Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για επιλογή drum monitor speakers


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα!Θα μπω απευθείας στο θέμα!Ψάχνω για monitor και το budget είναι μέχρι 350euro.

Έλεγα για το roland pm 100 αλλα μιας και είμαι τελείως αρχάριος και άσχετος ας μου προτείνετε οι ποιο έμπειροι!

Η χρήση είναι καθαρά για μελέτη στο σπίτι και το drum set που εχω πάρει είναι roland.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Σίγουρα μπορείς να βρείς κάποιο active stage monitor με αντίστοιχα χαρακτηριστικά (80w, 10" μεγάφωνο) ή και μεγαλύτερα, αρκετά φτηνότερα. Όμως η ποιότητα κατασκευής, η πιστότητα και η ευκολία που σου προσφέρει το PM100 είναι σε άλλο επίπεδο.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, yameth είπε

Σίγουρα μπορείς να βρείς κάποιο active stage monitor με αντίστοιχα χαρακτηριστικά (80w, 10" μεγάφωνο) ή και μεγαλύτερα, αρκετά φτηνότερα. Όμως η ποιότητα κατασκευής, η πιστότητα και η ευκολία που σου προσφέρει το PM100 είναι σε άλλο επίπεδο.

Σευχαριστώ για την απάντηση φιλε.Απλα μπερδεύτηκα λίγο μου προτείνεις να ψάξω για κάποιο άλλο ηχείο active stage monitor η να πάρω το roland?? Τα 80w είναι λίγα;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι ανάγκη να πας σε Roland επειδή το ντραμ σετ είναι Roland υπάρχουν και άλλες λύσεις σε αυτά τα χρήματα πχ αυτό https://www.thomann.de/gr/ld_systems_dave_8_xs.htm

 

εγώ θα προτιμούσα ένα μόνιτορ δορυφόρων σε βάσεις με sub σε σωστή τοποθέτηση παρά ένα ηχείο αυτόνομο το οποίο δεν μπορεί να βγάλει και στερεο ήχο.

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
Στις 15/10/2020 στις 12:28 ΜΜ, Nikolas Daskalakis είπε

Σευχαριστώ για την απάντηση φιλε.Απλα μπερδεύτηκα λίγο μου προτείνεις να ψάξω για κάποιο άλλο ηχείο active stage monitor η να πάρω το roland?? Τα 80w είναι λίγα;;