Προς το περιεχόμενο
pipityri

Gilad Hekselman lick από το This Just In.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

....μόνο just in δεν είναι, χε χε χε.

 Από το κλιπ που πόσταρε ο @fusiongtr, το line στο 3.49. Το έγραψα σε 4/4(που δεν είναι) για να το κάνω λίγο πιο προσβάσιμο-και για μένα. To fingering είναι-θεωρώ- αυτό που χρησιμοποιεί και ο ίδιος. Επίσης, το έγραψα σε tab-το οποίο δεν το πολυγουστάρω-αλλά το πνεύμα εδώ είναι να είναι η πληροφορία προσβάσιμη σε όλους, εκείνοι που μπορούν ήδη να κουλαντρίσουν τέτοιου είδους πράγματα, ξέρουν και να διαβάσουν, συνήθως. Το πρόβλημα, όπως έχω ξαναπεί, είναι πως τα φτιάχνω στο Guitar Pro, το οποίο βάζει ό,τι σημεία  αλλοίωσης να΄ναι-και αυτός είναι ο λόγος που βάζω μόνο tab.

Ανάλυση δεν έχω συμπεριλάβει, έτσι, για να γίνει κουβέντα. Το line έχει παιχτεί πάνω σε ένα vamp του μπάσου, κάτι που υποδηλώνει C7-C6-κάτι τέτοιο. Αμέσως πριν, έχει προηγηθεί ένα Colemanικό θεματάκι σε Ab και η απάντηση του σε G-στο 3.45. Θα με ενδιέφερε να δω διαφορετικές προσεγγίσεις στο τι είναι αυτό που παίζει.

Gilad Hekselman lick.pdf

Επεξεργασμένο από pipityri
  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
38 minutes ago, pipityri said:

Θα με ενδιέφερε να δω διαφορετικές προσεγγίσεις στο τι είναι αυτό που παίζει.
 

 

Χωρίς πολύ σκέψη, θα μπορούσε να είναι ένα F7alt σε Bbm7 σε G7dim(h-w) σε C.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Χωρίς πολύ σκέψη, θα μπορούσε να είναι ένα F7alt σε Bbm7 σε G7dim(h-w) σε C.

Είναι πολύ ενδιαφέρον το γεγονός πως αυτή είναι μια προσέγγιση πολύ διαφορετική από την δική μου. Αυτός ακριβώς ήταν και ο σκοπός.

 Το ακούς έτσι? Δηλαδή, το ακούς να λύνεται σε C?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
27 minutes ago, pipityri said:

Είναι πολύ ενδιαφέρον το γεγονός πως αυτή είναι μια προσέγγιση πολύ διαφορετική από την δική μου. Αυτός ακριβώς ήταν και ο σκοπός.

 Το ακούς έτσι? Δηλαδή, το ακούς να λύνεται σε C?

 

Ή σε C, ή σε Amin, ή σε Ab (το C το έγραψα ας πούμε συμβατικά λόγω του μπάσου).

 

EDIT: Στο 4:17 - 4:24 κάνει κάτι ανάλογο, ξεκινώντας όμως αν δεν κάνω λάθος από ημιτόνιο χαμηλότερα.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, pipityri είπε

Θα με ενδιέφερε να δω διαφορετικές προσεγγίσεις στο τι είναι αυτό που παίζει

 Μουσική....😇😘

  • Χαχα 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, fusiongtr είπε

 

Ή σε C, ή σε Amin, ή σε Ab (το C το έγραψα ας πούμε συμβατικά λόγω του μπάσου).

Εγώ το ακούω/βλέπω ως εξής:

Όλες οι νότες μέχρι το λα στο τέλος του πρώτου μέτρου ανήκουν σε Db/Bbm. Τις πρώτες 4-μαζί με το ντο στην αρχή-τις ακούω σαν Gb Lydian, όπως και ό,τι ακολουθεί μέχρι το Fm arp στο τελευταίο beat του πρώτου μέτρου. Από το λα μέχρι το σολ στο τρίτο beat του επόμενου, C hw-δηλαδή αντιλαμβάνομαι το δεύτερο μέτρο σαν μια κίνηση C7-Fm.

Από την άλλη μεριά, θα μπορούσε να αναλυθεί και με βάση διαφορετικές σκάλες από ντο-δηλαδή, C Locrian, C hw και C Phrygian.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
45 minutes ago, pipityri said:

Εγώ το ακούω/βλέπω ως εξής:

Όλες οι νότες μέχρι το λα στο τέλος του πρώτου μέτρου ανήκουν σε Db/Bbm. Τις πρώτες 4-μαζί με το ντο στην αρχή-τις ακούω σαν Gb Lydian, όπως και ό,τι ακολουθεί μέχρι το Fm arp στο τελευταίο beat του πρώτου μέτρου. Από το λα μέχρι το σολ στο τρίτο beat του επόμενου, C hw-δηλαδή αντιλαμβάνομαι το δεύτερο μέτρο σαν μια κίνηση C7-Fm.

Από την άλλη μεριά, θα μπορούσε να αναλυθεί και με βάση διαφορετικές σκάλες από ντο-δηλαδή, C Locrian, C hw και C Phrygian.

 

Πολύ καλό.

Θα το ξανακούσω πιο προσεκτικά αύριο (τώρα κοιμούνται οι μικρές ανηψιές μου).

Πάντως σε όλη την διάρκεια του σόλο, παίζει και επάνω σε υποτιθέμενη χρωματική αρμονία, και πάνω σε υποτιθέμενους κύκλους, και πάνω σε υποτιθέμενες 2ες, και 3ες (μικρές και μεγάλες).

Είναι αυτό το ρημάδι το pedal point που δίνει τεράστια ελευθερία.

Το θέμα είναι να ξέρεις τι να την κάνεις.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 hours ago, fusiongtr said:

 

Χωρίς πολύ σκέψη, θα μπορούσε να είναι ένα F7alt σε Bbm7 σε G7dim(h-w) σε C.

 

Συγγνώμη, αυτό είναι λάθος.

Αύριο θα το ακούσω καλύτερα, αν και τείνω προς το Bbm (Gb lydian) σε Fmin σε επανάληψη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, fusiongtr είπε

 

Συγγνώμη, αυτό είναι λάθος.

Αύριο θα το ακούσω καλύτερα, αν και τείνω προς το Bbm (Gb lydian) σε Fmin σε επανάληψη.

Δεν ξέρουμε πως το έχει σκεφτεί, εικασίες κάνουμε. Δεν υπάρχει μόνο μία σωστή απάντηση. Θα μπορούσε-ας πούμε-να είναι σκάλες με τονική το φα, δηλαδή F Phrygian (το λα χρωματικό), F wh και F Phrygian (Aeolian?)....Δεν το ακούω έτσι, αλλά αυτό δεν λέει κάτι. Μπορεί κανείς να καταλήξει ακριβώς στο ίδιο αποτέλεσμα μέσα από διαφορετικούς τρόπους σκέψης.

 

Α, @cigaret13 Φώτη, σε περίπτωση που ακόμα ψάχνεις το Bb, είναι ανάμεσα στο λα και το σι, εκεί που δεν έχει τελίτσες. 🙂

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, pipityri είπε

Α, @cigaret13 Φώτη, σε περίπτωση που ακόμα ψάχνεις το Bb, είναι ανάμεσα στο λα και το σι, εκεί που δεν έχει τελίτσες. 🙂

 Δάσκαλε ανάμεσα στην Λα και στην Σι υπάρχει ημιτόνιο;  Πως είχα την εντύπωση ότι η Μι με την Φα και η Λα με την Σι έχουνε στενές σχέσεις..;  😎😘

Επεξεργασμένο από cigaret13
  • Χαχα 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.