Προς το περιεχόμενο

Αξίζει να τοποθετήσουμε 200 ευρώ μαγνήτες σε μια κιθάρα αξίας 300 ευρώ?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για μένα, η διαφορά ανάμεσα σε δυο μαγνήτες είναι ακόμη πιο ευδιάκριτη με ανεβασμένο το gain. Εκεί τα χαρακτηριστικά του μαγνήτη και του σεταρίσματός του, πολλαπλασιάζονται και είναι πιο εύκολο να φανούν οι αδυναμίες του. Και πάντα μιλώ για ανεβασμένο το gain τόσο όσο δεν δυσανασχετεί ο μαγνήτης.

Για παράδειγμα, ένα μαγνήτης με αρκετό μπάσο ή πολλά πρίμα, δεν θα μου δημιουργήσει πρόβλημα σε καθαρό ήχο. Θα ακούγεται πολύ καλά. Όταν του βάλω overdrive, τότε θα χρειαστεί πολύς κόπος να τον φέρω στα ίσα ώστε να ακούγεται σωστά, καθώς τότε θα φαίνονται οι αδυναμίες του εντονότερα.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Για μένα, η διαφορά ανάμεσα σε δυο μαγνήτες είναι ακόμη πιο ευδιάκριτη με ανεβασμένο το gain. Εκεί τα χαρακτηριστικά του μαγνήτη και του σεταρίσματός του, πολλαπλασιάζονται και είναι πιο εύκολο να φανούν οι αδυναμίες του. Και πάντα μιλώ για ανεβασμένο το gain τόσο όσο δεν δυσανασχετεί ο μαγνήτης.

Για παράδειγμα, ένα μαγνήτης με αρκετό μπάσο ή πολλά πρίμα, δεν θα μου δημιουργήσει πρόβλημα σε καθαρό ήχο. Θα ακούγεται πολύ καλά. Όταν του βάλω overdrive, τότε θα χρειαστεί πολύς κόπος να τον φέρω στα ίσα ώστε να ακούγεται σωστά, καθώς τότε θα φαίνονται οι αδυναμίες του εντονότερα.

 

Λάθος το πας μάστορα 🙂

 

Τα εφέ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΥΜΕ στον μαγνήτη ,όχι τον μαγνήτη στα εφέ 🙂

 

Σκέψου απλά τον ΚΤΗΝΩΔΗ ήχο που έβγαζε ο Hendrix με τους ΑΣΤΕΙΟΥΣ σε έξοδο και όγκο των late 60s strat μαγνήτες που χρησιμοποιούσε.

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και προσαρμόζουμε τα εφέ στον μαγνήτη.

Λέω ότι με ψηλά το gain οι διαφορές μεταξύ μαγνητών, τα υπέρ τους και τα κατά τους, πολλάπλασιάζονται μαζί με το σήμα, και είναι πιο έντονα.

 

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Προφανώς και προσαρμόζουμε τα εφέ στον μαγνήτη.

Λέω ότι με ψηλά το gain οι διαφορές μεταξύ μαγνητών, τα υπέρ τους και τα κατά τους, πολλάπλασιάζονται μαζί με το σήμα, και είναι πιο έντονα.

 

 

 

Θα διαφωνήσω.

Περισσότερο gain = περισσότερο compression.

Άρα οι διαφορές ισοπεδώνονται.

 

Αν βάλω την strat μου και την Tele μου στο Dark Matter με το gain. τέρμα δεν ακούω σχεδόν καμμιά διαφορά αν στακαρω δε και το mojo mojo και δώσω και boost στα μεσαία με το GE7 ακούγονται ίδιες ακριβώς.

 

Φαντάσου τι γίνεται αν βάλεις και τίποτα πιο βάρβαρα fuzz/distortion η αν παίζεις σε κανένα Diesel ή triple rectifier. με το gain τέρμα...

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα μήνα τώρα παίζω μόνο με το dark matter (όποιος δεν το έχει να το πάρει χθες, καθώς δεν υπάρχει ο ήχος του).

Κάθε κιθάρα την ακούω πολύ πολύ διαφορετικά. Το κομπρέσιον ανεβαίνει, αλλά εγώ εξακολουθώ να ακούω πάρα πολλές διαφορές από μαγνήτη σε μαγνήτη, ίδιες ή και περισσότερες απ΄ ότι να έπαιζα καθαρά.

Φταιει που σπάνια παίζω καθαρά και δεν δίνω πολύ σημασία.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

όποιος δεν το έχει να το πάρει χθες, καθώς δεν υπάρχει ο ήχος του).

 

ΠΡΟ- χθες θες να πεις.

 

Το ωραιότερο distortion από τα 3.567 distortion που έχω ακούσει και χρησιμοποιήσει στη ζωή μου 🙂

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μοναδικό που με όλες τις κιθάρες μου ακούγεται το ίδιο καλό. Δεν το αλλάζω με κανένα. Είναι μόνο που θα ξαναγόραζα εάν έχανα. και κάνει κάπου 40 ευρώ....

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά τα επιμέρους θέματα αλλά και οι αφορισμοί...

 

1. Οι διαφορές στους μαγνήτες ακούγονται και στα καθαρά, και στα βρώμικα, και στα ενδιάμεσα. Άλλωστε το βρώμικο δεν είναι ένα, μπορεί να είναι από rock crunch μέχρι djent με οχτάχορδη. Φυσικά μιλάμε για παρόμοιας "τάξης" μαγνήτες και όχι πχ απο μονό σε διπλό ή από απλό σε noiseless κλπ.

 

2. Αν είναι να αλλάξω μαγνήτη για το eq ή το output καλύτερα να ρυθμίσω από τον ενισχυτή.  Αν είναι να αλλάξω για τις δυναμικές καμία κιθάρα δεν θα γίνει πιο dynamic με "καλούς"¨μαγνήτες.

 

3. Το 'πάχος" νότας δεν έρχεται με eq, αλλά από τις αρμονικές. Αν ήταν έτσι θα έπαιρνα ένα πετάλι eq και τον Gorilla μου και θα είχα ήχο MESA Boogie, ή θα είχα με τη strat μου ήχο 335 κλπ

 

4. Τα "simulations" δεν είναι όλα ίδια. Kemper και Axe είναι εκατό φορές καλύτερα από άπειρους λαμπάτους ενισχυτές, ειδικά φθηνούς και "δεύτερους" ακόμα και γνωστών εταιρειών.

 

5. Προσωπικά δεν έχω δει μαγνήτης να δίνει κάτι που δε μπορώ να πάρω με ρύθμιση από ενισχυτή ή με άλλο ενισχυτή με πετάλι ή ή ή....

 

6. Όλα τα παραπάνω είναι υποκειμενικά, όπως και όλες οι απόψεις άλλωστε και βασίζονται σε προσωπική εμπειρία και σε προσωπικές προτιμήσεις.

 

 

 

Επεξεργασμένο από JimmyPap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, JimmyPap είπε

Το 'πάχος" νότας δεν έρχεται με eq,

 

Νομίζεις 🙂

 

Τα "πάντα όλα" έρχονται με eq.

 Tοσο σε μίξη και ηχογράφηση όσο και σε live ήχο.

 

In fact o "ήχος" (το πώς ακούμε κάτι μέσα σε ένα σύνολο οργάνων και άλλων ήχων)  ΕΙΝΑΙ eq  🙂

 

 

52 λεπτά πριν, JimmyPap είπε

Αν είναι να αλλάξω για τις δυναμικές καμία κιθάρα δεν θα γίνει πιο dynamic με "καλούς"¨μαγνήτες.

 

Διαφωνώ.

Βεβαίως και οι μαγνήτες παίζουν τον μεγαλύτερο ρόλο στις δυναμικές,έτσι κι αλλιώς σε αυτούς οφείλεται το 90% του "ήχου" της κιθάρας.

 

Άλλαξε έναν κεραμικό bridge μαγνήτη της πυρκαγιάς σε μια Tele με έναν alnico ή σύγκρινε αυτόν τον alnico με έναν διαφορετικής σχεδίασης και φιλοσοφίας Joe Barden και θα δεις χαώδεις διάφορες στην δυναμική απόκριση (αλλά και στο ποσό "γρήγορα" πιάνει ο μαγνήτης αυτό που παίζεις , ειδικά αν παίζεις καθαρά)

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

Νομίζεις 🙂

 

Τα "πάντα όλα" έρχονται με eq.

 Tοσο σε μίξη και ηχογράφηση όσο και σε live ήχο.

 

In fact o "ήχος" (το πώς ακούμε κάτι μέσα σε ένα σύνολο οργάνων και άλλων ήχων)  ΕΙΝΑΙ eq  🙂

 

 

 

Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Εάν ήταν έτσι, οι κιθαρίστες δεν θα χρησιμοποιούσαν διαφορετικούς ενισχυτές για διαφορετικά πράγματα αλλά πεταλάκια eq. Ούτε θα άλλαζαν μαγνήτες 😉 . Βασικά ούτε τα διαφορετικά όργανα δεν θα χρειάζονταν, αφού αντί για κοντραμπάσο θα είχαμε ένα φλάουτο κι ένα πετάλι 😆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου