Προς το περιεχόμενο
dimsonic

Διαμόρφωση ήχου πιάνου (vst) στο mix

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 hours ago, Superfunk said:

Κόψε μεσαία από τα υπόλοιπα όργανα, φαντάζομαι ότι high pass έχεις ήδη κάνει..

high pass σε ποιά?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, dimsonic είπε

high pass σε ποιά?

 

Σε ΟΛΑ τα κανάλια φυσικά.

Το πρώτο πράγμα που θα κάνεις πριν μιξάρεις.

Κουρεύεις τα πάντα κάτω από τους 100 (άντε κάτω από τους 50 στην κάσα)

 

Καθαρίζει το μιξ και ακούγονται καλύτερα και πιο ξεκάθαρα τα όργανα .

 

Το κακό/ανύπαρκτο gain staging και η μη εφαρμογή high/low pass είναι κλασσικά λάθη των rookie mixers.

 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

gain staging έχει παντού αυστηρό δια ροπάλου.

high pass έχω κάνει στo pad και στα πνευστά.

Αλλά φοβάμαι το μπάσο. Μην του χαλάσω τη χροια

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, dimsonic είπε

Αλλά φοβάμαι το μπάσο. Μην του χαλάσω τη χροια

 

Εκεί είναι που πρέπει να κάνεις high pass.

Δώσε μετά 2-3 dB στους 150-250 .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σας πω το βραδυ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πεταχτώ κι εγώ σαν την π*****.... και να κάνω μια ερώτηση πάνω σε αυτά...

2 ώρες πριν, Superfunk είπε

  Το πρώτο πράγμα που θα κάνεις πριν μιξάρεις.

Κουρεύεις τα πάντα κάτω από τους 100 (άντε κάτω από τους 50 στην κάσα) Καθαρίζει το μιξ και ακούγονται καλύτερα και πιο ξεκάθαρα τα όργανα .

 Το κακό/ανύπαρκτο gain staging και η μη εφαρμογή high/low pass είναι κλασσικά λάθη των rookie mixers.

 

2 ώρες πριν, dimsonic είπε

 Αλλά φοβάμαι το μπάσο. Μην του χαλάσω τη χροια

 

47 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

Εκεί είναι που πρέπει να κάνεις high pass.

Δώσε μετά 2-3 dB στους 150-250 .

 

Μόλις έκανα σε ένα άσμα μου έτσι για δοκιμή ότι έγραψε ο Νίκος και το κομμάτι ακουγόταν άδειο-"τσίγκινο" στα αυτιά μου.  

Βέβαια, για να πω την αλήθεια, το έκανα στο master track όλων των οργάνων εκτός των τυμπάνων (σιγά μην καθόμουν να έβαζα eq σε καθένα χωριστά στα τρακς..).

 Έκανα κάτι λάθος; 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

Έκανα κάτι λάθος; 

 

Ναι, δεν το έκανες σε ΟΛΑ τα τρακς 🙂

 

Και φυσικά δεν το έκανες στο σημαντικότερο,στο bus των τυμπάνων 🙂 (θα κάνεις και σε κάθε drum track ξεχωριστά και στο drum bus)

 

Μελέτησε τον ΔΑΣΚΑΛΟ

 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Σε όλα το έκανα αφού έκοψα τα πάντα σε όλα (εκτός τα τύμπανα) στην μίξη στο master. Μόνο στο μπάσο έδωσα εκεί που είπες.

 

Δηλαδή πρέπει να το κάνω σε ένα ένα χωριστά σ'όλα τα tracks?  Κόψιμο όλα κάτω από τους ~100?   Και το μπάσο κόψιμο κάτω απ'τους 100....? 

 

 

 

 

Εδιτ;  ΆΑΑΑ και στα τύμπανα πρέπει;   μπερδεύτηκα...

Επεξεργασμένο από cigaret13

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι σε όλα ,το 100 είναι ένα ball park εγώ κάνω high pass σίγουρα από τους 50 και κάτω στα μπάσα όργανα,κάτω από τους 100 στα πλήκτρα,στα οποία κόβω και μεσαία και κατω από τους 150 στις κιθάρες.

Παίζω βέβαια με το curve , συνήθως το κάνω soft.

Ουσιαστικά αφήνουμε τις ουσιαστικές συχνοτικες περιοχές στις οποίες "ζει" το κάθε όργανο και κόβουμε τις άχρηστες που βαβουριαζουν και λασπωνουν.

Τι να τους κάνουν τους 100-150 οι κιθάρες; Πετά τους 🙂

Ολη η ιστορία με τη μίξη είναι το eq 🙂

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Superfunk είπε

Ναι σε όλα το 100 είναι ένα ball park εγώ κάνω high pass σίγουρα από τους 50 και κάτω στα μπάσα όργανα,κάτω από τους 100 στα πλήκτρα,στα οποία κόβω και μεσαία και κατω από τους 150 στις κιθάρες.

Ουσιαστικά αφήνουμε τις ουσιαστικές συχνοτικες περιοχές στις οποίες "ζει" το κάθε όργανο και κόβουμε τις άχρηστες που βαβουριαζουν και λασπωνουν.

Τι να τους κάνουν τους 100-150 οι κιθάρες; Πετά τους 🙂

Ολη η ιστορία με τη μίξη είναι το eq 🙂

 

 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Νίκο...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.