Προς το περιεχόμενο

Περίεργη spring tension ρύθμιση (Tao Guitars)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, προχθές, ανέβασα εδώ στο Noiz ένα status update με μια φωτογραφία για να λυθεί μια απορία που είχα.
Οι απαντήσεις κάποιων συμφορουμιτών είχαν ενδιαφέρον οπότε το ανοίγω σε θέμα ώστε αφ' ενός να το διαβάσουν κάποιοι που πιθανά να τους ενδιαφέρει και αφ'  ετέρου να δώσουν τα δικά τους φώτα κάποιοι άλλοι.

 

Βρήκα λοιπόν σχεδόν τυχαία αυτή τη φώτο.
Ξέρει κανείς γιατί είναι λίγο πιο χαλαρή η μια βίδα των ελλατηρίων;
Είναι κάποιου είδους τεχνική;

 

78167447_2660667770687992_58230324785577984_n.thumb.jpg.09dc71a10192a0e32cf793d178203fec.jpg

 

υγ: αν οποιοσδήποτε απο τους @digisilence, @Πνοή και Νύξη, @dimsonic, @sharpshooter βαριέται να ξαναγράψει (απολύτως σεβαστό) θα μπορούσα κάλλιστα να κάνω ένα copy/paste την απαντήσή του. Cheers.

  • Like 2

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου βαριεσαι το κοπυ πειστ, το κανω μονος μου! :classic_tongue:

 

"Φορτιζουν τη γεφυρα αναλογα με τις χορδες.

 

Ισχυει στην μοναδικη συνθηκη που εχεις, συγκεκριμενες χορδες και μετρημενες Κ σταθερες ελατηριου.

Δηλαδη ποτέ.:classic_blink:

(Π@π@ριες)"

Επεξεργασμένο από digisilence
  • Like 1
  • Χαχα 1

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι το κάνει για να έχει ίδια τάση στα δύο ελατήρια λόγω διαφορετικής απόστασης. Αν έφερνε οριζόντια το μέταλλο συγκράτησης, η τάση θα ήταν διαφορετική 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ο Βερχάιεν δεν εξηγεί για ποιο λόγο έχει tilted το spring claw. To μεγαλύτερο/μικρότερο tension στη μια μεριά-επιτρέψτε μου-το βρίσκω λίγο ψεκασμένο. Μιλάμε για ένα σύστημα που πιβοτάρει σε πάνω κάτω σε έναν σταθερό άξονα (είτε 6βιδο είτε 2βιδο) και η ευκολία κίνησής του εξαρτάται από την ελαστικότητα του υλικού των ελατηρίων και την προένταση των ελατηρίων (πόσο μέσα ή έξω είναι οι βίδες του spring claw). Όλο αυτό το σύστημα αντισταθμίζει την τάση των δεδομένων χορδών και ρυθμίζεται κατά το δοκούν, όπως σωστά περιγράφει ο Carl, ώστε να μπορείς να έχεις μισό τόνο στη e (οπότε ως συνέπεια αυτής της ρύθμισης, να έχεις και έναν τόνο στη B, και ενάμιση τόνο στη G, όταν το τρέμολο τερματίζει πίσω). Δεν καταλαβαίνω τι σχέση μπορεί να έχει αυτό με την διαφορετική/ασυμμετρική προ-ένταση στα ελατήρια. Μιλάμε για ένα σύστημα. Αν χαλαρώσω το ένα ελατήριο πρέπει να σφίξω το άλλο, αλλιώς θα έχω φύγει από την επιθυμητή κατάσταση ισορροπίας (τον μισό τόνο στη e, εν προκειμένω). Με άλλα λόγια, το ίδιο πράγμα που περιγράφει ο Verheyen μπορεί να γίνει και με τα ελατήρια στην ευθεία.

Εμένα η δική μου ερμηνεία είναι εντελώς ρηχή και είναι οπτική. Για να ακολουθηθεί μια νοητή παραλληλότητα με το neck heel και το upper horn.
 

Έχω στείλει σχετική ερώτηση ανοιχτά στο fb page τους. Μόλις πάρω απάντηση, θα ξέρουμε



 

Επεξεργασμένο από Πνοή και Νύξη
  • Like 1

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δείτε τι κάνει αυτός

αυτός φαίνεται ότι το κάνει με παράλληλο το plate, αλλά ίσως δεν βγαίνει σε όλους τόσο παράλληλο

 

Επεξεργασμένο από dimsonic
  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@digisilence συγχώρα με, δε πρόλαβα. 

 

Παντως δε καταλαβαίνω πως γίνεται να έχει το ίδιο αποτέλεσμα ο  Βαρχαιεν με άνισο spring tension και ο ιταλιανος τύπος στο βίντεο του @dimsonic πετυχαίνει το ίδιο με ίσομοιρασμένο το tension...

ίσως ο @Πνοή και Νύξη να έχει δίκιο ότι είναι οπτικό...ίσως πάλι και όχι. 

Αναμένουμε απάντηση από τους Τάο. 

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/11/2019 στις 12:49 ΠΜ, gmoukou είπε

Αναμένουμε απάντηση από τους Τάο.

Πλακα κανεις, σωστα? :classic_smile:

Δεν φανταζομαι να ρωτας σοβαρα? Εεεε????

Κανε ενα σχεδιακι, χαρτι μολυβι, βαλε τις δυναμεις με διανυσματα και θα το βρεις μονος σου οτι ειναι μπαρουφα.

 

Στις 12/11/2019 στις 4:59 ΜΜ, Πνοή και Νύξη είπε

Μιλάμε για ένα σύστημα. Αν χαλαρώσω το ένα ελατήριο πρέπει να σφίξω το άλλο, αλλιώς θα έχω φύγει από την επιθυμητή κατάσταση ισορροπίας

Τελεια και παυλα.

 

Εχει πηξει στην μπουρδα το δικτυο σε πολλα θεματα που αναπαραγουν πολλοι.

Μου φαινεται οτι εχουμε παψει να σκεφτομαστε πλεον και καταπινουμε αμασητα

οτι μας σερβιρουν.:classic_sad:

Επεξεργασμένο από digisilence
  • Like 2

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλεος

οι απαντήσεις έχουν δοθεί ήδη παραπάνω

το ελατήριο ειναι έτσι για να ταιριάζει οπτικά στη συμμετρία της κιθάρας

θά μπορούσε να τα βάλει και απόλυτα συμμετρικά και παράλληλα μεταξύ τους ρυθμίζοντας τις αντίστοιχες αποστάσεις ομοιόμορφα

καλημέρα

 

  • Like 1

Εξη χορδές και ειναι πολλές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου