονο το μονιτορ.

www.myspace.com/studiomxgr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου συγνωμη αν με παρεξηγησες δεν θελω να αναφερθω στο τικανω παντως γνωριζω λιγοστα πραγματα μεχρι στιγμης. εγω το μονο που ηθελα να τονισω μετα απο οσουσ εγραψαν ηταν καποιες λεπτομεροιες.γιατι πολλα παιδια σχηματιζουν λαθος αποψη απο τοσα πολλα που ακουγονται απο τον καθενα ξεχωριστα... στο περιπου ομως.

ΤΟΝΙΖΩ οτι εχω καποιες αρχικες γνωσεις ακομα... και δεν μιλαω μονο και μονο για να σχολιασω τα αλλα παιδια.

 

Δε σε παρεξήγησα.

Σε παροτρύνω (αν θες κι εσύ) να γίνεις πιο συγκεκριμένος, ούτως ώστε να βοηθήσεις κι εσύ με τη σειρά σου να αποσαφηνιστούν όποια σημεία εσύ κρίνεις σκοτεινά και ασαφή. :wink:

Μη φεύγεις θηρίο,

θηρίο με τα σιδερένια δόντια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Slew Rate featured και unfeatured this θέμα
  • πριν admin κλείδωσε το θέμα
  • πριν Slew Rate ξεκλείδωσε το θέμα

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου