Προς το περιεχόμενο

Για τo "support art workers"


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Spyros Delta είπε

Δεν χρειαζεται να ανακαλυψουμε τον τροχο. Υπαρχουν χωρες που τα εχουν λυσει αυτα τα θεματα, και μπορουμε να αντιγραψουμε πολλα.

 

 

Φυσικά και υπάρχουν τέτοιες χώρες.

Και είμαι ΣΊΓΟΥΡΟΣ ότι σε αυτές τις χώρες ΔΕΝ κάθονται 8 και δουλεύουν 3 όπως στην Ελλάδα.

 

Το θέμα Σπύρο είναι καθαρά ΔΟΜΙΚΟ.

 

Όπως δεν μπορείς να περιμένεις να αντέξει σε έναν σεισμό μια πολυκατοικία 8 ορόφων χτισμένη με τσιμέντολιθους και χωρίς θεμέλια το ίδιο με έναν ιαπωνικό ουρανοξύστη έτσι δεν μπορεί να περιμένεις να έχει η Ελλάδα το κοινωνικό δίχτυ προστασίας της Φινλανδίας ή την κοινωνική δικαιοσύνη της Ολλανδίας.

 

 

52 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Ίσως αλλά...

Τότε δεν υπήρχαν σύντροφοι.

Τότε υπήρχε σεβασμός.

Τότε για να παίξεις κάπου έπρεπε να είσαι μουσικός.

Τότε δεν έπαιζες ό,τι θες και όπως θες.

 

Τότε το κοινό που σε άκουγε είχε διαφορετική παιδεία και κρίση.

 

Α εσύ μιλάς για τα παλιά τα χρόνια τα ωραία ,τα Π.Π (πρό ΠΑΣΟΚ) ,όταν οι άνθρωποι είχαν ηθική και αξίες αλλά και όνειρα και στόχους ...

 

Μιλάμε για ΠΟΛΥ παλιά όμως 😞

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 114
  • Πριν
  • Τελευταία απάντηση

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Popular Posts

Ελα απλο είναι. Απαγορεύεται να μη δε φοράς προαιρετικά μάσκα

Θα εχετε ακουσει οι επαγγελματιες μουσικοι για το "κινημα" Support Art Workers. Τα ζητηματα που θιγονται ειναι   https://www.facebook.com/notes/support-art-workers/εμείς/1156085401341

Σιγά το δύσκολο task, έχουμε αναγάγει τη διαδικασία περίθαλψης (γιατί περί αυτού πρόκειται) απόρων συμπολιτών μας σε μια γιγάντια αρένα επισημάνσεων του τί είναι και τι δεν είναι επαγγελματίας μουσικό

1 ώρα πριν, Superfunk είπε

σοσιαλΗστικη ξενοδοχοποιια λΕπον

1 ώρα πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Ήτανε μία από τις προδιαγραφές, διορθώστε με αν κάνω λάθος

 

Tα ξενοδοχεία, ή μάλλον οι tour operators, πουλάνε πακέτα διακοπών στον κόσμο.

Σε αυτά τα πακέτα περιλαμβάνεται και ''live music'', ''entertaintment'' κτλ

 

Το ξενοδοχείο αναγκάζεται να βάλει λάιβ μουσική γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο, κυρίως.

Όχι λόγω νομοθεσίας***  ή επειδή το κράτος επιβάλλει σώνει και καλά να δουλεύουν οι μουσικοί.

 

Βέβαια ο tour operator λέει ότι απλά το πακέτο περιλαμβάνει λάιβ μουσική.

ΔΕΝ εξηγεί ΤΙ ακριβώς σημαίνει αυτό.

Έτσι πολλά ξενοδοχεία, για λόγους κόστους πχ, βάζουν ανιματέρ, αφού τελειώσουν το σόου για τα παιδιά (αν το ξενοδοχείο είναι οικογενειακό και όχι adults only) να τραγουδήσουν και κάνα κομμάτι σε backing track. Σου λέει λάιβ θέλετε, να ορίστε λάιβ είναι και αυτό, τραγουδάνε. Βέβαια για να μην φάνε και εντελώς κράξιμο, βαζουν και κάνα μουσικό σχήμα κάποιες μέρες της εβδομάδας

για να μην φάνε τελείως κράξιμο από τους πελάτες.

 

Απλά οι ξενοδόχοι ζητάνε τα σχήματα που παίζουν εκεί να είναι πιο ευέλικτα... φουλ μπάντα να πάει να παίξει εκεί δύσκολο.

Γιατί θα πρέπει 4-5 άτομα να μοιραστούν ένα συγκεκριμένο μπάτζετ. Αν αντί για μπασίστα και ντράμερ βάλει ο πληκτράς

κάνα drum machine-backing track, θα μοιραστούν λιγότερα άτομα το ίδιο μπάτζετ, άρα θα τους μείνουν στην τσέπη περισσότερα.

 

 

 

*** υπάρχει και νομοθεσία, όπου το ξενοδοχείο, ανάλογα με τον αριθμό ''αστέρων'' που θέλει

να ενταχθεί, υπάρχουν προδιαγραφές (τετραγωνικα μέτρα, διασκέδαση, ζωντανή μουσική, τηλεόραση, ίντετνετ κτλ) που παλιότερα τις έδινε ο ΕΟΤ ενώ τώρα τις δίνουν σχετικές εταιρείες την πιστοποίηση.

 

 

 

  • Ευχαριστώ 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Administrator
9 ώρες πριν, pericles είπε

Καλημερα σε ολους.Αφου ευχηθω καλο μηνα και καλα ξεμπερδεματα με τα lockdown ,αναστολες και λοιπες καταστασεις,θελω να 

γραψω τα εξης: α) συμφωνω σε ολα τα σημεια με τον Σπυρο(1,2,3,4,5,6,7) στο post του .

κλπ. κλπ.......

 

Αυτα που αναφέρεις είναι ελεγχόμενη αγορά και μόλις πριν λίγο καιρό έγινε η προσπάθεια απελευθέρωσης των επαγγελμάτων αν θυμάσαι, που επιβλήθηκε απο την Ε.Ε με την τρόικα - θεσμούς.

Είναι αναχρονιστικά και κλικαδόρικα.

Απο αυτά προσπαθούμε να ξεκολλήσουμε, γιατί αυτά δημιούργησαν τις παθογένειες που ανέφερε ο Σπύρος στα αρχικά του ποστ.

 

Ηρθε ο καιρός να οργανωθούν οι μουσικοί έξω απο κομματικά καπελώματα των σωματείων και να κοιτάξουν πως θα συμμετάσχουν στο επαγγελματικό γίγνεσθαι καλά πληροφορημένοι και όχι σαν ανειδίκευτοι εργάτες με εργόσημα κ.α. αλλά να ασφαλιστούν, να έχουν περίθαλψη και υπόσταση, χωρίς να περιμένουν επιδόματα με ψίχουλα καθε χρόνο.

 

Διαχρονικά ο μουσικός στην πλειοψηφία δεν ήταν πλούσιος και υπέφερε αλλά σήμερα είμαστε αλλού και υπάρχουν κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα που επιβάλλονται απο την ΕΕ αλλά και υποχρεώσεις που πρέπει να τηρούνται, για να μπορέσει να ζήσει μια οικογένεια με αξιοπρέπεια, τουλάχιστον.

Θέλει προσπάθεια και οργάνωση απο καθαρά μυαλά και χέρια, με ανιδιοτέλεια και αυταπάρνηση.

 

 

Υ.Γ. Επεσε τσεκούρι στα off-topic posts. Παρακαλώ αν δεν έχετε να προσθέσετε κάτι σε αυτό που αφορά τους επαγγελματίες αλλά και αυτούς που θέλουν να γίνουν, μην χαλάτε το θέμα με θόρυβο. Ευχαριστώ για την κατανόηση.

  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, yameth said:

Επεσε τσεκούρι στα off-topic posts. 

 

Και καλά έκανε.

Πρώτος εγώ απολογούμαι.

 

 

2 hours ago, Spyros Delta said:

Υπαρχουν χωρες που τα εχουν λυσει αυτα τα θεματα, και μπορουμε να αντιγραψουμε πολλα.

 

 

Πάνω σ' αυτό επίσης, να πω ότι κάποτε στην Γαλλία, για τους καλλιτέχνες (ζωγράφους νομίζω, αλλά ίσως όχι μόνο),  υπήρχε το εξής καθεστώς.

Γνωρίζοντας το κράτος τις ιδιαιτερότητες του επαγγέλματος (μη σταθερή εργασία/αποδοχές, μεγάλα διαστήματα απραξίας, κλπ), είχε υπολογίσει ένα ποσό ετησίως που θα ήταν απαραίτητο για την διαβίωσή τους.

 

Όταν λοιπόν οι ετήσιες αποδοχές ήταν κάτω από αυτό το ποσό, το κράτος συμπλήρωνε τα υπόλοιπα χρήματα.

 

Φυσικά δεν νομίζω πια να υπάρχει αυτού του είδους το σύστημα.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Guru
1 ώρα πριν, Lord_Goumis είπε

 

Tα ξενοδοχεία, ή μάλλον οι tour operators, πουλάνε πακέτα διακοπών στον κόσμο.

Σε αυτά τα πακέτα περιλαμβάνεται και ''live music'', ''entertaintment'' κτλ

 

Το ξενοδοχείο αναγκάζεται να βάλει λάιβ μουσική γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο, κυρίως.

Όχι λόγω νομοθεσίας***  ή επειδή το κράτος επιβάλλει σώνει και καλά να δουλεύουν οι μουσικοί.

 

Βέβαια ο tour operator λέει ότι απλά το πακέτο περιλαμβάνει λάιβ μουσική.

ΔΕΝ εξηγεί ΤΙ ακριβώς σημαίνει αυτό.

Έτσι πολλά ξενοδοχεία, για λόγους κόστους πχ, βάζουν ανιματέρ, αφού τελειώσουν το σόου για τα παιδιά (αν το ξενοδοχείο είναι οικογενειακό και όχι adults only) να τραγουδήσουν και κάνα κομμάτι σε backing track. Σου λέει λάιβ θέλετε, να ορίστε λάιβ είναι και αυτό, τραγουδάνε. Βέβαια για να μην φάνε και εντελώς κράξιμο, βαζουν και κάνα μουσικό σχήμα κάποιες μέρες της εβδομάδας

για να μην φάνε τελείως κράξιμο από τους πελάτες.

 

Απλά οι ξενοδόχοι ζητάνε τα σχήματα που παίζουν εκεί να είναι πιο ευέλικτα... φουλ μπάντα να πάει να παίξει εκεί δύσκολο.

Γιατί θα πρέπει 4-5 άτομα να μοιραστούν ένα συγκεκριμένο μπάτζετ. Αν αντί για μπασίστα και ντράμερ βάλει ο πληκτράς

κάνα drum machine-backing track, θα μοιραστούν λιγότερα άτομα το ίδιο μπάτζετ, άρα θα τους μείνουν στην τσέπη περισσότερα.

 

*** υπάρχει και νομοθεσία, όπου το ξενοδοχείο, ανάλογα με τον αριθμό ''αστέρων'' που θέλει

να ενταχθεί, υπάρχουν προδιαγραφές (τετραγωνικα μέτρα, διασκέδαση, ζωντανή μουσική, τηλεόραση, ίντετνετ κτλ) που παλιότερα τις έδινε ο ΕΟΤ ενώ τώρα τις δίνουν σχετικές εταιρείες την πιστοποίηση.

Μιλάω τότε για δουλειά σε σοβαρά ξενοδοχεία με 6 ημέρες την εβδομάδα και με τον standard πελάτη. Όχι καλοκαιρινά ξενοδοχεία. Μην αναφέρω ονόματα, υπήρχε ξενοδοχείο που είχε τρείς πιανίστες σε τρείς διαφορετικούς χώρους, ballroom -restaurant - bar. Το διπλανό είχε έναν και έψαχνε για άλλον έναν, σύνολο δύο. Δεν υπήρχε ούτε ανιματέρ ούτε σόου ούτε backing track.

Καλά και ακριβά ξενοδοχεία. Εκτός τα επώνυμα piano bar - piano restaurant.

  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συμφωνω με τον yameth  οσον αφορα οτι  αυτα που γραφω τεινουν να δειξουν την δημιουργια ελεγχομενης αγορας.Το να νομοθετησεις οτι καποιες ξενοδοχειακες επιχειρησεις αναλογα με τις κλινες ,τα αστερια κλπ θα πρεπει να απασχολουν και 4-5 μουσικους (οπως ειναι υποχρεωμενα να εχουν μαγειρους ,σερβιτορους κλπ) ΔΕΝ συνιστα ελεγχο αλλα προτροπη στην απασχοληση ενος αριθμου  εργαζομενων εστω για 6 μηνες το χρονο (την τουριστικη σαιζον ).Το να εχουν εργασια 800-1100 ατομα /σαιζον δεν λυνει το προβλημα αλλα δημιουργει ενα status  για μια καλη αρχη  .Εγω δεν βλεπω οτι η νομοθετημενη υποχρεωση προσληψης μουσικων επιστρεφει στο επανακλεισιμο του επαγγελματος.Ουτε και ηταν ποτε κλειστο επαγγελμα μετην κυρολεξια του ορου!!

Αγαπητε superfunk  το κρατος ποτε δεν πληρωνε μουσικους (πληρωνε μονο τα κρατικα μουσικα συνολα) & ουτε οι επιχειρησεις του ειδους εμπαιναν μεσα με τις ορχηστρες διοτι οι αιθουσες (clubs) ηταν 4 ημερες /εβδομαδα φισκα.Εχω δουλεψει και γνωριζω .

Ολα ξεκινησαν με την εισοδο των διαολο DJ ΚΑΙ ΤΩΝ πληκτραδων με ''γιαπωνεζο'' που αυτοματα πεταει εξω τον ντραμερ & μπασιστα  .Οι επιχειρηματιες  ''τσιμπησαν '' και εφαρμοσαν το καθεστως της ''κουτσης ορχηστρας'' πραγμα που επεκταθηκε 

σε μοναδες εστιασης (πληκτρα +μπουζουκι +1 η 2 φωνες και να η live μουσικη ) οπως μεζεδοπωλεια ,οικογενειακες ταβερνες ,αιθουσες εκδηλωσεων κλπ .Συνεργοι οι μουσικοι που προκειμενου να παρουν το ''κατι τις παραπανω '' πεταγαν εξω αλλους συναδελφους -ο ''σωζων εαυτω σωθητω '' δηλαδη η ο θανατος σου η ζωη μου!!Πια ελεγχομενη αγορα δηλαδη ;;;;Εδω εγινε σφαγη 

και ευτυχως που ειχα και την αλλη δουλεια για να ζησω και να φτιαξω οικογενεια.Αυτα και καληνυκτα .

  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Administrator
1 ώρα πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Μιλάω τότε για δουλειά σε σοβαρά ξενοδοχεία με 6 ημέρες την εβδομάδα και με τον standard πελάτη. Όχι καλοκαιρινά ξενοδοχεία. Μην αναφέρω ονόματα, υπήρχε ξενοδοχείο που είχε τρείς πιανίστες σε τρείς διαφορετικούς χώρους, ballroom -restaurant - bar. Το διπλανό είχε έναν και έψαχνε για άλλον έναν, σύνολο δύο. Δεν υπήρχε ούτε ανιματέρ ούτε σόου ούτε backing track.

Καλά και ακριβά ξενοδοχεία. Εκτός τα επώνυμα piano bar - piano restaurant.

Μανώλη τις προτεραιότητες μιας επιχείρισης πρέπει να τις ορίζει ο επιχειρηματίας εφόσον τηρεί τους νόμους και όχι το κρατος.

Ποιός θα σου πει εσένα πως για να έχεις κατάστημα μουσικών στην Χ. Τρικούπη πρέπει απαραίτητα να έχεις και 2 τεχνικούς. Ενα ηλεκτρονικό και ένα οργανοποιό. Μπορείς να το αντέξεις;

Και γιατι να επιλέξει πιανιστα και όχι dj ο ξενοδόχος όταν του φέρνει περισσότερο κόσμο; Και μη ξεχνάς πως περνούν τα χρόνια και αλλάζει το κοινό και οι ηλικίες τους. Αυτο δεν είναι κανενός άλλου δουλειά να κρίνει παρα του εργοδότη. Βέβαια πότε δεν ξέρεις, μπορεί το Χιλτον που θελει το ποιοτικό πλεονέκτημα να το προτιμήσει.

 

Αυτές τις τακτικές τις δημιούργησαν εις βάρος των ίδιων των εργαζομένων οι κομματικές συντεχνίες με κοντόφθαλμη και εκδικητική πολιτική, αφου είτε μειώθηκαν τα μαγαζιά, είτε βρέθηκαν εναλλακτικοί τρόποι.

 

Για παράδειγμα στους ραδιοφωνικούς σταθμούς επεβλήθη απο τα συνδικάτα να έχουν στην δούλεψη τους τουλάχιστον 6 ηχολήπτες, την στιγμή που αποδεδειγμένα παγκοσμίως δεν υπάρχει ανάγκη, μιας και δουλεύει το σύστημα με self operation απο τον dj ή automation εδω και δεκαετίες.

Ξέρετε απο DAW και ακόμα απλούστερα απο media players και είστε σε θέση να καταλάβετε. Δεν χρειάζονται ηχολήπτες δηλαδη να κάθονται και να επιβλέπουν τον dj όπως στην ΕΡΤ και μάλιστα 6. Και το λέω σαν πρωην ραδιοφωνικός ηχολήπτης.

Και επιβαρύνουν τους σταθμούς, που πολλοί απο αυτούς δεν άντεξαν αλλά και όσοι έμειναν, βρήκαν παραθυράκι και νοικιάζουν νέους ηχολήπτες που μόλις αποφοίτησαν, μπιρ παρά. Και τι μένει στον με το ζόρι εργαζόμενο; Μια άρνηση να συνειδητοποιήσει πως δεν υπάρχει πραγματική δουλειά.

 

Μπορούν όμως να εξελιχθούν αυτα τα παιδιά σε κάτι άλλο παρεμφερές και χρήσιμο ή να κανουν αυτοί εκπομπές σαν dj (με την απαραιτητη τεχνογνωσία φυσικά) αντι να τους τρώει η άρνηση και να γίνονται κακόμοιροι, ανασφαλείς εργαζόμενοι που αναπόφευκτα θα γίνουν πρώην.

 

Ζητώ συγγνώμη που μακρηγορώ αλλά το κάνω για να υποστηρίξω το υγιές μέλλον που προτείνει ο Σπύρος, μακρυά απο το χθες. Οσο δύσκολο κι ακατόρθωτο φαίνεται σήμερα.

  • Like 4
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, yameth said:

 

 

Αυτές τις τακτικές τις δημιούργησαν εις βάρος των ίδιων των εργαζομένων αφου είτε μειώθηκαν τα μαγαζιά, είτε βρέθηκαν εναλλακτικοί τρόποι, οι κομματικές συντεχνίες με κοντόφθαλμη και εκδικητική πολιτική.

 

 

 

Να αγιάσει ο στόμας σου αφεντικό.

Και να το πάω και παραπέρα?

Μειώθηκαν οι δουλειές, και ποιοι δούλευαν?

Όσοι είχαν άκρες σε αυτές τις κομματικές συντεχνίες, αλληλοσπαραγμός κανονικός.

 

Άσχετο αλλά το αναφέρω χάριν της κουβέντας.

Στην περίοδο των παχέων αγελάδων, σε μεγάλο μαγαζί στην παραλιακή, δούλευαν τρεις κιθαρίστες.

Ο ένας, δεν ήταν καν πλαγκαρισμένος σε ενισχυτή, αν αυτό σας λέει κάτι.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 2
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • yameth changed the title to Για την επανάσταση του support art workers
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Λυπάμαι αν θα στενοχωρήσω μερικούς (ή και πολλούς πιθανώς), αλλά τα πράγματα είναι λίγο πολύ απλά:

 

Όπως εάν ανοίξω μαγαζι και δεν πατήσει κανένας πελάτης δεν θα πληρωθώ, έτσι γίνεται με όλα τα επαγγέλματα. Καθένας κάνει τις επιλογές του και ζει με αυτές. Όποιος επιλέγει να γίνει επαγγελματίας μουσικός ξέρει τα αρνητικά αλλά και τα θετικά που η ιδιότητα αυτή του προσδίδει. Αν δεν τα έχει σκεφτεί πάλι είναι πρόβλημά του (όπως και οποιοδήποτε επαγγελματία)

 

Από την άλλη, για μένα "επαγγελματίας' μουσικός μπορεί να θεωρείται μόνο όποιος πραγματικά βιοπορίζεται από αυτό, δηλαδή να έχει τουλάχιστον ένα εισόδημα 10-12 χιλιάδες το χρόνο. Όποιος μένει με τη μάνα του στα 50 και δουλέυει μερικά νυχτοκάματα για να λέγεται μουσικός ή όποιος εισπράττει δυό-τρία ενοίκια και παίζει κάθε Κυριακή στο κουτούκι της κυρα-Λάμπραινας δεν είναι επαγγελματίας.

 

Με βάση αυτό το δεδομένο λοιπόν, θα ήμουν υπέρ του να δοθεί εφάπαξ κρατική ενίσχυση σε επαγγελματίες μουσικούς όπως δόθηκε σε όλους, μιας και αυτό το επάγγελμα πλήττεται όπως και τα υπόλοιπα, αλλά μέχρι εκεί. Το να πληρώνει το κράτος δια παντός οποιονδήποτε αποφάσισε να κάνει το χόμπι του επάγγελμα χωρίς να σκεφτεί όλες τις πλευρές του πράγματος δε μου ακούγεται ούτε σωστό, ούτε λογικό.

 

Επεξεργασμένο από JimmyPap
  • Like 2
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 minutes ago, JimmyPap said:

 

 

Από την άλλη, για μένα "επαγγελματίας' μουσικός μπορεί να θεωρείται μόνο όποιος πραγματικά βιοπορίζεται από αυτό, δηλαδή να έχει τουλάχιστον ένα εισόδημα 10-12 χιλιάδες το χρόνο.

 

 

Που σημαίνει ότι ο άνεργος μουσικός, ή ο μουσικός που δεν έχει σοβαρό εισόδημα δεν είναι μουσικός?

 

Καταλαβαίνω το πνεύμα σου, αλλά τα κριτήριά σου νομίζω ότι πάσχουν.

  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • yameth changed the title to Για τo "support art workers"
  • yameth pinned this θέμα

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.