Προς το περιεχόμενο
cigaret13

Backing track από ανολοκλήρωτο άσμα-cigaret13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 hours ago, fusiongtr said:

 

Ναι βρε.

Απλά μπορεί να παίζει πχ η κιθάρα Amin7, και το πιάνο Ebmaj7#11.

Στράτο,εδώ παλεύουμε να βρεθούμε πάνω στην ίδια συγχορδία,μην μας μπερδεύεις... 😛

 

  • Χαχα 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

 Παιδιά εννοείτε ότι σε όποιον αρέσει το backing, εάν θέλει ας γράψει το κατιτίς του πάνω του και ας το ανεβάσει...

Εντάξει η αρμονία του είναι απλή, αλλά δεν είμαστε όλοι pipityri & fusiongtr για να βάζουμε Eb και C# σε A aeolian...(και σε λίγο θα βγει ο Στράτος να πει ότι χωράνε αυτές εκεί, με προϋποθέσεις....😛 )

 

 

 

Edit: Τώρα που το ξανασκέφτηκα το κομμάτι περιλαμβάνει E7, οπότε η C# κάπου κάπου ταιριάζει....

Επεξεργασμένο από cigaret13

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, cigaret13 said:

 

Εντάξει η αρμονία του είναι απλή, αλλά δεν είμαστε όλοι pipityri & fusiongtr για να βάζουμε Eb και C# σε A aeolian...(και σε λίγο θα βγει ο Στράτος να πει ότι χωράνε αυτές εκεί, με προϋποθέσεις....😛 )

 

 

Η Eb χωράει σαφώς, αλλά η  C# όχι, εκτός και θέλεις να αλλάξεις κλίμακα (να χρησιμοποιήσεις συγχορδίες από άλλη κλίμακα) ή να ματζορέψεις το A.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πονοκεφαλος με επιασε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
2 hours ago, cigaret13 said:

Τώρα που το ξανασκέφτηκα το κομμάτι περιλαμβάνει E7, οπότε η C# κάπου κάπου ταιριάζει....

 

Όλα κρίνονται από το αυτί και το context.

Αν το E7 σου, πάει σε Amin, ταιριάζει καλύτερα το C, αν πάει σε Amaj ταιριάζει καλύτερα το C#.

Αλλά όλα αυτά είναι τελείως γενικά, και πάντα κρίνονται από το πώς ακούγεται το αποτέλεσμα.

 

 

55 minutes ago, gkourmoul1 said:

Πονοκεφαλος με επιασε.

 

Χτύπα δυο τσικουδιές στα γρήγορα και θα γίνεις περδίκι.

Ξέρεις, από αυτές τις καλές, με πάνω από 80 βαθμούς ....

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, cigaret13 είπε

Edit: Τώρα που το ξανασκέφτηκα το κομμάτι περιλαμβάνει E7, οπότε η C# κάπου κάπου ταιριάζει....

G# ταιριάζει όταν στο ρυθμικό παίζει η E7

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
59 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Όλα κρίνονται από το αυτί και το context.

Αν το E7 σου, πάει σε Amin, ταιριάζει καλύτερα το C, αν πάει σε Amaj ταιριάζει καλύτερα το C#.

 

 

1 λεπτό πριν, >PE-LD< είπε

G# ταιριάζει όταν στο ρυθμικό παίζει η E7

 Δεν ξέρω τι λέτε εσείς οι σπουδαγμένοι αλλά σε μερικά σολάκια που έπαιξα πάνω σε αυτό το backing, όταν παίζει η E7 στο κομμάτι η C# νότα (εντάξει δεν έκατσα πάνω της, δεν είναι και για χόρταση η νότα..) μου ακούστηκε μια χαρά στα αυτιά μου...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, cigaret13 είπε

 

 Δεν ξέρω τι λέτε εσείς οι σπουδαγμένοι αλλά σε μερικά σολάκια που έπαιξα πάνω σε αυτό το backing, όταν παίζει η E7 στο κομμάτι η C# νότα (εντάξει δεν έκατσα πάνω της, δεν είναι και για χόρταση η νότα..) μου ακούστηκε μια χαρά στα αυτιά μου...

Αν θέλεις σώνει και καλά να παίξεις C# τότε μπορείς, για όση ώρα είσαι στη E7 να αλλάξεις τελείως κλίμακα και να πας σε Ε μιξολύδιο.

Εκτός κι αν μείνεις στη Α μινόρε και παίξεις την C# χρωματικά όταν πας από τη c στη d π.χ. Φυσικά σε αδύναμο μέρος του μέτρου και χωρίς να κάτσεις πάνω της.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λένε οι @fusiongtr  και @>PE-LD< είναι σωστό, αλλά, όπως είπε και ο Στράτος, όλα είναι θέμα context και πρόθεσης. Παραθέτω δύο παραδείγματα από το "λάθος".

Η φράση στο 0.44-0.46...Τονικότητα F minor, ακόρντο C7(δηλαδή η V7, όπως η E στο κομμάτι του Φώτη). O Charlie Christian παίζει λες και είναι σε F Major (C Mixolydian, με modal όρους).

Στο 0.23-0.24, αλλά και αργότερα...Τονικότητα Dm, ακόρντο Α7( πάλι η V). Ο Johnny Mac παίζει A7/#9/13 (A ανοιχτή, GC#F#B#) πριν το κάνει b13 (δηλαδή κάνει το F#, F φυσικό.

Context και πρόθεση! Context και πρόθεση! 🙂

 

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά ΟΚ.

Εγώ φταίω για όλα. Εγω ξεκίνησα αυτή την τρέλλα και δεν θα το ξανακάνω.

  • Χαχα 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.