Προς το περιεχόμενο

Διαμόρφωση ήχου πιάνου (vst) στο mix


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Νίκο...

 

Κάτσε να σου δώσω και ένα screen shot από ένα ασΘμα για να δεις πως το κάνω 🙂 μη μπερδευτεις κάνω και επιπλέον eq μέσω των channel strip plug ins σε κάθε κανάλι το eq του Sonar το χρησιμοποιώ κυρίως για high/low passing η όταν χρησιμοποιω το δικό του channel strip , κυρίως σε πλήκτρα.20200214_132241.thumb.jpg.42e7be6f47b5990cb3868a55302ef866.jpg

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

Κάτσε να σου δώσω και ένα screen shot από ένα ασΘμα για να δεις πως το κάνω 🙂 μη μπερδευτεις κάνω και επιπλέον eq μέσω των channel strip plug ins σε κάθε κανάλι το eq του Sonar το χρησιμοποιώ κυρίως για high/low passing η όταν χρησιμοποιω το δικό του channel strip , κυρίως σε πλήκτρα.20200214_132241.thumb.jpg.42e7be6f47b5990cb3868a55302ef866.jpg

 

Και κάπως έτσι βλέπουμε την διαφορά κάποιου που ξέρει με κάποιον αδαή....

 Βλέπω ότι σε όλα έχεις κόψει τις χαμηλές, έδωσες λίγο στις μεσαίες-ψηλές στα organ & rhds και στην μπότα και λίγο στο μπάσο στις χαμηλομεσαίες.

Σαν να ψιλοκατάλαβα τώρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Superfunk said:

Ναι σε όλα ,το 100 είναι ένα ball park εγώ κάνω high pass σίγουρα από τους 50 και κάτω στα μπάσα όργανα,κάτω από τους 100 στα πλήκτρα,στα οποία κόβω και μεσαία και κατω από τους 150 στις κιθάρες.

Παίζω βέβαια με το curve , συνήθως το κάνω soft.

Ουσιαστικά αφήνουμε τις ουσιαστικές συχνοτικες περιοχές στις οποίες "ζει" το κάθε όργανο και κόβουμε τις άχρηστες που βαβουριαζουν και λασπωνουν.

Τι να τους κάνουν τους 100-150 οι κιθάρες; Πετά τους 🙂

Ολη η ιστορία με τη μίξη είναι το eq 🙂

 

να φανταστώ και στις φωνές το εφαρμόζεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα βρε Νικο υποτιθεται πακετα οπως το εζ έρχονται με ματσαρισμενα και ζυγισμενα τυμπανα

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Ledge είπε

να φανταστώ και στις φωνές το εφαρμόζεις;

 

Ναι ανάλογα με τη φωνή βέβαια διαφορετικό ΗΡ θα κάνεις στον Σινάτρα διαφορετικό στον Τερλέγκα  🙂

 

γενικά άκου προσεκτικά αν το τρακ έχει θολούρα,βαβουρακαι βόμβο τα οποία είναι άχρηστα στον βασικό τόνο του οργάνου.

6 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Καλα βρε Νικο υποτιθεται πακετα οπως το εζ έρχονται με ματσαρισμενα και ζυγισμενα τυμπανα

 

Δεν χρησιμοποιω ΕΖ , superior χρησιμοποιώ και φυσικά ΠΟΤΕ δεν πέφτω τόσο χαμηλά ώστε να χρησιμοποιώ τα έτοιμα μιξαριΖμενα Κιτ...

 

Έχουμε και ένα πρόσωπο στην κΕνωνια 🙂

 

Κανω κάθε "τύμπανο" και χώρο export στο δικό του daw track εντελώς dry και τα περιποιούμαι μόνος μου με eq και comp.

 

Ετσι όπως καΜναμε και παλιά που γράφαμε αναλογικά,ο κοΖμος δεν είχε πονηριά και είχαμε και Κωτσο βασιλιά 🙂

 

Τα έτοιμα Κιτ ωραία είναι πάντως για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί και δεν έχει φάει τη ζωή του στα στουντιΑ όπως εγώ. 🙂

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Superfunk said:

 

 

Κανω κάθε "τύμπανο" και χώρο export στο δικό του daw track εντελώς dry και τα περιποιούμαι μόνος μου με eq και comp.

 

γιου κιλντ ας...

2 hours ago, cigaret13 said:

 

 

 Βλέπω ότι σε όλα έχεις κόψει τις χαμηλές, έδωσες λίγο στις μεσαίες-ψηλές στα organ & rhds και στην μπότα και λίγο στο μπάσο στις χαμηλομεσαίες.

Σαν να ψιλοκατάλαβα τώρα!

θυμάσαι που βλέπαμε κάποτε Χαι Σαπαραλ?

ε εδώ έχουμε το Χαι Πασσ-αραλ...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Superfunk said:

Ναι ανάλογα με τη φωνή βέβαια διαφορετικό ΗΡ θα κάνεις στον Σινάτρα διαφορετικό στον Τερλέγκα

Το high pass του Τερλέγκα γίνεται μόνο του...:P

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dimsonic είπε

ερώτησις:

το ίδιο το πιάνο το κάνουμε high pass?

Εγώ ξέρω πως όλα τα κάνουμε κάτι ανάλογα.

 Γενικά κάνουμε αλλά δεν φιλτράρουμε και τονιζουμε μια μιξη με ένα στανταρ και σε συγκεκριμένες συχνοτητες για όλα.

 Ανάλογα με το κομμάτι, την ενορχήστρωση και μέσα στο κομμάτι όλα αυτά μπορεί να χρειαστεί να είναι και μεταβλητά κατά τη διάρκειά του και ανάλογα με την εξέλιξη, ιδιαίτερα αν δουλεύουμε στο κάθε κανάλι.

 Στο χωριό έτσι το μαθαίναμε εμείς.

 χαχαχαχχαχαααχαχαχαχαχα

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dimsonic είπε

ερώτησις:

το ίδιο το πιάνο το κάνουμε high pass?

 

Εννοείται ειδικά τα πιάνα έχουν τρελλούς βομβους και θολούρα στα χαμηλά...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου