Προς το περιεχόμενο

Βιβλίο εκμάθησης ηλεκτρικής κιθάρας


nmagi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, μικρός ήθελα να μάθω να ροκάρω και με στείλανε ωδείο για κλασσική..., εμαθα Βιβάλντι, αρμονία κλπ απογοητεύτηκα και μάλλον δεν θυμαμαι και πολλά...

Αγόρασα με το lock down μιαν ηλεκτρική κιθάρα για αν ολοκληρώσω το απωθημένο μου, με τα βιντεο σκορπια στο ιντερνετ, Justin κλπ χάθηκα κάπου και έτσι θεώρησα πως ειναι καλό να πάρω ενα βιβλίο εκμάθησης να με βάλει σε μια τάξη.

Μου πρότειναν του Τουρκογιώργη, αλλα άλλοι μου ειπαν πως έχουν βγει πιο νέα, μου ανέφεραν ονόματα που δεν θυμαμαι όμως.

Προτείνετε κάποια βιβλία παρακαλώ, μάλλον ελληνικά, δεν εχω προβλημα στην αγγλική γλώσσα, αλλα θα προτιμούσα κάποιο ελληνικό για να συγκεντρωθώ στην εκμάθηση

*Θεωρήστε πως είμαι τελείως αρχάριος

Επεξεργασμένο από nmagi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκατσα και το σκέφτηκα λίγο, και η απάντησή μου είναι η εξής:
Δε νομίζω ότι θα σε βοηθήσει ένα βιβλίο. Το βιβλίο θα σου μάθει κυρίως μουσική θεωρία, κάποιες ασκήσεις με δαχτυλισμούς, άντε και θέσεις για κλίμακες και πεντατονικές - και θα έχει αρκετό μπλα μπλα που ίσως σε κάνει να βαρεθείς, μιας και μιλάμε για κάτι το πολύ πρακτικό.

 

Εγώ έπαιζα μπουζούκι στο (μουσικό) σχολείο 5 χρόνια, ήξερα από μουσική, αλλά ήμουν απλά καλός στο να βγάζω κομμάτια με το αυτί. Δεν έγινα ποτέ βιρτουόζος. 12 χρόνια μετά (φέτος) αποφάσισα να ξεκινήσω σοβαρή μελέτη στην ηλεκτρική κιθάρα, με σοβαρούς σκοπούς. Αγόρασα λοιπόν το πρώτο μου σοβαρό μουσικό όργανο, μια κιθάρα που γούσταρα πολύ (μετράει γιατί σε κάνει να θες να παίζεις κάθε μέρα). Είδα βέβαια ότι παρ'όλο που ένιωθα μια αυτοπεποίθηση από το μπουζούκι, το παίξιμό μου ήταν πολύ μέτριο, έως κακό (για τα δικά μου αυτιά).