Προς το περιεχόμενο
blue

Αγορά μεταχειρισμένων και lockdown

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια, ελπίζω να είστε όλοι καλά.

 

Υπάρχουν πολύ σοβαροτερα προβληματα αυτή τη στιγμή, αλλά μου έχει γεννηθεί η απορία γύρω από το τι παίζει με την αγορά μεταχειρισμένων. 

 

Υποθέτω ότι προσφέρεται η υπηρεσία μέσω courier να παραλαμβάνει αυτό που πουλάω (πακεταρισμενο?) και να το μεταφέρει στον αγοραστή, αλλά δεν το γνωρίζω αν όντως υπάρχει κάτι τέτοιο, πόσο χρεώνεται, ποιες εταιρείες το αναλαμβάνουν, πώς διασφαλίζεται η συναλλαγή μεταξύ αγνώστων (αν πχ κάποιος δεν έχει paypal) κλπ.

 

Δεν έχω κάτι για πούλημα ούτε με καιει η απάντηση ώστε να πάρω τηλέφωνα σε εταιρείες να μαθω, για αυτό το θέτω εδώ, αν κάποιος το έχει κάνει ήδη, μιας και φανταζομαι οτι θα το έχουν αναρωτηθεί και άλλοι.

 

Επίσης, αν κάποιος δουλεύει σε τέτοια υπηρεσία, θα ήθελα να ακούσω την άποψη του γύρω από το αν είναι σωστό εκ μέρους μας να αγοράζουμε αυτή τη στιγμή πράγματα που δεν είναι άμεσης ανάγκης γιατί ίσως επιβαρύνουμε την εργασία τους

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Η υπηρεσία courier ισχύει κανονικά. Έρχονται, παραλαμβάνουν και το παραδίδουν σε 1 -2 εργάσιμες ημέρες.

Μέχρι στιγμής λειτουργεί κανονικά. Έχω στείλει 2 προϊόντα.

 

Αποπληρωμή με αντικαταβολή 

Επεξεργασμένο από Costas Siachamis
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι ότι με κούριερ μπορείς να παραλάβεις ό,τι θέλεις παρόλα αυτά περιορίζεται ο παράγοντας "δοκιμή στο χώρο μου και πώληση μέσω συνάντησης" με ότι συνεπάγεται αυτό. Και εγώ έχω δύο πραγματάκια στην λίστα αλλά ομολογώ ότι χέρι με χέρι είμαι πολύ δυστακτικός να τα δώσω. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και γινεται εδω και πολλα χρονια. ACS και γενικη ταχυδρομικη παρεχουν την υπηρεσια αυτη. Πιστεψε με δεν ειναι καμμια επιβαρυνση να δινεις δουλεια σε μια επιχειρηση, ασχετως εαν οι υπαλληλοι δεν το βλεπουν ετσι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Καραντίνας αποτέλεσμα είναι τα 'χέρι με χέρι' και οι δοκιμές να έχουν γίνει σχεδόν αδύνατες. Εγώ στην Αθήνα, ότι μου κάθησε στο μάτι, πλήκτρα M-Audio και iRig 2 που βρήκα εδώ στις αγγελίες του NOIZ έστειλα TAXI BEAT (tώρα σκέτο BEAT) και σε 15 λεπτά ήμουν έξω από το σπίτι μου και παραλάμβανα. Τα προιόντα καλύτερα από ότι φαινόταν στις φωτο.  Κόστος αποστολής 6€ και 9€. Βέβαια οι συναλλαγές ενέχουν ρίσκο, αλλά εμπιστεύτηκα την τηλεφωνική εμπειρία που είχα πριν την αγορά και έκανα την κατάθεση του ποσού. Από τις φωτογραφίες και την περιγραφή της αγγελίας καθώς και την τηλεφωνική επικοινωνία κατάλαβα ότι είχα να κάνω με σοβαρους ανθρώπους. Απο την άλλη όμως και τα ποσά ήταν μικρά οπότε αν δεν πήγαινε καλά η συναλλαγή να πω μέσα μου ότι το πείραμα δεν πέτυχε και ας πρόσεχα.  

 

edit προς Yameth: Πως μπορώ να κάνω και ίσως και να μου κάνουν αξιολογίσεις στις αγγελίες? Δεν το έχω βρει αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Θα ήταν ωραίο να μπορείς να πεις μια καλή κουβέντα για κάποιον που την αξίζει και αντίστοιχα (φυσικά και με αποδείξεις) να πεις για κάποιον ότι καλύτερα θα ήταν να τον αποφεύγετε...

 

Επεξεργασμένο από Vale Rossi
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 hours ago, D'Ailleurs said:

Φαντάζομαι ότι με κούριερ μπορείς να παραλάβεις ό,τι θέλεις παρόλα αυτά περιορίζεται ο παράγοντας "δοκιμή στο χώρο μου και πώληση μέσω συνάντησης" με ότι συνεπάγεται αυτό. Και εγώ έχω δύο πραγματάκια στην λίστα αλλά ομολογώ ότι χέρι με χέρι είμαι πολύ δυστακτικός να τα δώσω. 

οι κούριερ το έχουν ξεφτυλίσει ήδη προ ιού.

έρχονται αφήνουν χαρτάκι και λενε δεν σε βρήκαμε.

Ακόμα τώρα με τον ιό που όλοι είμαστε μέσα.

Η κόρη μου περίμενε πακέτο από Δευτέρα έως Τετάρτη, Τετάρτη πηρε τηλέφωνο τους είπαν είναι στο δρόμο, δεν ήρθε. Σήμερα Πέμπτη είχε έρθει στα γραφεία τους, αλλά δεν ξέρανε αν θα παραδώσουν

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, dimsonic είπε

οι κούριερ το έχουν ξεφτυλίσει ήδη προ ιού.

έρχονται αφήνουν χαρτάκι και λενε δεν σε βρήκαμε.

 

Ισχύει. Μια εταιρεία, ειδικά, το έχει, δυστυχώς, σαν κανόνα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Just now, mustafank said:

 

Ισχύει. Μια εταιρεία, ειδικά, το έχει, δυστυχώς, σαν κανόνα.

 

Από A ξεκινάει το όνομα?

  • Like 1
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 minutes ago, dimsonic said:

οι κούριερ το έχουν ξεφτυλίσει ήδη προ ιού.

έρχονται αφήνουν χαρτάκι και λενε δεν σε βρήκαμε

 

Έτσι είναι. Αυτό γίνεται για δύο λόγους κυρίως:

 

1. Οι μεταφορείς παίρνουν ψίχουλα για να γυρνάνε όλη την ΑΘήνα από το πρωί ως το βράδυ.

 

2. Τους δίνουν μπόνους (έξτρα ψίχουλα) για την ταχύτητα των παραδόσεων. Τις εταιρίες δεν τις νοιάζει η ποιότητα της υπηρεσίας αλλά η ποσότητα. Στους αριθμούς, μπορεί πολλοί να μην παρέλαβαν, αλλά στη σούμα "εξυπηρετήθηκε" ένας τεράστιος αριθμός παραληπτών σε μία μέρα. 

 

Ανταγωνισμός δεν υπάρχει ουσιαστικά σε αυτή την αγορά γιατί τα "σωστά" κούριερ είναι πολύ ακριβότερα οπότε τα φτηνά ανταγωνίζονται για την ταχύτητα και όχι για την επιτυχία της παράδοσης.

 

Βέβαια υπάρχει κι η άλλη πλευρά του νομίσματος που δεν πρέπει να ξεχνάμε. Είναι πολύς κόσμος που απαιτεί να τους περιμένει ο μεταφορέας απ' έξω ενώ εκείνοι φτιάχνουν τα μαλλιά τους ή που δεν έχουν δηλώσει ότι το κουδούνι δεν έχει το όνομά τους και ένα σωρό άλλα εμπόδια και δυσκολίες στη βάρδια ανθρώπων που τρέχουν σαν τους Βέγγους για να πληρωθούν αυτά που έπαιρνε ο Βέγγος ως γκαρσόνι.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. ευθύνεται η ίδια η εταιρεία και όχι ο ντελιβεράς. Αρα δεν μπορεί να γίνεται εκ συστήματος

2. ισχύει το ίδιο. Και δεν μπορεί η εταιρεία να κάνει τα στραβά μάτια όταν όλοι έρχονται να παραλάβουν επι τόπου και να διαμαρτύρονται. Ή συνεπώς συναινούν ή αδιαφορούν. Διότι υπάρχει γενική κατακραυγή.

Όταν πληρώνεις παράδοση στο σπίτι σημαίνει παράδοση στο σπίτι, όχι να κάνεις 10 χιλ να παραλάβεις μόνος σου.

Χώρια που οι περισσότερες εταιρείες που σέβονται τον παραλήπτη παίρνουν τηλέφωνο "ερχόμαστε στην επόμενη μισή ώρα"

 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.