Προς το περιεχόμενο
Μανώλης Χναράκης

Καταργούνται Καλλιτεχνικά και Μουσική;

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όσο είναι πάνω ο Ερντογαν, έχουμε τη στήριξη των Ισραηλινών. Αλλα αν ο Ερντογαν πέσει και μπουν Κεμαλιατες πάνω, μπορεί να τα γυρίσουν. 

 Αυτά και τα καλλιτεχνικά δεν ηθελαν ποτέ να τα διδάξουν στα σχολεία, για να γίνονται άβουλοι καταναλωτές τα παιδιά μας, ερμαια του Fortnite και του Master Chef. 

 Σκλάβοι των πολυεθνικών. 

 Χωρίς σταθερή εργασία αύριο . 

 Χωρίς σύνταξη για αξιοπρεπή γηρατειά μεθαύριο. 

 

 Και πως θα πληρωθούν τα ιδιωτικά καλλιτεχνικά, όταν ο λαός δεν θα έχει καθόλου λεφτά? 

 Θα περιμένουν τουρίστες μαθητές το καλοκαίρι και αυτοί, όπως οι ξενοδόχοι? 

 

  • Like 1
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιδιώτης vs δημόσιος ντιμπέιτ, νοτ όλ δε τάιμ πλιζ.

Βέρι μπόρινγκ εντ άι εμ σνόρινγκ. Πλιζ στοπ.

Θενκ γιου.

  • Ευχαριστώ 1
  • Χαχα 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Εβαλα 10-38

στη Fender StraVocaster

και δασκαλο με εδιόρισαν,

διδασκω telecaster 

 

Στου γυμνασίου τα πΕδιά

για τον μΠουτσαναν λεω

και απ'την πολυ συγκίνηση

κάθε βραδάκι κλΕω

 

Αλλα και ολοι οι μαθητες

για μαθηση διψανε

διαβαζουν για τον Twin Reverb

και για το Twang ρωτανε

 

Και εντονη συγκινηση 

παρατηρω στην τάξη

αν και ειναι παντα και 2-3

που εχουνε νυσταξει

 

 

Ηρθε και μια επιτροπη

απο το υπουργειο

το μαθημα αξιολογησε (λΑιμε και καμιά &^%$ για να περνά η ωρα) 

και μου δωΚε βραβείο

 

Βραβειο που ειν' ολοχρυσο

δια την προσφορα μου

και στο δημοσιο διορισε

και την μικρανηψια μου

 

Για αυτο σας λεγω φιλοι μου

παψετε να  γελατε  

το σετ το 10-38

σας δΩνει για να φατε

 

   

 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, yameth είπε

Ιδιώτης vs δημόσιος ντιμπέιτ, νοτ όλ δε τάιμ πλιζ.

Βέρι μπόρινγκ εντ άι εμ σνόρινγκ. Πλιζ στοπ.

Θενκ γιου.

Αυτά που τίθενται δεν είναι τέτοιου είδους debate. Είναι σατιρα εγχώριων γεγονότων. 

 Όπου δουλεύει καλά ο ιδιωτικός τομέας δουλεύει και το δημόσιο στον πλανήτη και οι προκλήσεις έχουν κοινές συνέπειες. 

 Δεν γίνεται να δουλεύει το ένα και να μην δουλεύει το άλλο. 

 Αυτό καλλιεργηθηκε εδώ για να υπάρχει το διαιροβασιλευτικο κοινοβουλευτικοϊδιωτικοκρατικοδίαιτο νεποτιστικο καθεστώς. 

 

 Εδώ με αριστερά πέρασαν ευκολότερα τα λαοκρονα μνημόνια. 

 Είναι ανάποδα τα πράγματα εδώ. 

 Εδώ είναι ενας μεγάλος περίπατος που οι τεσσερις λωρίδες μιας κυκλοφοριακης αρτηρίας γίνονται ξαφνικά ποδηλατοδρομος και οδηγούν όλα μαζί στο κυκλοφοριακό έμφραγμα για να δώσουμε χρήμα στους δικούς μας εργολαβους και να ξεχρεωσουμε ψηφοθηρικα γραμμάτια. 

 

 Και αυτό γίνεται υπερκομματικα. 

 Οποίος γίνει κυβέρνηση τα ίδια κάνει. 

 Και θα κυβερνανε τα παιδιά μας των σημερινών πολιτικών τα παιδιά. 

 

Επεξεργασμένο από cos_dr
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, yameth είπε

Σίγουρα κάποιοι εκπαιδευτικοί εδω μέσα μπορούν να μας διαφωτίσουν περισσότερο.

Ως προς τα περί κατάργησης, όντως ο νόμος περιορίζει ώρες καλλιτεχνικών μαθημάτων από το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου. Όποια και όποιος ενδιαφέρεται ας αναζητήσει τις σχετικές πληροφορίες στις πηγές από τις οποίες ενημερώνεται.

Τώρα, με όλο το θάρρος και ειλικρινά χωρίς καμία διάθεση υποτίμησης ή προσβολής κανενός, η συζήτηση για την καλλιτεχνική εκπαίδευση των μαθητριών και μαθητών στα δημόσια σχολεία ίσως – κατά την ταπεινή μου άποψη- θα μπορούσε να γίνει με διαφορετικούς όρους από ότι ήδη γίνεται, σε ένα φόρουμ καλλιτεχνών όπως αυτό, δεδομένης της σοβαρότητας του ζητήματος αλλά και της συνάφειας των συμμετεχόντων με το αντικείμενο.

Ωστόσο, ως  δάσκαλος γενικής αγωγής σε δημόσιο δημοτικό σχολείο, θα προτιμούσα να μην πάρω θέση σε έναν τέτοιου περιεχομένου διάλογο, καθώς (κατά τη γνώμη μου πάντα!) στο φόρουμ διακινούνται συστηματικά απαξιωτικές απόψεις  για τους δημόσιους λειτουργούς.
 
Εξάλλου η εκπαίδευση είναι πολιτική πράξη, οπότε μια κουβέντα πάνω σε αυτό το ζήτημα θα δημιουργήσει τον σχετικό χαμό και το θέμα θα φύγει από το πλαίσιο που ορίζουν οι κανονισμοί του noiz.
 
φιλικά
 
 
Επεξεργασμένο από mitsosgroove
  • Like 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, mitsosgroove είπε

Ως προς τα περί κατάργησης, όντως ο νόμος περιορίζει ώρες καλλιτεχνικών μαθημάτων από το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου. Όποια και όποιος ενδιαφέρεται ας αναζητήσει τις σχετικές πληροφορίες στις πηγές από τις οποίες ενημερώνεται.

Τώρα, με όλο το θάρρος και ειλικρινά χωρίς καμία διάθεση υποτίμησης ή προσβολής κανενός, η συζήτηση για την καλλιτεχνική εκπαίδευση των μαθητριών και μαθητών στα δημόσια σχολεία ίσως – κατά τη ταπεινή μου άποψη- θα μπορούσε να γίνει με διαφορετικούς όρους από ότι ήδη γίνεται, σε ένα φόρουμ καλλιτεχνών όπως αυτό, δεδομένης της σοβαρότητας του ζητήματος αλλά και της συνάφειας των συμμετεχόντων με το αντικείμενο.

Ωστόσο, ως  δάσκαλος γενικής αγωγής σε δημόσιο δημοτικό σχολείο, θα προτιμούσα να μην πάρω θέση σε έναν τέτοιου περιεχομένου διάλογο, καθώς (κατά τη γνώμη μου πάντα!) στο φόρουμ διακινούνται συστηματικά απαξιωτικές απόψεις  για τους δημόσιους λειτουργούς.
 
Εξάλλου η εκπαίδευση είναι πολιτική πράξη, οπότε μια κουβέντα πάνω σε αυτό το ζήτημα θα δημιουργήσει τον σχετικό χαμό και το θέμα θα φύγει από το πλαίσιο που ορίζουν οι κανονισμοί του noiz.
 
φιλικά
 
 

Εγώ είμαι υπερ της δημόσιας παιδείας.

 Δημόσια και δωρεάν και πρόσβαση για ΟΛΟΥΣ.

 Στη δημόσια παιδεία οφείλεται κατά μεγαλύτερο ποσοστό η πρόοδός μας  και η διάκριση των επιστημόνων μας στο εσωτερικό και το εξωτερικό, παρ όλη την υποχρηματοδότηση, την κάκιστη υποστήριξη των υποδομών και την απαξίωση των εκπαιδευτικών.

 Αν αντί να την προστατεύσουμε, να την εμπλουτίσουμε και να ενισχύσουμε τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, την παραδώσουμε και αυτή στις αγορές, τότε θα χάσουμε το τελευταίο πολύτιμο στοιχείο μας.

 

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 ώρες πριν, Superfunk είπε

Κάτι μουσικά γυμνάσια ( ή καλλιτεχνικά δεν θυμάμαι πως τα λένε) που είχε βγάλει το ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχουν πια;

 

ευτυχώς υπάρχουν συνονόματε (ακόμα "σχετικά αλώβητα" από τις αλά καρτ χειραγωγήσεις)... μέσω της προσωπικής γνώμης που σχημάτισα για κάποια από αυτά, μπορώ να πω χωρίς φόβο και πάθος ότι o θεσμός δουλεύει δημιουργικά και παραγωγικά ως προς την εν δυνάμει μουσική τέχνη (και τηρουμένων των αναλογιών μάλιστα 'δουλεύει" πολύ καλά και σε συνδυασμό με την εν γένει γνώση και σπουδή)...

 

τα παιδιά φίλων και γνωστών που φοίτησαν σε αυτά, όλα συνέχισαν πανεπιστημιακά τις σπουδές τους, έχοντας παράλληλα ως σημαντικό εφόδιο και μια πολύ καλή σχέση (τουλάχιστον) με ένα όργανο και μια εμπεριστατωμένη "άποψη" και για την εφηρμοσμένη μουσική και για την ιστορία της... επίσης μια σημαντική (για την κοινωνική τους ζωή) βιωματική επαφή με πολυποίκιλα καλλιτεχνικά performance... άσχετα λοιπόν αν και πόσα από αυτά τα παιδιά συνεχίσουν με την μουσική σε "στενό επαγγελματικό" επίπεδο, είμαι πεπεισμένος ότι κανένα δεν θα μετανοιώσει για την "ιδιαίτερη" φοίτηση του ...

 

 

4 ώρες πριν, mitsosgroove είπε

καθώς (κατά τη γνώμη μου πάντα!) στο φόρουμ διακινούνται συστηματικά απαξιωτικές απόψεις  για τους δημόσιους λειτουργούς.

 

άδικα βρε Δημήτρη?... κι αν ναι, δεν νομίζεις ότι κι εσύ "αδικείς" την πλευρά (με την καλή έννοια) που εκπροσωπείς, καθώς της στερείς εν δυνάμει εύφορο αντίλογο?... άλλωστε το "ύφος" κάποιων διαπιστώσεων που υποθέτω σε ενοχλεί, δεν προϋποθέτει το ανάλογό του σε ενδεχόμενες απαντήσεις (εφόσον πάντα δεν υπάρξει προσωπική προσβολή)...

 

δεν θα αναφερθώ φυσικά σε σένα (αφού δεν σε γνωρίζω και εννοείται ότι δεν θα δικάσω προς θεού τις όποιες προθέσεις σου), αλλά έχοντας γνωρίσει αρκετούς (μεταξύ των οποίων και κάποιους πραγματικά αξιολογότατους) εκπαιδευτικούς στο δημόσιο τομέα, έχω από την δική μου πλευρά (του απλού πολίτη) να επισημάνω, ότι δυστυχώς αρκετοί από αυτούς, υπηρέτησαν (έστω και εμμέσως) τα κλισέ συντεχνιακά άλλοθι απέναντι στην πασιφανώς κακή "μεγάλη εικόνα" της δημόσιας εκπαίδευσης, καλυπτόμενοι (αυτοί σίγουρα "συστηματικά") πίσω από το "δάχτυλο" που (έστω και άγαρμπα κάποιες φορές) τους την "έδειχνε" αντικειμενικά...

 

και απορώ ως πότε θα το παραβλέπουμε αυτό ως γεγονός... σε αυτή τη δομική πλέον εσωστρέφεια (από την ανοχή ως το ντάντεμα της "εκούσιας μετριότητας") ανήκει μεγάλο μέρος της υπευθυνότητας για την στασιμότητα στην δημιουργική εξέλιξη της παιδείας... καλώς ή κακώς ΜΟΝΟ από την συνειδητοποιημένη αντιστροφή της θα ξεκινήσει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ θετική αλλάγή...

 

 

4 ώρες πριν, cos_dr είπε

Αν αντί να την προστατεύσουμε, να την εμπλουτίσουμε και να ενισχύσουμε τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, την παραδώσουμε και αυτή στις αγορές, τότε θα χάσουμε το τελευταίο πολύτιμο στοιχείο μας.

 

όρα παραπάνου...😉

 

τώρα περί της ταμπακιέρας και στην γενική εκπαίδευση τα μαθήματα "καλλιτεχνικής" φύσης ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να προσφέρουν σημαντικά οφέλη... θα μπορούσαν!!!... στη μορφή που υπάρχουν όμως, δεν νομίζω ότι θα λείψουν σε κανέναν "ουσιαστικά"... και πάντα τα οξύμωρα σχήματα με θλίβουν...

 

όπως αυτό της τέχνης, το καταλυτικό όπλο του οποιουδήποτε "διαφωτισμού", ως εκφυλισμένη διεκπεραίωση "μεσαιωνικής" επετηρίδας... ναι κατά κανόνα πάντα... ενός κανόνα όμως που αντιστέκεται σθεναρά χρόνια και χρόνια τώρα στις εξαιρέσεις του...😢

 

 

 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, npap είπε

 

ευτυχώς υπάρχουν συνονόματε (ακόμα "σχετικά αλώβητα" από τις αλά καρτ χειραγωγήσεις)... μέσω της προσωπικής γνώμης που σχημάτισα για κάποια από αυτά, μπορώ να πω χωρίς φόβο και πάθος ότι o θεσμός δουλεύει δημιουργικά και παραγωγικά ως προς την εν δυνάμει μουσική τέχνη (και τηρουμένων των αναλογιών μάλιστα 'δουλεύει" πολύ καλά και σε συνδυασμό με την εν γένει γνώση και σπουδή)...

 

τα παιδιά φίλων και γνωστών που φοίτησαν σε αυτά, όλα συνέχισαν πανεπιστημιακά τις σπουδές τους, έχοντας παράλληλα ως σημαντικό εφόδιο και μια πολύ καλή σχέση (τουλάχιστον) με ένα όργανο και μια εμπεριστατωμένη "άποψη" και για την εφηρμοσμένη μουσική και για την ιστορία της... επίσης μια σημαντική (για την κοινωνική τους ζωή) βιωματική επαφή με πολυποίκιλα καλλιτεχνικά performance... άσχετα λοιπόν αν και πόσα από αυτά τα παιδιά συνεχίσουν με την μουσική σε "στενό επαγγελματικό" επίπεδο, είμαι πεπεισμένος ότι κανένα δεν θα μετανοιώσει για την "ιδιαίτερη" φοίτηση του ...

 

 

Θα συνυπογράψω αυτό που γράφεις, για τα υπόλοιπα όμως περι "εύφορου αντιλόγου" δυστυχώς -πιστεύω- ανήκουν στην σφαίρα της ουτοπίας. Μπορει να αφορούν και να είναι σημαντικά για σένα και μερικούς ακόμη ομοίους σου, ακόμη και ευάριθμους "αντιπάλους", το ποσοστό όμως είναι τόσο μικρό που απελπίζει κάθε καλοπροαίρετο.

Υπ' αυτή την έννοια, το σύστημα έχει νικήσει ακόμα μία φορά. Έθρεψε την αντιπαλότητα και οδήγησε στην οστρακοποίηση τους θιγόμενους, με όλα τα αρνητικά που προσδίδει το φαινόμενο, και πλέον παίζει εκ του ασφαλούς - όπως αμέτρητες φορές για αμέτρητα ζητήματα, ενισχύοντας έναν ταξικό στην ουσία πόλεμο και περιμένοντας την αναπόφευκτη φθορά των "εχθρών" ενώ ταυτόχρονα καλλιεργεί το μάνα της ιδιωτικοποίησης και των απανταχού φιλελλήνων επενδυτών.

Καμμία ισορροπία, καμμία ειλικρίνεια, καμμία ουσιαστική διαβούλευση.

  • Like 7

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, ez είπε

Υπ' αυτή την έννοια, το σύστημα έχει νικήσει ακόμα μία φορά. Έθρεψε την αντιπαλότητα

 

Είσαι σίγουρος ότι το "σύστημα" έθρεψε την αντιπαλότητα ή η καθημερινότητα  και το επίπεδο εξυπηρέτησης και υπηρεσιών (για τα οποία χρυσοπληρωνουν) την οποία εδώ και δεκαετίες ζουν και "απολαμβάνουν" οι Έλληνες πολίτες όταν έρχονται σε επαφή με τους κρατικούς υπαλλήλους ?(συνειδητά τους λέω "κρατικούς" γιατί ελάχιστοι είναι πραγματικά "δημόσιοι" )

 

Γιατί μερικές φορές τα πράγματα εξελίσσονται από μόνα τους ,ή μάλλον λόγω των άμεσα εμπλεκόμενων ατόμων, χωρίς να υπάρχει κανένα  απρόσωπο σύστημα που να τα καθοδηγεί.

 

Προσωπικά και με την φωτεινή εξαίρεση των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ , αλλά σε πολύ συγκεκριμένο σχολείο που πάει το παιδί μου γιατί στο... διπλανό ακριβώς γίνεται το σώσε, ζήτημα είναι να έχω εξυπηρετηθεί σωστά δέκα φορές από τις εκατοντάδες που έχω έρθει σε επαφή με κρατικό υπαλληλο ενώ το επίπεδο των υπηρεσιών που απολαμβάνω ,σε σχέση με αυτά που πληρώνω (καταβάλω το 50% του ετήσιου εισοδήματος μου σε φόρους περίπου) είναι εξαιρετικά χαμηλό.

 

Όταν δε ζει κάποιος σε μια χώρα στην οποία ο κρατικός τομέας χρεωκοπησε πριν 10 χρόνια και όχι μόνο κατέστρεψε  τον ιδιωτικό τομέα αλλά του φόρτωσε και ΟΛΟ το βάρος της ανεργίας, φτώχιας και οικονομικής καταστροφής μένοντας ο ίδιος ουσιαστικά αλώβητος, ίδιος και απαράλλαχτος χωρίς να πληρώσει καμμιά απόλυτως συνέπεια των... πράξεων του είναι λίγο δύσκολο να μιλάς για ... εξωτερικό σύστημα που προσδοκά την... ιδιωτικοποίηση...των πάντων.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο όταν μιλάς για διχασμό και αντιπαλότητα, εννοείται ότι υπάρχει, αλλά ο διχασμός συνήθως πηγάζει από την κατάφορη ΑΔΙΚΙΑ και εκμετάλλευση που ένα από τα δύο...διχαζομενα μέρη υποβάλλεται .

 

Είναι μια φυσική αντίδραση στην καθημερινή προσβολή και καταρακωση της αξιοπρέπειας του και της ίδιας του της ζωής τελικά.

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

Είσαι σίγουρος ότι το "σύστημα" έθρεψε την αντιπαλότητα ή η καθημερινότητα  και το επίπεδο εξυπηρέτησης και υπηρεσιών (για τα οποία χρυσοπληρωνουν) την οποία εδώ και δεκαετίες ζουν και "απολαμβάνουν" οι Έλληνες πολίτες όταν έρχονται σε επαφή με τους κρατικούς υπαλλήλους ?(συνειδητά τους λέω "κρατικούς" γιατί ελάχιστοι είναι πραγματικά "δημόσιοι" )

 

Γιατί μερικές φορές τα πράγματα εξελίσσονται από μόνα τους ,ή μάλλον λόγω των άμεσα εμπλεκόμενων ατόμων, χωρίς να υπάρχει κανένα  απρόσωπο σύστημα που να τα καθοδηγεί.

Ναι εγώ κάνω έναν καταμερισμό των ευθυνών ανάλογα με το επίπεδο εξουσίας, γνώσης κλπ.

 Αυτό καθορίζει και το επίπεδο ευθύνης ακόμα και στη δικαιοσύνη και μάλιστα θα πρέπει από αυτά να εξαρτάται και το μέγεθος της τιμωρίας και λέω "θα" γιατί είναι ξεκάθαρο πως στην Κολομβία του βαλκανικού Νότου εεεεεεε στην Ελλάδα συγνώμη, δεν είναι όλοι ίσοι απέναντι του νόμου.

 Το σύστημα έχει πρόσωπο αλλά πολλοί που πήγαν να τα βάλουν ευσυνείδητα, πατριωτικά με τις διαμορφωμένες πολιτικοεπιχειρηματικοσυμφεροντολογικές κλίκες είχαν συνέπειες. Μπούλινγκ, υποβιβασμό, ακόμα και ΘΑΝΑΤΟ γιατί δεν πρόλαβαν να καταθέσουν, τους σκότωναν για να προστατεύσουν ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ.

 

 Αυτό ήθελα να επισημάνω.

 

 Το σύστημα αναγκάζει και άλλους να το ακολουθήσουν είτε από ανάγκη, φόβο, ηθική παράδοση λόγω του αλλεπάλληλου ψυχοκοινωνικού βιασμού και των συνεπειών στην πραγματική οικονομία και έτσι υπάρχει μια τάση να αποδίδεται συνενοχή συλλογικά και οριζόντια, ενώ τα πράγματα δεν είναι έτσι. Ούτε καν θεσμικά.

 

 Το σύστημα είμαστε όλοι μας συνεπώς, αλλά δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ευθύνες.

 

 Και κατά τη γνώμη μου όποιος πολιτικός πει πως φταίει και ο λαός γιατί ο λαός ψηφίζει και αυτός είναι υπεύθυνος, δεν είναι καλός πολιτικός αλλά ούτε και καλός ηγέτης.

 

 Γι αυτό πρέπει να γίνω εγώ μια μέρα ο ηγέτης αυτής της χώρας. Γιατί πέραν της εν γένει καταλληλότητάς μου, της εμπειρίας μου και άλλων σπουδαίων προσόντων, το σημαντικότερο είναι πως είμαι δίκαιος αλλά και ακούω.

 Καταλαβαίνω τον λαό.

 Και τον ΑΓΑΠΑΩ.

 Άρα ότι και να καταφέρω να με ψηφίσετε, μπορώ να σας υποσχεθώ ένα πράγμα και αυτό είναι δέσμευση.

 ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΔΩΣΩ!

 

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 

 

 

  • Like 1
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.