Προς το περιεχόμενο

1958-59 Flying V project (Ο δρόμος για την 335 σε 4 βήματα - βήμα 2)


argytar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χμμμ ενδιαφέρον.... το χέντστοκ παράγει τα ίδια του τα αυτάκια..... τι μας κρύβουν;

 

 

 

 

E501861D-A8E4-4DCC-884C-E93C9DCC285E.jpeg

EE3A48C3-64BB-4FAB-8028-66766C61D810.jpeg

D3443E57-8C11-4A9B-8C70-9EA5D09929B2.jpeg

Επεξεργασμένο από argytar

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι έκανες μπρέ είπες να δοκιμάσεις τη σακούλα!

να σου πω επειδή η πίεση της ειναι ομοιόμορφη μήπως να καταργήσουμε τους σφηκτήρες?

Εξη χορδές και ειναι πολλές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσα ίσα για συμπλησιασμό τους έβαλα δε χρειάστηκε να σφίξω ιδιαίτερα! 
 

Πάντως βρισκει κι αλλες εφαρμογές όπως κόλληση veneer!

Επεξεργασμένο από argytar

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε με χάλασε η σακούλα , μια χαρά κόλληση πέτυχε!!!! 
 

Σημάδεψα για τις τρύπες των tuners αφού έκανα λίγο shaping

229C0977-8F7B-4217-A1AF-637795FBB185.jpeg

506B42A9-811F-483D-8EB7-377A9DD1E2D9.jpeg

  • Like 2

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλάνισμα πίσω μέρους κλειδιέρας με το safe T planer στο κολωνάτο δράπανο.

 

D31AC380-71FC-4174-96EB-6BD533351C8A.thumb.jpeg.91df9adf168abfe3cc29eac8c65f6c76.jpeg

 

Εν τω μεταξύ τοποθετήθηκαν και τα side dot markers σημαδεύοντας και τρυπώντας με το δρεμελ με αρίδα 2 χιλιοστών.

 

C6144EED-D87D-47C7-ADB0-15192136C6B1.thumb.jpeg.2e0dd3cc8811b244ada1f11bcb09ba9c.jpeg

 

6A292E4D-B381-45E0-B7C2-AF85DF6E4CBC.thumb.jpeg.7e0c23e98971a001af909c5ba23c844d.jpeg

 

Πήρα Schaller tulip tuners οπότε τρύπησα για δεκάρες tuner holes. Θα διαφοροποιηθώ ελάχιστα στο headstock. Θα έχει το κρομμυδο-logo.

 

 

833C94B4-4A3E-43F1-9D33-DD3DDB21EAFD.thumb.jpeg.79879d05108e5609e7b5194f948ff606.jpeg

Επίσης θα κάνω volute. Το θεωρώ πιο σταθερό ως κατασκευή και μου αρέσει οπτικά. Το πίσω μέρος του headstock θα βαφεί και αυτό μαύρο, όπως σε κάποιες κιθάρες του 1958.

 

Επεξεργασμένο από argytar
  • Like 1

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ώρα για τάστα! 6105 Dunlop “narrow jumbo”. Ό,τι πρέπει για την 24.625" κλίμακα που διάλεξα. Να έχει και λίγο χώρο ψηλά μιας και το fret access σε αυτές τις κιθάρες είναι πλήρες.

 

 

D6DEC183-AB6A-4CB0-8E78-344B30140EE9.jpeg
 

Και.... έτοιμα.... πάμε για Neck profile και κατασκευή οστέινου nut.

 

EE6D1CA8-977D-4B3A-968E-D123BFB43850.thumb.jpeg.644399eea56a8c459f2972de24793d2e.jpeg

Επεξεργασμένο από argytar
  • Like 2

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ώρα για την καλύτερη, πιο απολαυστική στιγμή της κατασκευής για μένα.... ροκάνι και neck profile!!

 

 

C848B62A-6BB3-438F-8A95-2397FABBC6CA.jpeg

Επεξεργασμένο από argytar

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ταχύτατος μπράβο

το Τ planer με άρεζε και μένα αλλά δεν πρόκανα να πάρω

εγώ τις έχω και τις κοιτάω δεν βλέπω να τελειώνουν με τη ζέστη

 

Εξη χορδές και ειναι πολλές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, nasokosm said:

Ταχύτατος μπράβο

το Τ planer με άρεζε και μένα αλλά δεν πρόκανα να πάρω

εγώ τις έχω και τις κοιτάω δεν βλέπω να τελειώνουν με τη ζέστη

 


Νομίζω το ξαναβγάζει ο ΣτουΜακ βελτιωμένο. Είναι εύχρηστο για τέτοιες δουλειές, αλλά θέλει προσοχή γιατί καμιά φορά «κλωτσάει».

 

Ζέστη- ζέστη άστα χαμός!

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου