Προς το περιεχόμενο
Μανώλης Χναράκης

Πρόστιμα για χειραγώγηση τιμών σε Korg, Roland

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χειραγωγούσε με διάφορους (παράτυπους σύμφωνα με την Ε.Ε.) τρόπους την τιμή ώστε να μην υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των καταστημάτων. Θέλω να πω δεν είναι τόσο απλό όσο το "πουλάω τόσο", υπάρχουν και άλλες παράμετροι..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως είναι απλά τα πράγματα όταν κάποιος διαβάσει αυτά που έγραψα παραπάνω:

Παράθεση

The CMA has fined 2 musical instrument makers a total of £5.5 million, in 2 separate cases, for breaking competition law by restricting online discounting of musical instruments.

 

και

Παράθεση

All of these companies have been fined for implementing resale price maintenance (RPM) designed to restrict retailer freedom to set prices online by requiring their musical instruments to be sold at or above a minimum price.

 

περισσότερα για το RPM μπορείς να μάθεις εδω: https://en.wikipedia.org/wiki/Resale_price_maintenance

 

Στην Ελληνική πραγματικότητα είναι πολλές οι αντι-ανταγωνιστικές συντεχνιακές και διαπλεκόμενες πρακτικές που βιώνουμε σε κάθε επίπεδο καθημερινά, τόσο που θεωρούνται κανονικότητα και ας είναι ανήθικες και παράνομες μιας και βασικοί όροι όπως ας πούμε "μονοπώλιο" έχουν χάσει την έννοια τους.

 

Και ο λεγόμενος Competition law  που υπάρχει απο την αρχαιότητα, δεν είναι παρα μόνο μια σειρά απο κανόνες για υγιή ανταγωνισμό και όχι κρατικό παρεμβατισμό, βασει του οποίου τσάκωσαν και τις παραπάνω εταιρίες.

 

Ζητάω συγγνώμη γιατί δυστυχώς όλα αυτά τα παραθέτω στα αγγλικά μιας και είναι η γλώσσα που τα έμαθα αλλά και είναι διαθέσιμα για τον καθένα να τα αναζητήσει.

Σίγουρα πολλοί εδω μέσα τα γνωρίζουν καλύτερα απο εμένα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια χαρα τα καταλαβαίνουμε.

Το θέμα είναι ΤΙ ακριβώς έγινε στην προκειμένη.

 

Από την άλλη καθημερινα βλέπουμε να γίνεται αυτή η "συνεννόηση" και την καταπίνουμε.

Μπορείς να αγοράσεις 1000άρι βενζίνη στα 4 μέτρα με 4 πόρτες, 120 ίππους, abs, 4 δισκόφρενα, κλπ κάτω από 14000-15000?

όχι

όλες οι μάρκες είναι συνεννοημένες και πουλάνε το ίδιο με την δικαιολογία ότι δεν είναι το ίδιο προϊόν.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νιανιά mode on:

 

Η τιμή αγοράς ορίζεται βάσει προσφοράς και ζήτησης.

Δεν πα να πουλάς 30.000 την τελεκάστερ σου; Αν δεν στην ζητησουν δεν έχει αυτη την αξία.

Και γι αυτό ότι πουλιέται απο εταιρίες που μπαίνουν στον κοπο να κάνουν business plan για να είναι βιώσιμες, έχει αυτη την λογική.

Κανεις δεν λέει πως θα σου δωσουν την Les Paul Std 30 ευρώ επειδη εσυ τοσα έχεις, γιατι το κόστος κατασκευης είναι πολύ μεγαλύτερο και κάποιοι το διαθέτουν επίσης.

Θα φτάσει λοιπόν σε ενα δικαιολογημένο ποσο Χ για να την πουλήσει.

 

Οταν λέει όμως στους συνεργάτες - διανομείς της πως δεν επιτρέπεται να την πουλήσετε κάτω απο Ζ ποσό, έχουμε πρόβλημα.

Διότι ορίζει την κατώτατη τιμή (σπάζοντας τον ανταγωνισμό) και όχι την ανώτατη, που θα είχε και κάποιο νόημα προστασίας του καταναλωτή απο αισχροκέρδεια.

 

Αυτα έγιναν σήμερα.

 

  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, yameth said:

Νιανιά mode on:

 

 

Με πέθανες ....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, yameth είπε

Οταν λέει όμως στους συνεργάτες - διανομείς της πως δεν επιτρέπεται να την πουλήσετε κάτω απο Ζ ποσό, έχουμε πρόβλημα.

Διότι ορίζει την κατώτατη τιμή (σπάζοντας τον ανταγωνισμό)

Αυτό είναι το σημείο, το οποίο προσπαθεί να επιτυγχάνει κυρίως με δύο τρόπους.

α) Ορίζει ο προμηθευτής στον μεταπωλητή προφορικώς ή γραπτώς την κατώτατη τιμή.

 

β) Περιορίζει ο προμηθευτής, με διάφορους τρόπους, το ποσοστό κέρδους του μεταπωλητή έτσι ώστε να μην συμφέρει τον δεύτερο να χαμηλώσει την κατώτατη τιμή που του ορίζει ο πρώτος.

Δεν είναι αναγκαίο να αναφέρω αιτιολογίες προμηθευτή/τών στις περιπτώσεις α και β.

 

γ) Σε καμία περίπτωση δεν φταίει μόνο ένας. Σε καμία περίπτωση δεν φταίει η μία πλευρά.

 

Αυτά τα ολίγα και με πολύ απλά λόγια.

Υπάρχουν βέβαια και άλλα σημαντικότερα/σημαντικότατα σημεία που ίσως διαμορφώνουν χειρότερα το όλο σκηνικό και ειδικά για τον τελικό καταναλωτή, απλά οι αρμόδιοι - υπεύθυνοι, ή δεν έχουν φτάσει ακόμα εκεί, ή εθελοτυφλούν, ή έχουν άγνοια του αντικειμένου.

 

Να σημειωθεί πως πουθενά στα πιό πάνω δεν υπάρχουν οι λέξεις αντιπρόσωπος και αποκλειστικός αφού δεν υφίσταται κάτι τέτοιο βάση νόμου και όχι μόνο, εδώ και πολλά χρόνια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φαίνεται τελικά ότι ήμουν αρκετά τυχερός να ζήσω την εποχή του υγιούς (?) ανταγωνισμού.

Εγώ ως αντιπρόσωπος είχα ένα περιθώριο που έφτανε το 30-35% και είχα δυνατότητα να παίξω όσο ήθελα. Και σε περιπτώσεις κλεισίματος, (4ο τρίμηνο) έπαιρνα και ακόμα 15-20%

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, dimsonic είπε

φαίνεται τελικά ότι ήμουν αρκετά τυχερός να ζήσω την εποχή του υγιούς (?) ανταγωνισμού.

Εγώ ως αντιπρόσωπος είχα ένα περιθώριο που έφτανε το 30-35% και είχα δυνατότητα να παίξω όσο ήθελα. Και σε περιπτώσεις κλεισίματος, (4ο τρίμηνο) έπαιρνα και ακόμα 15-20%

 

Αυτό που αναφέρεις αφορούσε αποκλειστικό αντιπρόσωπο και συμβαίνει στα κλειστά σύνορα .

Αν το βλέπεις απο την πλευρά του αντιπροσώπου, ο ανταγωνισμός ήταν περιορισμένος και το κέρδος δεδομένο.

Ο καταναλωτής όμως έβλεπε τιμές σε άλλες χώρες και έτριβε τα μάτια του.

Ασε που υπήρχαν τελωνεία και δασμοί.

Δεν το λές και υγιή αγορά.

 

Οχι πως δεν μπορεί να συμβεί και σήμερα. Αγοράζεις χονδρική, πουλάς λιανική. Η σχέση σου με τον προμηθευτή (bonus κλπ) καθορίζεται απο τις πωλήσεις σου.

Απλά στα μουσικά είναι μεγάλος ο ανταγωνισμός και δύσκολα βγάζεις τέτοιο κέρδος.

Το εμπόριο λόγω του έντονου ανταγωνισμού κινείται προς όφελος του καταναλωτή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.