Προς το περιεχόμενο

Άλλο ένα progressive rock


gkourmoul1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συμφωνώ απόλυτα!

 

Το ξεκίνησα και είχα στόχο να το κάνω γκρουβαριστό με ένα θέμα. Το έγραψα όλο στο μπασο, σαν πρώτο όργανο, επίτηδες.

Μετά που έφτιαξα όλη τη δομή, άρχισα να σολάρω με το σκεπτικό ότι θα βάλω κάποια χαρακτηριστική μελωδία σε εισαγωγή και στις γέφυρες. Τελικά δεν μπήκε πουθενά μελωδία....

 

Επίσης, οι συνδετικοί κρίκοι με δυσκολεύουν αρκετά. Η φαντασία μου είναι περιορισμένη, και οι γνώσεις μηδενικές. Το προχωρώ σιγά σιγά.

 

Θα το καταφέρω και με τη μελωδία. Κάποια στιγμή θα μου έρθει μόνο του το όλο σκηνικό. Δεν το πιέζω...

 

2 hours ago, Nikos Aravanis said:

Το καλύτερο σου μέχρι στιγμής Γιώργο,μπράβο.

 

Ευχαριστώ Νίκο!!

  • Like 2

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, gkourmoul1 said:

 

 

1. Επίσης, οι συνδετικοί κρίκοι με δυσκολεύουν αρκετά. Η φαντασία μου είναι περιορισμένη, και οι γνώσεις μηδενικές. Το προχωρώ σιγά σιγά.

 

2. Θα το καταφέρω και με τη μελωδία. Κάποια στιγμή θα μου έρθει μόνο του το όλο σκηνικό. Δεν το πιέζω...

 

 

Λοιπόν ..

 

1. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχε κάποτε και ο Φώτης, και άκου τον τώρα ...

Έρχονται αυτά.

Βοηθοί σου οι ... παύσεις, τύμπανα (breaks), εφφέ, σταδιακή προσαρμογή στο νέο θέμα, κλπ.

Άκουσε κομμάτια και πάρε ιδέες.

 

2. Να το πιέσεις. Δεν εννοώ γι' αυτό το κομμάτι αλλά γενικά.

Πώς να το κάνεις ...

-Άκουγε μουσική προσέχοντας τις βασικές μελωδίες/θέματα των κομματιών (ακόμα και τα "κρυμμένα").

-Βάλτο να παίζει να το ακούς (χωρίς σόλο) και τραγούδα/σφύριζε μελωδίες από πάνω. Επειδή δεν είναι εύκολο το να τραγουδάς μελωδίες (για σένα είναι πιο εύκολο βέβαια), δεν πλατειάζεις εύκολα.

-Παίξε σε κάποιο όργανο στο οποίο δεν έχεις τεχνική ικανότητα απλές μελωδίες.

-Βάλτο στο DAW σου, κάντο multiply (4-5 φορές) και παίζε από πάνω.

Μετά άκουσε τι έπαιξες.

Κάποιες μελωδίες θα υπάρχουν που να μπορούν να σταθούν σαν θέματα.

Απομόνωσέ τες, και επεξεργάσου τες παιχτικά,

 

Όσο τις παίζεις, τόσο θα αραιώνουν οι μη απαραίτητες νότες, (μελωδική αφαίρεση το λένε), και θα καταλήξεις σε κάποια βασική μελωδική δομή/βάση. 

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 3
  • Ευχαριστώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, fusiongtr said:

Παίξε σε κάποιο όργανο στο οποίο δεν έχεις τεχνική ικανότητα απλές μελωδίες.

-Βάλτο στο DAW σου, κάντο multiply (4-5 φορές) και παίζε από πάνω.

Μετά άκουσε τι έπαιξες.

Κάποιες μελωδίες θα υπάρχουν που να μπορούν να σταθούν σαν θέματα.

Απομόνωσέ τες, και επεξεργάσου τες παιχτικά,

 

Οντως, σε ενα κομματι επαιξα πρωτα με αρμονιο και μετα ολο επηρεαστηκε απο αυτο. Ηταν και μακραν το μελωδικοτερο μου κομματι. Αυτο θα κανω. Μετα απο ενα chord progression που θα φτιαξω, θα το πολλαπλασιασω και θα παιζω πανω με το αρμονιο. Θα τσακωσω την ιδια μελωδια σε διαφορα σημεια της εγγραφης, και επειτα θα στησω γυρω της ολο το υπολοιπο κομματι. Μονο αυτος ο τροπος υπαρχει για καποιο θεμα.

 

Πλεον ακουω επιλεκτικα και στοχευμενα μουσικη για τη δομη της διδοντας και σημασια σε ολα εκεινα που ποτε δεν εδιδα (μπασο, τυμπανα, πληκτρα). Τελευταιες μερες μελετω πολυ marillion.

 

Ευχαριστω απο καρδιας για τις συμβουλες!!

Επεξεργασμένο από gkourmoul1
  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να θυμάσαι ότι ένα βασικό εργαλείο που κάνει μια μελωδία να ακούγεται σαν θέμα, είναι η επανάληψη, είτε ολόιδια, είτε (ακόμα καλύτερα αλλά πιο προχωρημένο) με κάποια επεξεργασία, λίγο παραλλαγμένη. 

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, cigaret13 said:

Γεώργιε, να τον ακούς τον Στράτο!  Σε όλα, μα σε όλα, έχει δίκιο

 

Ετσι ακριβως.

Οτι λεει ο σοφος γερων.

Παντως το πας ωραια Γεωργιε,παιζεις καλα,μελωδιες εχεις.

Αν τις βαλεις σε μια σειρα-να πεις την ιστορια δηλ.με πιο συγκεκριμενο τροπο-θα παει πολυ πανω το πραγμα.

Βαρα του.

  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα αλλο θεμα που αντιμετωπισα ηταν οι ηχοι στην κιθαρα. Στα πιο χαλαρα σολο επαιξα με καθαρο καναλι και ενα od πεταλι με μετριο gain. Στα πιο δυνατα σολο επαιξα με βρωμικα καναλι και λιγο boost. Σκοπος ηταν να εχω δυο διαφορετικους ηχους. Τελικα, οι ηχοι στη μιξη ακουγονται σχεδον το ιδιο. Δεν μπορω να παρω ευκολα αλλο ηχο απο τον ιδιο ενισχυτη.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και 'μένα μ' άρεσε αυτό που άκουσα. Όλα τα θέματα είχαν ενδιαφέρον και οι lead κιθάρες.

 

 

υ.γ. Πολύ floyd ακούς, ... μ' άλλον κιθαρίστα όμως

  • Ευχαριστώ 1

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω οντως δεν ξερω με πιανου μοιαζει ο ηχος της κιθαρας. Δεν "βλεπω" την επιρροη.

 

Στα δυο προηγουμενα κομματια που ανεβασα ειναι πολυ πιο ξεκαθαρος ο gilmour.

 

Ακουγα πολυ floyd οντως. Εχω σταματησει καιρο τωρα, αλλα καποια ηχοι εχουν χαραχθει.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου