Προς το περιεχόμενο

Νέο κομμάτι electro-progressive


gkourmoul1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καινούργιο κομμάτι, λίγο πιο ενδιαφέρον, μουσικά, σε σχέση με τα προηγούμενα.

Μου αρέσει αρκετά, όπως και το προηγούμενο.

 

 

 

electroprogressive.mp3

Επεξεργασμένο από gkourmoul1
  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εισαγωγή pink floyd στυλ μου άρεσε,η επιλογή με τα πιατίνια για να μπείς στο θέμα ήσαν κάπως άγαρμπα στα αυτιά μου.

Το θέμα ωραίο.

Στο 4.02 περίπου μου βαράς κάτι περίεργες νότες,να το τσεκάρεις,εκτός και αν είναι άποψη οπότε πάω πάσο 😛

 

  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Nikos Aravanis said:

Εισαγωγή pink floyd στυλ μου άρεσε,η επιλογή με τα πιατίνια για να μπείς στο θέμα ήσαν κάπως άγαρμπα στα αυτιά μου.

Το θέμα ωραίο.

Στο 4.02 περίπου μου βαράς κάτι περίεργες νότες,να το τσεκάρεις,εκτός και αν είναι άποψη οπότε πάω πάσο 😛

 

'Ο,τι γράφει ο προλαλήσας συν ορισμένα πραγματάκια με τα τύμπανα, διακόπτες που ανοιγοκλείνουν κλπ.

Ο ήχος της κιθάρας και το ύφος του σόλου σε καλό επίπεδο.

  • Ευχαριστώ 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Nikos Aravanis said:

Εισαγωγή pink floyd στυλ μου άρεσε,η επιλογή με τα πιατίνια για να μπείς στο θέμα ήσαν κάπως άγαρμπα στα αυτιά μου.

 

Στα ηχεια μου ακουγεται οκ. Σε ακουστικα χαλια. Βγαλε ακρη....

 

1 hour ago, Nikos Aravanis said:

Στο 4.02 περίπου μου βαράς κάτι περίεργες νότες,να το τσεκάρεις,εκτός και αν είναι άποψη οπότε πάω πάσο 😛

 

 

Οι "παραξενες" νοτες ειναι επιτηδευμενες. 

 

6 minutes ago, dimsonic said:

'Ο,τι γράφει ο προλαλήσας συν ορισμένα πραγματάκια με τα τύμπανα, διακόπτες που ανοιγοκλείνουν κλπ.

Ο ήχος της κιθάρας και το ύφος του σόλου σε καλό επίπεδο.

 

Στα τυμπανα δεν εδωσα πολυ βαρος. Ηθελα να ειναι σχετικα απλα. Για ποιους διακοπτες μιλας?

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διακόπτης στο 1.34, 2.43, 2.51.

Οι παράξενες νότες έχουν ένα θεματάκι. Αντε η πρώτη στο 4.02, μετά όμως πέφτουν άλλες ενώ το μπάσο και το ακόρντο μένει ουσιαστικά στα ιδια. Πρέπει εκεί από 4.02 - 4.05 να πέσουν άλλα ακόρντα που να ενσωματώσουν τα παράξενα. Βέβαια είναι δικό σου θέμα να τα κρατήσεις (πχ πάνω κάτω τα ίδια λέω και εγώ σε ανάλογες παρατηρήσεις στο τελευταίο κομμάτι).

Γενικά θυμίζει εισαγωγικά και στο γ μέρος αντίστοιχα floyd και procol harum και μάλιστα κακοκοπιαρισμένα. Το β μέρος με την γκιλμουρική κιθάρα είναι το καλύτερο.

 

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Procol harum δεν εχω ακουσει ποτε, ουτε ξερω τι ηχο εχουν.

Αυτο το κομματι το ξεκινησα με συγχορδιες στο αρμονιο. Αφου κατεληξα στην δομη, ξεκινησα να σολαρω στο αρμονιο, με βαση τα ακορντα σε strings. Το πρωτο σολο που επαιξα, αυτο εμεινε στο κομματι. Μετα σολαρα στην κιθαρα επηρεασμενος απο το σολο του organ (οσον αφορα το θεμα). Στο τελος κατεληξα να κανω την εισαγωγη που οντως θυμιζει πολυ pink floyd στις πρωτες νοτες, αλλα μεχρι εκει νομιζω.

Τα ρυθμικα ισως θυμιζουν λιγο floyd, αλλα δεν φταιω εγω εαν οι floyd μου εχουν χαραχτει στο μυαλο. 

Θα ηθελα σε καποια σημεια να θυμιζω και λιγο camel.

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, gkourmoul1 said:

Procol harum δεν εχω ακουσει ποτε, ουτε ξερω τι ηχο εχουν.

Θα ηθελα σε καποια σημεια να θυμιζω και λιγο camel.

 

θα έχεις χωρίς να ξέρεις. Είναι χαρακτηριστικός ήχος.

Γενικά δεν είναι εύκολο. Αλλο θες, άλλο βγαίνει. 

Μην ξεχνάς ότι τους camel τους έμαθες πρόσφατα. Δεν μπαίνει έτσι κάτι στο πετσί σου αμέσως. Ιδίως όταν δεν ξέρεις πως να εκφραστείς συνθετικά.

Εχεις χρόνο.

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, dimsonic said:

διακόπτης στο 1.34, 2.43, 2.51.

Οι παράξενες νότες έχουν ένα θεματάκι. Αντε η πρώτη στο 4.02, μετά όμως πέφτουν άλλες ενώ το μπάσο και το ακόρντο μένει ουσιαστικά στα ιδια. Πρέπει εκεί από 4.02 - 4.05 να πέσουν άλλα ακόρντα που να ενσωματώσουν τα παράξενα.

 

 

Τωρα που το ξανακουω, θα μου αρεσε να εχω αλλαξει ακορντα σε καποιες απο τις παραξενες νοτες. Στην ουσια, μια νοτα θα αλλαξω. Αρκει να αλλαξω μονο στα στρινγκς, ή πρεπει να αλλαξω και την κιθαρα?

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, gkourmoul1 said:

 

Αυτο το κομματι το ξεκινησα με συγχορδιες στο αρμονιο. Αφου κατεληξα στην δομη,

 

1.ξεκινησα να σολαρω στο αρμονιο, με βαση τα ακορντα σε strings. Το πρωτο σολο που επαιξα, αυτο εμεινε στο κομματι.

 

2. Μετα σολαρα στην κιθαρα επηρεασμενος απο το σολο του organ (οσον αφορα το θεμα).

 

3. Στο τελος κατεληξα να κανω την εισαγωγη

 

 

1. Φαίνεται

 

2. Είναι εμφανές

 

3. Ήμουν σχεδόν σίγουρος, ειδικά λόγω των 1. και 2.

 

Γιώργο είναι ακόμα νωρίς ίσως, αλλά νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να πω την γνώμη μου για το πώς χτίζεται ένα τέτοιου είδους (ροκ, ποπ, κλπ) κομμάτι, και μάλιστα instrumental.

 

Η δική μου άποψη λοιπόν, είναι η εξής.

Λες ότι βρήκες τις συγχορδίες, εντάξει.

Μετά σόλαρες πάνω σ' αυτές με δύο διαφορετικά όργανα.

Εμένα ξέρεις τι μου λείπει?

 

ΘΕΜΑ, ένα θέμα, ριφ, κάτι τέλος πάντων που να μην δίνει την εντύπωση της τυχαιότητας (σόλο), να επαναλαμβάνεται, να παραλλάσσεται, να φεύγει και να έρχεται, κλπ.

Αφού μιλήσατε για floyd, να σου δώσω ένα απλό παράδειγμα.

Τι κάνει το shine on you ... να είναι πραγματικό κομμάτι?

Τέσσερεις νότες όλες κι όλες.

Αυτές από το 3:39 μέχρι το 3:42.

 

 

Υπάρχει κάτι τέτοιο στο κομμάτι σου, αλλά είναι παιγμένο με τρόπο που δεν θυμίζει θέμα, αλλά μάλλον σόλο, παρ'όλα αυτά είναι καλό.

Αυτό ισχύει και για τα δύο όργανα που χρησιμοποίησες για σόλο.

 

Ακούγοντας λοιπόν εσύ ο ίδιος το κομμάτι, και αντιλαμβανόμενος ότι κάτι λείπει για να το κάνει ενότητα, πραγματικό κομμάτι και όχι ακκόρντα και σόλο από πάνω, σκέφτηκες να βάλεις εισαγωγή να προετοιμάσει το κύριο μέρος, να φτιάξεις μια δομή που να  κάνει την δουλειά του θέματος (κι εγώ έτσι θα λειτουργούσα), να το κάνει πραγματικό κομμάτι, και όχι ένα ωραίο σόλο πάνω από κάποια ακκόρντα.

 

Όλα αυτά ασυνείδητα βέβαια, όχι επίτηδες.

 

Δική μου πρόταση είναι η εξής.

Συνέχισε αυτό που κάνεις.

Σόλαρε πάνω στα κομμάτια σου, αλλά μετά άκουσέ τα.

Επειδή τα σόλο σου έχουν μελωδίες και μάλιστα ωραίες, είμαι σίγουρος ότι κάποια από αυτές θα βρεις μέσα στο σόλο σου να την αναδείξεις, και να την κάνεις το βασικό θέμα.

 

Μου αρέσει ο ήχος σου, και ο τρόπος που παίζεις, και μου αρέσει επίσης το πώς γεννάς μελωδίες (κρίνοντας από τα σόλο σου).

 

Όλα αυτά φυσικά είναι απλά η δική μου άποψη.

 

Δεν έχω γράψει σε όλα που έχεις ανεβάσει, αλλά τα ακούω όλα.

Γράφω όπου νομίζω ότι έχω κάτι να πω.

 

 

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχην, ευχαριστω για τον χρονο που διεθεσες!

Απο τα πρωτα κομματια που ανεβαζα, μου ελεγε ο gvour (και αλλοι μαζι του) να μην παιζω απλα σολο, αλλα να εχω ενα επαναλαμβανομενο θεμα που θα διδει ταυτοτητα στο κομματι. 

Απο το να αραδιαζω απλα νοτες, εχω προσπαθησει να παιζω καποια (χαρακτηριστικη και επαναλαμβανομενη) μελωδια στα σολο μου.  Αλλα καταληγω να βγαζω ενα backing track οπου απλα σολαρω πανω παιζοντας μελωδικα. Αυτο δεν ειναι το αποτελεσμα που θελω.

Οπως πολυ ευστοχα ειπες, προσπαθησα με μια εισαγωγη και ενα ταξιμακι να το κανω κομματι. Οσο και να μου ειναι ευχαριστο να το ακουω, ολοκληρωμενο ασμα δεν το θεωρω. Φτανω κοντα στην πηγη αλλα δεν ξερω πως να πιω το νερο...

Λειπουν και οι γεφυρες με τα ρεφραιν (που φωναζει ο Δημητρης), αλλα δεν θα ειχαν αξια εαν το περιεχομενο τους ηταν ασχετο.

Αυτο που μου προτεινεις, το να παρω τη βασικη μελωδια (πχ 3.20-3.35) και να την χρησιμοποιησω για να αποκτησει το κομματι ταυτοτητα, ειναι ο καταλυτης που ψαχνω. Θα δεσει πολυ το κομματι με αυτον τον τροπο. 

Βεβαια, δεν εχω ιδεα πως θα το κανω.

Θα το προσπαθησω, ομως, καθως θα επικεντρωθω σε αυτο το κεφαλαιο. Πιστευω στα επομενα που θα ανεβασω να υπαρξει σχετικη προοδος.

 

Με χαροποιει ιδιαιτερα που δεν ακουω πλεον πολλα σχολια για τον ηχο, τη μιξη, τα τυμπανα, το μπασο κλπ, και ακουω σχολια που αφορουν το περιεχομενο και τη δομη.

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου