Προς το περιεχόμενο

Καταργούνται Καλλιτεχνικά και Μουσική;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θυμάμαι πως είχαμε κάποιο μάθημα μουσικής στο σχολείο, και αποστηθίζαμε τη ζωή του Μπετόβεν και του Μπαχ, αλλά ούτε πεντάγραμμο είδαμε ποτέ ούτε φυσικά μουσικό όργανο. Καλύτερα να μην το είχαμε, αφού χεστήκαμε πότε γεννήθηκε και πέθανε ο Μπαχ όταν δε μας έβαλαν ούτε 1 λεπτό να ακούσουμε.

 

Και τώρα εκτός θέματος, μόνο που βλέπω το πρόγραμμα με τα μαθήματα καταλαβαίνω γιατί είμαστε στην κατάντια που είμαστε. Κατά την ταπεινή μου γνώμη και χωρίς να είμαι εκπαιδευτικός, τα κυριότερα μαθήματα θα έπρεπε να είναι Οικονομία, Αγγλικά, και Πληροφορική εκτός από τα αυτονόητα, δηλαδή Ελληνικά, Μαθηματικά-Φυσικη. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, marathon είπε

Βλέπω ότι έχει μάθημα "μουσικής αντίληψης"...και τι δεν θα έδινα να ήμουν στο ίδιο θρανίο με το Superfunk!!!!!

 

Εγώ ΙΜΕ πΑνκ ,δεν έχω μουσική αντίληψη.

(Εδώ μερικές φορές αμφιβάλλω αν έχω καν αντίληψη γενικΩς).

  • Χαχα 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

Εγώ ΙΜΕ πΑνκ ,δεν έχω μουσική αντίληψη.

(Εδώ μερικές φορές αμφιβάλλω αν έχω καν αντίληψη γενικΩς).

Εγω εχω από τις καλύτερες μουσικες αντιλήψεις της σύγχρονης ιστορίας του ανθρωπου. 

 Με θαυμάζουν μουσικοί καθηγητές. 

 Με λατρεύουν οι γυναίκες. 

 Απλά είμαι τεμπέλης. Χαχαχαχαχα 

 Ο τεμπέλης της ευφορης ελληνικής κοιλάδας του 90

Επεξεργασμένο από cos_dr

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, fusiongtr said:

 

Πλάνο βλέπεις δηλαδή?

Κατά τη γνώμη μου, πλάνο πάντα υπάρχει. Δε σημαίνει ότι ειναι μακροπρόθεσμο ή σωστό, αλλα υπάρχει. Κυρίως ρυθμίζεται από την οικονομική ατζέντα της εκάστοτε κυβέρνησης. Π.χ έχουν ένα πλανο να κοψουνς 2 δις από κάπου και κόβουν απο τη παιδεία (τυχαίο παράδειγμα χωρίς καμία βαση).

 

Όραμα όμως είναι κάτι άλλο. Να έχεις άποψη για το τι πονάει και τι πρεπει να γίνει καλύτερο. Να έχεις ανρθώπους με γνώση για το κάθε αντικείμενο που να μπορούν να σχεδιάσουν το μέλλον. Να έχεις σαφείς στόχους που θες να φτάσεις και έτσι να φτιάξεις ένα πλανο για να τους πραγματοποιήσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, JimmyPap είπε

τα κυριότερα μαθήματα θα έπρεπε να είναι Οικονομία, Αγγλικά, και Πληροφορική

 

Να αγιάσει ο στομΑς σου.

 

Ειδικα το ΠΡΩΤΟ ,γιατι ο οικονομικος αναλφαβητισμος στην Ελλαδα ειναι κανονική επιδημία .

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν ολίγοις, μαζί με τα καλλιτεχνικά που καταργούνται στην Α' Λυκείου και στη Γ´ το ελευθερο και γραμμικο σχεδιο που ηταν επιλογης μαθήματα, καταργούνται και όλα τα αντίστοιχα επιλογής, γεωλογία, πληροφορική, ευρωπαϊκός πολιτισμός κ.λπ.
Με τις υγείες μας

Το λύκειο μετατρέπεται σε ένα σουρεάλ υβρίδιο φροντιστηρίου και κατηχητικού...

 

Δείτε κι αυτό ρε παιδιά... είναι τροφή για σκέψη

 

Επεξεργασμένο από Tamtam
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Tamtam είπε

καταργούνται και όλα τα αντίστοιχα επιλογής, γεωλογία, πληροφορική, ευρωπαϊκός πολιτισμός κ.λπ.

 

Η πληροφορική παραμένει.

Αυτό τουλάχιστον βλέπω στον πίνακα που αναρτήθηκε στο ποστ του ΕΖ.

Τα θρησκευτικά  δυστυχώς παραμένουν και αυτά (δεν ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ δηλ.ποτε το σχολείο να είναι κατηχητικο για να ΑΡΧΙΣΕΙ να γίνεται τώρα).

Μη ξεχνάς άλλωστε ότι ΟΛΕΣ (και όταν λέμε όλες εννοούμε όλες) ΓΟΝΑΤΙΣΑΝ μπροστά στο παπαδαριο.... γιατί ινε πολι ι πσιφι Άρι....(μια και εκτός από τους γνωστούς βλαμμενους και συντηρητικούς δεξιούς,είμαστε η μοναδική χώρα στον πλανήτη με.... αριστερούς/κομμουνιστες/σοσιαλιστές/"προοδευτικούς", όπως θες πες τους, ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ψηφοφόρους, τέτοια τρικυμία εν κρανιω υπάρχει στην κοινωνία.. )

 

Κατά τα άλλα το πρόγραμμα σπουδών παραμένει το ιδιο απαρχαιωμένο και το ίδιο άχρηστο με αυτό που μας δίδασκαν το 1972 που πρωτοπήγα σχολείο και το 1982 που μας μοίραζε ο Αντρέας το πράσινο βιβλιαράκι του ΚΑΝΤΆΦΙ στο λύκειο...και είμαι σίγουρος το 1992,το 2002,το 2012 και μελλοντικά το 2022...

 

Καλά βέβαια η τωρινή υπουργός Παιδείας φαίνεται ότι έτρωγε πολύ κΣυλο ως σπασίκλας παιδί γιατί μόνο ένα άτομο με τρομερά πΣυχολογικα τραύματα μΠουλινγκ θα επανέφερε την ΔΙΑΓΩΓΗ ,αν είμαστε με τα καλά μας δηλαδή,στα σχολεία...

 

Δεν υπάρχει ελπίς...

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 2

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Αναρωτιέμαι γιατί συζητάμε αυτό το θέμα και τι εξυπηρετεί, μιας και αυτό εξαρτάται απο ποια σκοπιά το προσεγγίζει ο καθένας.

 

Σαν πολίτης μήπως που βλέπει ότι θα πάψουν να βγαίνουν σωρηδόν τα μουσικά ταλέντα που έβγαιναν απο την μουσική εκπαίδευση που λάμβαναν στα  γενικά λύκεια;

Σαν μουσικός που νοιάζεται για την διδασκαλία της τέχνης του στην γενική εκπαίδευση;

 

Μα δεν αφορά την μουσική έτσι κι αλλιώς. Δεν υπήρχε το μάθημα για να σταματήσει. Ηταν παραπληροφόρηση.

 

Απο πλευράς συντεχνιακής, ας πουμε ενος μουσικού εκπαιδευτικού που χάνει κάτι; Ισχύει το παραπάνω.

 

Απο την πλευρά του "διανοούμενου" παρατηρητή που ζει και αναπνέει τις τέχνες ή απο κάποια κομματική - συνδικαλιστική πλευρά που θέλει να δημιουργήσει θέμα για να συζητιέται σε όσα περισσότερα μέσα γίνεται;

 

Και τελικά που είναι ο Χναράκης που το ξεκίνησε και απο ποια σκοπιά ρωτούσε; 😄

 

Το θέμα ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΥΣΙΚΗ και επίσης αν αφορά γενικότερα τις τέχνες είναι αμφισβητήσιμο αν λάβει κανείς υπ' όψη τις εμπειρίες που έσπευσαν να μεταφέρουν στην κουβέντα οι περισσότεροι μας.

Είναι ένα επίκαιρο συντεχνιακό θέμα νομίζω και σαν τέτοιο παράγει αυτή την διχαστική ατμόσφαιρα που είναι πολύ της μόδας και πατάει φαρδιά - πλατιά πάνω στους κανόνες του Noiz.

  • Like 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, npap είπε

ευτυχώς υπάρχουν συνονόματε (ακόμα "σχετικά αλώβητα" από τις αλά καρτ χειραγωγήσεις)... μέσω της προσωπικής γνώμης που σχημάτισα για κάποια από αυτά, μπορώ να πω χωρίς φόβο και πάθος ότι o θεσμός δουλεύει δημιουργικά και παραγωγικά ως προς την εν δυνάμει μουσική τέχνη (και τηρουμένων των αναλογιών μάλιστα 'δουλεύει" πολύ καλά και σε συνδυασμό με την εν γένει γνώση και σπουδή)...

 

τα παιδιά φίλων και γνωστών που φοίτησαν σε αυτά, όλα συνέχισαν πανεπιστημιακά τις σπουδές τους, έχοντας παράλληλα ως σημαντικό εφόδιο και μια πολύ καλή σχέση (τουλάχιστον) με ένα όργανο και μια εμπεριστατωμένη "άποψη" και για την εφηρμοσμένη μουσική και για την ιστορία της... επίσης μια σημαντική (για την κοινωνική τους ζωή) βιωματική επαφή με πολυποίκιλα καλλιτεχνικά performance... άσχετα λοιπόν αν και πόσα από αυτά τα παιδιά συνεχίσουν με την μουσική σε "στενό επαγγελματικό" επίπεδο, είμαι πεπεισμένος ότι κανένα δεν θα μετανοιώσει για την "ιδιαίτερη" φοίτηση του ...

 

+1

 

Στα μουσικά σχολεία γίνεται φανταστική δουλειά.
Το ποιόν της συντριπτικής πλειοψηφίας των μαθητών απέχει πολύ (προς το καλύτερο φυσικά) απο αυτών που πηγαίνουν σε ένα "συμβατικό σχολείο".
Πιστεύω πως οποιοσδήποτε γονιος έχει την άνεση να προσφέρει στο παιδί του προετοιμασία για ένα μουσικό σχολείο (δυστυχώς ο πήχης είναι εξωπραγματικά ψηλά) αξίζει φούλ να το κάνει. Το γιατί είναι μια άλλη συζήτηση.

 

Πάντως (ουσιαστική) δουλειά επι των καλλιτεχνικών ποτέ δε γινόταν με εξαίρεση κάποιες (όχι όλες) περιπτώσεις εξωτερικών συνεργατών μέσω συλλόγου γονέων, όπως είπε και ο πιπιτιρις, και αυτό μόνο στα δημοτικά (απο όσα έχω πράξει, δει και ακούσει).

 

 

 

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου