Προς το περιεχόμενο
makam

Mega Amp review - 11 amps with a Gibson Les Paul

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κι όμως, αυτό ήταν το ζητούμενο από τους πρωτοπόρους του ηλεκτρισμού. Ήθελαν καθαρό, διαυγή, απαραμόρφωτο ήχο. Στόχευαν σε ήχο ακουστικής μέσω του ηλεκτρισμού.

 

Η ηλεκτρική κιθάρα γι' άλλο πράμα σχεδιαστηκε και αλλιώς ελαμψε τελικά.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, Πνοή και Νύξη said:

 Ήθελαν καθαρό, διαυγή, απαραμόρφωτο ήχο....

 

... που να ανταποκρίνεται γραμμικά και προβλέψιμα στις μεταβολές της έντασης.

 

Για όλα τα παραπάνω μ' αρέσουν οι solid state.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Κι όμως, αυτό ήταν το ζητούμενο από τους πρωτοπόρους του ηλεκτρισμού. Ήθελαν καθαρό, διαυγή, απαραμόρφωτο ήχο. Στόχευαν σε ήχο ακουστικής μέσω του ηλεκτρισμού.

 

Η ηλεκτρική κιθάρα γι' άλλο πράμα σχεδιαστηκε και αλλιώς ελαμψε τελικά.

Και γι αυτό παίζεται διαφορετικά απο την ακουστική, διότι είναι άλλο όργανο. Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα.

 

  • Like 1
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Μια πενταμελής επιτροπή με τέσσερα άτομα?

Τους εξής επτά. 😃

 

  • Χαχα 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 minutes ago, yameth said:

Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα.

 

 

Μην σε ρίχνει αυτό.

Εγώ δεν ξέρω να παίζω ούτε ηλεκτρική.

  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, yameth είπε

Και γι αυτό παίζεται διαφορετικά απο την ακουστική, διότι είναι άλλο όργανο. Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα.

 

Τhank god δηλαδή. Το ότι τελικά παίζεται διαφορετικά, όχι για το ότι δεν ξέρεις-που δεν νομίζω να ισχύει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, yameth είπε

Κατι που μου έκανε εντύπωση είναι πως παρα το ότι στους περισσότερους ενισχυτές τα tone controls είναι passive και κανονικά για να ακουστεί φλατ ο ενισχυτής πρέπει να είναι στο 10, επέλεξες να τα βάλεις στη μέση. Ισως είναι πιο κοινή πρακτική απο τους περισσότερους θα μου πεις.

 

 

Μου θύμισες κάτι...χρόνια πριν, διάβαζα μια συνέντευξη του Robin Trower, εκεί, εξηγώντας το wall of sound που έχει, διάβασα το εξής. Στους παλιούς βίντατζ ενισχυτές (Fender, Marshall) με 3 κοντρολ ποτς (treble/middle/bass) έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0. Αυτό λένε πως είναι το φλατ του ήχου του ενισχυτή. Όταν συνδυαστεί με την ένταση στο 10, ο παραγόμενος ήχος έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που λατρεύουμε σε κλασικές ηχογραφήσεις. Άρπαγμα, τραγούδισμα, ευαισθησία στις δυναμικές, αρμονικές, διάρκεια. Και όλα αυτά χωρίς ποτέ να ξυρίζουν τα πρίμα η να θολώνουν τα μπάσα. Θα εκπλαγείτε. Στην πορεία μου το δοκίμασα άπειρες φορές με διάφορους λαμπάτους ενισχυτές. Όσο κι αν κάποιοι δε ανταποκρίθηκαν όπως θα περίμενα, σαν κανόνας ισχύει, για μένα δε είναι μια σχετικά ασφαλής μέθοδος στις συναυλίες για να βγάλω αξιοπρεπή ήχο απο ενισχυτές που δεν ξέρω και δεν έχω χρόνο για δοκιμές.

Συγνώμη για την παρένθεση.

  • Like 3
  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 minutes ago, ez said:

 

Μου θύμισες κάτι...χρόνια πριν, διάβαζα μια συνέντευξη του Robin Trower, εκεί, εξηγώντας το wall of sound που έχει, διάβασα το εξής. Στους παλιούς βίντατζ ενισχυτές (Fender, Marshall) με 3 κοντρολ ποτς (treble/middle/bass) έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0.

 

Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαρία. Πάντως, ο Clapton τα έβαζε τα πάντα στο 10, αν θυμάμαι καλά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, gkourmoul1 είπε

 

Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαρία. Πάντως, ο Clapton τα έβαζε τα πάντα στο 10, αν θυμάμαι καλά.

 

Στο 10 είναι η σωστή ρύθμιση γενικα. 🤣

Με τα μπάσα πάντα κλειστά. Αν δεν έχει ρυθμιση για μεσαία ο ενισχυτής, τότε τα πρίμα στο 10, δουλεύει κι έτσι. 🤩

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, ez είπε

 Στους παλιούς βίντατζ ενισχυτές (Fender, Marshall) με 3 κοντρολ ποτς (treble/middle/bass) έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0. Αυτό λένε πως είναι το φλατ του ήχου του ενισχυτή. Όταν συνδυαστεί με την ένταση στο 10, ο παραγόμενος ήχος έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που λατρεύουμε σε κλασικές ηχογραφήσεις.

Απο την στιγμή που υπάρχει passive κύκλωμα EQ (δηλαδή μπορεί να αφαιρέσει μόνο και όχι να προσθέσει) όταν το ποτενσιόμετρο ρυθμίζεται στο 0, δεν μου είναι εύκολα κατανοητό αυτό που λένε.

Δηλαδή για να είναι γραμμικό το κύκλωμα πρέπει να είναι στο 10 όλα. Μπάσα, μεσαία και πρίμα και όχι κάποιο/α απο αυτά.

 

Ισως βέβαια να έβγαζε έτσι αυτον τον... κρεμώδη ήχο με τα άπειρα μεσαία του ο Robin Trower και να τον λατρεύουμε. Και γι αυτό μπαίνουν ποτενσιόμετρα. Για να τα γυρίζουμε εκεί που γουστάρουμε. Flat πάντως δεν είναι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.