Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Διαβάζεις σανσκριτικά?

Να σου δώκω να διαβάσεις μια αρχαία γραφή, που λέει τα πάντα για το noiz 10.000 χρόνια προ χριστού.

 

Αφτοί τα ήξεραν όλα!

Πολλοι ιστορικοί πιστεύουν πως τον Χριστό τον σταυρωσανε για τις απόψεις του για το mastering. 

  • Χαχα 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, cos_dr said:

Πολλοι ιστορικοί πιστεύουν πως τον Χριστό τον σταυρωσανε για τις απόψεις του για το mastering. 

 

Μεγάλος μαστεράς.

Έκανε λένε .... θαύματα.

 

EDIT: Μια φορά του ξηγήθηκε άσχημα ο ηχολήπτης και τα έκανε μπουρ#%λο.

Στο ναό του Σολομώντα.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Χαχα 6

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φλατσα φλουτσα τα κυματακια... και που σας διαβαζω πολιυ μου παει ... το καλυτερο μαστερινγκ στο μιξ του μπακαλιαρου σκορδαλια με το ψητο χταποδακι το κανιει του ουζακι μ´... επιφυλασομαι για τεστακι  οταν με το καλο επιστρεψω... σας αγαπω...

  • Like 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, fusiongtr είπε

τα έκανε μπουρ#%λο.

 

Με πλαγκ ινς φυσικά;

  • Χαχα 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι λέγαμε?

δείτε μετά το 9.40

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
52 λεπτά πριν, dimsonic είπε

τι λέγαμε?

δείτε μετά το 9.40

 

 

μεχρι να πιούν τον καφέ θα με πάρει ο ύπνος, θα το δω αύριο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Τι λέγαμε?

Στο 5.00 ολο το ζουμι.....

 

 

 

και εδω χύμα και τσουβαλατα

 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως όταν τελειώσω όλο το υλικό από τους Road kings Muff σε αυτόν θα το στείλω,που μιλάει και ελληνικά και έχει και ωραία κώμη.Θεσπέσιος νέος,συμπαθητικότατος!Ο άλλος από πάνω ακουμπάει τον αγκώνα σε μια Ferrari και σου λέει,"μα εννοείτε αγαπητέ ότι και με ένα  Fiat 128 μια χαρά κάνεις την δουλειά σου".Θα του έδινα ευχαρίστως όλα τα plugins που έχω να μου έδινε την κονσόλα που έχει πίσω του αφού δεν την χρειάζετε πια.Superfunk...αγόρι μου,αφού ξέρεις ότι καταβάθος σε αγαπώ,όπως και τον yameth που όποτε γράφω κάτι πάει πάνω κάτω και μαζεύει ξύλα να με κάψει στην φουνάρα και με λέει και witch doctor(Θα το κάνω κομμάτι,μου άρεσε πολύ).Ψάξε ένα session βίντεο οποιουδήποτε από αυτά τα μεγάλα ονόματα που κάνει μίξη και μάστερινγκ αποκλειστικά με plugins και το κομμάτι από το βίντεο να βγήκε έτσι στο εμπόριο.Το recording δεν το βάζω μέσα για να έχουν και ένα προβάδισμα.

Το Stadium Arcadium με plugins το έκανε?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, MGs είπε

Εγώ πάντως όταν τελειώσω όλο το υλικό από τους Road kings Muff σε αυτόν θα το στείλω,που μιλάει και ελληνικά και έχει και ωραία κώμη.Θεσπέσιος νέος,συμπαθητικότατος!Ο άλλος από πάνω ακουμπάει τον αγκώνα σε μια Ferrari και σου λέει,"μα εννοείτε αγαπητέ ότι και με ένα  Fiat 128 μια χαρά κάνεις την δουλειά σου".Θα του έδινα ευχαρίστως όλα τα plugins που έχω να μου έδινε την κονσόλα που έχει πίσω του αφού δεν την χρειάζετε πια.Superfunk...αγόρι μου,αφού ξέρεις ότι καταβάθος σε αγαπώ,όπως και τον yameth που όποτε γράφω κάτι πάει πάνω κάτω και μαζεύει ξύλα να με κάψει στην φουνάρα και με λέει και witch doctor(Θα το κάνω κομμάτι,μου άρεσε πολύ).Ψάξε ένα session βίντεο οποιουδήποτε από αυτά τα μεγάλα ονόματα που κάνει μίξη και μάστερινγκ αποκλειστικά με plugins και το κομμάτι από το βίντεο να βγήκε έτσι στο εμπόριο.Το recording δεν το βάζω μέσα για να έχουν και ένα προβάδισμα.

Το Stadium Arcadium με plugins το έκανε?

 

 

ειπαμε : εσυ κΣερεις

 

εμεις εδω δεν κΣερουμε καλα καλα να μιΚσαρουμε ντραμς...πως ΤΟΛΜΑΜΕ να εχουμε διαφορετικη γνωμη απο εσενα....

 

κλεινω τωρα...παω φροντιστηριο για  να μαθω να ηχογραφω και να μιξαρω ντραμς γιατι 30 χρονια τωρα το κανω λαθος μαλλον....

18 λεπτά πριν, MGs είπε

στην φουνάρα

 

 

αΦτο τι ινε?

 

πλαγκ ιν ή χαρντγουερ?

Επεξεργασμένο από Superfunk

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βλέπω σας ιντριγκάρει το flame....

Λοιπόν

εμένα με ενδιαφέρει να μάθω, ή αν υποθέσουμε ότι ξέρω χ, να μάθω +χ1

Ξέρω ότι παλιά, δεκαετία 60, mastering ήταν κυρίως να ετοιμάσουν την τελική master tape για το μέσον που ήταν το βινύλιο. Κοινώς να κόψουν χαμηλές έτσι ώστε να μην πηδάει η βελόνα και να χωράνε άνετα 17 λεπτά ανα πλευρά.

Όταν μας τελείωσε το βινύλιο γύρω στο 198τόσο τί στο καλό κάνουν οι άνθρωποι αυτοί?

Από όσο διαβάζω το ζουμί είναι eq, comp, limit

Η "κακιά" wiki λέει ότι σήμερα ο μαστεράς θα κάνει:

 

  1. Editing minor flaws
  2. Applying noise reduction to eliminate clicks, dropouts, hum and hiss
  3. Adjusting stereo width
  4. Equalize audio across tracks for the purpose of optimized frequency distribution
  5. Adjust volume
  6. Dynamic range compression or expansion
  7. Peak limit
  8. Inserting ISRC codes and CD text
  9. Arranging track in their final sequential order
  10. Fading out the ending of each song (if required)
  11. Dither

 

και σχολιάζω 1. οκ, 2...σήμερα ίσως αχρείαστο, 3. οκ, 4. αυτό που φωνάζω, 5. το αυτό. 6. εμπίπτει στα 2 προηγούμενα νομίζω, 7. το καταφέρνω, 8. ψιλοαδιάφορο, 9. το κάνω ουτως ή άλλως, 10. το κάνεις και στο μιξ, 11. λογικό

Και να προσθέσουμε το 12 που δεν ξέρω αν εμπίπτει στο 5,6,7 να ετοιμάσεις το loudness για το streaming καθώς αυτό είναι το μέσον σήμερα.

 

Και συνεχίζω. Στα 5-6 χρόνια που ασχολούμαι κάνω αρκετά καλές μίξεις, αλλά ακόμα δεν καταλαβαίνω τι κάνω και τι πρέπει να κάνω (αν πρέπει να κάνω)στο μάστερ.

Για μένα που φωνάζω στο παρόν νήμα είναι το 4,5,6.

Τώρα γιατί την πατάω και εκεί είναι το θέμα μου με το mix. Ψάχνω να το βρω. Και ρωτάω ευθέως. Μήπως κατα την διάρκεια του βασικού mix δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε dynamic εργαλεία? Δηλαδή, compression, maximizers, mastering tools τα οποία όμως βλέπουμε ότι τα γυρεύει το κομμάτι. Αλλιώς πχ ένα σόλο rhodes θα βγεί ψοφίμι αν δεν κομπρεσάρεις. Μήπως πρέπει να μην κάνεις τίποτα και να το κάνεις αυτό στο τέλος? Μήπως πρέπει να βρεις τρόπο να το ξεχωρίσεις στο μιξ μόνο με eq και χαμήλωμα των άλλων? Παράδειγμα δίνω.

Ρωτάω...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.