Προς το περιεχόμενο

Τι ορίζει πια την ιδιοκτησία στα πνευματικά δικαιώματα;


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

έχω κατοχυρώσει με συμβόλαιο τη μείζονα κλίμακα 1234567 και τη μέθοδο του Προκρούστη και σας περιμένω στη γωνία

 

EDIT

6:17 το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η μουσική σήμερα είναι αυτούς τους πουθεναδες να ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει πνευματική ιδιοκτησία

Επεξεργασμένο από blue monk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πουθενάδες ή μη τα πράγματα είναι πολύ σκληρά από την πλευρά των εταιρειών που έχουν τα δικαιώματα.

Και σίγουρα από εκεί, καθώς οι καλλιτέχνες δεν την έχουν τα δικαιώματα.

Πχ ο McCartney μόλις τώρα απέκτησε τα δικαιώματα για τραγούδια του εποχής αρχών 60. Για τα υπόλοιπα ακόμα θα περιμένει.

Όμως οι εταιρείες κάνουν τη δουλειά τους κανονικά

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω ιδέα πόσο συμφέρουσες είναι οι συμφωνίες των καλλιτεχνών με τις δισκογραφικές, πάντως η πατρότητα των κομματιών δεν αμφισβητείται από τις δισκογραφικές αλλά από άλλους καλλιτέχνες... γιαυτο το θέμα μιλάω, αυτοί οι τύποι υποτίθεται ότι οικειοποιήθηκαν όλες τις μελωδίες και μετά τις έκαναν κοινό κτήμα... ελπίζω ότι δεν θα τους πάρει κανένα δικαστήριο σοβαρά καθώς η πνευματική ιδιοκτησία που διεκδικούν περιέχει και ότι μελωδία έχει κατοχυρωθεί μέχρι σήμερα (αν υποθέσουμε ότι έχουν μελωδίες σε αυτό το δίσκο και όχι κάποια μπιτς ατάκτως ερριμμένα) και εκεί πιστεύω θα σκαλώσει το πράγμα, περιττό να πούμε ότι μια μελωδία δεν την χαρακτηρίζουν μόνο οι νότες, εδώ με τόσους συμβολισμούς και πάλι δεν μπορείς να την εκφράσεις με ακρίβεια στο χαρτί... μια αράδα ξερές νότες μια τρύπα στο νερό

Επεξεργασμένο από blue monk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, blue monk said:

Δεν έχω ιδέα πόσο συμφέρουσες είναι οι συμφωνίες των καλλιτεχνών με τις δισκογραφικές, πάντως η πατρότητα των κομματιών δεν αμφισβητείται από τις δισκογραφικές αλλά από άλλους καλλιτέχνες

 

στο θέμα του Beato αμφισβητείται από τις δισκογραφικές-εκδοτικές διότι αυτές ρίχνουν το youtube (πχ λεει στην περίπτωση των Beatles η sony). Η πατρότητα δεν αμφισβητείται, αλλά τα δικαιώματα και τον λόγο τον έχουν οι εταιρείες που στο τέλος θα δώσουν το ποσοστό στον καλλιτέχνη.

Και έχοντας το μεγαλύτερο ποσοστό έχουν και το πάνω χέρι. Πιθανόν οι καλλιτέχνες να έχουν διαφορετική άποψη. Αλλά για τις εταιρείες το monetization των άλλων φαίνεται ως ένα επιρόσθετο κέρδος που δεν το περιφρονούν.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Τώρα, αν μπορεί να σταθεί ένα τέτοιο επιχείρημα στο δικαστήριο;

Γιατί όχι. Έχουν σταθεί και χειρότερα,

 

Όταν κατανοήσει ο κόσμος ότι δεν δικάζουν τίποτα σούπερ ρομπότς, άλλα άνθρωποι, πολλές φορές άσχετοι με το αντικείμενο και ακόμα πιο πολλές φορές όχι ιδιαίτερα έξυπνοι και πολλές φορές εξυπηρετώντας συμφέροντα , με άλλα λόγια ότι η δικαστική αυθεντία είναι ένα παγκόσμιο ατελές  ανθρώπινο κατασκεύασμα (δεν εννοώ να μην σεβαστείς το διατακτικό μιας δικαστικής απόφασης - εκεί δεν μπορείς να κανείς και πολλά χωρίς συνέπειες, αλλά να αμφισβητήσεις τη λογική νομική ορθότητά του) δεν θα υπάρχουν απορίες.  .

 

Ειδικά δε στο Αμέρικα , όταν αυτες υποθέσεις εκδικάζονται από ενόρκους (να θυμίσω την θεικη ατάκα  του John Grishan συγγραφέα δικαστικών νουβέλων "trials are too important to be left up in juries " , όχι ότι θα έχει διαφορά αν την εκδίκαζε ένας τακτικός δικαστης- ή ίδια αρχη θα ίσχυε), καταλαβαίνουμε τι γίνεται.

 

Το Αμερικανικό σύστημα, μέρος αυτού ήρθε και στην Ελλάδα πλέον και αν με ρωτας καλώς , ορίζει: ή πάμε σε συμβιβασμο τα μέρη (με τους δικηγόρους μας αν είναι αστικό ή με το εισαγγελέα , αν είναι ποινικό) και σε μια συμφωνία (και πετυχαίνουμε το καλλιτερο δυνατό).....η πάμε δικαστήριο και ό,τι βρέξει ας κατεβάσει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Κατανοω τέλος τον λόγο (όπως λενε)  αυτού του επιχειρήματος (άσχετο αν δεν στεκει κατα την γνωμη μου).

Να μην έχει καποιος τον βραχνα (νέος μουσικός) ότι μια συνθεσή του είναι αντιγραφή μιας παλιάς (που όσο γνωστη και αν είναι, μπορεί να μην την έχει ακουσει).

Δικοπο μαχαίρι.Θα μεινουν  απροστάτευτοι όλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο πρώτο βίντεο οι Κύριοι δεν κατοχύρωσαν τις μελωδίες, τις ανέβασαν στο public domain, ουσιαστικά τις έκαναν ελεύθερες για κοινή χρήση. Τρολάροντας το σύστημα. Σου λέει όποια μελωδία γραφτεί από εδώ και στο εξής δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι του ανήκει.

Με λίγα λόγια εάν γράψω σήμερα μια μελωδία και μετά από έναν χρόνο κάποιος άλλος γράψει κάτι παρόμοιο και τον τρέξω στα δικαστήρια μπορεί να ισχυριστεί ότι αυτή η μελωδία δεν ήταν δική μου, ήταν ήδη κοινόχρηστη.

Κατά τη γνώμη μου ίσως να κάνει κάποιον να το σκεφτεί μια δεύτερη φορά πριν κυνηγήσει νομικά τις 5 νότες στη σειρά. Σε εξόφθαλμες περιπτώσεις κλοπής ,φαντάζομαι, δεν θα μετράει σαν επιχείρημα.   

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
2 hours ago, panorios said:

Στο πρώτο βίντεο οι Κύριοι δεν κατοχύρωσαν τις μελωδίες, τις ανέβασαν στο public domain,

 

Το έχω ξανά πει.

ΔΕΝ υπάρχει πανηγυρικός τρόπος κατοχύρωσης μιας μελωδίας (εν προκειμένω) [παλιά στην Ελλάδα -μέχρι και το 1993 που ήρθε ο νόμος περί πνευματικής ιδιοκτησίας-  υπήρχε (τυπικό κατοχύρωσης) ήθελε π.χ να κατατεθούν παρτιτούρες στο Υπουργείο Εμπορίου  κ.λ.π.].

Πλέον παγκόσμια απαιτείται βέβαια χρονολογία ( ότι ένα έργο προηγείται χρονικά ενός άλλου) και μόνον .

Ανεβάζοντας το λοιπόν π.χ. στο youtube ( που παρέχει βέβαια χρονολογία -ακόμα και για ελληνικά δικαστήρια φαντάζομαι- μπορεί να σταθεί δηλαδή) καταρχάς (υποτίθεται) πως ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΟΥΝ αυτές τις μελωδίες και εν συνεχεία της κάνουν Public domain (ως κύριοι αυτών των μελωδιών).

¨Έχει (υποτίθεται πάντα) διπλή (νομική ) ενέργεια η μία πράξη τους (ανέβασμα) .

 

Φυσικά , όπως παρατηρησε και κάποιος ανωτερω, ήδη ξανα κατοχύρωσαν μελωδίες που δεν τους ανήκαν, δίοτι κατοχηρώθηκαν πριν από άλλους.

Βασικά το όλο εγχείρημα , μπάζει απο παντού.

Μαλλον στα κλικς αποσκοπούν , και μπορεί να τα πάρουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου