Προς το περιεχόμενο
Μουσική Διεμπλοκή

Line 6 HELIX και η επιμονή της λάμπας!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 minutes ago, Μουσική Διεμπλοκή said:

... Όσο για τους on line ήχους δεν έχουν καμία σχέση με το να τους ακούς από το μόνιτορ σου .Πίστεψε με 

 

Το γνωρίζω αλλά έχω πια την εμπειρία να καταλαβαίνω τις διαφορές. Ότι με εντυπωσίασε από clips τα τελευταία χρόνια και το άκουσα από κοντά δεν με απογοήτευσε. Το καλύτερο τεστ βέβαια είναι το Α-Β γιατί ακόμα και να σου αρέσει κάτι όταν το δοκιμάσεις, καλό είναι να το βάλεις δίπλα σε άλλα δυο-τρία και να δεις τι προτιμάς όχι μόνο ηχητικά αλλά και πόσο αξίζει η αγορά σε σχέση με το κόστος και τι σου προσφέρει. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και καλώς ήρθες.

Ποτέ δεν κατάφερα να έχω όλα όσα θα ήθελα από έναν ενισχυτή, κατά την γνώμη μου το μεγάφωνο παίζει τεράστιο ρόλο και επίσης η ένταση που το ακούς. Το τι θέλεις να κάνεις με τον ενισχυτή είναι άλλος ένας σημαντικός παράγοντας.

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τους μόντελερς- προφάιλερς και τα συναφή.

Μεγάλο ρόλο παίζει το που τα ακούς.

Έχω το κέμπερ, ένα dxr-10 ένα headrush 108 και έναν mustang 3 για να το ακούω και σε όλα είναι κάτι διαφορετικό.

Ο κοντινότερος ήχος σε πραγματικό ενισχυτή; Το μάντεψες ο πραγματικός με κλειστή την προενίσχυση.

Μου αρέσει καλύτερα ο ήχος; Όχι απαραίτητα.

 

Δεν γνωρίζω καλά το helix από το λίγο που το άκουσα δεν με ξετρέλαναν τα στόκ gain presets αλλά μπορεί να έρχονται με ψάξιμο και είναι χρησιμοποιήσιμοι ήχοι.

Το headrush 112 έχει την φήμη ότι είναι λίγο boomy Θα πρότεινα να το έχεις σε βάση και όχι στο πάτωμα και μακριά από γωνίες, ήταν ο λόγος που πήρα το 108.

1 ώρα πριν, Μουσική Διεμπλοκή είπε

Επίσης αυτό που φτιάχνεις στο σπίτι με αυτό που θα δώσεις στον ηχολήπτη με xlr, δεν έχει καμία επαφή. Τελικά δίνω στην κονσόλα  με την έξοδο xlr που έχει το ηχείο και βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση.

Εδώ με μπέρδεψες. Χωρίς να γνωρίζω το helix αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει. Μήπως κάτι δεν έχεις κάνει σωστά στα output settings ;

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

          Δεν εχω εμπειρία από αναλογικό ήχο. Μόνο από προβάδικα και λαιβαδικα που δεν έχεις αρκετό χρόνο να ακούσεις και να βρεις τα sweet spots του μηχανήματος.Προσφατα κούμπωσα ενα Helix LT. Έκατσα κάποιες  ώρες και έφτιαξα κάποιος ήχους (prog metal), πρόχειρα γιατί ερχόταν λάιβ και δεν προλάβαινα να την ψάξω και πολύ. Δεν ήμουν πολύ περίφανος για το αποτέλεσμα ακούοντας από τα μόνιτορ στο σπίτι αλλά ήταν ΟΚ. Πάω λοιπόν σε στούντιο για προβίτσα, κουμπώνω το μοτορι πάνω στα PA, ανοίγω το volume, παίζω ενα ακόρντο και γεμίζει ο χώρος ήχο. High gain παρακαλώ. Μπουκάρουν οι τύποιο του στούντιο μέσα να ακούσουν τι ακούγεται έτσι. Γουστάραμε όλοι μαζι. 

           Κατάλαβα λοιπόν ότι για εμένα το Helix λάμπει  σε περιβάλλοντα που μπορώ να τσιτώσω το volume. 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα output settings μπορούν να κάνουν το άσπρο μαύρο στον ήχο σου.

 

Χωρίς να έχω εμπειρία με το συγκεκριμένο μηχάνημα.

 

Εγώ εχω την tonelab le.

Για line out στην κάρτα ήχου έχω τις Χ out ρυθμίσεις, οι οποίες σε έναν μικρό trastube peavey τυχαίνει να ταιριάζουν.

 

Στον λαμπάτο έχω άλλες output ρυθμίσεις,όπως επίσης και άλλες patch ρυθμίσεις οι οποίες δεν περιλαμβάνονται οι καμπίνες της tonelab.

 

Μπορεί π,Χ, να βάζεις προσομοίωση καμπίνας ενώ έχεις και εσύ την καμπίνα και να χαλάει ο ήχος.

 

Αν αφαιρέσεις την προσομοίωση καμπίνας να χρειαστεί να ρυθμίσεις τα output έτσι ώστε να μην ξυρίζει.

Όλα αυτά χρειάστηκε να τα κάνω στον λαμπάτο,σε αντίθεση με τον transtube που δεν πειραξα τίποτα.

 

Όλα αυτα τα είπα ως παράδειγμα γιατί δεν γνωρίζω το μηχάνημα,στο δικό μου rig έτυχε να πετύχει.

 

Δυστυχώς στις πιο πολλές περιπτώσεις οι digital θέλουν λίγο παραπάνω χρόνο.

 

Κάτι αναλογικό και ελαφρύ, μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο "my rig rundown" που  ανάρτησε το παλικάρι εδώ στο forum.

 

Δείχνει και αναλύει τον εξοπλισμό του και σε περίπτωση που δεν έχει τον ενισχυτή του,πως παίρνει ήχο μέσα απο το pedalboard το οποίο είναι αναλογικό.

Επεξεργασμένο από kbasilis
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ εδώ και 3 χρόνια παίζω πλέον με το hughes n kettner grandmeister deluxe 40 που έχει εφφε (chorus, flange, delay, phaser,  4 κανάλια) και μπορείς να κάνεις presets κλπ..... Ρίξε μια ματιά και ότι θες ρώτα. 

Πέρασα από Kemper με μεγάλες προσδοκίες όπως εσύ αλλά για μένα ήταν ένα μεγάλο όχι. Τουλάχιστον στα χέρια μου. Πότε δεν ακούστηκε σαν ενισχυτής που ισχυρίζονται. Ειδικά τα καθαρά ήταν αδιάφορα τελείως. Καμία σχέση με τα καθαρά ενο; λαμπατπυ σε καμπίνα με σκασιμο κλπ. Είχα παραμύθιαστει και εγώ με αυτά που άκουγα σε βίντεο αλλά ποτέ δεν πέτυχα ήχο. 3 χρόνια δεν..... Μάλλον εφταιγα εγώ. 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://youtu.be/X7Xl-Qlf2jM

 

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από ignantios
  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Κατα τη γνώμη μου πιστεύω ότι κάτι δεν κάνεις καλά. Εχω εμπειρια με πολλές πεταλιέρες και αρκετούς ενισχυτές και πάντα είχα καλό αποτέλεσμα. Μάλιστα σε ένα λαηβ δανεισα ενισχυτη/πεταλιέρα σε άλλο κιθαριστα που έπαιζαν mathcore και μπορεσα και ακουσα τους ήχους μου σαν ακροατής απο κάτω και ενιωσα περηφάνεια! Διόρθωση: Τα γκάζια ήταν απο πεταλιέρα και κουμπωμένα στο καθαρό κανάλι του ενισχυτή του μαγαζιού.

 

Πάμε τώρα στο πως μπορώ να βοηθήσω:

 

Καθε πεταλιέρα έχει διάφορα output settings αναλογα που κουμπώνεις, κονσόλα, input ενισχυτή, return κλπ

Εκεί λοιπόν παίζει ρόλο το φορτίο που θα δει η αντίστοιχη εισοδος "line/instrument". Επίσης αν τα preset σου είναι πολύ δυνατά θα υπεροδηγούν οποιαδήποτε είσοδο.

 

Δευτερο, πολλά έχουν να κάνουν με την γωνία που σε "κοιτάζει" το μεγάφωνο, ακριβώς όπως στη τοποθέτηση μικροφώνων παίζει ρόλο αν εισαι on/off axis. Διάβασε εδώ:

 

Οπότε εσύ ρυθμίζεις τον ήχο σου όπως θα σε "κοιτάει" το μεγάφωνο και μετά το τι θα πάρει ο ηχολήπτης με το μικρόφωνο και τι διορθώσεις θα κάνει είναι δικό του θέμα. Το ίδιο παίζει αν θα σε βγάλει direct απο τη πεταλιέρα στα μόνιτορ.

 

Τρίτο και για μένα σημαντικότερο:

Παίζουμε σε διάφορα μαγαζιά με διάφορους ενισχυτές, PA, μεγάφωνα, καμπίνες κλπ Είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να έχεις ένα preset (ή ένα πακέτο preset) το οποίο να ταιριάζει σε όλα, οπότε προσωπικά έχω τις εξής λύσεις:

- Στο τέλος της αλυσίδας σε ξεχωριστά πετάλια: ένα cab emulator αν χρειαστεί να παίξω σε PA και πριν απο αυτό ενα EQ για να κάνω tone shaping. ΑΛΛΑ κυρίως έχω μάθει τι να περιμένω απο τα presets μου πχ "αυτό έχει πολλά μεσαία για ενισχυτή λίγα για PA.

- Αν έχω τη δυνατότητα ξεχωριστό πετάλι προενισχυσης, πχ κανένα ΑΜΤ SS20 (πόσο κ@ύλα πετάλι) το οποίο είναι σαν τρικάναλος ενισχυτής, ανάλογα με το που κουμπώνω πειράζω το EQ του και τέλος. (Αυτή η λύση δουλεύει συνδυαστικά με τα παραπάνω)

 

Με απλά λόγια με ένα γ@μάτο πολυεφέ και τρία πετάλια ακόμα έχω απόλυτο και άμεσο έλεγχο στον ήχο μου με την μέγιστη ευελιξία και προσαρμοστηκότητα στις συνθήκες.

Επεξεργασμένο από Miltos23
  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 3/1/2020 στις 12:43 ΜΜ, Μουσική Διεμπλοκή είπε

Επίσης ανεβάζοντας την ένταση είναι λες και έφτιαξε άλλος τους ήχους που μέχρι πρότινος ορκιζόσουν ότι εσύ αποθήκευσες, Αυτό όμως σε αναγκάζει να πρέπει να φτιάχνεις ήχο κοντά σε εντάσεις live. Πολύ κουραστικό. Επίσης αυτό που φτιάχνεις στο σπίτι με αυτό που θα δώσεις στον ηχολήπτη με xlr, δεν έχει καμία επαφή. Τελικά δίνω στην κονσόλα  με την έξοδο xlr που έχει το ηχείο και βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση.

 

Μετά από όλα αυτά έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι να ξεκινήσω ξανά γυμναστήριο. Δεν το γλιτώνω το κουβάλημα. Σκέφτομαι να γυρίσω ξανά στο αναλογικό μου κρησφύγετο και να κρατήσω το Helix μόνο για προσέσσορα και midi controller. Δεκτές όλες οι γνώμες.

 

Εμένα η άποψή μου είναι ότι έχεις πιάσει δυο τα άκρα και κάνεις μόνος σου την ζωή σου δύσκολη.

 

Ούτε να κουβαλάς μαζί σου αναλογικό ψυγείο χρειάζεται, που θέλει φορτηγό για μεταφορά, ούτε να γίνεις ''προγραμματιστής'' και να φας ένα σωρό χρήματα σε περιφερειακά μπιμπλίκια μόνο και μόνο για να κάνεις τον προγραμματισμό της εφφεδιέρας σου

ακόμα πιο πολύπλοκο (μόνο και μόνο για να συνειδητοποιήσεις ότι στο live ο ήχος δεν έχει καμία σχέση με τον ήχο που έφτιαξες στο δωμάτιό σου).

 

Φυσικά για κάποιον που του αρέσει να ασχολείται με gear, αυτό το ''ζόρικο'' ταξίδι αναζήτησης ήχου μπορεί να του αρέσει.

Αλλά όπως λες και εσύ ο ίδιος, από κάποια στιγμή και μετά, καταντάει κουραστικό και ίσως μάταιο - ειδικά αν μιλάμε για το 99% των περιπτώσεων σε ό,τι αφορά το κοινό, τις διαφορές στον ήχο (που πολλες φορές δεν είναι στο χέρι σου καν) δεν θα τις κατανοήσει ποτέ, κανείς 😄

 

Κάνε την ζωή σου απλή (και την μέση σου ευτυχισμένη), και πάρε έναν καλό combo λαμπάτο ενισχυτή, και κούμπωσε και 3-4 πετάλια, μάθε τα sweet spots του ενισχυτή σου και των πεταλιών σου ανάλογα με τον χώρο που παίζεις (εκεί θα φτιάχνεις πάντα τον ήχο σου άλλωστε, όχι σπίτι) και απόλαυσε τα gigs σου. Και η 4 cable method που αναφέρθηκε είναι επίσης καλή λύση, αλλά κυρίως για τα εφέ, για γκάζι δεν υπάρχει κάτι που να κόβει πιο εύκολα στην μίξη από ένα καλό κανάλι ενισχυτή ή ένα καλό distortion pedal... αλλά μετά πάλι καταλήγουμε στο ότι κουβαλάμε πολλά καλώδια, πεταλιέρα, πετάλια, ενισχυτή κτλ...

 

Τα ψηφιακά σου μηχανήματα φυσικά δεν πάνε χαμένα. Κάνε ένα σετ-απ σπιτικό για να παίζεις στην οικία σου με ωραίο ήχο χωρίς να ξεκουφαίνεις την γειτονιά (γιατί οι λαμπάτοι, αν και οι περισσότεροι έχουν master volume, κατα την γνώμη μου είναι φτιαγμένοι για να παίζουν σε λάιβ εντάσεις).

 

Κάνε την ζωή σου απλή 🙂  Είναι πολύ πιο εύκολο έτσι ....

 

 

 

 

 

  • Like 2
  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και με λαμπατο μπορεις να παιξεις σπιτι με σουπερ ηχο, αρκει να παιξεις με πεταλια στο καθαρο του καναλι.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απόλυτη λύση,

λάμπα με ότι pre θες από το κέμπερ, σε ότι volume θες και χωρίς καμπίνα άμα θες σαν loadbox για silent recording.

Το μόνο μείον είναι το ηθικό της υπόθεσης, κλέβεις ενισχυτές ουσιαστικά, κάπως σαν την τσάμπα μουσική.

Και με helix κ@##$ θα κώβει πάντως.

Μακάρι να χα φράγκα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, sharpshooter είπε

Το μόνο μείον είναι το ηθικό της υπόθεσης

Κανένα ηθικό ζήτημα δεν υπάρχει, για πολλές δεκαετίες όλοι οι κατασκευαστές αντιγράφουν ο ένας τον άλλον και όλοι μαζί το Radiotron Designer's Handbook.😀

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.