Προς το περιεχόμενο
Άγιος

Πρόγραμμα δημιουργίας και δοκιμής παρτιτούρας

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 ώρες πριν, Άγιος είπε

 πάντα όμως γυρίζω και στο παίξιμο σε 4/4 έστω και μετά από 6 κυμάτια* θα γυρίσω, εκεί είναι όλο το πρόβλημα από τη στιγμή που θα φύγω μέχρι να γυρίσω

κομμάτια*

 

2 ώρες πριν, mikeguitar είπε

Ναι το guitar pro είναι φοβερό γι'αυτή τη δουλίτσα

Αναφέρεσαι στο πρώτο ποστ (25 Απριλίου) ή στο τέταρτο (χθεσινό)?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Άγιος είπε

 

 

Αναφέρεσαι στο πρώτο ποστ (25 Απριλίου) ή στο τέταρτο (χθεσινό)?

Στο topic γενικά ότι υπάρχει και αυτό αν δε το έχεις δοκιμάσει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, mikeguitar είπε

Στο topic γενικά ότι υπάρχει και αυτό αν δε το έχεις δοκιμάσει.

δεν το έχω δοκιμάσει, σε ρώτησα γιατί μετά λέγαμε για ''audio to score''
Ευχαριστώ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

> Guitar Prο: Μη σε ξεγελάσει το όνομα. Είναι φοβερό για να γράφεις παριτούρες αλλά και guitar tabs. Έχει keyboard visualiser και φυσικά τάστα κιθάρας. Οι καινούργιες εκδόσεις έχουν και πιο "ρεαλιστικούς" ήχους για playback. Υπάρχει πάντα και το απλό midi. Είναι λίγο πιο "φορτωμένο" σαν πρόγραμμα επειδή είναι φτιαγμένο για να προσελκύει κιθαρίστες που θέλουν να διαβάζουν tabs.

 

> Finale: Ένα παμπάλεο πρόγραμμα που έχω ακούσει από πολλούς ότι έχει θεματάκια, αλλά όσο το χρησιμοποίησα στο σχολείο (μουσικό σχολείο) δούλευε πολύ παρόμοια με το Guitar Pro.  Έχει κανονικό playback (νομίζω με midi πιάνο, χωρίς να είμαι σίγουρος).

 

> Sibelius: Nομίζω είναι το "industry standard" που λένε. Είναι της AVID (αυτή που κάνει και το Pro Tools) και το χρησιμοποιούν όλοι οι επαγγελματίες, αυτοί που θέλουν να γράψουν μουσική και να τη δώσουν σε ένα μαέστρο και στην ορχήστρα του. Δε το έχω χρησιμοποιήσει αλλά το "ακούω" πολύ συχνά.

> Notion: Αυτό είναι της PreSonus και γίνεται integrate μέσα στο Studio One (το DAW της PreSonus). Λένε ότι είναι πολύ καλό, και νομίζω παίζει να κάνει αυτόματο generate βάσει του midi information που μπορεί να έχεις δώσει σε ένα virtual instrument. Η νέα έκδοση του Studio One (5) έχει νομίζω γράφει και αυτό αυτόματα από το midi (και το αντίθετο, από midi στο όργανο).

 

> Logic Pro X: Μόνο για τα καταραμένα Mac... Είναι το DAW της Apple το οποίο έχει και αυτό δικό του σύστημα. Γράφεις σε midi και στο βγάζει σε παρτιτούρα.

 

Όλα αυτά βέβαια κοστίζουν αρκετά...

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Alex Raptakis είπε

> Guitar Prο: Μη σε ξεγελάσει το όνομα. Είναι φοβερό για να γράφεις παριτούρες αλλά και guitar tabs. Έχει keyboard visualiser και φυσικά τάστα κιθάρας. Οι καινούργιες εκδόσεις έχουν και πιο "ρεαλιστικούς" ήχους για playback. Υπάρχει πάντα και το απλό midi. Είναι λίγο πιο "φορτωμένο" σαν πρόγραμμα επειδή είναι φτιαγμένο για να προσελκύει κιθαρίστες που θέλουν να διαβάζουν tabs.

 

> Finale: Ένα παμπάλεο πρόγραμμα που έχω ακούσει από πολλούς ότι έχει θεματάκια, αλλά όσο το χρησιμοποίησα στο σχολείο (μουσικό σχολείο) δούλευε πολύ παρόμοια με το Guitar Pro.  Έχει κανονικό playback (νομίζω με midi πιάνο, χωρίς να είμαι σίγουρος).

 

> Sibelius: Nομίζω είναι το "industry standard" που λένε. Είναι της AVID (αυτή που κάνει και το Pro Tools) και το χρησιμοποιούν όλοι οι επαγγελματίες, αυτοί που θέλουν να γράψουν μουσική και να τη δώσουν σε ένα μαέστρο και στην ορχήστρα του. Δε το έχω χρησιμοποιήσει αλλά το "ακούω" πολύ συχνά.

> Notion: Αυτό είναι της PreSonus και γίνεται integrate μέσα στο Studio One (το DAW της PreSonus). Λένε ότι είναι πολύ καλό, και νομίζω παίζει να κάνει αυτόματο generate βάσει του midi information που μπορεί να έχεις δώσει σε ένα virtual instrument. Η νέα έκδοση του Studio One (5) έχει νομίζω γράφει και αυτό αυτόματα από το midi (και το αντίθετο, από midi στο όργανο).

 

> Logic Pro X: Μόνο για τα καταραμένα Mac... Είναι το DAW της Apple το οποίο έχει και αυτό δικό του σύστημα. Γράφεις σε midi και στο βγάζει σε παρτιτούρα.

 

Όλα αυτά βέβαια κοστίζουν αρκετά...

Ευχαριστώ
έχεις δοκιμάσει το musescore? αν ναι υστερεί κάπου σε σχέση με τα προγράμματα στην λίστα σου σαν editor?
πέρα από ''midi to score''  το οποίο ενδιαφέρει μόνο πληκτραδες
επίσης δεν λες κουβέντα για ''audio to score''
σωστά κατάλαβα ότι μιλάμε για πράσινα άλογα ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Άγιος είπε

Ευχαριστώ
έχεις δοκιμάσει το musescore? αν ναι υστερεί κάπου σε σχέση με τα προγράμματα στην λίστα σου σαν editor?
πέρα από ''midi to score''  το οποίο ενδιαφέρει μόνο πληκτραδες
επίσης δεν λες κουβέντα για ''audio to score''
σωστά κατάλαβα ότι μιλάμε για πράσινα άλογα ?

 

Δεν το έχω δοκιμάσει, οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη. Από ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα, δε φαίνεται άσχημο για δωρεάν πρόγραμμα. Ίσως να υστερεί σε μεγάλα και πολύπλοκα project, αλλά δε μπορώ να ξέρω.

 

Τώρα για το Audio to Score - Δε το έχω κάνει ποτέ, δε μου χρειάστηκε. Δες το AnthemScore, αλλά νομίζω στο βγάζει σε spectogram, και μετά σε Midi. Λογικά μπορείς να περάσεις το midi info στο Musescore. Είδα στα γρήγορα ένα βίντεο που το δείχνει. Όσο πιο περίπλοκο το audio track, τόσο λιγότερη ακρίβεια θα έχεις, φαντάζομαι. Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να το κοιτάξω παραπάνω.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Για notation το musescore είναι αρκετά καλό. Για δωρεάν, μάλιστα, είναι σίγουρα πολύ καλό!

 

Τα υπόλοιπα - για τα οποία πληρώνεις αρκετά χρήματα - είναι καλύτερα στα εξής:

 

ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ FREE:

 

- Πιο καλοσχεδιασμένο User Interface (πιο εύχρηστα μενού, κουμπάκια και τα συναφή καθώς και η σχεδίασή τους, θέση τους κλπ.).

- Περισσότερες δυνατότητες όσον αφορά το notation το ίδιο (καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις συμβόλων, όχι ένα μεγάλο μέρος).

- Περισσότερα και πιο δουλεμένα αρχικά projects (templates).

- Διάφορες περισσότερο επαγγελματικές δυνατότητες που ο ερασιτέχνης πιθανόν να χρησιμοποιεί σπάνια.

- Περισσότερες επιλογές στην Εκτύπωση. Καλύτερη ποιότητα Εκτύπωσης.

- Περισσότερα και πιο αυστηρά τεστ πριν βγει το πρόγραμμα στην αγορά λογισμικού (πολύ βασικό!)

- Καλύτερη χρήση του επεξεργαστή, του αποθηκευτικού χώρου, της μνήμης, κάρτας γραφικών, ήχου κοκ.

- Πολύ καλύτερη υποστήριξη αν πάει κάτι στραβά.

- Πολύ καλύτερο scaling (απόδοση σε υπερβολικά μεγάλα projects).

- Συνήθως τρέχει σε περισσότερους υπολογιστές (συμβατό με περισσότερα Λειτουργικά, με περισσότερα κομμάτια hardware, συνεργάζεται με περισσότερες εφαρμογές κλπ.κλπ.)

 

Κάποια από τα παραπάνω τα έχω δει με τα μάτια πολλές φορές, κάποια είναι πολύ συνηθισμένα όταν μεταπηδάς από free software σε αγορασμένο και μάλιστα κάπως ακριβό.

 

Για εξειδικευμένα προγράμματα - που συνήθως είναι δύσκολο να μάθεις - εγώ προτείνω το εξής: βρες από την αρχή αυτό που σου ταιριάζει περισσότερο, αγόρασέ το αν χρειάζεται, μάθε το πάρα-πάρα-πολύ καλά ώστε να είσαι αποδοτικός, κάνε πού και πού αναβάθμιση, μην ασχοληθείς με άλλο πρόγραμμα που κάνει το ίδιο πράγμα, εκτός αν υπάρχει σοβαρός λόγος..

Επεξεργασμένο από John Tzinieris
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μη ξεχνάς, αρκετά paid προγράμματα έχουν free-trial, οπότε μη διστάσεις να δοκιμάσεις κάτι. Κάτσε 1-2 μέρες και λιώσε το, πέρνα το από όλα τα "τέστ" που μπορείς να σκεφτείς, ιδιαίτερα αυτά που θα έκανες σύμφωνα με το δικό σου workflow.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

 

Δεν το έχω δοκιμάσει, οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη. Από ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα, δε φαίνεται άσχημο για δωρεάν πρόγραμμα. Ίσως να υστερεί σε μεγάλα και πολύπλοκα project, αλλά δε μπορώ να ξέρω.

 

Τώρα για το Audio to Score - Δε το έχω κάνει ποτέ, δε μου χρειάστηκε. Δες το AnthemScore, αλλά νομίζω στο βγάζει σε spectogram, και μετά σε Midi. Λογικά μπορείς να περάσεις το midi info στο Musescore. Είδα στα γρήγορα ένα βίντεο που το δείχνει. Όσο πιο περίπλοκο το audio track, τόσο λιγότερη ακρίβεια θα έχεις, φαντάζομαι. Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να το κοιτάξω παραπάνω.

 

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΥΜΑΤΟΜΟΡΦΗ ΣΕ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΑ:

Πες ότι έχεις μια ηχογράφηση στην οποία ακούγεται μόνο μια νότα ενός φλάουτου.

Αν υποθέσουμε ότι η νότα ακούγεται συνέχεια ΑΚΡΙΒΩΣ με τον ίδιο τρόπο, τότε, μπορείς να περάσεις την αρχική κυματομορφή από "Μετασχηματισμό Φουριέ" (έτσι λέγεται) - ο οποίος μάλιστα θεωρείται και μια λειτουργία που χρειάζεται πολλή επεξεργαστική ισχύ - και στη συνέχεια θα δεις το φάσμα συχνοτήτων της αρχικής κυματομορφής (spectogram), ουσιαστικά τις αρμονικές του φλάουτου! Η θεμελιώδης συχνότητα είναι η νότα του φλάουτου που παίζεται! Τα υπόλοιπα είναι αρμονικές σε πολλαπλάσιες συχνότητες. Σε αυτή την περίπτωση η μόνη δυσκολία είναι η υλοποίηση του Μ. Φουριέ.

Στον πραγματικό κόσμο, όμως:

- οι αρμονικές "κινούνται" συνεχώς συναρτήσει του χρόνου, ο ήχος του φλάουτου είναι "ζωντανός"! Όσο υπάρχει μόνο μία νότα που ακούγεται, δεν πειράζει πολύ. Τη νότα θα την καταλαβαίνεις από τη θεμελιώδη συχνότητα.

- αν το φλάουτο παίζει μια μελωδία, τότε, μετά το Μ. Φουριέ θα πρέπει να τροποποιήσεις τον αλγόριθμο ώστε να μπορεί να δουλεύει τμηματικά και να αντιλαμβάνεται σωστά το κάθε τμήμα (ήδη αυτό δυσκολεύει πολύ τα πράγματα).

- έξτρα δυσκολίες προκύπτουν ΑΜΕΣΩΣ από το articulation των φυσικών οργάνων (vibrato, glissando κλπ.) το οποίο μεταβάλλει με άτακτο τρόπο τη θεμελιώδη συχνότητα. Ήδη εδώ γίνεται χαμός ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΜΑ!

- Φανταστείτε στην ηχογράφηση να υπάρχει reverb ή εξωτερικοί θόρυβοι.. ΧΑΜΟΣ!

- Σε περίπτωση που ακούγονται πολλές νότες μαζί και μάλιστα από διαφορετικά όργανα... καταλαβαίνετε τις δυσκολίες... με κάποιες συγκεκριμένες προϋποθέσεις μπορούν να γίνουν κάποιοι υπολογισμοί κατά προσέγγιση και πάλι συνήθως το αποτέλεσμα θα είναι μέτριο.. Στην ουσία χρειάζεται μια πολύ περίπλοκη εφαρμογή AI για να τα βγάλει πέρα (δεν υπάρχει ακόμα, και δεν θα υπάρξει για πολύ καιρό ακόμα).

- Το ανθρώπινο μυαλό μπορεί να το κάνει αυτό πολύ εύκολα με κάποια εξάσκηση και με λίγους περιορισμούς.. 

 

Το παράδοξο είναι ότι η αντίστροφη διαδικασία, δηλαδή η μετατροπή νοτών σε κυματομορφή, δηλαδή η δημιουργία λογισμικού VST Instruments, είναι τάξεις μεγέθους ευκολότερη στην υλοποίηση!

 

Επεξεργασμένο από John Tzinieris
  • Like 2
  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, Alex Raptakis είπε

Και μη ξεχνάς, αρκετά paid προγράμματα έχουν free-trial, οπότε μη διστάσεις να δοκιμάσεις κάτι.

Το thread θα έπρεπε να κλείσει με την ανάρτηση του Τζινιερη αλλά δεν μπορώ να μην το επισημάνω μια ακόμα
https://www.youtube.com/watch?v=Csb89hqJQ8o&lc=UgzxBb5vF-NOQ9I3UN94AaABAg

roast.JPG.afeb3196c4cf74773feebad540a3ca04.JPG
γιατί στην συντριπτική πλειοψηφία δεν πρόκειται να ασχοληθεί κανείς ποτέ με το υλικό που συγκεντρώνουν αλλά κάποια στιγμή κάποιος θα την πατήσει.

 

Και στην αντίπερα όχθη η προφανής δήλωση του MuseScore
When you create something original, you own the copyright for it, and your work is protected by law.
https://musescore.com/community-guidelines

αφού το λέει άλλωστε, open source, αυτό είναι το θέμα όχι ότι είναι free

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.