Προς το περιεχόμενο

Mastering θέματα...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

46 λεπτά πριν, MGs είπε

Μάλλον δεν γίνομαι κατανοητός.Το hybrid το αναφέρω και εγώ στο πρώτο μου post.Ξέρεις γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι κορυφαίοι?Γιατί ανήκουν σε ένα κλειστό στην πραγματικότητα επάγγελμα και λέγοντας αρκετές αλήθειες παραλείπουν κάποιες "λεπτομέρειες" που κάνουν τεράστιες διαφορές.

Εγώ ειδικός δεν είμαι πάνω στο θέμα αλλά η ανά καιρούς έρευνά μου μου υποδεικνύει ότι και στην επεξεργασία ήχου αλλά ακόμα και στην απόδοση φυσικών οργάνων εδώ και πολλά χρόνια το θέμα hardware-software δεν έχει ποιοτικές διαφορές, έτσι όπως εννοείται στο topic.

 

  Υπάρχουν και documentary για το θέμα, θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα που είχα δει, που συμμετέχουν και παράγοντες του abbey road, αυτού το στούντιο τέλος πάντων που μεταξύ άλλων αναφέρουν οι ίδιοι πως πλέον με το software και τα αντίστοιχα plug in, κανείς δεν δουλεύει και όχι μόνο για θέμα κόστους με αυτό που λέμε hardware. Χαρακτηριστικά είπαν πως απευθύνονται στα μεγάλα στούντιο και στους ειδικούς για να πάρουν τις γνώσεις και την εμπειρία ή για το στήσιμο μικροφώνων π.χ. και την εγγραφή φυσικών οργάνων.

 

 Εξάλλου άμα μελετήσει κάποιος τη μεθοδολογία με την οποία παράγεται το αποτέλεσμα (αλγόριθμοι convolution κλπ.) νομίζω θα πειστεί για την πιστότητα του αποτελέσματος μέσω των εν λόγω plugins. Είναι κάτι ανάλογο με τα physics engine π.χ. που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία παιχνιδιών και για άλλες εφαρμογές για πως τους λένε, αυτους που σχεδιάζουν, χτιζουν. Τους αρχιτέκτονες? Πολιτικούς μηχανικούς? Αυτούς ρε παιδί μου.

 

 Η λεπτομέρεια στην ψηφιοποίηση των φυσικών χαρακτηριστικών, της ακουστικής, των κυκλωμάτων..................

 

 Εγώ έχω πειστεί χρόνια τώρα.

 

 Από εκεί και πέρα είναι θέμα αντίληψης, γνώσεων,ικανότητας.

 Αλλά μάλλον και αισθητικής που επηρεάζει τις επιλογές μας.

 

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Υπάρχει λύση?

 

Ναι.

Τα μιξαρεις ξανά.

Και τα μαστεραρεις ξανά.

Και τα ηχογραφείς ξανά...

 

Αλλά γιατί σώνει και καλά θες ομοιογένεια... 

 

Τι σχέση έχει το Space Oddity με το Let's Dance του Bowie?

 

Και τα δύο δισκαρες είναι και τα δύο Bowie είναι.. 

 

Εγώ το αντίθετο θέλω , ειδικά όταν κάνω τραγούδια , θέλω εντελώς διαφορετικό ήχο κατά περιόδους που συνήθως αντικατοπτρίζει και τι ακούω εκείνη την εποχή...

 

Ας πούμε τα... σεισμογενή ντραμς και μπάσο που ενόχλησαν τον αγαπητο anti plug in συμφορουμιτη αντανακλάν το γεγονός ότι έχω φάει κόλλημα εδώ και κανά εξάμηνο με 80s & 90s dub  (εκεί να ακούσει... σεισμούς... 🙂 )

 

Αλλά σε ένα άλλο πρότζεκτ που δουλεύω αυτόν τον καιρό που βασικά είναι διασκευές country και 50s-60s rock n roll φυσικά και θα έχω άλλον ήχο...

 

Οπότε γιατί να επιδιώξω ομοιογενεια?

 

Αν το ηχητικό αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό δεν βρίσκω τον λόγο να θες να ομοιογένεια αφού μιλάμε για εντελώς διαφορετικες περιόδους της ζωής σου και της τέχνης σου ,που αντικατοπτρίζει τη ζωή σου στην τελική.

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Superfunk said:

 

Ναι.

Τα μιξαρεις ξανά.

Και τα μαστεραρεις ξανά.

Και τα ηχογραφείς ξανά...

 

Αν το ηχητικό αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό δεν βρίσκω τον λόγο να θες να ομοιογένεια αφού μιλάμε για εντελώς διαφορετικες περιόδους της ζωής σου και της τέχνης σου ,που αντικατοπτρίζει τη ζωή σου στην τελική.

 

θεωρώ ότι είναι άσχημο για έναν ακροατή να υπάρχει διαφοροποίηση από κομμάτι σε κομμάτι...

τώρα όσον αφορά τις προτεινόμενες λύσεις....Με κλίμακα από 1 out of the question εως 10 possibly yes

 

Τα μιξαρεις ξανά. 5

Και τα μαστεραρεις ξανά. 8

Και τα ηχογραφείς ξανά... 2

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, dimsonic είπε

θεωρώ ότι είναι άσχημο για έναν ακροατή να υπάρχει διαφοροποίηση από κομμάτι σε κομμάτι...

 

Μα άμα έχουν γραφτεί με 10 χρόνια διαφορά το ένα από το άλλο μοιραίο είναι αυτό.

1 ώρα πριν, MGs είπε

έχεις ακούσει αυτό το μπάσο και αυτήν την μπότα(που έχω παρατηρήσει και σε άλλες σου παράγωγες να είναι αρκετά ψηλά),σε κομμάτια του είδους που αγαπάς?

 

Εννοείται.

 

Σε dub κομμάτια και σε reggae all the time.

 

Δεν θα τα βάλω σε Americana η σε country.

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Οταν η κουβέντα είναι υποκειμενική χωρίς στοιχειοθετημένα τεκμήρια, καταλήγει εδώ.

"Είναι μεγαλύτερο το δικό μου γιατί έχει χαρακτήρα και αρμονική παραμόρφωση".

Σίγουρα ολοι μας με ένα ψευδώνυμο μπορούμε να λέμε όποια αμετροέπεια μας κατέβει μιας και ποιος μας ξέρει για να τα διασταυρώσει; Κάπως σαν τον δόκτορα που πιάσανε πρόσφατα με τα ματζούνια που έσωζαν. Χάνεσαι στην ανωνυμία.

Μα αυτό δεν ακυρώνει τον λόγο που βρισκόμαστε εδω; Οι αυτοδίδακτοι. Μπας και τσιμπήσουμε κατι απο έναν σπουδαγμένο και έμπειρο επαγγελματία;

Οπότε αγαπητέ MGs αν είσαι συνάδελφος ηχολήπτης και όχι αυτοδίδακτος, δεν αναφέρεις κάτι στο προφίλ σου και ζητώ συγγνώμη αν σε υποτίμησα.

Αν όχι, διάβασε πιο ψύχραιμα τι σου έγραψα πιο πάνω. Κράτα τα μισά.

Αν πάλι όχι, απλά αγνόησε με.

 

42 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Εχω ήδη στη συλλογή μου υλικο για 2 ή 3 δίσκους, ή τουλάχιστον 1 συν 1 διπλό και το πρόβλημά μου είναι ότι τα κομμάτια αυτά τα ηχογράφησα, μαθαίνοντας και φτάνοντάς τα εδώ που έφτασαν, με ικανοποιούν από το αποτέλεσμα, αλλά υποφέρουν στο εξής: δεν έχουν ομοιογένεια (όχι συνθετικά ή εκτελεστικά) αλλά καθαρά ηχητικά. Και αυτό που θα ήθελα θα είναι να μπορούν να φαίνονται ότι προέρχονται από μια γενική οντότητα σε όλους τους τομείς.

Υπάρχει λύση?

 

Αγαπητε φίλε Δημήτρη ο τρόπος που έθεσες το θεμα οδήγησε να γινει η κουβέντα flame για analog funboys.

 

Το mastering είναι η διαδικασία για να αποκτήσει ομοιογένεια σε ένα άλμπουμ όλο αυτο το υλικό.

Να μην φαινεται δηλαδή πως καθε τραγούδι έγινε μια άλλη μέρα. Εσυ σαν ηχολήπτης μείξης τελείωσες την δουλειά σου κι όμως αναγνωρίζεις το πρόβλημα.

Μήπως σου κάνει πιο ξεκάθαρό το νόημα ύπαρξης του δεύτερου και έμπειρου αυτιού τώρα;

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, yameth είπε

Το mastering είναι η διαδικασία για να αποκτήσει ομοιογένεια σε ένα άλμπουμ όλο αυτο το υλικό.

 

Συμφωνώ.

 

Σε ΕΝΑ album όμως που λογικά ηχογραφείται μέσα σε ένα συγκεκριμένο timeframe...

 

Αν η ηχογράφηση,η μίξη ακόμα και τα όργανα που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι δραματικά διαφορετικά λόγω του περάσματος του ΧΡΌΝΟΥ το mastering μόνο μέχρι ενός σημείου μπορεί να τα "σιδερωσει"

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, yameth said:

 

Αγαπητε φίλε Δημήτρη ο τρόπος που έθεσες το θεμα οδήγησε να γινει η κουβέντα flame για analog funboys.

 

Το mastering είναι η διαδικασία για να αποκτήσει ομοιογένεια σε ένα άλμπουμ όλο αυτο το υλικό.

Να μην φαινεται δηλαδή πως καθε τραγούδι έγινε μια άλλη μέρα.

Μήπως σου κάνει πιο ξεκάθαρό το νόημα ύπαρξης του δεύτερου και έμπειρου αυτιού τώρα; Εσυ σαν ηχολήπτης μείξεις τελείωσες την δουλειά σου κι όμως αναγνωρίζεις το πρόβλημα.

 

Δεν ισχύει αυτό Γιάννη, εγώ μια ερώτηση έκανα χωρίς καμμία νύξη για analog. Αλλωστε το έχω υποστεί παλιότερα. Ενα νήμα ξεκίνησα και δεν είμαι υπεύθυνος για την εξέλιξή του.

 

Το πρόβλημα όπως το θέτω και όπως λες το αντιλαμβάνομαι, (ΟΚ δεν είμαι κουφός ακόμα) είναι ότι εχω την εντύπωση ότι έτσι όπως έχουν μιξαριστεί υπάρχουν προβλήματα που δεν διορθώνονται με mastering ακόμα και από πολύ έμπειρο. Γνώμη είναι και δεν βάζω το χέρι στη φωτιά. Αλλά αν είναι να με βάλετε να ηχογραφήσω ξανα, τα κρατάω όπως είναι.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, yameth said:

 

 

Το mastering είναι η διαδικασία για να αποκτήσει ομοιογένεια σε ένα άλμπουμ όλο αυτο το υλικό.

 

 

Να διευκρινήσω εδώ, ότι μιλάμε για ηχοληπτική ομοιογένεια, και όχι για μουσική.

Σαν να ηχογραφήθηκαν τα κομμάτια την ίδια μέρα, όχι σαν να γράφτηκαν (συνθετικά και ενορχηστρωτικά) την ίδια μέρα.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 3

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου