Προς το περιεχόμενο
sonicapg

ηλεκτρικη κιθάρα 65$

Προτεινόμενες αναρτήσεις

53 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Κι εγώ λέω ότι όσο είναι ικανό να τον εντάξει, άλλο τόσο ικανό είναι να τον κάνει να τα παρατήσει. Και η δεύτερη συνθήκη συνήθως αναιρείται από το πείσμα και τη θέληση και όχι από την (καλή ή κακή γεωμετρία) του οργάνου. 

 

Αυτό! Χίλιες φορές αυτό. Να το πάρει κάποιος το όργανο των 65 γιατί παίζει λάιβ σε πλωτή εξέδρα αλλά μπορεί να έχει και 7 μποφόρ οπότε μη βγάλει το καλό και το πάρει η θάλασσα, το καταλαβαίνω. Να το πάρει το παιδί να ξεκινήσει να παίζει, και μετά από 4 χρόνια να πάρει ένα πιο νορμαλ όργανο και να αρχίζει τα γκρέμιζε-χτίζε τεχνικά από τα κουσούρια του "έντρυ λέβελ"... πίκρα!

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαρέσει που μερικοί πιστεύετε ακόμα σε "ποιοτικά όργανα" κλπ.

Αν πάω κιθαρότσαρκα και βρω squier που το σώμα και το μπράτσο είναι όπως πρέπει, δώσω άλλα 300 για top hardware και μαγνήτες, άλλα 150 σε μάστορα για τάστα και setup, έχω πλέον όργανο επιπέδου custom shop.

Δε θα υστερεί σε τίποτα σε σχέση με όργανα 3κ...

 

Η συγκεκριμένη και όλες οι φτηνές γενικά τα ίδια προβλήματα έχουν, hardware, δεν ιντονάρουν, χαλάνε jacks knobs και για κάποιο λόγο δεν έχουν mids.

Από ήχο πάντως δεν είναι καθόλου κακή, ενισχυτής και χέρια κάνουν τη διαφορά.

Επεξεργασμένο από sharpshooter
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
On 1/17/2020 at 10:17 PM, Ali Barout said:

 

Αυτό! Χίλιες φορές αυτό. Να το πάρει κάποιος το όργανο των 65 γιατί παίζει λάιβ σε πλωτή εξέδρα αλλά μπορεί να έχει και 7 μποφόρ οπότε μη βγάλει το καλό και το πάρει η θάλασσα, το καταλαβαίνω. Να το πάρει το παιδί να ξεκινήσει να παίζει, και μετά από 4 χρόνια να πάρει ένα πιο νορμαλ όργανο και να αρχίζει τα γκρέμιζε-χτίζε τεχνικά από τα κουσούρια του "έντρυ λέβελ"... πίκρα!

 

οτι ,και καλά, θα φταίει το όργανο για τα τυχόν κουσούρια και  τις τεχνικές ατέλειες του εκτελεστή ,δε με βρίσκει σύμφωνο.

 

και επειδή τα γράφεις και τα γράφεις με το τρόπο που τα γράφεις ,για πες μας ΤΙ είναι προτιμότερο : να έχει κανείς μια φτηνή ,έστω έτσι όπως ειναι ηλεκτρική κιθάρα και να μάθει - ή να μη μάθει ποτέ ;  

ΑΥΤΟ λέγεται πίκρα .

 

και αν τυχόν γίνει καμμία στραβή και το παιδί βγει παικταράς εκει τι λές ;

 

 

 

Επεξεργασμένο από sonicapg

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, sonicapg είπε

 

οτι ,και καλά, θα φταίει το όργανο για τα τυχόν κουσούρια και  τις τεχνικές ατέλειες του εκτελεστή ,δε με βρίσκει σύμφωνο.

 

Δεν πειράζει. Εγώ πάντως το βλέπω.

3 ώρες πριν, sonicapg είπε

 

και επειδή τα γράφεις και τα γράφεις με το τρόπο που τα γράφεις ,για πες μας ΤΙ είναι προτιμότερο : να έχει κανείς μια φτηνή ,έστω έτσι όπως ειναι ηλεκτρική κιθάρα και να μάθει - ή να μη μάθει ποτέ ;  

ΑΥΤΟ λέγεται πίκρα .

 

 

και αν τυχόν γίνει καμμία στραβή και το παιδί βγει παικταράς εκει τι λές ;

 

 

 

 

Το προτιμότερο είναι να έχει ο καθένας το όργανο που του πρέπει.

 

Το όργανο ΔΕΝ θα καθορίσει αν θα μάθεις να παίζεις. Το όργανο θα καθορίσει αν μετά από χρόνια, όταν θα πάρεις άλλο, θα κάνεις μικρές ή τεράστιες αλλαγές στην τεχνική σου.

 

Αν βγει παιχταράς; Δε σε καταλαβαίνω. Το ζητούμενο είναι ο καθένας που ασχολείται με όργανο είναι να γίνει εν δυνάμει όσο παιχταρότερος μπορεί. Το όργανο κάνει τον παίχτη; Ή νομίζεις ότι αυτό ισχυρίζομαι; Ή νομίζεις ότι υποστηρίζω τα "μη θεόφθηνα όργανα" ως μπουρζουάς και καπιτάλας που είμαι εγώ, να κρατήσω τον φτωχό απ' έξω; Αστεία πράγματα...

 

Αυτό που λέω εγώ είναι το εξής: Θέλω να ασχοληθώ με ένα όργανο που είναι το βασικό μου. Θα το στύβω, θα το λιώνω, ώρες ατελείωτες. Θέλω να μου αντέξει, και να δουλεύεται εύκολα αν χρειαστεί επισκευή. Προτιμώ μη θεόφθηνο όργανο.

 

Επίσης: θέλω να πάρω ένα όργανο να σαχλαμαρίζω πού και πού, κι αν πάθει και κάτι δεν έγινε και τίποτα: ΔΟΞΑ τω θεω που υπάρχουν και τα φθηνά και θα τα προτιμήσω. (Περισσότερα τέτοια όργανα έχω αν σου λέει κάτι αυτό)

 

Διαφωνείς;

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 minutes ago, Ali Barout said:

 

 

Το όργανο ΔΕΝ θα καθορίσει αν θα μάθεις να παίζεις. Το όργανο θα καθορίσει αν μετά από χρόνια, όταν θα πάρεις άλλο, θα κάνεις μικρές ή τεράστιες αλλαγές στην τεχνική σου.

 

 

δηλαδή πως  θα το καθορίσει ; για μένα δεν ισχύει,αν θελεις εξηγείς το γιατί και πως  (εσύ το ισχυρίζεσαι ,εσύ πρέπει αν θέλεις να το αποδειξεις)

Επεξεργασμένο από sonicapg

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις ένα φθηνό σαξόφωνο. Ας πούμε οτι το ντο# αυτού του σαξόφωνου είναι στο διάολο. Πιο ψηλό δεν πάει. Εσύ λοιπόν, επειδή έχεις μουσικό αισθητήριο, το διορθώνεις, με χείλια, αέρα, όπως μπορείς. Το κάνεις αυτό πολλές φορές και σου γίνεται συνήθεια, και παίζεις το φθηνό σου σαξόφωνο και ακούγεσαι πολύ ωραία, και είναι σωστό το ντο# σου.

 

Σου δίνει κάποιος ένα yanagisawa. Παίζεις και σου αρέσει πάρα πολύ. Συνειδητοποιείς ότι όταν φυσάς ελεύθερα το ντο# είναι κομπλέ. Περνάς έπειτα κάποιο διάστημα προσπαθώντας να ξεμάθεις τη διόρθωση που έκανες στο παλιό σου όργανο.

 

Άθροισε τώρα όλα τα κουσούρια του παλιού, σε απόκριση, δυναμικές, τάσεις στο κούρδισμα και όλα τα άλλα. Αυτός είναι ο κόπος που πρέπει να καταβάλεις για να μεταπηδήσεις στο καινούργιο όργανο.

 

Έχω τρομπέτα τέτοια. Έχω ευφώνιο τέτοιο. ΔΕΝ θα τα πρότεινα σε κάποιον να ξεκινήσει. Σε κάποιον που ξέρει τι κάνει ο ίδιος και αναγνωρίζει τι του κάνει το όργανο (7 σε παίρνει αριστερά, μην το ζορίζεις), τα προτείνω ανεπιφύλακτα. Και να μην τα πρότεινα, όποιος θέλει παίρνει και παίζει, εμένα θα ακούσει;

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 18/1/2020 στις 9:25 ΜΜ, sharpshooter είπε

Αν πάω κιθαρότσαρκα και βρω squier που το σώμα και το μπράτσο είναι όπως πρέπει, δώσω άλλα 300 για top hardware και μαγνήτες, άλλα 150 σε μάστορα για τάστα και setup, έχω πλέον όργανο επιπέδου custom shop.

Δε θα υστερεί σε τίποτα σε σχέση με όργανα 3κ...



Υστερεί σε ένα κάρο πράγματα που η προκατάληψη δεν μας αφήνει να δούμε. Το ίδιο βέβαια ισχύει  και από  την ανάποδη, ότι τα "ποιοτικά" όργανα υπερτερούν σε ένα κάρο πράγματα που η προκατάληψη επίσης μας οδηγεί να τα βλέπουμε έτσι.

Παράδειγμα. Πήγαινε παίξε μια Epi Les Paul Standard, μια Gibson Les Paul Standard και μια R58 Les Paul Standard από το Custom Shop. Oι διαφορές τους υποτίθεται ότι είναι η ποιότητα των ξύλων, το φινίρισμα/στήσιμο, το hardware/μαγνήτες/ηλεκτρικά και φυσικά το "όνομα". (όπου όνομα= το πού φτιάχνονται και τι αντιπροσωπεύει το "made in" σε κάθε προϊόν, ποιοτικά αλλά και πνευματικά/ηθικά). 

Δεν αμφιβάλλω ότι παίζεις μια χαρά με όργανο των 300Ε (κι εγώ άλλωστε με τέτοιο παίζω), αυτό όμως δεν αναιρεί σε καμία περίπτωση το ότι η R8 του Custom Shop είναι ένα όργανο "κόσμημα" στα χέρια οποιουδήποτε κιθαρίστα μπορεί να το εκτιμήσει. Δυστυχώς για εμάς τους "φτωχούς" η αλήθεια είναι αυτή, ότι πιάνεις ένα όργανο το οποίο έχει ένα απίστευτο vibe -όπου vive: πολύ καλά υλικά, εξαιρετικά εκτελεσμένη κατασκευή, με σωστό βάρος, responsive, στιβαρό, εξαιρετικό fretwork, πολύ προσεγμένα ηλεκτρικά, απίθανους PAF, woody, clonky, twangy. Στον ενισχυτή σχεδόν ακούς αυτό που βγαίνει unplugged. Στο Custom Shop της Gibson δουλεύουν φτασμένοι luthiers που επιμελούνται κάθε στάδιο της διαδικασίας. Στο Custom Shop της Gibson έχουν όλα τα πατρόν, τα αρχεία και τα καλούπια στη διάθεσή τους, καθώς και real life models όπου έχουν reference για το εκάστοτε τελικό αποτέλεσμα. Σε όργανα τέτοιου επιπέδου τιμής, ο πελάτης απαιτεί συγκεκριμένα πράγματα και το τελικό προϊόν πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτές τις απαιτήσεις. Πέρα απο το historical accuracy επιβάλλεται το όργανο να εντυπωσιάζει σε κάθε επίπεδο τους απαιτητικούς. Αυτούς δηλ. που έχουν παιξει με μερικές εκατοντάδες vintage και νέα όργανα και περιμένουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Αυτό είναι  κάτι που έρχεται με την εμπειρία και με τη διαρκή τριβή με τον ήχο του οργάνου αλλά και με την ανάπτυξη τέτοιων κριτηρίων με το πέρασμα του χρόνου. 

Εγώ λοιπόν επειδή έχω παίξει πολλά τέτοια παραδείγματα και Epi και Gibson και Custom Shop, δυστυχώς για εμένα/εμάς, το Custom Shop είναι εμπειρία κατάνυξης. Η Gibson είναι μια καλή παρακαταθήκη/επένδυση και ένα ομολογουμένως εξαιρετικό όργανο και η Epi είναι ένα απίστευτο εργαλείο μάθησης, αλλά και δουλειάς με το οποίο μπορείς να σταθείς επάξια σε οποιαδήποτε συνθήκη, studio, stage, bedroom. Οι διαφορές στην τιμολόγηση δεν είναι εικονικές. Αν ήταν, όλοι μα όλοι θα έπαιρναν Epi και θα τελείωνε εκεί το θέμα. Δεν είναι τυχαίες οι τιμές. Αντανακλούν το ακριβές status ενός προϊόντος. Αν η Gibson ηταν πιο φθηνή, όλοι θα αγνοούσαν την Epiphone. Αν η Custom Shop ήταν πιο φθηνή όλοι θα πήγαιναν εκεί και όχι σε standard. H διαβάθμιση αντανακλά αυτό ακριβώς.

Χρόνια τώρα παίζω με Epi και η εμπειρία μου μαζί της είναι περισσότερο από θετική. Με έχει βγαλει ασπροπρόσωπο παντού. Δεν με εμποδίζει αυτό όμως από το να μην εκτιμήσω τη διαφορά της με τη Gibson ή το Custom Shop. Απλά παίρνω απόφαση ότι η τσέπη μου αντέχει μέχρι εκεί, αναγνωρίζω τις δυνατότητές μου οικονομικά και παικτικά, κρίνω τις απαιτήσεις μου και τοποθετώ τον εαυτό μου σε αυτή την κλίμακα. Και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

Πάντως αν ένα υποτιθέμενο πρωί μου έλεγαν, "διάλεξε μία από τις τρεις αλλά δεν μπορείς να την πουλήσεις ποτέ", εννοείται την ακριβή. Κι ας μην είχε σημασία η τιμή πλέον.

  • Like 9

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε πνοή και νύξη,

 

Δεν ακυρώνω την αξία των high end οργάνων σε καμία περίπτωση.

Είμαι άλλωστε κάτοχος δύο custom shop κιθαρών, jackson kelly και les paul custom. Σίγουρα μιλάμε για άλλου επιπέδου όργανα, unplugged βαράς ένα ακκόρντο και δονείτε όλο το όργανο, πράγμα που βγαίνει και όταν κουμπώσεις σε amp. Μαγνήτες matched με το όργανο, clarity, open sound, in between ήχοι με το vol etc.

+ ότι όταν πιάνεις να παίξεις εμπνέεσε για κάποιο περίεργο λόγο...

ΑΛΛΑ

Τα χρήματα που κοστίζουν είναι πάρα πολλά για αυτά που ζητάνε, όταν μέσω upgrades και σωστού setup έχω φέρει entry level και mid priced όργανα αρκετά κοντά.

 

Αυτό που δεν μπορεί να αλλάξει και θα ήθελα διευκρινίσεις σχετικά αν κάποιος ξέρει, είναι τα μεσσαία του οργάνου. Τα high end όργανα βρίσκονται συχνοτικά ακριβώς εκεί που πρέπει και δεν είναι θέμα μαγνητών, αφού έχουν γίνει άπειρες τράμπες από les paul custom σε epi πχ. Έχουν πολλά mids και κόβουν στη μίξη άνετα, αντίθετα τα low end μοντελά έχουν scooped ήχο και δεν κόβουν εύκολα.

 

Ο ήχος είναι ακριβό σπορ και ΔΕΝ έχει τέλος, το θέμα είναι να παίζεις μουσική να δημιουργείς και να γουστάρεις, με ό,τι όργανο. Κυνηγώντας τον απόλυτο ήχο αναλώνεσαι και χάνεις την ουσία. Επίσης κανείς δεν ασχολείτε με το πόσες κιθάρες έχουμε, τι ενισχυτές, τι λάμπες βάλαμε etc.

Ένα καλό ριφφ και ωραία εμφάνιση κάνουν τη διαφορά στο κοινό.

 

 

 

  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, sharpshooter είπε

+ ότι όταν πιάνεις να παίξεις εμπνέεσε για κάποιο περίεργο λόγο...

 

Έλα μου ντε, γιατί;!

5 λεπτά πριν, sharpshooter είπε

Τα χρήματα που κοστίζουν είναι πάρα πολλά για αυτά που ζητάνε

 

"Ναι ρε γυναίκα αλλά θα το βρουν και τα παιδιά μας!" 😇

  • Χαχα 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 minutes ago, Ali Barout said:

"Ναι ρε γυναίκα αλλά θα το βρουν και τα παιδιά μας!" 😇

 

"Μα δεν έχουμε παιδιά".

"Άσε με να το πάρω εγώ, και θα σου κάνω και παιδιά λέμε".

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.