Προς το περιεχόμενο
sonicapg

ηλεκτρικη κιθάρα 65$

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το ωραίο για μενα με αυτά τα όργανα αυτοάμυνας είναι ότι δεν τα μετράω για όργανα. Τα όργανα τα πραγματικά θέλουν παίξιμο και συντήρηση, και καμιά φορά νιώθω ενοχές αν τα βλέπω έτσι παρατημένα και απεριποίητα.

 

Ενώ αυτό με 50 ευρώ δεν το υπολογίζεις για όργανο. Παίζεις εκεί μέχρι να θέλουν άλλαγμα οι χορδές και μετά παίρνεις άλλο. (Γιατί οι χορδές θα είναι το 1/5 της τιμής αν τις αλλάξεις.)

 

Είδες τι κάνει η ανταγωνιστικότητα; Βάρδα μόνο μην πέσει και το μεροκάματο στο 5$ και μετά την βλέπουμε για κομμάτι μπουτικ.😬

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την βγάζεις από τη σακούλα, ακουμπάς το τρέμολο πρώτη φορά, ''''''''καμία διαφορά στο παίξιμο'''''''' με αληθινή στρατοκαστερ, ακουμπάς το τρέμολο τρίτη φορά... έχει κάποια διαφορά, πέμπτη φορά ... ΤΑΚ

  • Like 1
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
On 12/8/2019 at 11:47 AM, sonicapg said:

Καλημερα ,

 

Εδώ σας προτείνω να δείτε αυτό το βιντεάκι στο οποίο ο Pilip mcKnight δοκιμάζει μια κιθάρα που στοιχισε 65$ ΜΑΖΙ με τα μεταφορικά.

στο 4:44 δοκιμάζει τη κιθάρα και τη συγκρίνει με μια made in USA Fender Strat.

Δε γράφω τιποτε άλλο ,όσοι το δείτε ,σχολιάστε .

Αποδεικνύει ότι αν ο ενισχυτής ειναι καλος, η διαφορά στον ήχο είναι αμελητεα. Δηλ. συγκρίνει τον ήχο της με την αμερικανα, που είναι και limited run rosewood neck, και τι περιμένει να ακούσει; Ήχο 65 ευρώ; Οι διαφορες είναι προφανώς στη ποιοτητα κατασκευής και φυσικά στην εκμετάλλευση του Κινέζου που την έφτιαξε. Οταν κάτι φτιάχνεται μαζικά κι χωρίς τέχνη ειναι λογικό να είναι φτηνό. Εχω βαρεθεί με αυτα τα βίντεο που σου δείχνουν το προφανές. Φυσικά αυτο δε πάει στον OP. 

Επεξεργασμένο από otto##

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 minutes ago, otto## said:

Αποδεικνύει ότι αν ο ενισχυτής ειναι καλος, η διαφορά στον ήχο είναι αμελητεα. Δηλ. συγκρίνει τον ήχο της με την αμερικανα, που είναι και limited run rosewood neck, και τι περιμένει να ακούσει; Ήχο 65 ευρώ; Οι διαφορες είναι προφανώς στη ποιοτητα κατασκευής και φυσικά στην εκμετάλλευση του Κινέζου που την έφτιαξε. Οταν κάτι φτιάχνεται μαζικά κι χωρίς τέχνη ειναι λογικό να είναι φτηνό. Εχω βαρεθεί με αυτα τα βίντεο που σου δείχνουν το προφανές. Φυσικά αυτο δε πάει στον OP. 

 

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς ειναι προφανές.Επίσης δε κατάλαβα το χωρίς τέχνη πως τεκμηριώνεται.Υπάρχει όμως η απλή αλήθεια.Ειναι Πολύ κοντά ηχητικά η μία με την άλλη .

Απο εκεί και πέρα υπάρχει και κάτι το οποίο ονομάζεται εκπαίδευση. Αν ένα εργοστάσιο παραγωγής επενδύει στην εκπαίδευση του προσωπικού ώστε να κάνουν καλά τη δουλειά τους ,ανεξαρτήτως με το πόσο τους πληρώνει , τότε η δουλειά γίνεται σωστά. το βιντεο δείχνει ότι με το επίπεδο εκπαιδευσης - εξειδίκευσης η ψαλίδα έχει κλείσει κατά πολύ. εδώ πολλοί εκθειάζουν τις mexican fender. εκεί τα όσα αναφέρεις δεν ισχύουν ; ; ;

Για εμένα ,ΟΧΙ η διαφορά στην ποιότητα κατασκευής ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ προφανής,εσύ όμως που το λες ,αποδειξε το !

 

 

4 hours ago, blue monk said:

την βγάζεις από τη σακούλα, ακουμπάς το τρέμολο πρώτη φορά, ''''''''καμία διαφορά στο παίξιμο'''''''' με αληθινή στρατοκαστερ, ακουμπάς το τρέμολο τρίτη φορά... έχει κάποια διαφορά, πέμπτη φορά ... ΤΑΚ

 

 

καλα αυτό λέγεται εντελώς αβάσιμο θάψιμο. !

7 hours ago, Ali Barout said:

Το ωραίο για μενα με αυτά τα όργανα αυτοάμυνας είναι ότι δεν τα μετράω για όργανα. Τα όργανα τα πραγματικά θέλουν παίξιμο και συντήρηση, και καμιά φορά νιώθω ενοχές αν τα βλέπω έτσι παρατημένα και απεριποίητα.

 

Ενώ αυτό με 50 ευρώ δεν το υπολογίζεις για όργανο. Παίζεις εκεί μέχρι να θέλουν άλλαγμα οι χορδές και μετά παίρνεις άλλο. (Γιατί οι χορδές θα είναι το 1/5 της τιμής αν τις αλλάξεις.)

 

Είδες τι κάνει η ανταγωνιστικότητα; Βάρδα μόνο μην πέσει και το μεροκάματο στο 5$ και μετά την βλέπουμε για κομμάτι μπουτικ.😬

θα πω το προφανές : άλλο το τι στοιχίζει πραγματικά ενα όργανο και άλλο τι καλείται ο αγοραστής να πληρώσει.σε οποιοδήποτε όργανο.αν ,η ψυχολογία σου ειναι καλύτερη με το να λες παιζω ενα ακριβό - τερο όργανο ,ok ,μια χαρά.Απλό !

Επεξεργασμένο από sonicapg

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 minutes ago, sonicapg said:

 

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς ειναι προφανές.Επίσης δε κατάλαβα το χωρίς τέχνη πως τεκμηριώνεται.Υπάρχει όμως η απλή αλήθεια.Ειναι Πολύ κοντά ηχητικά η μία με την άλλη .

Απο εκεί και πέρα υπάρχει και κάτι το οποίο ονομάζεται εκπαίδευση. Αν ένα εργοστάσιο παραγωγής επενδύει στην εκπαίδευση του προσωπικού ώστε να κάνουν καλά τη δουλειά τους ,ανεξαρτήτως με το πόσο τους πληρώνει , τότε η δουλειά γίνεται σωστά. το βιντεο δείχνει ότι με το επίπεδο εκπαιδευσης - εξειδίκευσης η ψαλίδα έχει κλείσει κατά πολύ. εδώ πολλοί εκθειάζουν τις mexican fender. εκεί τα όσα αναφέρεις δεν ισχύουν ; ; ;

Χωρις τέχνη σημαίνει: παταω κουμπί, βιδωνω, τέλος. Ενα μουσικό όργανο μπορεί να γινει κι έτσι. Σιγουρα και κάποια πιο ακριβα έτσι γίνονται.

 

Στο Μεξικό δε ξερω τι γίνεται. Πάντως με 1 δολλάριο τη μερα δε δουλεύουν. Δε είναι και Σουηδία σιγουρα.

 

Το προφανές είναι ότι σε ενα καλο ενισχυτή σχεδόν όλες οι λειτουργικά αρτιες κιθάρες ακούγονται οκ. Το να τυλίξεις ενα μαγνήτη κιθάρας δεν είναι πυρηνική φυσική. Μηχανηματα έχουν και τυλίγουν. Δε καταλαβαινω τι περιμένω να ακούσουν οι ytbers. Περιμένουν να ακούσουν στριγγλιες;

 

Η οικονομια είναι στανταρ. Φτηνή εργασία!+φτηνά υλικά+αυτοματοποίηση+μαζικη παραγωγη = 65 ε κιθαρα

Επεξεργασμένο από otto##
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 minutes ago, otto## said:

Χωρις τέχνη σημαίνει: παταω κουμπί, βιδωνω, τέλος. Ενα μουσικό όργανο μπορεί να γινει κι έτσι. Σιγουρα και κάποια πιο ακριβα έτσι γίνονται.

 

Στο Μεξικό δε ξερω τι γίνεται. Πάντως με 1 δολλάριο τη μερα δε δουλεύουν. Δε είναι και Σουηδία σιγουρα.

 

Το προφανές είναι ότι σε ενα καλο ενισχυτή σχεδόν όλες οι λειτουργικά αρτιες κιθάρες ακούγονται οκ. Το να τυλίξεις ενα μαγνήτη κιθάρας δεν είναι πυρηνική φυσική. Μηχανηματα έχουν και τυλίγουν. Δε καταλαβαινω τι περιμένω να ακούσουν οι ytbers. Περιμένουν να ακούσουν στριγγλιες;

 

Η οικονομια είναι στανταρ. Φτηνή εργασία!+φτηνά υλικά+αυτοματοποίηση+μαζικη παραγωγη = 65 ε κιθαρα

το υπερ-απλουστεύεις.με σωστή εκπαιδευση ,ολα γινονται σωστά

  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
41 minutes ago, otto## said:

1. Αποδεικνύει ότι αν ο ενισχυτής ειναι καλος, η διαφορά στον ήχο είναι αμελητεα. .

 

2. τι περιμένει να ακούσει; Ήχο 65 ευρώ; Οι διαφορες είναι προφανώς στη ποιοτητα κατασκευής και φυσικά στην εκμετάλλευση του Κινέζου που την έφτιαξε.

 

1. Όθωνα εδώ διαφωνώ κάθετα.

Εγώ πιστεύω ότι όσο καλύτερος είναι ο ενισχυτής, τόσο φαίνονται περισσότερο οι διαφορές ανάμεσα στα όργανα.

 

2. Εδώ μου δίνεις μια πολύ ωραία αφορμή να γράψω δύο λόγια περί καλής/κακής κιθάρας, και καλού/κακού ήχου.

Έχουμε μια πολύ καλή κιθάρα και μια "κακή" κιθάρα πάνω σε ένα stand.

Τις βάζουμε και τις δύο στον ενισχυτή, και βαράμε ανοιχτές χορδές και στις δύο.

Μετά πατάμε ένα τάστο (ή ένα μπαρεδάκι) και στις δύο και ξαναχτυπάμε χορδές.

 

Ακούμε.

 

Αυτή είναι η διαφορά που έχουν στον ήχο, μεταξύ τους τα δύο όργανα.

Υπάρχει άραγε καλός ή κακός ήχος εδώ?

Υπάρχει ήχος που μας αρέσει και ήχος που δεν μας αρέσει, αυτό ναι.

Υπάρχει ακριβός και φθηνός ήχος?

 

Αυτό είναι ο ήχος του κάθε οργάνου έτσι όπως είναι στημένο, με τα χαρακτηριστικά του, τους μαγνήτες του, την γέφυρά του, τα ξύλα του, κλπ, σε έναν ενισχυτή.

 

Ναι, αλλά το όργανο δεν παίζει μόνο του.

Το χρησιμοποιεί κάποιος για να βγάλει μουσική.

 

Εδώ αρχίζουν τα υποκειμενιλίκια.

Ο τρόπος που θα χρησιμοποιηθεί κάθε όργανο από κάθε παίχτη, είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, μη μετρήσιμων, που έχουν να κάνουν με τον ίδιο τον παίκτη, το όργανο, και την σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους.

 

Το αποτέλεσμα του τρόπου που θα παιχτεί το όργανο από τον παίκτη, είναι η μουσική που θα παραχθεί, και εξαρτάται από όλα τα παραπάνω, και τα χίλια μύρια όσα ακόμα.

 

Παίζουν ρόλο η αισθητική, η φαντασία, το feedback ηχητικού αποτελέσματος (αλλιώς παίζω όταν με ακούω με άλλο ήχο), η σωματική σχέση με το όργανο, ο τρόπος που θα χτυπήσω την πένα, το πώς πατάω την χορδή, κλπ.

 

Σίγουρα ένα καλοφτιαγμένο και καλοσεταρισμένο πάνω μου όργανο, θα λειτουργήσει διαφορετικά από ένα κακοφτιαγμένο όργανο με το οποίο δεν θα αναπτύξω την ίδια καλή σχέση για άπειρους λόγους, όμως δεν είναι θέμα ήχου αυτό τόσο πολύ, όσο "διαφημίζεται".

 

Λέτε πολλοί για blind tests, ηχητικά όμως.

Για μένα το blind test, δεν είναι ηχητικό, είναι αυτό που δένουν τα μάτια, και σου δίνουν να παίξεις (όχι να τα ακούσεις από κάποιον άλλο) και τα δύο όργανα χωρίς να τα βλέπεις.

Αν παίξεις κάποια ώρα με κάθε ένα "στα τυφλά", θα καταλάβεις την διαφορά, αλλά την δική σου διαφορά, δεν θα σε νοιάζει ούτε η μάρκα, ούτε το μοντέλο, ούτε η τιμή.

 

Σχωράτε με για το κατωσέντονο, τα έχω ξαναγράψει αυτά το ξέρω, αλλά πήρα την αφορμή από το νήμα αυτό να τα ξαναματαπώ.

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Just now, sonicapg said:

το υπερ-απλουστεύεις.με σωστή εκπαιδευση ,ολα γινονται σωστά

 

ε καλά δεν ειπα ότι εκανα και ανάλυση επιστημονική. Σκέφτομαι φωναχτά...ε...γραπτά.

 

 

6 minutes ago, fusiongtr said:

 

1. Όθωνα εδώ διαφωνώ κάθετα.

Εγώ πιστεύω ότι όσο καλύτερος είναι ο ενισχυτής, τόσο φαίνονται περισσότερο οι διαφορές ανάμεσα στα όργανα.

 

2. Εδώ μου δίνεις μια πολύ ωραία αφορμή να γράψω δύο λόγια περί καλής/κακής κιθάρας, και καλού/κακού ήχου.

Έχουμε μια πολύ καλή κιθάρα και μια "κακή" κιθάρα πάνω σε ένα stand.

Τις βάζουμε και τις δύο στον ενισχυτή, και βαράμε ανοιχτές χορδές και στις δύο.

Μετά πατάμε ένα τάστο (ή ένα μπαρεδάκι) και στις δύο και ξαναχτυπάμε χορδές.

 

Ακούμε.

 

Αυτή είναι η διαφορά που έχουν στον ήχο, μεταξύ τους τα δύο όργανα.

Υπάρχει άραγε καλός ή κακός ήχος εδώ?

Υπάρχει ήχος που μας αρέσει και ήχος που δεν μας αρέσει, αυτό ναι.

Υπάρχει ακριβός και φθηνός ήχος?

 

Αυτό είναι ο ήχος του κάθε οργάνου έτσι όπως είναι στημένο, με τα χαρακτηριστικά του, τους μαγνήτες του, την γέφυρά του, τα ξύλα του, κλπ, σε έναν ενισχυτή.

 

Ναι, αλλά το όργανο δεν παίζει μόνο του.

Το χρησιμοποιεί κάποιος για να βγάλει μουσική.

 

Εδώ αρχίζουν τα υποκειμενιλίκια.

Ο τρόπος που θα χρησιμοποιηθεί κάθε όργανο από κάθε παίχτη, είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, μη μετρήσιμων, που έχουν να κάνουν με τον ίδιο τον παίκτη, το όργανο, και την σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους.

 

Το αποτέλεσμα του τρόπου που θα παιχτεί το όργανο από τον παίκτη, είναι η μουσική που θα παραχθεί, και εξαρτάται από όλα τα παραπάνω, και τα χίλια μύρια όσα ακόμα.

 

Παίζουν ρόλο η αισθητική, η φαντασία, το feedback ηχητικού αποτελέσματος (αλλιώς παίζω όταν με ακούω με άλλο ήχο), η σωματική σχέση με το όργανο, ο τρόπος που θα χτυπήσω την πένα, το πώς πατάω την χορδή, κλπ.

 

Σίγουρα ένα καλοφτιαγμένο και καλοσεταρισμένο πάνω μου όργανο, θα λειτουργήσει διαφορετικά από ένα κακοφτιαγμένο όργανο με το οποίο δεν θα αναπτύξω την ίδια καλή σχέση για άπειρους λόγους, όμως δεν είναι θέμα ήχου αυτό τόσο πολύ, όσο "διαφημίζεται".

 

Λέτε πολλοί για blind tests, ηχητικά όμως.

Για μένα το blind test, δεν είναι ηχητικό, είναι αυτό που δένουν τα μάτια, και σου δίνουν να παίξεις (όχι να τα ακούσεις από κάποιον άλλο) και τα δύο όργανα χωρίς να τα βλέπεις.

Αν παίξεις κάποια ώρα με κάθε ένα "στα τυφλά", θα καταλάβεις την διαφορά, αλλά την δική σου διαφορά, δεν θα σε νοιάζει ούτε η μάρκα, ούτε το μοντέλο, ούτε η τιμή.

 

Σχωράτε με για το κατωσέντονο, τα έχω ξαναγράψει αυτά το ξέρω, αλλά πήρα την αφορμή από το νήμα αυτό να τα ξαναματαπώ.

 

 

 

 

 

λοιπόν θα παραδεχτω ότι δεν εχω κανει ποτέ τεστ φτηνη/ακριβη σε καλό ενισχυτή. Οποτε πάσο.

 

Συμφωνω απόλυτα με τα υπόλοιπα. Αυτο εννοώ..δεν υπάρχει ηχος 65 ευρώ. 

 

πολλα όργανα που κάνουν σήμερα 150 ευρώ είναι κατασκευαστικα αρτιοτερα από ακριβα του 1960. 

 

Απλα λέω επισης  ότι ο βασικος λογος που ειναι τόσο φτηνες είναι το ημερομίσθιο (ή νυχτομισθιο στη κινα). Αν φτιαχνοταν στη Γερμανία η ιδια κιθάρα θα είχε 300 $.

Επίσης ολοι οι παράγοντες έχουν διαφορετικό βάρος. Πιστευω το ημερομισθιο είναι καταλυτικό.Μετα τα υλικα κλπ.

 

Παρε πχ μετρια αμερικανικα όργανα. Πιο φτηνά ξύλα + λιγότερες ωρες εργασίας.

 

Αντίστοιχα στο Μεξικό. Ίδια υλικά με την από πάνω + φτηνότερος μισθός

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 minutes ago, otto## said:

Αυτο εννοώ..δεν υπάρχει ηχος 65 ευρώ. 

 

 

Μα γι' αυτό λέω ότι ο ήχος σε κάποιον τρίτο (ακροατή μόνο) δεν είναι σωστό κριτήριο.

Δεν αγοράζεις τον ήχο με 65 ευρώ, ούτε αγοράζεις τον ήχο με τα 2 χιλιάρικα σε κάποια άλλη κιθάρα.

Άλλα πράγματα αγοράζεις, μεταξύ των οποίων και την πιθανότητα να μπορέσεις (λόγω όλων των ανωτέρω που έγραψα στο σεντόνι) να παράγεις καλύτερο μουσικό αποτέλεσμα.

Δεν διαφωνώ ούτε με σένα ούτε με τον sonicapg.

Και μάλιστα πιστεύω ότι και μεταξύ σας συμφωνείτε, απλά βλέπετε το θέμα από άλλη οπτική γωνία.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 minute ago, fusiongtr said:

 

Μα γι' αυτό λέω ότι ο ήχος σε κάποιον τρίτο (ακροατή μόνο) δεν είναι σωστό κριτήριο.

Δεν διαφωνώ ούτε με σένα ούτε με τον sonicapg.

Και μάλιστα πιστεύω ότι και μεταξύ σας συμφωνείτε, απλά βλέπετε το θέμα από άλλη οπτική γωνία.

Εγω διαφωνώ. 🤣

  • Like 1
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.