Προς το περιεχόμενο

Πρώτη πρόβα-δοκιμή.


Jazzjoker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Spyros Delta είπε

Αν 20 λεπτα ειναι προβλημα για ενα μουσικο, εχει προβλημα.

Και μαλιστα 20 λεπτα που θα καθορισουν το αν θα παιξει σε μια μπαντα, που εννοειται οτι εχει αποφασισει να προσπαθησει να συμμετεχει.

 

Σύμφωνοι, και 20 λεπτά που είπα για το κομμάτι γενναιόδωρα τα είπα. Απλά πολύς κόσμος σήμερα είναι σε άμυνα. Πρώτα να μου δώσουνε για να δώσω. Γιατί; Δεν ξέρω. Θέμα του καθενός, απλά το βλέπω ότι ισχύει. Και άρα, χρειάζεται μεγάλη υπομονή. Από όλες τις πλευρές.

 

Γιατί όπως ψάχνει να βρει κάποιος μουσικό από αγγελίες και του έρχεται το κάθε καρυδιάς καρύδι που είχε παίξει μια φορά τα κάλαντα στη μελόντικα, για πληκτράς, σίγουρα θα έχει απαντήσει και κάποιος σε αγγελίες και πάνω στην ακρόαση θα έμαθε ότι "ο Βιργίλιος δεν το έκανε έτσι εδώ ρε γαμώτο", και η παρακαταθήκη του Βιργιλίου έχει διασωθεί στον ήχο της μπαντός, και πάνε όλοι πέεεερα δώωωωθε ρυθμικά, κι όχι με τον τρόπο τον ελκυστικό, ή κάνουν γιάλα και ανεβαίνουνε 20 νούμερα στο μετρονόμο μέσα στα 3-4 λεπτά ενός κομματιού, και "Δε μας ακολούθησες ρε γαμώτη".

 

Δικαίωμά του καθενός να ψάχνει το μουσικό που θέλει ή τη μπάντα που θέλει, αλλά υπομονή, υπομονή, υπομονή, και ψυχραιμία πάνω απ' όλα! Και μην το βάζουμε μαράζι, αλλά να γελάμε. Υπάρχει κι αυτή η τηλεόραση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα βάλω δυο άλλες απόψεις στη συζήτηση.

Αρκετοί φίλοι εδώ γνωρίζουν ότι η κόρη μου προσπαθεί εδώ και αρκετά χρόνια με το τραγούδι. Και κυνηγάει ό,τι βρεθεί.

Μέχρι πριν ένα μήνα ήταν σε τρία σχήματα. Εκτός από το πρώτο που ήταν σχεδόν δικό της δημιούργημα και στην επιλογή ατόμων κλπ, στα άλλα δυό προηγήθηκε audition του τύπου που περιγράφεται. Και θυμάμαι χαρακτηριστικά το ρεπερτόριο που της ζητήθηκε να γνωρίζει που ήταν στην μεν πρώτη περίπτωση γύρω στα 20 κομμάτια της "σύγχρονης" ποπ και ροκ σκηνής των τελευταίων 20 χρόνων, ενώ στην δεύτερη όλα τα jazz standards από girl from Ipanema, μέχρι autumn leaves και this lady is a tramp, besa me mucho fly me to the moon κλπ. Μιλάμε για προετοιμασία τουλάχιστον εβδομάδας για κάθε audition, ενώ για την τελευταία περίπτωση για κομμάτια που κάποια τα άκουγε για πρώτη φορά, που έπρεπε να τα κατεβάσει σε διάφορες εκτελέσεις και να τα μάθει και στο πιάνο για να μπεί καλύτερα στο πνεύμα τους. Και στις δυό τελευταίες περιπτώσεις πήρε το gig και έτρεξε και τρέχει σε πρόβες, με σχεδόν ερασιτεχνική αν και σοβαρή προοπτική και ελάχιστα, ακόμα, live και πολλές φορές έρχεται με παράπονα ότι οι άλλοι δεν είναι προετοιμασμένοι ή συνεπείς οι ίδιοι όσο απαιτούν από αυτήν. Το jazz σχήμα πάντως δεν προβλέπεται να προχωρήσει καθώς δεν μπορούν να βρούν τον κατάλληλο drummer και γενικά έχουν ας πούμε χαλαρά σχέδια.

Πρόσφατα έκανε άλλη μια audition για μελλοντική συνεργασία που θα τρέξει τους επόμενους μήνες και όταν της ζητήθηκε "κάτι σε ροκ" ή "κάτι σε jazz" χρειάστηκε να δώσει δείγματα σχεδόν από όλα τα προηγούμενα κομμάτια, και θέλω να πω μ αυτό ότι φτιάχνοντας ένα ρεπερτόριο, δεν θα πάει ποτέ χαμένο.

 

Το άλλο που θέλω να πω σχετικά με το τι μπορεί να ψάχνει κανείς για να στελεχώσει ένα γκρουπ. Στο υποθετικό σενάριο (και μην το πάρετε στο ψιλό)  που θα ήθελα να προσλάβω πχ έναν κιθαρίστα για να παίζω μαζί του και του έδινα πχ 5 κομμάτια, αν έρχονταν (υποθετικά μιλάμε ξαναλέω) ο "Lee Ritenour" και ο "Larry Carlton" είναι σίγουρο ότι και οι δυό θα παίζανε άριστα το πρόγραμμα. Προσωπικά θα ήθελα τον δεύτερο. Στο ακραίο αυτό παράδειγμα θέλω να πω ότι αυτός που θα εμφανιστεί μπορεί να είναι άριστος, προετοιμασμένος, συνεπής, αλλά να μην σου ταιριάζει.

 

Ενα είναι σίγουρο. Η συνέπεια και η σοβαρότητα. Δεν πας κάπου αγνοώντας επιδεικτικά τον άλλον. 

  • Like 3

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

O Μόνος λόγος που έμαθα (όσο έμαθα) να παίζω τα άργανα μόνος μου, ό μόνος λόγος που στο Επάγγελμά μου χάνω πελάτες γιατί δεν μπορώ να χειριστώ όλων τον όγκο μόνος μου (αλλά το προτιμώ) , ο μόνος λόγος που έμαθα να τα φτιάνω (όταν χαλάνε) όλα μόνος μου, είναι διότι όσες φορές μπλέχτηκα με άλλους.....τον μπελά μου βρήκα.

.....Μακάρι να  μην  ήταν έτσι......άλλα έτσι είναι, οπότε ας κάνει ο καθένας τα κουμάντα του

  • Λυπάμαι 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα..

Ολοι εχουμε δικιο ..γιατι ο καθενας εχει τις δικες του εμπειριες και διαμορφωνει αποψη.

Μου εχει τυχει επανελειμενως να κατσω να βγαλω ολοκληρο playlist live...για κατι γκρουπ που μονο οι κολλητοι τους θα πηγαιναν να τους δουν..δηλ. οπως παιζαμε οταν ειμασταν 17 χρονων ενα πραγμα...και  περιμενουν στην ουρα οι υποψηφιοι..Αυτο εγω το λεω θρασος..Βρες καποιον απ τους φιλους σου και ασε τις αγγελιες..

 

Δεν μιλαω να δω ενδεικτικα 3-4  κομματια  μια γρηγορη

 

Ξαναλεω τα κουσουρια καθε μουσικου...και διαβασμενος ναρθει..και με καλη διαθεση..ειναι εκει...τον συνοδευουν παντα.Ειναι συνδυασμος χαρακτηρα και μουσικου επιπεδου- ακουσματων...Βαζω και το χαρακτηρα γιατι παντα βγαινει στο οργανο..


Αυτα ειναι που καθοριζουν τη χημεια και αν μπορει να τσουλησει η φαση...Ειτε ο υποψηφιος ερθει διαβασμενος ειτε οχι.. η χημεια φαινεται.

 

Το προβλημα λοιπον κατ εμε ξεκιναει απο τις αγγελιες των διαφορων γκρουπ..που εχουν αρκετες ελειψεις..Ομως γινομαι αδικος, γιατι ο καθενας θελει να παιζει μουσικη, να γουσταρει..και μπραβο του.Θα πω ναι.

 

τι κανεις ομως οταν δεν  ξερεις που πας?

 

 

 

Οποιος δεν μπορει να το καταλαβει...νομιζω του λειπουν χιλιομετρα..Δεν ειναι κακο, αλλα μη μας τη λετε αν δεν μπορειτε να καταλαβετε.

 

 

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από biftekas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Σαν ενήλικας πρέπει να απαντάς σε αγγελίες που κρίνεις ότι σε αφορούν. Δεν σε πήρανε αναγκαστικά.

Σαν ενήλικας πάλι έχεις την κρίση να προφυλαχθείς και να μην συμμετάσχεις απο την αρχή όταν σου ζητάνε:

Παράθεση

Μου εχει τυχει επανελειμενως να κατσω να βγαλω ολοκληρο playlist live...για κατι γκρουπ που μονο οι κολλητοι τους θα πηγαιναν να τους δουν..δηλ. οπως παιζαμε οταν ειμασταν 17 χρονων ενα πραγμα...

 

Δεν είμαστε έρμαια στις ορέξεις του καθενός. Είμαστε άνθρωποι ενήλικες που μπορούμε να ενεργήσουμε με κρίση και να μην πέσουμε "θύματα" σαν την αθώα περιστερά. Πρέπει να δεχόμαστε πότε κάνουμε λάθος επιλογές και να μην τις χρεώνουμε στους άλλους. Αυτή είναι η άποψη μου.

  • Like 6

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/1/2020 στις 10:19 ΜΜ, LK είπε

O Μόνος λόγος που έμαθα (όσο έμαθα) να παίζω τα άργανα μόνος μου, ό μόνος λόγος που στο Επάγγελμά μου χάνω πελάτες γιατί δεν μπορώ να χειριστώ όλων τον όγκο μόνος μου (αλλά το προτιμώ) , ο μόνος λόγος που έμαθα να τα φτιάνω (όταν χαλάνε) όλα μόνος μου, είναι διότι όσες φορές μπλέχτηκα με άλλους.....τον μπελά μου βρήκα.

.....Μακάρι να  μην  ήταν έτσι......άλλα έτσι είναι, οπότε ας κάνει ο καθένας τα κουμάντα του

Έχω την αντίθετη εμπειρία.

Το επάγγελμά μου εκτοξεύθηκε από τότε που έβαλα συνεταίρους δύο υπέροχους τύπους που με γλύτωσαν από σίγουρη υπερκόπωση.

Έχει να κάνει με τους ανθρώπους. Πέρασαν πολλοί υπάλληλοι οι οποίοι δεν άγγιξαν και άλλοι συνέταιροι με τους οποίους δεν κράτησε αλλά δύο από τους υπαλλήλους είχαν όλα όσα δεν είχαν οι άλλοι και πολλές αρετές που έλειπαν από εμένα. Και δεν είναι τόσο σπάνιο τελικά, άλλος ένας υπάλληλος βρίσκεται αυτή την στιγμή υποψήφιος για συνέταιρος.

Πιστεύω πολύ στις συνεργασίες, στους ανθρώπους και στην ανεπάρκειά μου.

Μια φιλική συμβουλή, μην ξεκινάτε με τα αρνητικά χαρακτηριστικά του συνεργάτη-συμπαίχτη, δώστε έμφαση στα θετικά. Όλοι χρειαζόμαστε την επιβράβευση, είναι η δύναμη πίσω από κάθε δημιουργική διαδικασία.

Επενδύστε στους ανθρώπους και όχι στα εργαλεία.

  • Like 10
  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, panorios είπε

Μια φιλική συμβουλή, μην ξεκινάτε με τα αρνητικά χαρακτηριστικά του συνεργάτη-συμπαίχτη, δώστε έμφαση στα θετικά. Όλοι χρειαζόμαστε την επιβράβευση, είναι η δύναμη πίσω από κάθε δημιουργική διαδικασία.

 

Α γεια σου! Να αγιάσει το στόμα σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλες οι σχέσεις, επαγγελματικές, φιλικές, ερωτικές, συγγενικές, ψυχαγωγικές κλπ. έχουν οφέλη και κόστη. Και κάπως έτσι τις βάζουμε σε μια ζυγαριά (ασυνείδητα) η οποία βαραίνει προς τη μία πλευρά ή την άλλη ανάλογα, κυρίως, με το χαρακτήρα μας και την ιδιοσυγκρασιακή μας οπτική. Μισοάδειο-μισογεμάτο.

 

Η πλειοψηφία των ανθρώπων βρίσκει, στην πλειοψηφία των σχέσεών της, περισσότερα οφέλη παρά κόστη και πορεύεται αναλόγως σε μία διευρυμένη αλληλεπίδραση με το κοινωνικό περιβάλλον. Κάποιοι άλλοι, βρίσκουν τα κόστη περισσότερα και επιλέγουν πιο κλειστές ζωές.

 

Κάποιοι τρίτοι, τέλος, πάνε στις audition αδιάβαστοι. 

Επεξεργασμένο από Jazzjoker
  • Like 4

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1000 στον @panorios

 

35 minutes ago, panorios said:

Επενδύστε στους ανθρώπους και όχι στα εργαλεία.

 

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου