Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με truss rod στο σετάρισμα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 hours ago, gkourmoul1 said:

Στην Κρήτη, ειδικά στα παραθαλάσσια μέρη του Νότου, η υγρασία ξυρίζει.

 

Κολλάει στα δόντια να λες καλύτερα...

  • Χαχα 2

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, gkourmoul1 said:

 

΄Όταν έμενα Γαλάτσι είχε όντως σούπερ κλίμα.

Στην Κρήτη, ειδικά στα παραθαλάσσια μέρη του Νότου, η υγρασία ξυρίζει. Μια μέρα μπορεί να έχει 45% και την άλλη 85%.

 

Όποτε πιάνω μια κιθάρα και είναι όλες οι χορδές ξεκούρδιστες, δεν κουρδίζω με τα κλειδιά. Επάναφέρω το truss rod....

εγώ μένω  στο φάληρο 800μ από την παραλία και προβάρω στο λιμάνι του πειραία οπότε τρώει αρκετή υγρασία και γενικά σχεδόν σε όλες μου οι κιθάρες το μπράτσο 2 φορές τουλάχιστον το χρόνο θέλει ίσιωμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Πνοή και Νύξη said:

Το relief δεν ωφελεί σε τίποτα και δεν ξέρω τίνος εφεύρεση είναι, αλλά υποψιάζομαι των οργανοποιών στους οποίους έρχονταν οι πελάτες τους με παράπονα για σκέβρωμα και το επινόησαν ως δικαιολογία για να αποποιουνται των ευθυνών τους.

 

πέραν του σεταπ  για δυνατά ρίφ, όπου χρειάζεται ΑΡΚΕΤΟ ριλίφ, δεν είναι μόνο αυτη η χρήση. Το ριλίφ χρειάζεται ΚΑΙ στον σρεντερ που θέλει ΕΛΑΧΙΣΤΟ άκσιον, ΑΛΛΆ ομοιόμορφο σε όλη την ταστιέρα. Θέτοντας το ριλιφ στο 0, καταδικάζεις το άκσιον στα χαμηλά τάστα (αριστερά) να είναι πολυ χαμηλότερο απο το άκσιον στα υψηλά τάστα (δεξιά).

Πολλοί αναζητούν ένα ελαφρό twist στο μπράτσο, όπου το ριλιφ στις μπασες είναι μεγαλύτερο απο το ριλιφ στις πρίμες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, rgxinap said:

 

θέλει ΕΛΑΧΙΣΤΟ άκσιον, ΑΛΛΆ ομοιόμορφο σε όλη την ταστιέρα.

 

 

Κάτσε βρε Αχιλλέα, πώς γίνεται να έχεις ομοιόμορφο action καμπυλώνοντας την ταστιέρα, την στιγμή που οι χορδές είναι τεντωμένες ευθεία?

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το relief χρειάζετε για έναν και μόνο λόγο.

Γιατί η χορδή όταν πάλετε,στο μέσον της κάνει μεγαλύτερες αποστάσεις απο ότι στα 2 άκρα της.

Οπότε και χρειάζετε περισότερο χόρο για να έχει διαθέσιμο.

Μην μου πει τώρα κανείς οτι οι χορδές στην κιθάρα του πάλοντε στις άκρες όσο και στην μέση...

Εδώ ένας τεχνικός που βαριέτε να σετάρει τα όργανα σωστά και ψάχνει δικαιολογίες δίνει κάποιες προτινόμενες τιμές relief.

https://www.fender.com/articles/how-to/how-to-measure-neck-relief-on-guitar-or-bass//

Superfunk πέτα τις tele σου στα σκουπίδια,μιας και τις φτιάχνει κάποιος που δεν ξέρει να σετάρει καν.

4 hours ago, fusiongtr said:

 

Κάτσε βρε Αχιλλέα, πώς γίνεται να έχεις ομοιόμορφο action καμπυλώνοντας την ταστιέρα, την στιγμή που οι χορδές είναι τεντωμένες ευθεία?

Γίνετε γιατί το μπράτσο έχει μια κλήση (βλέπε χρήση shim) και κάπου εδώ είχα δει ενα βίντεο για το pleck και έδειχνε οτι τα sadles ειναι πιο ψηλά απο το nut οπότε οι χορδές δεν είναι παράλληλες στο σώμα-μπράτσο.

Ας ανοίξουμε καινούριο θέμα,μην το χαλάμε αυτό.

Επεξεργασμένο από xtrm_basses
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σε μια κιθάρα όπου το μήκος δόνησης της χορδής μπορεί να είναι από 650 έως 200mm, ποιο ακριβώς είναι το μέσο της παλλόμενης χορδής;

 

Δεν θα συνεχίσω γιατι όντως καβαλαμε ένα ποστ και ο χρόνος μου είναι περιορισμένος. Όποιος θέλει έρχεται από το εργαστήριο να του δείξω γιατί ένα όργανο παίζει και ακούγεται στο μέγιστο με μηδέν relief(τηρουμένων των αναλογιών). 12 χρόνια δουλειάς, έχω σετάρει μερικές χιλιάδες κιθάρες, με κάποιες από αυτές στην αρχή της πορείας μου, λανθασμένα ακολουθωντας εργοστασιακές προδιαγραφές.

 

 

@fusiongtr ένα δονούμενο αντικείμενο, η κιθάρα και οι χορδές, παράγουν κινητική ενεργεια που εκτονώνεται σε άλλες μορφές όπως ηχητική και θερμική. Ίσως εκεί οφείλεται η παρατήρησή σου όσον αφορά το ξεκούρδισμα, αν και προσωπικά σπάνια έχω παρατηρήσει τέτοιο φαινόμενο σε κιθάρα μου, στο βαθμό που αναφέρεις. Σε ένα ευθύ μανικι, το ύψος της χορδής αυξάνεται διαδοχικά σε κάθε τάστο λόγω γεωμετρίας. Δες το σαν ένα ορθογώνιο τριγωνο με την ταστιέρα μία κάθετο, τον καβαλάρη δεύτερη και τη χορδή ως υποτείνουσα.

 

  • Like 4

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xtrm_basses είπε

Superfunk πέτα τις tele σου στα σκουπίδια,μιας και τις φτιάχνει κάποιος που δεν ξέρει να σετάρει καν

Μόνος μου τις φτιάχνω 🙂

Το σωστό σετ απ περιλαμβάνει ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ fret crowning and leveling.

 

Αν βαριέσαι να τα κάνεις, επίσης ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ, εφευρίσκεις το...relief 🙂

 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου