Προς το περιεχόμενο

Tube amp vs Solid state amp (καθαρά) σε χαμηλές εντάσεις


Προτεινόμενες αναρτήσεις

λαηβ πιστεύω η συντριπτική πλειοψηφία παίζει με kemper από αυτούς 

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Υπάρχουν καλοί SS ενισχυτές και καλοί λαμπάτοι, όπως και το αντίθετο. Οπως επίσης δεν είναι όλοι οι λαμπάτοι πάντα καλοί στα καθαρά. Φυσικά εξαρτάται πάντα για τι καθαρά μιλάμε! Μεγάλο ρόλο παίζει η πείρα και ο τρόπος που παίζεις, αλλά και τι ήχο έχεις στα αυτιά σου! 

Το αυτί μας εύκολα ξεγελιέται με έναν καλό ήχο, προσαρμόζουμε το παιξιμό μας πάνω του και είμαστε ευχαριστημένοι, μέχρι να τύχει να τον συγκρίνουμε στον ίδιο χώρο με έναν ακόμη καλύτερο ήχο - συνήθως από κάποιον ακριβό λαμπάτο - όπου και ακολουθεί η μεγάλη έκπληξη και αναρωτιώμαστε πως ακούγαμε πριν!!!

Μου έχει τύχει σε studio να μην αντέχω καθόλου τον ήχο τεράστιου μεταλο-λαμπάτου ενισχυτή και να βρίσκω τα ίσα μου με κάποιο μικρο-μεσαίο SS και μιλώ πάντα για τα καθαρά. 

Εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι μεγάλοι ενισχυτές και στις μικρές εντάσεις και φυσικά όσο ανεβαίνει η ένταση τόσο γέρνει η ζυγαριά υπέρ του λαμπάτου, αν και τελευταία έχω βγάλει πολύ καλό καθαρό ήχο και με κάποιες κεφαλές DV Mark σε όλες τις εντάσεις. Θα μου πείς φθάνει την ποιότητα και λεπτομέρεια ενός καλού λαμπάτου; Οχι, αλλά κάνει την δουλειά του αξιοπρεπέστατα και πολύ φθηνότερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι το μυστικο τπυ λαμπατου ειναι η ενταση, εκει που ο ενισχυτης δειχνει τις δυνατοτητες του.Ολοι νομιζω εχουμε παρατηρησει την τεραστια διαφορα που υπαρχει παιζοντας με λαμπα στο 1-2 (με σκαλα ως το 10) που ο ηχος ειναι αψυχος και θολος  και πρεπει να κανεις ακραιες ρυθμισεις στο EQ, και πως αλλαζει οταν ανεβαινει η ενταση στο 5 που ο ηχος αλλαζει εντελως, γινεται γεματος και σκαστος (ιδιως οσοι παιζουμε με fender)

Στον SS πιστευω γινεται ακριβως το αντιθετο χαμηλα ο ηχος ακουγεται μια χαρα αλλα οταν ανεβει η ενταση γινεται shril & fizzy

Προσωπικα εχω εναν fender bandmaster 68, και ενα peavey studio pro SS τουs εχω ακουσει διπλα-διπλα απειρες φορες και ειλικρινα οταν ειναι να παιξω χαμηλα δεν υπαρχει λογος να ανοιξω τον bandmaster

  • Like 1

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, qesh είπε

και πως αλλαζει οταν ανεβαινει η ενταση στο 5 που ο ηχος αλλαζει εντελως, γινεται γεματος και σκαστος (ιδιως οσοι παιζουμε με fender)

Βέβαια αυτό το "5" δεν ισχύει για όλους τους ενισχυτές. Σε άλλους το Sweet spot μπορεί να είναι το 3 ή το 7.

Σε ένα παλιό fender μου, το καλύτερο clean, το βγάζει στο 2.8 (έχει υποστεί modifications βέβαια).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Spyros Delta είπε

Βέβαια αυτό το "5" δεν ισχύει για όλους τους ενισχυτές. Σε άλλους το Sweet spot μπορεί να είναι το 3 ή το 7.

Σε ένα παλιό fender μου, το καλύτερο clean, το βγάζει στο 2.8 (έχει υποστεί modifications βέβαια).

 

Ναι φυσικα, εξαρταται απο το Wattage, τα χρονια. τις μοντες, το μοντελο κλπ κλπ ενδεικτικα εγραψα το 1-2-5 και με βαση τον δικο μου ενισχυτη αλλα καταλαβαινομαστε 

  • Like 1

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, qesh είπε

Νομιζω οτι το μυστικο τπυ λαμπατου ειναι η ενταση, εκει που ο ενισχυτης δειχνει τις δυνατοτητες του.Ολοι νομιζω εχουμε παρατηρησει την τεραστια διαφορα που υπαρχει παιζοντας με λαμπα στο 1-2 (με σκαλα ως το 10) που ο ηχος ειναι αψυχος και θολος  και πρεπει να κανεις ακραιες ρυθμισεις στο EQ, και πως αλλαζει οταν ανεβαινει η ενταση στο 5 που ο ηχος αλλαζει εντελως, γινεται γεματος και σκαστος (ιδιως οσοι παιζουμε με fender)

 

 

Στους περισσοτερους ενισχυτες λυχνιας σε ταξη  ΑΒ  το σημειο που αρχιζει να "δουλευει" σωστα ο ενισχυτης και να βγαζει εναν ωραιο ΚΑΘΑΡΟ και πλουσιο σε αρμονικες και natural compression  ηχο ειναι ακριβως μετα το 2 με κορυφωση με το ζορι το 3  (ακομα και ο Twin Reverb μετα το 3-3,5 αρχιζει και "παραμορφωνει"). Ενισχυτες cathode biased &/ή class A & lower wattage βγαζουν απιστευτο καθαρο ηχο και στο 1,5-2.

 

εδω ο Marhall ειναι ακριβως στο 1,5 & ο tweed deluxe στο 2

 

 

Δεν κΣερω αν η ενταση ενος λαμπατου ενισχυτη στο 2 & κατι ειναι "σπιτιου" αλλα σιγουρα ΔΕΝ ειναι και για να ερθει η αστυνομια,σε db (που ειναι και ο ΜΟΝΟΣ τροπος να μετρηθει) ειναι απο 85-100 αναλογα και μετην ευαισθησια του μεγαφωνου.

 

Με τιποτα δεν ειναι "ενοχλητικα δυνατα" ομως αν και οντως ειναι συνηθως η ενταση στην οποια ηχογραφουνται στα στουντιο και παιζονται στα live (δεν εχω δει ποτε στη ζωη μου σε σκηνη λαμπατο ενισχυτη στο "τερμα" ,ισως το εκαναν στο γουΔστοκ οχι ομως πλεον συνηθως καπου κοντα στο 2,5 με 3,5 ειναι*)

 

*Δια του λογου το αληθες παραθετω φωτο απο τον ενισχυτη του Peter Buck των REM  (Korg era VOX AC 30 με 30ρια κεραμικα Celestion) στο...Καλλιμαρμαρο....με το ζορι στο 2..... ε...ΚΑΤΙ κσερει απο καθαρο ηχο ο Peter...

 

Rickresource Rickenbacker Forum • View topic - What about Peter Buck?

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αντιλεγω αλλα στους ενισχυτες 45+ χρονων που εχουν περασει απο πανω τους 45 μαστοροι κι εξηντα μαθηταδες και μπορει να βρεις μεσα και ανταλλακτικο απο ATARI το 2-3-5 κλπ ειναι λιγο σχετικο, το αυτι νομιζω ειναι το καταλληλο εργαλειο

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, qesh είπε

Δεν αντιλεγω αλλα στους ενισχυτες 45+ χρονων που εχουν περασει απο πανω τους 45 μαστοροι κι εξηντα μαθηταδες και μπορει να βρεις μεσα και ανταλλακτικο απο ATARI το 2-3-5 κλπ ειναι λιγο σχετικο, το αυτι νομιζω ειναι το καταλληλο εργαλειο

 

O ενισχυτης του Peter ενας στοκ ΑC30  ειναι...δεν εχει περασει κανεις μαστορας ουτε μαθητΑδος απο πανω του,εχει δε ΦΟΒΕΡΟ ηχο στο 2. 🙂  (αν προσεξεις στην Αθηνα τον χαμηλωσαν και ΚΑΤΩ απο την "μαρκαρισμενη" ρυθμιση)

 

Ειναι βεβαια εντελως διαφορετικος ενισχυτης απο εναν BF Fender.

 

*Δια του λογου το αληθες παραθετω φωτο απο τον ενισχυτη του Peter Buck των REM  (Korg era VOX AC 30 με 30ρια κεραμικα Celestion) στο...Καλλιμαρμαρο....με το ζορι στο 2..... ε...ΚΑΤΙ κσερει απο καθαρο ηχο ο Peter...

 

Rickresource Rickenbacker Forum • View topic - What about Peter Buck?

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειπαμε οτι δεν ξερει, ισα ισα ξερει πολυ καλα με τους δικους του ενισχυτες

Εγω αν παιξω στο Καλλιμαρμαρο στο 2 με τον δικο μου ενισχυτη ζητημα αν θα με ακουσουν οι σεκιουριταδες αναμεσα στο stage και το κοινο

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, qesh είπε

 

Εγω αν παιξω στο Καλλιμαρμαρο στο 2 με τον δικο μου ενισχυτη ζητημα αν θα με ακουσουν οι σεκιουριταδες αναμεσα στο stage και το κοινο

 

Θα σε ακούσει όλος ο κόσμος μια και ο ενισχυτής σου θα έχει μπροστά ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ συνδεδεμένο με κονσόλα συνδεδεμένη με ενισχυτές 50.000 βαττ και μεγάφωνα 100.000 βατ 🙂

 

Ακόμα και πάνω στο stage από in ear θα ακούς ακόμα και πΣιθυρο καρΝτιας 🙂

 

Την φωτό την έβαλα για να διαλύσω τον αστικό μύθο ότι οι λαμπατοι βγαΝουν καλό καθαρό ήχο μόνο όταν είναι "ανοιγμένοι" πολύ.

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου