Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με truss rod στο σετάρισμα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 minutes ago, Πνοή και Νύξη said:

 

Torzal necks

 

Καλό θα είναι να ανοιχτεί κάποιο θέμα από ειδήμονες σχετικά με αυτό.

Είναι μια καινοτομία, που δεν γνωρίζει πολύς κόσμος.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

Καλό θα είναι να ανοιχτεί κάποιο θέμα από ειδήμονες σχετικά με αυτό.

Δεν υπαρχουν ειδήμονες. Ο @xtrm_basses ασχολειται εκτενώς με μπόλικο μερακι αλλά και σε μονοπάτια υπόηχων. Θα μπορούσε να μας κανει μια εισαγωγή και στη δουλειά του και στο Torzal σε ένα ξεχωριστό θρεντ.

 

@stonedterror, χαίρομαι που λύθηκε ανώδυνα, πιθανόν να σε παίρνει ελάχιστη ακομη ρύθμιση. Αν υπάρχει θέμα, πιθανόν να λυθεί σε μελλοντικο refret, οπου θα γίνει πλάνισμα ταστιερας με ελαφρό εγγενές backbow. Το backbow σε πληροφορώ το χρησιμοποιώ αφοβα όταν σετάρω 7ρια radius όπου είναι ο μόνος τρόπος να μείνεις λίιγο κατω από τα 2mm action στην e12 χωρίς να έχεις fret-out. Win-win. Μην το φοβαστε το backbow, δεν είναι ταμπού.

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, rgxinap said:

 

οκ κατέβασε ακσιον στα 0.3 mm στο τελευταίο τάστο και ίσως το καταλάβεις έτσι.. ελπίζω.

 

Stevie Ray, ακούς?

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Σετάρισμα "χώμα" γίνεται ΜΟΝΟ με dead straight ή backbow και αυτό είναι αξίωμα. Ούτε καν ισχυρισμός.

 

Να αγιασει ο Στόμας σου κΣανα.

45 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Γενικά η συνθήκη καλής ρύθμισης του οργάνου είναι πάντα dead straight, ως σημείο αναφοράς γιατί εκεί πάντα παιζει καλά ένα όργανο, ανεξαρτήτως προτίμησης.

 

Και κΣανα.

30 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Το backbow σε πληροφορώ το χρησιμοποιώ αφοβα όταν σετάρω 7ρια radius όπου είναι ο μόνος τρόπος να μείνεις λίιγο κατω από τα 2mm action στην e12 χωρίς να έχεις fret-out

 

Τώρα με τρελανες...

Σε αυτήν που έχει 7αρι έχω όντως backbow (με καπο στο πρώτο ταστο και πατημένη την σολ στο 14ο εφάπτεται η χορδή στο 7ο) και η κιθάρα παίζει βούτυρο με το action που αναφέρεις χωρίς να τασταρει ή να κάνει fret out πουθενά και με 010-038 χορδές.

Και όχι μόνο με εμένα που παίζω... χαϊδευτικά και ερωτικα 🙂 ακόμα και με τον @Nestoras που κοπαναει σαν τον Γκλουθ τον μεγαλοπρεπή 🙂 η κιθάρα δεν ετριζε πουθενά....

 

Θυμάμαι σε ένα παλιό GP είχα διαβάσει ότι και ο Eric Johnson σεταρει την vintage strat του με backbow... το κάνουν και πολλοί καντραδες γιατί ενισχύει το twang ....

 

20180716_193315.jpg

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gkourmoul1 είπε

Γιατι πρεπει να συμβαινει αυτο (????)

 

 

για ισχυει και αυτο? (????)

 

 

Αποκαλυπτει κατι το ουσιωδες η αλλαγη ταστων?

Η αλλαγή τάστων είναι η στιγμή που κάνεις το απόλυτο setup και μπορεί να αποκαλύψει ότι είναι αδύνατον... Αν το μπράτσο ρυθμίζεται κανονικά το φέρνεις dead straight με ένα εγγυημένα ίσιο αντικείμενο, έχω ένα μεταλλικό χάρακα με λεπίδα την οποία τοποθετώ στην ταστιέρα χωρίς τάστα... δηλαδή με ενδιαφέρει η επιφάνεια της ταστιέρας να είναι dead straight πρώτα από όλα

 

Εν πάση περιπτώσει, έχοντας πει τα παραπάνω, αν όταν τελειώσεις και βάλεις χορδές το μπράτσο αποκτά ένα τυχαίο relief το οποίο δεν διορθώνεται με το truss rod τζάμπα τα έχεις τα εργαλεία ακριβείας καθώς το αποτέλεσμα είναι τυχαίο, αυτό αποκαλύπτει η αλλαγή τάστων... Δεν λέω ότι το όργανο είναι για πέταμα, για πούλημα απλά, αφού το λέει και στο manual της fender

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

edit
πχ αυτό είναι ένα relief που δεν διορθώνεται με το truss rod

3 ώρες πριν, xtrm_basses είπε

Ομως σκέψου οτι με το relief,στο τρίγωνο που ανάφερες, η πλευρα "ύψος γέφυρας" μπορεί να μικραίνει δίνωντας μας χαμηλότερο action και δεν θα ταστάρει γιατί το relief κάνει την καμπύλη στα πρώτα τάστα μιας και εκέι το μπράτσο είναι πιο στενό και πιο λεπτό οποτε εκει "ξεσπάει" η καμπύλη


επίσης πιστεύω ότι η συζήτηση διεξάγεται ανάμεσα σε κάποιους που θεωρούν ότι η κιθάρα είναι ένα όργανο με 14 τάστα και σε shredαδες που παίζουν με 32 τάστα, γιαυτο δεν βγαίνει άκρη

Επεξεργασμένο από Άγιος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
12 λεπτά πριν, Άγιος είπε

επίσης πιστεύω ότι η συζήτηση διεξάγεται ανάμεσα σε κάποιους που θεωρούν ότι η κιθάρα είναι ένα όργανο με 14 τάστα και σε shredαδες που παίζουν με 32 τάστα

Καθόλου έτσι και κακώς, αν συμβαίνει. Μιλαμε για να παίζει μια κιθαρα απροβληματιστα σε όλο το ευρος της. Και το backbow αφορά κυρίως την περιοχή μετά το 12. 

 

 

  • Like 1

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Πνοή και Νύξη said:

το backbow ...

 

Έχω την εντύπωση ότι αυτό εξαρτάται από το γενικό στήσιμο του οργάνου, από την γωνιά κλίσης μεταξύ μπράτσου σώματος, το είδος της γέφυρας, το αν είναι bolt-on (άρα παίρνει shim) ή set neck, ακόμα και από την κλίση του headstock (λέμε τώρα ...).

 

EDIT: Αν κάνω λάθος, φυσικά με διορθώνετε.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Καθόλου έτσι και κακώς, αν συμβαίνει. Μιλαμε για να παίζει μια κιθαρα απροβληματιστα σε όλο το ευρος της. Και το backbow αφορά κυρίως την περιοχή μετά το 12.

έχοντας υπόψη ποια τάστα είναι φαγωμένα στις κιθάρες μου και ποια είναι ακόμα από το leveling αποχωρώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
6 ώρες πριν, fusiongtr είπε

Έχω την εντύπωση ότι αυτό εξαρτάται από το γενικό στήσιμο του οργάνου, από την γωνιά κλίσης μεταξύ μπράτσου σώματος, το είδος της γέφυρας, το αν είναι bolt-on (άρα παίρνει shim) ή set neck, ακόμα και από την κλίση του headstock (λέμε τώρα ...).

 

EDIT: Αν κάνω λάθος, φυσικά με διορθώνετε.

 Δεν επηρεάζει σε τίποτα από αυτά ουτε το ύψος του bridge, ουτε οι διάφορες κλίσεις. Αυτές τις εκλαμβάνεις απλά ως μετατοπιση/tilt τoυ ίδιου σταθερού "ορθογώνιου τριγώνου" που ανέφερα πριν.

 

Ο μεγαλύτερος εχθρός του οργάνου σε οριακές ρυθμισεις δεν είναι η γεωμετρία πάντως, αλλα η φυσική. Όπου κάποια όργανα είναι πιο επιρρεπη στο εγγενές buzz, λόγω ακανόνιστων δονήσεων του συστήματος. Κι εδώ έρχεται η σημασία της ακαμψίας του συστήματος και της ομοιογένειας του υλικού που ανέφερα πριν.

 

 

7 ώρες πριν, Άγιος είπε

έχοντας υπόψη ποια τάστα είναι φαγωμένα στις κιθάρες μου και ποια είναι ακόμα από το leveling αποχωρώ

Σε έχασα λίγο εδώ, sorry

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου