Προς το περιεχόμενο
blue

Αγορά μεταχειρισμένων και lockdown

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακολουθώντας τη ροή της συζήτησης, θα γράψω πως όσα περιγράφετε, συμβαίνουν και στο εξωτερικό.

Η δικαιολογία ότι δε σε βρίσκουν  ειδικά εν μέσω κορονοιού εκνευρίζει αφάνταστα..

 

Παλαιότερα έδειχνα μεγάλη κατανόηση,σκεφτόμουν τους κούριερ που τρέχουν κακοπληρωμένοι,κ.λ.π.

Τα τελευταία χρόνια όμως άλλαξα τρόπος σκέψης, ο κύριος λόγος είναι πως πληρώνω τα μεταφορικά  για να έρθει το δέμα στην πόρτα μου,είναι μια υπηρεσία λοιπόν που περιλαμβάνεται στην παραγγελία.

Αν η μεταφορική δε δύναται να εκπληρώσει αυτή την υπηρεσία, ας πληρώσω π.χ.λιγότερα μεταφορικά,δεν είναι ο ρόλος μου να λύσω τα εργασιακά μεταξύ εταιρείας και κουριερ.

Επίσης η όλη διαδικασία να πας να παραλάβεις εσύ, κοστίζει χρόνο και χρήμα.

 

Το χειρότερο στη Γερμανία είναι πως κάποιες εταιρείες παρέχουν εντοπισμό πακέτου,μόνο αν γραφτείς στο site τους ή κατεβάσεις το app τους, με ότι συνεπάγεται αυτό για σπαμάρισμα με διαφημίσεις,προσφορές,κ.λ.π.

Επίσης το έχουν κάνει έτσι,ώστε να είναι αυτή η μοναδική μορφή επικοινωνίας,δηλαδή χωρίς τηλεφωνική υποστήριξη.

 

 

 

 

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Τα καλα με τις γερμανικες εταιριες ταχυμεταφορων ειναι πως σου δινουν την επιλογη να παραλαβει καποιος γειτονας σου το δεμα, να στο αφησουν σε καποιον χωρο της επιλογης σου, μερικες φορες σου δινουν ενα σχετικα στενο περιθωριο παραδοσης (ακομα και μιας ωρας η DPD) και φυσικα ξερεις πως το αργοτερο την μεθεπομενη μερα εχεις παραλαβει.

 

Το χειροτερο ειναι οταν δεν σε βρουν σπιτι που θα πρεπει να πας την επομενη μερα μετα τις 14:00 για παραλαβη απο το καταστημα. Κι επειδη μου ετυχε 3 φορες να βλεπω απο το μπαλκονι μου τον μεταφορεα να ερχεται στο σπιτι, να αφηνει την ειδοποιηση και να φευγει, πηγα στο καταστημα κι εκανα παραπονα. Εκει εμαθα πως πολλες εταιριες προκειμενου να κλεισουν ποιο συμφερουσες συμφωνιες κλεινουν αποστολες μονο με παραλαβη απο το καταστημα. Ετσι ο διανομεας δεν παιρνει ποτε το δεμα απο το καταστημα και γλιτωνει χρονο.

 

 Εχω διαβασει απειρες ιστοριες κι εγω οπου οι ανθρωποι περιμεναν μεσα κλεισμενοι για να βρουν ειδοποιηση στο τελος, αλλα δεν μου ετυχε ποτε εκτος απο τις 3 φορες που ανεφερα παραπανω. Προσωπικα επειδη κανω πολλες αγοραπωλησιες, και μηνιαιως στελνω τουλαχιστον 5 πακετα, βρισκω τις εφαρμογες τους παρα πολυ χρησιμες. Ακομα και να μου κρατησουν δεμα στο τελωνειο ειναι παρα πολυ απλη διαδικασια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το καταλαβαίνω διαφορετικά στις εγχώριες παραγγελίες. Αν παραγγείλω από τον Α, ο οποίος μισθώνει τον Β για τα μεταφορικά (δλδ δεν επέλεξα εγώ τον Β), τότε για την κακη ποιότητα υπηρεσιών του Β ευθύνεται ο Α.

 

Σε αυτο το πλαίσιο δεν με ενδιαφέρει καθόλου να ασχοληθώ με τον Β και καταγγέλλω τη συναλλαγή μου με τον Α (πχ στο paypal).

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς όλη η αλήθεια για τις εταιρείες courier βρίσκεται εδώ:

https://www.liberal.gr/apopsi/i-koroidia-ton-etaireion-courier/281454?fbclid=IwAR1jAY0Icw523RQ8LCntssMvISETnxdpjQ5ocZiXEHglcdnl9T80j6pzSPo

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
56 minutes ago, Miltos23 said:

Δυστυχώς όλη η αλήθεια για τις εταιρείες courier βρίσκεται εδώ:

https://www.liberal.gr/apopsi/i-koroidia-ton-etaireion-courier/281454?fbclid=IwAR1jAY0Icw523RQ8LCntssMvISETnxdpjQ5ocZiXEHglcdnl9T80j6pzSPo

 

έτσι ακριβώς είναι

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε άλλα νέα, αυτό μου ήρθε χθες απο Αυστρία:

"unfortunately, due to the current Corona situation, deliveries to Greece are not possible"

Η πλάκα είναι πως λίγο νωρίτερα είχα διαβάσει πως οι παραγγελίες απο την ΕΕ (τις περισσότερες χώρες, μεταξύ αυτών και η Αυστρία) εκτελούνται χωρίς προβλήματα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχες αμεσότερη πληροφόρηση απο ότι οι γράφοντες για να σε ενημερώσουν ή πιο πιθανά είναι τακτική απο τη συγκεκριμένη εταιρεία.

 

Και με αυτή την αφορμή να πω κι εγω πως συμφωνώ απόλυτα με όσα έχουν γραφτεί παραπάνω αλλά αν δεν πάψουμε να γενικεύουμε και επικεντρωθούμε σε συγκεκριμένες συμπεριφορές απο συγκεκριμένες εταιρείες, δεν θα γίνει τίποτα.

Διότι ενω έχω δεκάδες αρνητικές εμπειρίες απο την ACS, αντιθέτως εταιρείες όπως η DHL τιμούν το επάγγελμα.

Χτες παρέλαβα δέμα απο την Ισπανία σε ΜΙΑ μέρα!

Και όσες φορές έχω λάβει κάτι απο την DHL ήρθε στην ώρα του και στην πόρτα μου.

Αξίζει λοιπόν η όποια διαφορά στην τιμή αν είναι παραγγελία εξωτερικού.

 

Με τα ντόπια έχω το πρόβλημα. Η ACS είναι απαράδεκτη.

Ποιός φταίει; Δεν με αφορά. Να κλείσει ή να κάνει την δουλειά που υποτίθεται πως κάνει.

 

Απο την Γενική Ταχυδρομική έχω καλές εμπειρίες και παλαιότερα απο τα ΕΛΤΑ Courier. Δεν ξέρω τι συμβαίνει σήμερα.

 

Πάντως σε μια μικρή έρευνα που έκανα σε Ελληνικά καταστήματα που βρήκα online η συντριπτική πλειοψηφία για να μην πω όλοι χρησιμοποιούν ACS και μάλιστα σε κάποια είδα τα ακυρωμένα (μετα απο παρέμβαση εισαγγελέα) αυξημένα τιμολόγια τους, που προφανώς το κατάστημα δεν είχε ενημερώσει. Άρα για να υπάρχει τετοια ανάπτυξη της εταιρίας αυτής σίγουρα δεν οφείλεται στις καλές της υπηρεσίες αλλά στα ανταγωνιστικά της τιμολόγια. Καιρός να ξυπνήσουν οι έμποροι λοιπόν, όπως είπε παραπάνω ο blue.

 

Το κόλπο με το BEAT δεν κατάλαβα.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.