Προς το περιεχόμενο
dimsonic

Tracer Studio PRO - προσιτό πυκνωτικό μικρόφωνο.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενα κλασικο μικροφωνο καμπινας....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχω

ουτε καμπίνα δεν εχω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ακριβο σου μικροφωνο, ποια ειναι ειδικοτητα του? Ακουστικα οργανα?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 minutes ago, dimsonic said:

 

εντάξει το καλώδιο θέλει μια μοντίφα γιατί με μικρό βύσμα 3.5χλ είναι για τον καναπέ οεοε

 

Δεν θα έκανε δουλειά ένας αντάπτορας xlr male to 3.5mm female?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 minutes ago, fusiongtr said:

 

Δεν θα έκανε δουλειά ένας αντάπτορας xlr male to 3.5mm female?

ναι...μοντιφα κι αυτο αλλα πιο επιφοβο να ξεσυνδεθει να μην εφαρμοζει σωστα

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστούμε πολύ για το τεστ (και θα ήταν ωραίο να είχαμε περισσότερα απο όλους) αλλλλά... δεν ξέρω αν έχει νόημα σαν blind test.

 

Αρχικά, δεν ξέρουμε πως ακούγεται η κιθάρα σου χωρίς μικρόφωνο για να κρίνουμε πιστότητα και μετά δεν υπάρχουν σταθερές παράμετροι στο αποτέλεσμα. Το παίξιμο δεν βοηθάει καθόλου και η τοποθέτηση των μικροφώνων δεν είναι ιδεατή.

 

Οταν γράφεις με ένα μικρόφωνο δοκίμασε να το βάλεις κάπου κοντά εκεί που ενώνεται το σώμα με το μπράτσο, κοιτώντας την τρύπα. Ετσι αποφεύγεις το booming.

 

Επίσης όταν κάνεις συγκριτικό, το σωστό είναι να γραψεις και τα δύο μικρόφωνα ταυτόχρονα, με κοινό παίξιμο.

 

Χωρίς να τα ακούσω σε σοβαρό ηχείο, θα έλεγα πως το φτηνό συνήθως τονίζει τα πριμομεσαία σε σημείο που πολλές φορές ξύνουν αλλά και κάποιες άλλες εξυπηρετούν (όπως πχ εδω), ενω κατι που δεν γνωρίζουμε απο το τεστ είναι το gain που έδωσες στο καθένα, το polarity (αν δεν έχουν κοινό) και την ευαισθησία στο feedback. Ενα μικρόφωνο δεν είναι μόνο ο ήχος του αλλά και η ευχρηστία του. Αν είναι το πρώτο πάντως, 'κονόμησες μικρόφωνο για κιθαρα με λάσπη χορδές, παντός καιρού.

 

Προσωπικά δεν θα έπαιρνα το πακέτο ούτε για τη βάση. Το πρώτο πράγμα που χαλάει στα ραδιοφωνικα στούντιο είναι αυτες οι βάσεις αν δεν είναι πολύ καλά κατασκευασμένες (heavy duty). Με τον καιρό, δεν στέκονται εκεί που τις βάζεις και τρίζουν (λαδάκι). Αυτες απλά στηρίζουν μικρόφωνο αντί για λάμπα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για το τεστ θα επανέλθω.

Συμπαθατε με αλλα ειμαι σε ενα δωματιο 3χ3.5 απο τα οποια μενουν καπου 1.5χ1.5 για την καρεκλα και να κινούμαι. Το να ηχογραφησω με μικροφωνο και μια νορμαλ βαση στηλη και μπρατσο με μενα και την κιθαρα ηταν ζογκλερικο. Εβαλα οντως ενα αφου διαλυσα την φοιτητικη μου λαμπα αλλά δεν εχει το πασο για τη στηριξη της αραχνης που τελικα το εχω για να κρεμαω τα ακουστικα και να δρομολογω το καλωδιο μην είναι στα ποδια μου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

επανέρχομαι γιατί ακόμα ψάχνομαι και γω να δω τι θα κάνω.

Εστησα λοιπόν τα δυό μικρόφωνα δίπλα δίπλα και έκανα μια ταυτόχρονη ηχογράφηση, έχοντας ματσάρει τις στάθμες στα δύο μικρόφωνα σε απόσταση περίπου 20 εκατοστά από το 12-14ο τάστο.

Το ένα μικρόφωνο είναι τέρμα αριστερά και το άλλο δεξιά.

Για να μην βγούν βιαστικά συμπεράσματα σας λέω ότι στο ένα κανάλι ίσως ακούσετε μικρό βόμβο, αυτός οφείλεται από ό,τι έχω καταλάβει μέχρι στιγμής στο καλώδιο που ειχα στο ένα μικρόφωνο που δεν είναι το μανίσιο κανενός, είναι ένα άλλο xlr που είχα φτηνό.

Επίσης επειδή κάποιοι μπορεί να έχουν ανάποδα το left right τους στο τέλος του τρακ ξύνω λίγο με το νύχι το ένα μικρόφωνο 2-3 φορές. Αυτό είναι το left δηλαδή το μικρόφωνο 1 και δεν ταυτίζεται απαραίτητα η σειρά τους με το προηγούμενο τεστ.

Εγω προσωπικά έχω εντοπίσει τις διαφορές, σαφώς και υπάρχουν και θα έλεγα είναι ανάλογες της διαφοράς τιμής τους, αλλά το ερώτημα είναι

1. αν μπορεί να ξεγελάσει τον τυχαίο ακροατή

2. αν σου δίνει μια φτηνή "αξιοπρεπή" λύση σε κάποιον που δεν θέλει να πληρώσει.

3. αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μη υψηλών απαιτήσεων ηχογράφηση και σε συγκεκριμένο όργανο.

 

 

20191104_222404.jpg

20191105_145425.jpg

test mike 12.mp3

Επεξεργασμένο από dimsonic

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.