Jump to content
Sign in to follow this  
argytar

1958-59 Flying V project (Ο δρόμος για την 335 σε 4 βήματα - βήμα 2)

Recommended Posts

Posted (edited)

Χμμμ ενδιαφέρον.... το χέντστοκ παράγει τα ίδια του τα αυτάκια..... τι μας κρύβουν;

 

 

 

 

E501861D-A8E4-4DCC-884C-E93C9DCC285E.jpeg

EE3A48C3-64BB-4FAB-8028-66766C61D810.jpeg

D3443E57-8C11-4A9B-8C70-9EA5D09929B2.jpeg

Edited by argytar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λίγο ανορθόδοξο αλλά φαίνεται να είναι οκ!!

F55B4676-A9D9-4AD6-AC5E-9883C6B8FFFA.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι έκανες μπρέ είπες να δοκιμάσεις τη σακούλα!

να σου πω επειδή η πίεση της ειναι ομοιόμορφη μήπως να καταργήσουμε τους σφηκτήρες?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ίσα ίσα για συμπλησιασμό τους έβαλα δε χρειάστηκε να σφίξω ιδιαίτερα! 
 

Πάντως βρισκει κι αλλες εφαρμογές όπως κόλληση veneer!

Edited by argytar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε με χάλασε η σακούλα , μια χαρά κόλληση πέτυχε!!!! 
 

Σημάδεψα για τις τρύπες των tuners αφού έκανα λίγο shaping

229C0977-8F7B-4217-A1AF-637795FBB185.jpeg

506B42A9-811F-483D-8EB7-377A9DD1E2D9.jpeg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Πλάνισμα πίσω μέρους κλειδιέρας με το safe T planer στο κολωνάτο δράπανο.

 

D31AC380-71FC-4174-96EB-6BD533351C8A.thumb.jpeg.91df9adf168abfe3cc29eac8c65f6c76.jpeg

 

Εν τω μεταξύ τοποθετήθηκαν και τα side dot markers σημαδεύοντας και τρυπώντας με το δρεμελ με αρίδα 2 χιλιοστών.

 

C6144EED-D87D-47C7-ADB0-15192136C6B1.thumb.jpeg.2e0dd3cc8811b244ada1f11bcb09ba9c.jpeg

 

6A292E4D-B381-45E0-B7C2-AF85DF6E4CBC.thumb.jpeg.7e0c23e98971a001af909c5ba23c844d.jpeg

 

Πήρα Schaller tulip tuners οπότε τρύπησα για δεκάρες tuner holes. Θα διαφοροποιηθώ ελάχιστα στο headstock. Θα έχει το κρομμυδο-logo.

 

 

833C94B4-4A3E-43F1-9D33-DD3DDB21EAFD.thumb.jpeg.79879d05108e5609e7b5194f948ff606.jpeg

Επίσης θα κάνω volute. Το θεωρώ πιο σταθερό ως κατασκευή και μου αρέσει οπτικά. Το πίσω μέρος του headstock θα βαφεί και αυτό μαύρο, όπως σε κάποιες κιθάρες του 1958.

 

Edited by argytar
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ώρα για τάστα! 6105 Dunlop “narrow jumbo”. Ό,τι πρέπει για την 24.625" κλίμακα που διάλεξα. Να έχει και λίγο χώρο ψηλά μιας και το fret access σε αυτές τις κιθάρες είναι πλήρες.

 

 

D6DEC183-AB6A-4CB0-8E78-344B30140EE9.jpeg
 

Και.... έτοιμα.... πάμε για Neck profile και κατασκευή οστέινου nut.

 

EE6D1CA8-977D-4B3A-968E-D123BFB43850.thumb.jpeg.644399eea56a8c459f2972de24793d2e.jpeg

Edited by argytar
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ώρα για την καλύτερη, πιο απολαυστική στιγμή της κατασκευής για μένα.... ροκάνι και neck profile!!

 

 

C848B62A-6BB3-438F-8A95-2397FABBC6CA.jpeg

Edited by argytar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταχύτατος μπράβο

το Τ planer με άρεζε και μένα αλλά δεν πρόκανα να πάρω

εγώ τις έχω και τις κοιτάω δεν βλέπω να τελειώνουν με τη ζέστη

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, nasokosm said:

Ταχύτατος μπράβο

το Τ planer με άρεζε και μένα αλλά δεν πρόκανα να πάρω

εγώ τις έχω και τις κοιτάω δεν βλέπω να τελειώνουν με τη ζέστη

 


Νομίζω το ξαναβγάζει ο ΣτουΜακ βελτιωμένο. Είναι εύχρηστο για τέτοιες δουλειές, αλλά θέλει προσοχή γιατί καμιά φορά «κλωτσάει».

 

Ζέστη- ζέστη άστα χαμός!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines