Προς το περιεχόμενο

Mega Amp review - 11 amps with a Gibson Les Paul


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να σε δω να παίζεις με κανα Marshall stack 4x4Χ12  εκεί τι θα κάνεις θα κόψεις λίγο και το volume και το tone αν έχεις να γλυκάνει ο ήχος😎

  • Χαχα 1

Εξη χορδές και ειναι πολλές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, nasokosm είπε

Να σε δω να παίζεις με κανα Marshall stack 4x4Χ12  εκεί τι θα κάνεις θα κόψεις λίγο και το volume και το tone αν έχεις να γλυκάνει ο ήχος😎

 

Μπα..

Ο 100αρης plexi του 68 που είχα ακούγονταν ΜΕΛΙ στα ΚΑΘΑΡΑ με την Tele (όπως άλλωστε ΟΛΟΙ οι μονοκαναλοι Marshall αντίγραφα Fender Bassman) με όλα τα pots της στο τέρμα, γιατί να δολοφονησω τον ήχο του?

Ήταν όμως ο άτιμος ακόμα και στο "2" τρομακτικά δυνατός.

 

Ευτυχώς βρήκα τον ίδιο υπέροχο ήχο στο 1/5 🙂 με τον 18αρη 1974Χ.

 

Και πάλι βέβαια θέλει...αρκουδοτομαρο μπροστά για να μην με σκοτώσει όταν ηχογραφώ 🙂

 

https://www.noiz.gr/community/uploads/monthly_2020_05/20200522_163714.jpg.2059ef4fdd433cb844e86e819bb87854.jpg

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, yameth είπε

Ισχύει τόσο όσο το "μια είναι η κιθάρα. Fender Telecaster." 😁

Και το "ενα ειναι το σετ χορδων. Το 10-38" 😁

1 ώρα πριν, gkourmoul1 είπε

 

Συμφωνω απολυτα. Το χρησιμοποιω συνεχως. Δεν μπορω διχως του. Και 50s wiring, στην αναγκη, καλο ειναι.

 

Εκει που δεν βρισκω εφαρμογη της χρηση του vol pot ειναι σε εγγραφες, καθως εχω την ανεση του χρονου να επιτυχω αυτο που θελω με το volume τερμα ανοικτο. Ακομα δεν μου εχει χρειαστει, εστω.

Εγω ηχογραφω κι ετσι, γιατι εχει αλλο τονο αυτο το clean. Δεν ειναι γλυκαναλατο. Ειναι brighter και εχει ατακα.

 

 

.

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, Superfunk said:

 

Κάτσε μάστερ Τζεντάι γιατί με μπέρδεψες τώρα.

Υπάρχει και ΑΛΛΗ ρύθμιση εκτός από αυτήν;

 

🙂

μη σας ακούσει ο Carlos

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Spyros Delta είπε

Και το "ενα ειναι το σετ χορδων. Το 10-38" 😁

 

 

Σε solid body?

 

Αυτό και αν είναι σίγουρο 🙂

Ρωτα και τον Αργύρη που φτιάχνει κιθάρες...κάτι κΣερει 🙂

 

Το 010-038 είναι σαν την φουτσα του αΓαπη 🙂 αν την.... δοκιμάσεις κΣεχνας όλες τις άλλες 🙂

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Superfunk said:
 

 

Σε solid body?

 

Αυτό και αν είναι σίγουρο 🙂

Ρωτα και τον Αργύρη που φτιάχνει κιθάρες...κάτι κΣερει 🙂

 

Το 010-038 είναι σαν την φουτσα του αΓαπη 🙂αν την.... δοκιμάσεις κΣεχνας όλες τις άλλες 🙂

 

 

Εμενα για reference με quotαρες?  😁

  • Χαχα 4

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, nasokosm είπε

Να σε δω να παίζεις με κανα Marshall stack 4x4Χ12  εκεί τι θα κάνεις θα κόψεις λίγο και το volume και το tone αν έχεις να γλυκάνει ο ήχος😎

Νταξ' έχει Marshall. Mη ζητάς και 'συ extreme πραματα.

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
20 ώρες πριν, makam είπε

 

Ευχαριστώ πολύ Γιάννη. 

Στην ουσία τοποθετώντας το mic τόσο κοντά, αυτό που ακούμε είναι ένα μεγάφωνο, άντε καί λίγο από τα bounce του χώρου, κάτι που αδικεί τους Twin, Electradyne και πολύ περισσότερο τον Super. 

Το φλατ στους ενισχυτές κιθάρας είναι πολύ παρεξηγημένο και το έχω ψάξει στο παρελθόν διεξοδικά! 

Αυτό που λέει φλατ η Fender είναι: TREBLE=0, MIDDLE=10, BASS=0 και αυτό γιατί οι Fender είναι πολύ mid-scooped. 

Από την άλλη η Mesa Boogie θεωρεί φλατ ή σαν standard σημείο έναρξης: TREBLE=1:00, MIDDLE=8:00, BASS=1:00 (clock position) αλλά τα pots είναι τόσο interactive που θέλεις αρκετές ώρες ψαξίματος, αλλά στο τέλος θα φέρεις τον ήχο της κιθάρας σου εκεί που θέλεις! 

ο RIVERA προτείνει: TREBLE=6, MIDDLE=1, BASS=4 

ο Peavey: TREBLE=12:00, MIDDLE=10:00, BASS=1:00 (clock position)

ενώ ο ENGL: TREBLE=5, MIDDLE=5, BASS=5 

Δεν είναι η ιδέα σου! Οσο ανεβάζουμε ένταση, τόσο οι χαμηλές συχνότητες βγαίνουν προς τα έξω.

Θα θυμάστε το κουμπάκι loudness που είχαν οι παλαιότεροι ενισχυτές Hi-Fi, που στην ουσία ενίσχυαν τα μπάσα όταν θέλαμε να ακούσουμε σε χαμηλή ένταση!!

Η σωστή αντιμετώπιση είναι να κόβεις λίγο τα μπάσα (αν υπάρχει ρυθμιστικό) και φυσικά να έχεις το volume της κιθάρας open full, εκτός αν η κιθάρα σου έχει κύκλωμα treble-bleed...

 

Όταν έγραψα ότι προτιμω τους ενισχυτές με ένα μεγάφωνο εννοούσα πως παρα το γεγονός πως ηχογράφησες σε όλους το ένα μεγάφωνο, είναι έντονη για τα δικά μου αυτιά🙉 η διαφορά φάσης που προκύπτει απο τον ήχο του δεύτερου όσο χαμηλά κι αν περνάει στο τελικό αποτέλεσμα. Και ναι φυσικά και έχεις δίκιο πως αδικούνται έτσι οι twin καμπίνες που προσφέρουν όγκο και σώμα όταν παίζεις live.

 

Τωρα για το flat, νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουμε πως είναι η απόκριση ενός κυκλώματος χωρίς ισοστάθμιση.

Οταν ισοσταθμίζεται είτε διορθώνει, είτε αλλοιώνει.

Γι αυτό στο hifi υπάρχει και το eq bypass που το αφαιρεί απο το κύκλωμα με ένα κουμπί.

 

  • Like 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, yameth είπε

Όταν έγραψα ότι προτιμω τους ενισχυτές με ένα μεγάφωνο εννοούσα πως παρα το γεγονός πως ηχογράφησες σε όλους το ένα μεγάφωνο, είναι έντονη για τα δικά μου αυτιά🙉 η διαφορά φάσης που προκύπτει απο τον ήχο του δεύτερου όσο χαμηλά κι αν περνάει στο τελικό αποτέλεσμα

 

+1000

 

Έχω "κόψει" με όλους τους ενισχυτές με παραπάνω από ένα μεγάφωνο εδώ και χρόνια για αυτόν ακριβώς τον λόγο στο στούντιο.

 

Το ίδιο ισχύει και στα live (για τον ήχο που περνάει από την κονσόλα και βγαίνει στον κόσμο).

 

Ο μόνος που... ακούει "καλύτερα" (βασικά δεν ακούει καλύτερα...ΝΟΜΙΖΕΙ ότι ακούει καλύτερα στην πραγματικότητα πιο ΔΥΝΑΤΑ ακούει...) με παραπάνω από ένα μεγάφωνο είναι ο..... κιθαρίστας (αν δεν φοράει in ear και είναι και πολύ κοντά στον ενισχυτή)... πράγμα που ελάχιστα ενδιαφέρει :)...μια και τίποτα από αυτό που ακούει ο κιθαρίστας δεν περνάει "κάτω" ή στην ηχογράφηση.

 

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως ακόμα και σε πολύ βαρΓια είδη μουσικής τα stacks είναι πάνω στη σκηνή για "μούρη" και αυτό που ακούει ο κόσμος κάτω είναι σχεδόν πάντα μια 1Χ12 καμπίνα σε isolation booth κάτω από την σκηνή.

 

Το μικρόφωνο στην ουσία έτσι κι αλλιώς τα 5 τετραγωνικά εκατοστά από το μεγάφωνο θα "μεταδώσει" (στο close miking που είναι και η πλέον συνηθισμένη περίπτωση στην ηχοληψία) όσα μεγάφωνα και να έχει και όσο τεράστια και να είναι η καμπίνα σε όγκο.

 

Θα μου πεις υπάρχει και το room miking στο στούντιο, αλλά αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς 🙂 πιο πολύ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ τεχνική είναι ,άσε που συνήθως γίνεται για... ψυχολογικούς λόγους και σπάνια βλέπει την τελική μίξη....(κάτι σαν το μικρόφωνο στον ενισχυτή μπάσου δηλαδή 🙂 ) η συντριπτική πλειοψηφία των κλασικών ηχογραφήσεων κιθάρας που ακούμε με ένα ταπεινό δυναμικό (άντε και κανά ribbon στην περίπτωση του Hendrix ή σε συνδυασμό από τοτενες που βγήκαν τα Royer) κολλημένο στη γριλια έχουν γίνει..

 

Προσωπικά ο focused ήχος του 1Χ12 ή 1Χ10 μου αρέσει και στον χώρο σε σχέση με τον πιο "απλωμένο" των πολλών μεγαφώνων και γλυτώνεις και τη βαβούρα και πάνω από όλα τα ΆΧΡΗΣΤΑ και εξαιρετικά ενοχλητικά ΜΠΑΣΑ που έτσι κι αλλιώς θα τα φάει το high pass στη μίξη.

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Superfunk είπε

 

 

 

Προσωπικά οπότε κατεβάζω το vol ή το tone (στις κιθάρες που έχουν tone γιατί στις Tele το αφαιρώ πάντα) νιώθω ότι ψοφαει ο ήχος και το σκάσιμο της κιθάρας οπότε επιλέγω την δεύτερη δεν είναι τυχαίο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κιθαριστωνΕ που μου αρέσουν είναι αυτής της σχολής.

 

Το ιδιο ακριβως ισχυει και για μενα, και γι αυτο εχω τσιμενταρει τα volume & tone controls στο 10.Βεβαια επειδη δεν παιζω σε stages κραταω μια επιφυλαξη οτι ισως στις μεγαλες εντασεις (δεν εννοω αρενες, ακομα και σε ενα Club με 150 ατομα), εκει δηλαδη που εχεις πολυ ψηλη εξοδο απο τον ενισχυτη, το κοντρολαρισμα μεσω των pots να αποκταει νοημα

 

Τωρα εγω εχω εναν ταπεινο fender supersonic 22 που δεν ειναι handwired βεβαια, και σε χαμηλες εντασεις δεν μπορεσα να βρω καλυτερη ρυθμιση για το EQ απο το "ολα στην μεση".Κανα δυο φορες που τον εχω τσιτωσει επισης το ολα στο 10 δουλευε καλα-καλυτερα απο οποιονδηποτε αλλο συνδυασμο μεταξυ τους

  • Like 1

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου