Προς το περιεχόμενο

Τι μουσική ακούτε τώρα; XI


gvour

Προτεινόμενες αναρτήσεις

And now for something completely different (©John Cleese + John Oliver)

 

Το πρωτοάκουσα στις 23.3.2020 επειδή μου κίνησε το ενδιαφέρον το Ludi (2020) και μου έκαψε την διαχωριστική φλάντζα ανάμεσα στις Τέχνες του κινημαγράφου, της μουσικής και της Ζωής, της Ανατολής και της Δύσης. Όσο μου την είχε κάψει και το https://en.wikipedia.org/wiki/Koyaanisqatsi

 

Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι ο Chassol πρέπει να λάβει την ύψιστη διάκριση της Δημοκρατίας της Ινδίας για την διάσοση του Ινδικού Πολιτισμού και να του απονεμηθεί σε τελετή από τον Πρέσβυ της Ινδίας στην Γαλλία.

 

Το απόλυτο μουσικό γεφύρωμα μεταξύ παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος, ο γάμος του πηλού με το ολοκληρωμένο κύκλωμα.

 

No more comments, I'm not worthy.

 

Να το δούν οι ενορχηστρωτές, οι πληκτράδες, οι ντράμμερ, οι μπασίστες και οι βιολιστές/στριες. Κιθάρα δεν έχει πολλή.

 

 

Επεξεργασμένο από mitsar
ambassador, violin, east-west
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφιερωμένο στους άστεγους της Ελασσόνας που περνάνε Καθαρή Δευτέρα με δύσκολες συνθήκες εκστρατείας.

Το πρωτοάκουσα μόλις βγήκε το 1971 στο US Air Force Radio (Athens) και είχε 2 μεγάλα hits, το "I feel the Earth Move" και το "It's too Late" που βγήκαν σε 45άρι (https://www.discogs.com/Carole-King-Its-Too-Late-I-Feel-The-Earth-Move/release/1328508).

 

To άλμπουμ αυτό σηματοδοτεί την εισαγωγή μου στην Ποιοτική Pop Μουσική, η οποία το μόνο που χρειάζεται είναι μια καλή σύνθεση, καλούς στίχους, μια μελωδία, μια ευρηματική ενορχήστρωση ΚΑΙ 100% ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ.

 

Λίγο αργότερα άρχισε η εμπορικοποίηση της pop Μουσικής με υβρίδια όπως ο Cat Stevens, οι Simon & Garfunkel κλπ, που από την αρχή ξεκίνησαν πατώντας σε 2 βάρκες: την ποιότητα (aka πιότητα) και την ποσότητα ($$$) (για να συνδεθούμε και με τις τρέχουσες συζητήσεις στο noiz).

 

- her voice, free of "technical decorum", would liberate female singers

- she created an album of surpassing personal-intimacy and musical accomplishment

 

Grammy Awards for Album of the Year 1972 & Record of the Year for "It's too Late"

 

All Words & Music by CK. Featuring James Taylor on Acoustic Guitar

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Tapestry_(Carole_King_album)

 

 

Επεξεργασμένο από mitsar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο μου OST σε αυτή τη σειρά πρωϊνών ανοιξιάτικων ξυπνημάτων, ιδιαίτερα κατάλληλο για την Σαρακοστή: Νηστεία με μόνο πλήκτρα, χωρίς decorum, (ανα)πλαισιώσεις, φανφάρες και μεταξωτές κορδέλλες. Εγγυημένο ότι Θα εμπνεύσει όλους τους συνθέτες, ενορχηστρωτές και πληκτράδες.

 

Προυστική σχολή ζωγραφικής και αφήγησης εν τω σωτηρίω έτει 2007: "La Naissance des Pieuvres" (aka "Water Lilies") https://www.imdb.com/title/tt0869977/?ref_=nm_flmg_com_7

 

Συν-θέτης, άνθρωπος-ορχήστρα, ξεν-αγός, χειρ-ούργος και animateur που σας κρατά από το τρυφερό χεράκι σας κοιτώντας σας με καθησυχαστικό χαμόγελο, ένας ταπεινός DJ που θα τον φτύνατε στο και στο ραδιόφωνο και στο club, ονόματι Para One (κατά κόσμον Jean-Baptiste de Laubier).

 

Έχει διαβάσει το μάθημά του, και δεν μας κρύβει τις επιρροές του. Γιατί να τις κρύψωμεν άλλωστε; Η Γαλλική παράδοση στα soundtrack έχει δώσει αθόρυβα  αριστουργήματα που ανέβηκαν στο ζενίθ της εκτίμησης των ευρωπαίων κινηματογραφόφιλων. Ποιος μπορεί να ξεχάσει την Diva του Vladimir Cosma, την Bilitis Του Francis Lai;

 

Ναι, το Water Lilies είναι μια αποκλειστικά ευρωπαϊκή υπόθεση. Αν είχε βγεί στις τρέχουσες μέρες του #metoo θα απαγορευτεί πάραυτα στην αμερική αμερική που είσαι χώρα μαγική.

 

Ευαισθησία, ειλικρίνεια, ταπεινότητα, σεμνότητα, υπο-γράμμιση, understatement. Μαζί με τον JS Bach βγάζουμε το καπέλλο μας στον Para One. Τρεις κλάσεις πάνω από τους ζούπερσταρ τύπου Jean Michel.

 

Ο πρώτος που θα αναφωνήσει "Soft Machine!" στο 38:30 κερδίζει φρεσκοαλεσμένο εσπρέσο στο στούντιο (send PM). Θα πεθάνω ησυχος αν μπορέσω ποτέ στην καριέρα μου να κάνω τέτοιας κλάσης reference.

 

Τα κρίνα στο νερό πρέπει να μην είναι διάφανα, γιατί πρέπει να τα βλέπει κάποιος (δική μου παράφραση του νομπελίστα στιχουργού Κώστα Τριπολίτη. Εκλιπαρώ της συγνώμης του).

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι για το γενικό ακροατήριο (και την κυρά Μαρίκα που καθαρίζει φρέσκα φασολάκια).

 

Έντιμος, εγγλέζος, πολυτάλαντος, ΚαλλιΤέχνης, εξαιρετικές συνθέσεις, υποδειγματικό Live. Το άκουγα την περίοδο 1988-90 ανελλιπώς.

 

Δεν είναι rock, δεν είναι punk, δεν είναι new wave, είναι κάτι σαν τους Steely Dan, "jazz-inflected pop music" (https://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Jackson_(musician))

 

Στο διπλό αυτό βινύλιο παίζει με 4 μπάντες, από τους οποίες έχω ξεχωρίσει τον μπασίστα  Graham Maby (προσέξτε το μετρημένο σόλο του στο "Fools in Love" παρακάτω).

 

https://www.discogs.com/Joe-Jackson-Live-198086/master/48791

 

Δυστυχώς το full album υπήρχε στο YT αλλά καταγγέλθηκε. Θα βρείτε πολλά μεμονωμένα κομμάτια όμως. Παραθέτω το Fools in Love μόνο και μόνο για να θυμίσω τη γλύκα των scritch-scratch στο 12" βινύλιο.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για σήμερα ένα εμβληματικό για μένα κομμάτι, που περιέχει ίσως τον ορισμό και την πεμπτουσία του fusion guitar solo, από τον Mike Stern. Ένα σόλο που πίνει αρμονικό γάλα από το μπιμπερό, μεγαλώνει, μεγαλουργεί, και αρνείται πεισματικά να πεθάνει στο τέλος.

 

Και Θεέ μου αυτό το ηχόχρωμα, κάθε φορά που το ακούω, σφήνα ανάμεσα στα δύο ημισφαίρια!

 

Υπάρχει πολύς κόσμος out there που νομίζει ότι ο Miles Davis εφηύρε την cool jazz και κάνει για πενηντάρες έως ενενηντάρες κυρίες με γούνες και Σανό #5 που ψάχνουνε ζιγκολό στο Κάρνεγκι Χωλ και το Μέγαρο Μουσικής. Απατώνται οικτρά. Η ηλεκτρική περίοδος του Miles για μένα έχει περισσότερη σημασία από την cool. Οι ορθόδοξοι και οι θεωρητικοί να έρθουν να με δείρουν ελεύθερα, αλλά πρώτα θα τους βάλω να δούν το live DVD με τον Foley να κάνει τα ίδια και χειρότερα σόλα με ένα μπάσο!

 

Μην εξαπατηθείτε από τα 2 1/2 αστέρια στο AllMusic. Είναι σαν το imdb: μερικοί το λατρεύουν, μερικοί το μισούν (κυρίως δεν αρέσει στις 90άρες που τις κυνηγούν από πίσω τα μερμήγκια).

 

Miles Davis (trumpet) ♫ Randy Hall (vocals, celeste, Moog synthesizer, guitar) ♫ Bill Evans (soprano & tenor saxophones) ♫ Robert Irving III (piano, keyboards) ♫ Mike Stern, Barry Finnerty (guitar) ♫ Marcus Miller, Felton Crews (electric bass) ♫ Al Foster, Vincent Wilburn (drums) ♫ Sammy Figueroa (percussion)

 

https://www.discogs.com/Miles-Davis-The-Man-With-The-Horn/release/58332

 

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_with_the_Horn

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου