Προς το περιεχόμενο

Fake news - Δίκυκλο μέχρι 125 κ.εκ. με δίπλωμα αυτοκινήτου


ex-Dr. No

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator
1 hour ago, LK said:

Αν οδηγείς λοιπόν αυτοκίνητο με ιστορικές πινακίδες

Τι είναι οι ιστορικές πινακίδες? Τέτχιες?

license_20200925085149_81791.jpg.600535303337148de262e950c80eac98.jpg

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Τι ενδιαφέρον topic που ξεκίνησες για τον ΚΟΚ Λάκη!

 

Ερώτηξις μπας και με διαφωτίσει κανείς.

 

Οταν μπαίνω σε roundabout (κυκλικό κόμβο - στρογγυλή πλατεία), προτεραιότητα έχω εγώ γιατί είμαι απο δεξιά.

Εκτός και αν έχω Stop.

Το οποίο όμως πως θα το ξέρει αυτός που κινείται ήδη στην πλατεία και έρχεται απο αριστερά;

 

Οι δάσκαλοι οδήγησης και τα βιβλία προτείνουν όταν είσαι μεσα στην πλατεία, να ψάχνεις να αναγνωρίσεις αν έχει Stop ο εισερχόμενος! Δεν φτανει να κοιτας τα δικά σου... Αν προλάβεις δηλαδή και φυσικά ανάποδα.

 

Εγκέφαλος ο νομοθέτης.

Είναι που είναι "εκπαιδευμένοι" οι οδηγοί, κάνει και ότι περνάει απο το χέρι του για να παίζουν τα συγκρουόμενα.

Πες ρε φίλε απλά πως ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΟ ΚΟΜΒΟ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ να έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας!

Αλλά που...

Προτιμάμε το εκτός.. και αν... και μήπως. Διότι δεν είμαστε απλοί στην σκέψη εμείς σαν τους κουτόφραγκοι. Δουλεύει το νιονιο μας.

  • Like 1

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι οποιος κινειται μεσα σε κυκλικο κομβο, εχει και προτεραιοτητα σε ολες τις περιπτωσεις,

 

Ειδαλλως, πριν εισελθει κοιταζει τα στοπ ή το αναποδο τριγωνο, οπου υπαρχουν. Εαν δεν υπαρχου σηματα, τοτε οποιος κινειται εσωτερικα εχει προτεραιοτητα.

 

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 minutes ago, yameth said:

 

Πες ρε φίλε απλά πως ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΟ ΚΟΜΒΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ να έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας!

 

 

Εγώ αυτό ξέρω ότι ισχύει, εκτός αν υπάρχει STOP.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

😂😂😂😂😂😂

Κλαίω και γελάω ταυτόχρονα! Ισχύει το αντίθετο απο αυτο που νομίζετε. Ετσι ήταν παλιά.

Καταλαβες τι χάος υπάρχει;

 

https://docs.google.com/presentation/d/1sYe29StS787fjRTGix2Y0YVxiCQry4HuuN39njgyWzY/pub?start=false&loop=false&delayms=3000#slide=id.g1dddb102f_031

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ασφαλώς και έπρεπε να ισχύει ότι όποιος είναι μέσα σε roundabout έχει προτεραιότητα. Σε αντίθετη περίπτωση θα φράκαραν οι κόμβοι από αυτοκίνητα στην αυξημένη κίνηση. (Έτσι το έχουν οι Ισπανοί, προτεραιότητα πάντα σε όσους είναι ήδη μέσα και όταν χρειάζεται STOP μέσα στο roundabout).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, yameth said:

Ισχύει το αντίθετο απο αυτο που νομίζετε. Ετσι ήταν παλιά.

 

Αφού το γράφει καθαρά βρε Γιάννη.

Όταν μπαίνουμε σε κυκλικό κόμβο έχουμε προτεραιότητα, εκτός αν υπάρχει σήμα που να μας την αφαιρεί.

 

Που είναι το πρόβλημα?

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
11 hours ago, LK said:

Τα μηχανάκια, οι μηχανές,......τα αυτοκίνητα είναι έργα τέχνης.

Άσε με, αντιμετωπίζω τα αυτοκίνητα ως εκτυπωτές ή φωτοτυπικά χωρίς καμία εκτίμηση για την αισθητική τους. 

Περιμένω να βγει ΤΕΖΛΑ σε προσιτή τιμή να μην οδηγώ καθόλου και να μην ακούγεται ΤΙΠΟΤΑ.

(Άντε, για χάρη σου θα βάλω ένα κασετόφωνο ΠΙΟΝΕΕΡ να μασάει τις κασέτες να ανατριχιάζουμε.😃)

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι το έχω ξαναγράψει, το stop είναι το μόνο πολύγωνο σήμα γιατί είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να το αναγνωρίσεις και από την πίσω πλευρά
ναι το έχω ξαναγράψει

 

Επεξεργασμένο από Άγιος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρθρο 26 του ΚΟΚ

 

1. Ο οδηγός που πλησιάζει σε ισόπεδο οδικό κόμβο υποχρεούται να καταβάλλει ιδιαίτερη προσοχή για να μην προκαλέσει επί του κόμβου κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας, ρυθμίζοντας την ταχύτητα του οχήματός του, ώστε να μπορεί να διακόψει την πορεία αυτού, για να διέλθουν τα οχήματα που έχουν προτεραιότητα.

 

2. Ο οδηγός απαγορεύεται να εισέρχεται στον έστω και αν οι τυχόν υπάρχοντες φωτεινοί σηματοδοτες το επιτρέπουν, όταν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε να υποχρεωθεί ενδεχομένως να παραμείνει στη διασταύρωση.

 

3. Ο οδηγός που έχει εισέλθει στον κόμβο όπου η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, μπορεί να εξέλθει αυτού και πριν δοθεί το σήμα ελεύθερης κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση την οποία θα ακολουθήσει. αν δεν θα παρεμποδιστεί εκ τούτου η διέλευση των λοιπών οχημότων που χρησιμοποιούν την οδό και κινούνται προς την ανοικτή κατεύθυνση.

 

4. Στους κόμβους η προτεραιότητα ορίζεται με κατάλληλη σήμανση.

 

5. Στους κόμβους χωρίς τέτοια σήμανση η προτεραιότητα ανήκει οε αυτόν που έρχεται από τα δεξιά. Κατ' εξαίρεση: α) Αυτοί που κυκλοφορούν στους αυτοκινητόδρομους, εθνικές οδούς και οδούς ταχείας κυκλοφορίας έχουν προτεραιότητα. β) Αυτοί που εισέρχονται σε οδό από χωματόδρομο, μονοπάτια, παρόδιο ιδιοκτησία, χώρο στάθμευσης και σταθμούς ανεφοδιασμού και εξυπηρέτησης οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται στην οδό. γ) Αυτοί που εκκινούν ή κινούνται προς τα πίσω, όπου αυτό επιτρέπεται, οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα. δ) Τα σιδηροδρομικά ή τροχιοδρομικά οχήματα έχουν προτεραιότητα.

 

6. Οι ενδείξεις των φωτεινών σηματοδοτών κυκλοφορίας υπερισχύουν των ενδείξεων των πινακίδων σήμανσης, οι οποίες καθορίζουν την προτεραιότητα.

 

7. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τριακοσίων πενήντα (350,00) ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου