Προς το περιεχόμενο
pipityri

Gilad Hekselman lick από το This Just In.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

 Δάσκαλε ανάμεσα στην Λα και στην Σι υπάρχει ημιτόνιο;  Πως είχα την εντύπωση ότι η Μι με την Φα και η Λα με την Σι έχουνε στενές σχέσεις..;  😎😘

Ξανά με τoν κηδεμόνα σου!!! 🙂

 

  • Χαχα 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, pipityri είπε

Ξανά με τoν κηδεμόνα σου!!! 🙂

 

Την βέργα ξέχασες!👨‍🎓

  • Χαχα 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, >PE-LD< είπε

C F G#

Λίγο πιο σαφής?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, pipityri είπε

Λίγο πιο σαφής?

Πόσο πιο σαφής? 3 τρίφωνα ακόρντα είναι. 

Ξεκινάει με C, εκεί που κάνεις το γλίστρημα από 7 σε 8 στη μέση πας σε F και τελειώνει με G#(ή Αb) , όλα ματζόρε

Επεξεργασμένο από >PE-LD<
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, >PE-LD< είπε

Πόσο πιο σαφής? 3 τρίφωνα ακόρντα είναι. 

Ξεκινάει με C, εκεί που κάνεις το γλίστρημα από 7 σε 8 στη μέση πας σε F και τελειώνει με G#(ή Αb) , όλα ματζόρε

>PE-LD<   αυτά είναι.... μόλις σε ερωτεύτηκα! 🤩

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, >PE-LD< είπε

Πόσο πιο σαφής? 3 τρίφωνα ακόρντα είναι. 

Ξεκινάει με C, εκεί που κάνεις το γλίστρημα από 7 σε 8 στη μέση πας σε F και τελειώνει με G#(ή Αb) , ολα ματζόρε

Ρίξε μια πιο προσεχτική ματιά, ακόμα καλύτερα, παίχτο. Θα επανέλθω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα λόγω μπάσου στο τέλος το αυτί μου κλειδώνει αυτόματα σε C και το αντιλαμβάνεται σα τονική.
Ισως πάλι και η ίδια η h-w να μου δημιούργησε αυτή τη σχέση και να το αντιλήφθηκα έτσι.

Ολα τα υπόλοιπα, παίζοντας τα,  χωρίστηκαν στο αυτί μου σε locrian και h-w.

 

Αρμονικά πολλά θα μπορούσαν να είναι αλλά το ερώτημα που μου γεννήθηκε παίζοντας/αναλύοντας το είναι το αν έχει περισσότερο νόημα να σκέφτεσαι αμιγώς τροπικά ή αρμονικά σε τέτοιες περιπτώσεις.

Θα μου πεις, του καθένα ο εγκέφαλος όπως λειτουργεί καλύτερα....

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομαι.

Το άκουσα πιο προσεκτικά σήμερα, και η αρμονική αίσθηση που μου δίνει το line είναι Dbmaj σε Bb7min σε C7alt σε F(Fm).

Θα έλεγα επίσης ότι είναι ένα κλασσικό bop line.

 

Φυσικά το πώς σκέφτεται κάποιος δεν μπορούμε να το ξέρουμε, μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε, αλλά εκεί είναι ένα μέρος της μαγείας.

Σαν έναν πίνακα ζωγραφικής, που ο καθένας τον αντιλαμβάνεται διαφορετικά.

 

Να ΄σαι καλά pipityri με αυτά τα ωραία πράγματα που ανεβάζεις, και ξεφύγαμε λίγο από το κλασσικό "ποια από τις τρεις κιθάρες να αγοράσω?".

 

Ελπίζω σε συνέχεια.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, gmoukou είπε

Εμένα λόγω μπάσου στο τέλος το αυτί μου κλειδώνει αυτόματα σε C και το αντιλαμβάνεται σα τονική.
Ισως πάλι και η ίδια η h-w να μου δημιούργησε αυτή τη σχέση και να το αντιλήφθηκα έτσι.

Ολα τα υπόλοιπα, παίζοντας τα,  χωρίστηκαν στο αυτί μου σε locrian και h-w.

 

Αρμονικά πολλά θα μπορούσαν να είναι αλλά το ερώτημα που μου γεννήθηκε παίζοντας/αναλύοντας το είναι το αν έχει περισσότερο νόημα να σκέφτεσαι αμιγώς τροπικά ή αρμονικά σε τέτοιες περιπτώσεις.

Θα μου πεις, του καθένα ο εγκέφαλος όπως λειτουργεί καλύτερα....

Τόσο η αρμονική σκέψη(δηλαδή η υπέρθεση συγχορδιών που έχουν μεταξύ τους λειτουργική σχέση) όσο και η  modal(δηλαδή η υπέρθεση άλλων κλιμάκων/τονικών κέντρων ελεύθερα, χωρίς λειτουργική σχέση) είναι valid τεχνικές για χρωματικό παίξιμο. Για κάποιον που παίζει bop, ξέρει το ρεπερτόριο και έχει ψηθεί με την σχετική φρασεολογία, είναι μάλλον φυσικό να κινείται με αρμονικό τρόπο, πχ ο Stern. Τον Gilad δεν τον πολυξέρω, δεν μπορώ να βγάλω κάποιο συμπέρασμα για το πως σκέφτεται. Υπάρχουν στιγμές, όπως είπα πχ ακριβώς πριν το line που συζητάμε, όπου ξεκάθαρα παίζει σε άλλα τονικά κέντρα. Από την άλλη, το voice leading στο line είναι μάλλον τονικό, δηλαδή η κίνηση Fm-C7-Fm είναι textbook-θα μπορούσαμε να πούμε πως οι 4 νότες πριν το μι δείχνουν Gm7b5, άρα έχουμε ένα πλήρες ii-V-i.

Σχετικά με την πρώτη παρατήρηση, είναι ενδιαφέρον να βρούμε την αρμονική ταυτότητα του line, και χωρίς την αναφορά του μπάσου.

 

 Γενικά μιλώντας, η κουβέντα έχει πλάκα και σίγουρα όλοι κάτι μαθαίνουμε. Καλό είναι τα σχόλια να είναι αρκετά σαφή ώστε να καταλαβαίνουμε όλοι, κυρίως δε,  εκείνοι που δεν είναι απολύτως εξοικειωμένοι με το θέμα που συζητάμε.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.