Προς το περιεχόμενο

Για τo "support art workers"


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, Superfunk said:

 

Να τονίσω εδώ ότι συμφωνώ 100% οι ΠΡΟΒΕΣ να είναι ΕΡΓΑΣΙΜΟΣ χρόνος και φυσικά να ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ , όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλο τον κόσμο , ακόμα καλύτερα ,και για να είμαστε ΣΟΒΑΡΟΙ, όλη η ΣΥΝΑΥΛΙΑ να αντιμετωπίζεται ως PROJECT ("έργο") με συγκεκριμένη αμοιβή για τον μουσικό και με ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΈΛΟΣ.

 

Μια άλλη παράλληλη λύση είναι, φυσικά στην Ελλάδα μόνο για μουσικούς που παίζουν με πολύ μεγάλα ονόματα, η κατάρτιση RETAINER που είναι και η βασική πρακτική στο εξωτερικό (φυσικά για πολύ μεγάλα ονόματα).

 

ΟΛΑ τα παραπάνω φυσικά ΔΗΛΩΜΕΝΑ,ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΑ και ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ.

 

σε όλα αυτά να προσθέσω ότι ο μουσικός δεν μπορει να αντιμετωπίζεται ως ανειδίκευτος εργάτης, πχ σκαπανέας.

Όλοι ξέρουν να σκάβουν (οκ ενίοτε και οι μουσικοί "σκάβουν" 🙂 ) αλλά σχεδόν ποτέ δεν παίρνεις έναν μουσικό για να παίξει μιά φορά και τέλος. Συνήθως υπάρχει ένα σύνολο και μέσα στο σύνολο πρέπει να ταιριάξουν πολλά (αλλιώς κάντα μόνος σου).

 

Ο μουσικός θα βάλει την ηχητική του και εκτελεστική του σφραγίδα, όπως ένας ζωγράφος, ένας αρχιτέκτονας, ένας σχεδιαστής μόδας, ένας σχεδιαστής κοσμηματος, ένας γραφίστας. Δεν απευθύνεσαι συνήθως σε οποιονδήποτε (μπορείς να το κάνεις γενικά και να έχεις καλό αποτέλεσμα αλλά εξ αρχής μπορείς να θέλεις κάτι συγκεκριμένο) και φυσικά πρέπει να υπάρχει η έννοια του project, δηλαδή η κατ αποκοπή αμοιβή.

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Superfunk said:

 

όλη η ΣΥΝΑΥΛΙΑ να αντιμετωπίζεται ως PROJECT ("έργο") με συγκεκριμένη αμοιβή για τον μουσικό και με ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΈΛΟΣ.

 

 

Και καλό θα ήταν (για να λειτουργήσει και ασφαλιστικά σωστά όλο αυτό) να υπάρχει κάποιου είδους σύμβαση που να καλύπτει ασφαλιστικά τον μουσικό από την αρχή του "έργου" μέχρι το τέλος, και να μην παίρνει ένα ένσημο μόνο για την συναυλία.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Και καλό θα ήταν (για να λειτουργήσει και ασφαλιστικά σωστά όλο αυτό) να υπάρχει κάποιου είδους σύμβαση που να καλύπτει ασφαλιστικά τον μουσικό από την αρχή του "έργου" μέχρι το τέλος, και να μην παίρνει ένα ένσημο μόνο για την συναυλία.

 

 

Ακριβως ,αυτο εννοώ με το "ασφαλισμένο" :καθ'ολη την διάρκεια του "εργου" και με βαση το WBS (work breakdown structure)   να ασφαλίζεται για τον χρόνο που εργάζεται ο μουσικός με minimum τις 4 ώρες την ημερα που προβλέπονται άλλωστε και από την εθνική νομοθεσία.  

 

Απλά πράγματα που εφαρμοζονται ΠΑΝΤΟΥ στον δυτικο πολιτισμενο κόσμο.

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, dimsonic said:

 

σε όλα αυτά να προσθέσω ότι ο μουσικός δεν μπορει να αντιμετωπίζεται ως ανειδίκευτος εργάτης, πχ σκαπανέας.

Όλοι ξέρουν να σκάβουν (οκ ενίοτε και οι μουσικοί "σκάβουν" 🙂 ) αλλά σχεδόν ποτέ δεν παίρνεις έναν μουσικό για να παίξει μιά φορά και τέλος. Συνήθως υπάρχει ένα σύνολο και μέσα στο σύνολο πρέπει να ταιριάξουν πολλά (αλλιώς κάντα μόνος σου).

 

Ο μουσικός θα βάλει την ηχητική του και εκτελεστική του σφραγίδα, όπως ένας ζωγράφος, ένας αρχιτέκτονας, ένας σχεδιαστής μόδας, ένας σχεδιαστής κοσμηματος, ένας γραφίστας. Δεν απευθύνεσαι συνήθως σε οποιονδήποτε (μπορείς να το κάνεις γενικά και να έχεις καλό αποτέλεσμα αλλά εξ αρχής μπορείς να θέλεις κάτι συγκεκριμένο) και φυσικά πρέπει να υπάρχει η έννοια του project, δηλαδή η κατ αποκοπή αμοιβή.

 

μισό λεπτό όμως, εδώ δεν πρέπει να διαχωριστεί η έννοια του καλλιτέχνη μουσικού με του επαγγελματία μουσικού; Διότι οκ μέσα ο μουσικός (ή ο γλύπτης, ο ζωγράφος κ.α.) να αναγνωριστεί ως εξειδικευμένος συνεργάτης/υπάλληλος αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν θα πρέπει να ζητηθεί πτυχίο αναγνωρισμένης σχολής;

 

Και εδώ για να μην παρεξηγηθώ δεν συγκρίνω τις ικανότητες ή το καλλιτεχνικό πνεύμα του καθένα, αλλά τα αποδεδειγμένα προσόντα που χρειάζονται για να αναγνωριστεί κάποιος ως επαγγελματίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, D'Ailleurs said:

σε αυτή την περίπτωση δεν θα πρέπει να ζητηθεί πτυχίο αναγνωρισμένης σχολής;

 

Και τι θα γίνει με τα πτυχία οπου, με το κατάλληλο αντίτιμο, εγκρίνονται κεκλεισμένων των θυρών και "αριστεύουν" άνθρωποι που ούτε απ'έξω δε περνάγανε υπο ιδανικές συνθήκες;

 

Καταλαβαίνετε φυσικά οτι σκάψε σκάψε, ο πάτος δεν έχει πάτο...

  • Like 1

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, D'Ailleurs είπε

αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν θα πρέπει να ζητηθεί πτυχίο αναγνωρισμένης σχολής;

 

 

Οχι γιατι και παλι μπαινουμε σε λογική συντεχνιών & κλεισιμο αγορας.

Οπως δεν μπορείς να ζητησεις πτυχιο σχολης τουριστικων επαγγελμάτων σε καποιον που νοικιάζει AirBnb ή στον μάγειρα του τσιπουράδικου της γειτονιάς σου,έτσι δεν μπορείς να ζητήσεις και σε κάποιον που παιζει παπαδες αλλά δεν έχει "αναγνωρισμένο πτυχίο"  ωστε να μπορεί να "προσληφθεί" (σκέψου ας πουμε να είσαι ο Χριστοδουλόπουλος και να ζητας..."πτυχίο" από τον.... Σαλέα ή τον Ζέρβα 🤣 για να τους...γράψεις στο ΙΚΑ ή ο BB KING και να ζητάς πτυχίο απο τον Earl Palmer....)

 

Με αυτη τη λογική ΕΓΩ ας πουμε που ΕΧΩ πτυχίο (ανωτέρας στο πιάνο από το Εθνικό ωδείο) αλλα δεν μπορώ να πάρω τα χέρια μου στην κιθαρα 🤣 να μπορώ να ασφαλιστώ/εργαστώ σαν κιθαριστας οπουδήποτε αφού είμαι "μουσικός" με τη "βούλα" (και μαλιστα την ΚΡΑΤΙΚΗ βουλα που ΤΟΣΟ αγαπαμε στην Ελλαδα 🤔)  και ο Dimsonic ή ο Nestoras ή ο Spyros Delta που δεν έχουν (υποθετικά μιλώ μπορεί και να έχουν) αλλά παίζουν παπάδες  να μην μπορούν...

 

Δεν μιλάμε για κάποιο επάγγελμα που πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να εχεις πτυχιο (π.χ. ιατρός ) για να δουλέψεις. 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, gmoukou said:

 

Και τι θα γίνει με τα πτυχία οπου, με το κατάλληλο αντίτιμο, εγκρίνονται κεκλεισμένων των θυρών και "αριστεύουν" άνθρωποι που ούτε απ'έξω δε περνάγανε υπο ιδανικές συνθήκες;

 

Καταλαβαίνετε φυσικά οτι σκάψε σκάψε, ο πάτος δεν έχει πάτο...

 

Αλλάζεις θέμα φίλε, μιλάς για γενικευμένη διαφθρά και δεν έχει να κάνει με το εν λόγω ζήτημα. Η ερώτηση μου είναι συγκεκριμένη: στα πλαίσιο της συζήτησης για τα δικαιώματα των εργαζόμενων στον καλλιτεχνικό κλάδο, πως μπορεί να πιστοποιηθεί η ικανότητα του κάθε υποψηφίου εργαζόμενου που αποσκοπεί καριέρα στον χώρο. Με την ίδια λογική, για κάθε μούφικο πτυχίο υπάρχουν δεκάδες αυθεντικά αλλά και κριτήρια επιλογής υποψηφίων υπαλλήλων όπως είναι γραπτές εξετάσεις, προφορική συνέντευξη κ.α.

 

29 minutes ago, Superfunk said:

 

 

Οχι γιατι και παλι μπαινουμε σε λογική συντεχνιών & κλεισιμο αγορας.

Οπως δεν μπορείς να ζητησεις πτυχιο σχολης τουριστικων επαγγελμάτων σε καποιον που νοικιάζει AirBnb ή στον μάγειρα του τσιπουράδικου της γειτονιάς σου,έτσι δεν μπορείς να ζητήσεις και σε κάποιον που παιζει παπαδες αλλά δεν έχει "αναγνωρισμένο πτυχίο"  ωστε να μπορεί να "προσληφθεί" (σκέψου ας πουμε να είσαι ο Χριστοδουλόπουλος και να ζητας..."πτυχίο" από τον.... Σαλέα ή τον Ζέρβα 🤣 για να τους...γράψεις στο ΙΚΑ ή ο BB KING και να ζητάς πτυχίο απο τον Earl Palmer....)

 

Με αυτη τη λογική ΕΓΩ ας πουμε που ΕΧΩ πτυχίο (ανωτέρας στο πιάνο από το Εθνικό ωδείο) αλλα δεν μπορώ να πάρω τα χέρια μου στην κιθαρα 🤣 να μπορώ να ασφαλιστώ/εργαστώ σαν κιθαριστας οπουδήποτε αφού είμαι "μουσικός" με τη "βούλα" (και μαλιστα την ΚΡΑΤΙΚΗ βουλα που ΤΟΣΟ αγαπαμε στην Ελλαδα 🤔)  και ο Dimsonic ή ο Nestoras ή ο Spyros Delta που δεν έχουν (υποθετικά μιλώ μπορεί και να έχουν) αλλά παίζουν παπάδες  να μην μπορούν...

 

Δεν μιλάμε για κάποιο επάγγελμα που πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να εχεις πτυχιο (π.χ. ιατρός ) για να δουλέψεις. 

 

Μα συγνώμη αν θέλουμε κρατική παρέμβαση στον κλάδο, αυτή θα γίνεται a la carte κομμένη και ραμμένη όπως την έχει σχηματίσει ο καθένας στο μυαλό του; Όταν μιλάμε για σοσιαλισμό και φιλελευθερισμό αναγνωρίζουμε τις έννοιες; 

 

Σχετικά με πχ το airbnb το νομοθετικό πλάισιο είναι όντως αόριστο αλλά παρεμφερής κλάδος όπως είναι οι ξεναγοί μια χαρά κλειστός κλάδος είναι, όχι μόνο πόσοι θα έχουν άδεια αλλά και πόσοι θα σπουδάσουν το επάγγελμα (ή έτσι το θυμάμαι). 

 

Άσχετα όμως με την ικανότητα του καθενός στο όργανο, αν πχ θέλουμε ένα ξενοδοχείο να έχει υποχρεωτικά μουσικό ή για να δουλέψεις σε κρατική ορχήστρα δεν θα πρέπει να είναι απαραίτητη η πιστοποίηση ικανοτήτων από κάποια σχολή; 

 

Δεν λέω τι είναι σωστό ή τι είναι όχι, ερώτημα θέτω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, D'Ailleurs said:

 

μισό λεπτό όμως, εδώ δεν πρέπει να διαχωριστεί η έννοια του καλλιτέχνη μουσικού με του επαγγελματία μουσικού; Διότι οκ μέσα ο μουσικός (ή ο γλύπτης, ο ζωγράφος κ.α.) να αναγνωριστεί ως εξειδικευμένος συνεργάτης/υπάλληλος αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν θα πρέπει να ζητηθεί πτυχίο αναγνωρισμένης σχολής;

 

Και εδώ για να μην παρεξηγηθώ δεν συγκρίνω τις ικανότητες ή το καλλιτεχνικό πνεύμα του καθένα, αλλά τα αποδεδειγμένα προσόντα που χρειάζονται για να αναγνωριστεί κάποιος ως επαγγελματίας.

 

δεν νομίζω ότι 

α. μπορεί να γίνει διαχωρισμός καλλιτέχνη μουσικού/ επαγγελματία μουσικού

β. μπορεί να γίνει παραλληλισμός με τις έννοιες εξειδικευμένος/μη 

 

χώρια ότι πάντοτε επεισέρχεται το πρόβλημα του ορισμού του επαγγελματία μουσικού.

Ποιός είναι επαγγελματίας μουσικός? Ο σπουδαγμένος με 40 πήχες πτυχία που δεν σταυρώνει μεροκάμματο ή ο αυτοδίδκατος που χαίρει εκτίμησης στο μουσικό κύκλο (τυπικά παραδείγματα πολλοί άγνωστοι στην πρώτη περίπτωση ή Ζαμπέτας πχ στη δεύτερη).

Μπορούμε να έχουμε ένα κομμάτι σε μια παρτιτούρα που θεωρητικά και οι δυό (όπως τους περιέγραψες) θα εκτελέσουν πρίμα βίστα και άψογα, αλλά ο πελάτης θα προτιμήσει τον έναν για χ δικούς του λόγους και με βάση αυτούς ενδεχομένως θα τον ξαναπροτιμήσει.

Να το πάμε αλλού?

Ενα γραμμένο κομμάτι σε κιθάρα θα το εκτελέσουν άψογα ο Larry Carlton, ο Steve Vai και ο Steve Lukather. 

Προκύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα: 1. εξ αρχής ποιόν θα καλέσεις, 2. Πες ότι δοκιμάζεις και τους τρεις. Ποιόν κρατάς? Μπορείς να ξέρεις? Θεωρητικά υποψία θα έχεις, είσαι σίγουρος όμως? 3. Γιατί να πάρεις αυτούς όταν ο μέσος απόφοιτος του Berklee θα στο παίξει άψογα

 

 

Και πάμε στον εξειδικευμένο.

Ενας κτίστης θα σου κτίσει 10 μέτρα τοιχοποιία. Αν θες 10 μέτρα τοιχοποιία οποιοσδήποτε κτίστης. Αν θες όμως συγκεκριμένο είδος τοιχοποιίας, ειδικά κονιάματα, κούρμπες, παράξενα ανοίγματα και θα δουλέψεις σε χώρο με κλίσεις θα αναγκαστείς να πάρεις εξειδικευμένο, γιατί απλά ο άλλος θα στα κάνει σαν τα μούτρα του. Εναν οποιονδήποτε εξειδικευμένο. Αν όμως έχεις δει δουλειά σε κάποια κατασκευή και την θαυμάζεις πιθανότατα θα ζητήσεις τον Χ εξειδικευμένο συγκεκριμένα.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, D'Ailleurs είπε

αν πχ θέλουμε ένα ξενοδοχείο να έχει υποχρεωτικά μουσικό ή για να δουλέψεις σε κρατική ορχήστρα δεν θα πρέπει να είναι απαραίτητη η πιστοποίηση ικανοτήτων από κάποια σχολή; 

 

Καταλαβαίνεις βεβαια οτι δεν έχει καμμια σχεση μια κρατικη ορχηστρα που παιζει ΚΛΑΣΣΙΚΗ μουσικη (στην οποια ετσι κι αλλιως δεν μπορεις να παιξεις αν δεν εχεις σπουδασει)  με την ορχηστρα του ξενοδοχειου ή τα μπουζουκια.

 

Ασε που ΔΕΝ θελουμε (ειναι κρατικος παρεμβατισμος) να ειναι υποχρεωτικο στα ξενοδοχεια να προσλαμβανουν μουσικους..

 

.για την ΑΣΦΑΛΙΣΗ και την ΠΛΗΡΩΜΗ ΦΟΡΩΝ (και την εξασφαλιση των ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ που απορρεουν απο αυτα) μιλαμε καθως και για την καθιερωση ενος σωστου και δομημενου ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ πλαισιου για τους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ μουσικους

 

το ολα θεμα εχει δημιουργηθει γιατι ελαχιστοι μουσικοι ειναι ασφαλισμενοι ή δηλώνουν τα πραγματικα τους εισοδηματα.

 

ΙΔΙΟ ακριβως θεμα εχει δημιουργηθει και με τις ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΒΟΗΘΟΥΣ (οι οποιες αυτη την στιγμη ζουν μια κολαση) και με ενα καρο "μαυρα" επαγγελματα. 

 

Βασικα το ΙΔΙΟ ακριβως θεμα εχει δημιουργηθει με το 30% της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ Ελληνικης οικονομιας οπως αυτη εχει δομηθει απο την χούντα και μετα.... μια και ειναι ΜΑΥΡΗ και αραχνη.....

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Superfunk said:

 

Καταλαβαίνεις βεβαια οτι δεν έχει καμμια σχεση μια κρατικη ορχηστρα που παιζει ΚΛΑΣΣΙΚΗ μουσικη (στην οποια ετσι κι αλλιως δεν μπορεις να παιξεις αν δεν εχεις σπουδασει)  με την ορχηστρα του ξενοδοχειου ή τα μπουζουκια.

 

Ασε που ΔΕΝ θελουμε (ειναι κρατικος παρεμβατισμος) να ειναι υποχρεωτικο στα ξενοδοχεια να προσλαμβανουν μουσικους..

 

.για την ΑΣΦΑΛΙΣΗ και την ΠΛΗΡΩΜΗ ΦΟΡΩΝ (και την εξασφαλιση των ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ που απορρεουν απο αυτα) μιλαμε καθως και για την καθιερωση ενος σωστου και δομημενου ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ πλαισιου για τους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ μουσικους

 

το ολα θεμα εχει δημιουργηθει γιατι ελαχιστοι μουσικοι ειναι ασφαλισμενοι ή δηλώνουν τα πραγματικα τους εισοδηματα.

 

ΙΔΙΟ ακριβως θεμα εχει δημιουργηθει και με τις ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΒΟΗΘΟΥΣ (οι οποιες αυτη την στιγμη ζουν μια κολαση) και με ενα καρο "μαυρα" επαγγελματα. 

 

Συγνώμη αλλά έχει σημασία αν παίζει μπουζούκι ή αν παίζει Μπετόβεν; Ένας εργοδότης για να προσλάβει κάποιον και να του πληρώνει τις πρόβες κ.α. δεν θα πρέπει να έχει διαπιστευτήριο της τεχνικής ικανότητας του; Ή απλά του λέει ό άλλος "εγώ βγάζω malmsteen στην κιθάρα οπότε μια χαρά τον έχω τον Ζαμπέτα;". Να το θέσω αλλιώς: εγώ είμαι απόφοιτος οικονομικής σχολής, ο εργοδότης μου για να με προσλάβει είχε ως προαπαιτούμενο πτυχίο παρόμοιας σχολής + κάποιες δυνατότητες που μπορούν να αποδειχθούν μέσω τέστ. Προφανώς και υπάρχουν εκεί έξω δεκάδες άλλοι που έχουν καλύτερη αντίληψη και γνώση των οικονομικών αλλά χωρίς καμία πιστοποίηση δεν πάνε μακριά επαγγελματικά.

 

Προφανώς και μιλάμε για σωστό εργασιακό πλαίσιο για τους επαγγελματίες μουσικούς αλλά μαζί με τα δικαιώματα απορρέουν και υποχρεώσεις, εγώ απλά αναφέρω μερικές από αυτές. 

 

 

15 minutes ago, dimsonic said:

 

δεν νομίζω ότι 

α. μπορεί να γίνει διαχωρισμός καλλιτέχνη μουσικού/ επαγγελματία μουσικού

β. μπορεί να γίνει παραλληλισμός με τις έννοιες εξειδικευμένος/μη 

 

χώρια ότι πάντοτε επεισέρχεται το πρόβλημα του ορισμού του επαγγελματία μουσικού.

Ποιός είναι επαγγελματίας μουσικός? Ο σπουδαγμένος με 40 πήχες πτυχία που δεν σταυρώνει μεροκάμματο ή ο αυτοδίδκατος που χαίρει εκτίμησης στο μουσικό κύκλο (τυπικά παραδείγματα πολλοί άγνωστοι στην πρώτη περίπτωση ή Ζαμπέτας πχ στη δεύτερη).

Μπορούμε να έχουμε ένα κομμάτι σε μια παρτιτούρα που θεωρητικά και οι δυό (όπως τους περιέγραψες) θα εκτελέσουν πρίμα βίστα και άψογα, αλλά ο πελάτης θα προτιμήσει τον έναν για χ δικούς του λόγους και με βάση αυτούς ενδεχομένως θα τον ξαναπροτιμήσει.

Να το πάμε αλλού?

Ενα γραμμένο κομμάτι σε κιθάρα θα το εκτελέσουν άψογα ο Larry Carlton, ο Steve Vai και ο Steve Lukather. 

Προκύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα: 1. εξ αρχής ποιόν θα καλέσεις, 2. Πες ότι δοκιμάζεις και τους τρεις. Ποιόν κρατάς? Μπορείς να ξέρεις? Θεωρητικά υποψία θα έχεις, είσαι σίγουρος όμως? 3. Γιατί να πάρεις αυτούς όταν ο μέσος απόφοιτος του Berklee θα στο παίξει άψογα

 

 

Και πάμε στον εξειδικευμένο.

Ενας κτίστης θα σου κτίσει 10 μέτρα τοιχοποιία. Αν θες 10 μέτρα τοιχοποιία οποιοσδήποτε κτίστης. Αν θες όμως συγκεκριμένο είδος τοιχοποιίας, ειδικά κονιάματα, κούρμπες, παράξενα ανοίγματα και θα δουλέψεις σε χώρο με κλίσεις θα αναγκαστείς να πάρεις εξειδικευμένο, γιατί απλά ο άλλος θα στα κάνει σαν τα μούτρα του. Εναν οποιονδήποτε εξειδικευμένο. Αν όμως έχεις δει δουλειά σε κάποια κατασκευή και την θαυμάζεις πιθανότατα θα ζητήσεις τον Χ εξειδικευμένο συγκεκριμένα.

 

Ο ορισμός είναι πολύπλοκος, όπως το βλέπω εγώ προφανός και όποιος βγάζει λεφτά από εκεί είναι επαγγελματίας με την μια ή την άλλη μορφή, δεν τίθεται θέμα. Υπάρχει όμως διαφορά δημιουργού και all around μουσικού που μπορεί να προσαρμόσει το ρεπερτόριο του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου