Προς το περιεχόμενο

Τιμή πώλησης - το αιώνιο ζήτημα


TamTam

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, dimsonic είπε

ΕΕ και μας επέβαλαν τον Ενφια με τον μπένυ.

 

Ε καλά ο μοναδικός δίκαιος φόρος που υπάρχει είναι και ο μόνος τρόπος να πληρώσουν όσοι δεν δηλώνουν τίποτα και έχουν δέκα ακίνητα,άσε που είναι αστείος σαν ποσο  για όσους έχουν ενα μέσο σπίτι(τέσσερις φορές πάνω δίνω στη Γερμανία και είμαι και τυχερός καλά για να μη μιλήσουμε για ΗΠΑ που αγοράζεις το σπίτι σου έξι φορές μέχρι να πεθανεις στις μεγάλες πόλεις...)

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 minutes ago, Superfunk said:

 

Ε καλά ο μοναδικός δίκαιος φόρος που υπάρχει είναι και ο μόνος τρόπος να πληρώσουν όσοι δεν δηλώνουν τίποτα και έχουν δέκα ακίνητα,άσε που είναι αστείος σαν ποσο  για όσους έχουν ενα μέσο σπίτι(τέσσερις φορές πάνω δίνω στη Γερμανία και είμαι και τυχερός καλά για να μη μιλήσουμε για ΗΠΑ που αγοράζεις το σπίτι σου έξι φορές μέχρι να πεθανεις στις μεγάλες πόλεις...)

 

γιατί είναι δίκαιος?

όταν αγοράζεις κάτι  ή χτίζεις πληρώνεις φόρο και ΦΠΑ. Επίσης αν κληρονομείς κάτι πάλι πληρώνεις φόρο και αν σου κάνουν γονική παροχή πάλι πληρώνεις φόρο.

Επίσης γιατί να πληρώνεις φόρο για κάτι που δεν σου αποδίδει τίποτα?

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Superfunk είπε

Προσφορά και ζήτηση 101

 

https://www.euretirio.com/nomos-prosforas-zitisis/

 

Αν αυτό πάει για μένα, δε χρειάζεται, έχω πτυχίο Οικονομικών Επιστημών. Επίσης, αυτά τα γραφήματα, μιλάνε για τιμές (πιο συγκεκριμένα, για τη σχέση τιμής/ποσότητας ανάμεσα σε προσφορά και ζήτηση), όχι για επιλογές και αποφάσεις. Η σχέση που παρουσιάζουν είναι ιδιαίτερα περιορισμένη και είναι φτιαγμένη για να διδάσκει απλή θεωρία στο λύκειο. Η συμπεριφορά του καταναλωτή είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη θεωρία και εμπεριέχει επιπλέον κλάδους, όπως πχ τη θεωρία παιγνίων. Μάλλον δεν είμαι σε θέση να μεταφέρω τις γνώσεις μου μέσα από απλά forum threads.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Alex Raptakis said:

 

έχω πτυχίο Οικονομικών Επιστημών.

 

Τελικά είμαστε πολλοί εδώ μέσα.:classic_wink:

 

10 minutes ago, Alex Raptakis said:

 

Η συμπεριφορά του καταναλωτή είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη θεωρία και εμπεριέχει επιπλέον κλάδους, όπως πχ τη θεωρία παιγνίων.....

 

.... την έρευνα αγοράς, το μάρκετιν, την ψυχολογία του καταναλωτή, την κοινωνική ψυχολογία, τις συμπεριφορικές επιστήμες, την κοινωνιολογική προσέγγιση της συμπεριφοράς, την δημιουργία κινήτρων, κλπ

 

Για να βοηθήσω τα έγραψα.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Τελικά είμαστε πολλοί εδώ μέσα.:classic_wink:

 

.... την έρευνα αγοράς, το μάρκετιν, την ψυχολογία του καταναλωτή, την κοινωνική ψυχολογία, τις συμπεριφορικές επιστήμες, την κοινωνιολογική προσέγγιση της συμπεριφοράς, την δημιουργία κινήτρων, κλπ

 

Για να βοηθήσω τα έγραψα.

 

Τα καταλαβαίνω και είναι σωστά όλα αυτά, απλά εγώ μίλησα μόνο για τη σχέση μεταξύ προσφοράς/ζήτησης σε αγαθά πολυτελείας, όσο αναφορά τις αποφάσεις - σε ένα ιδανικό περιβάλλον που δεν υπάρχει κοινωνική επιρροή (καθώς προσωπικά πιστεύω ότι είναι μεγάλο μειονέκτημα, αλλά δε κρύβομαι λέγοντας ότι δεν υπάρχει). Σε πραγματικό επίπεδο, ισχύουν τόσα πολλά που είναι κυριολεκτικά αδύνατο να βγάλεις θεωρία 1:1.

Επεξεργασμένο από Alex Raptakis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Alex Raptakis said:

μίλησα μόνο για τη σχέση μεταξύ προσφοράς/ζήτησης σε αγαθά πολυτελίας

 

Η γνώμη μου είναι ότι ειδικά σε αγαθά πολυτελείας, συνήθως η ενεργή προσφορά προηγείται της ενεργής ζήτησης (μέσα από κάποιες διαδικασίες πάντα).

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Η γνώμη μου είναι ότι ειδικά σε αγαθά πολυτελείας, συνήθως η ενεργή προσφορά προηγείται της ενεργής ζήτησης (μέσα από κάποιες διαδικασίες πάντα).


Ενα παράδειγμα; Γιατί κυκλοφορoυν εκατοντάδες tubescreamer 🙂
Πώς εννοείς την "ενεργη προσφορά"?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

 

Η γνώμη μου είναι ότι ειδικά σε αγαθά πολυτελείας, συνήθως η ενεργή προσφορά προηγείται της ενεργής ζήτησης (μέσα από κάποιες διαδικασίες πάντα).

 

Αν μιλάμε για αγαθά μεγάλου κόστους ή αυτά που απευθύνονται κατά πλειοψηφία σε αυτούς που έχουν δυνητικά άπειρη αγοραστική δύναμη, τότε στις μοντέρνες κοινωνίες, η τιμή σταματά να παίζει σημασία και ο καταναλωτής δε μπαίνει καν στη διαδικασία να αποφασίσει αν κάτι αξίζει ή όχι. Εφόσον όμως μιλάμε πχ για μια κιθάρα, που ο μέσος καταναλωτής θα αφιερώσει ένα πολύ μεγάλο μέρος του μηνιαίου εισοδήματός του για μια τέτοια αγορά, τότε -κατά τη δική μου γνώμη- όλες οι μεταβλητές (και ιδιαίτερα οι κοινωνικές) να μπαίνουν στην άκρη, και να λαμβάνεται υπ όψιν μονάχα η καθαρή θέση (οικονομική και κοινωνική) του καταναλωτή, ανεξάρτητα το τι του ορίζει η προσφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, Tamtam said:

Πώς εννοείς την "ενεργη προσφορά"?

 

Το "ενεργή" και στην προσφορά και στην ζήτηση, το βάζω σε αντιδιαστολή με την "οιωνεί/εν δυνάμει".

 

Παράδειγμα.

Μπορεί δηλαδή μέσα από κάποιες διαδικασίες να διαπιστωθεί κενό στην αγορά, που όμως δεν έχει διαμορφωθεί ακόμα σε ενεργή ζήτηση, είναι οιωνεί ή εν δυνάμει ζήτηση.

Μπαίνει λοιπόν ο άλλος και βγάζει ένα προϊόν/υπηρεσία που προσπαθεί να καλύψει το κενό, και μετά το προωθεί με τον κατάλληλο τρόπο, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ενεργή ζήτηση.

 

"Εν δυνάμει" προσφορά, προσφέρει πχ η Kiesel.

Έχει κάποιες προδιαγραφές μέσα στις οποίες περιμένει ζήτηση.,

"Πες μου πώς το θέλεις (αλλά μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια) να στο φτιάξω. Έξω από τα πλαίσια είναι πλέον custom shop".

Και φυσικά όλα τα custom shop.

 

19 minutes ago, Alex Raptakis said:

 

1. Αν μιλάμε για αγαθά μεγάλου κόστους ή αυτά που απευθύνονται κατά πλειοψηφία σε αυτούς που έχουν δυνητικά άπειρη αγοραστική δύναμη, τότε στις μοντέρνες κοινωνίες, η τιμή σταματά να παίζει σημασία και ο καταναλωτής δε μπαίνει καν στη διαδικασία να αποφασίσει αν κάτι αξίζει ή όχι.

 

2. Εφόσον όμως μιλάμε πχ για μια κιθάρα, που ο μέσος καταναλωτής θα αφιερώσει ένα πολύ μεγάλο μέρος του μηνιαίου εισοδήματός του για μια τέτοια αγορά, τότε -κατά τη δική μου γνώμη- όλες οι μεταβλητές (και ιδιαίτερα οι κοινωνικές) να μπαίνουν στην άκρη, και να λαμβάνεται υπ όψιν μονάχα η καθαρή θέση (οικονομική και κοινωνική) του καταναλωτή, ανεξάρτητα το τι του ορίζει η προσφορά.

 

1. Δεν έβαλα καν την τιμή ως μεταβλητή ακόμα, προσπάθησα να πω ότι δεν προηγείται η ζήτηση της προφοράς όπως υποστήριξες σε κάποιο προηγούμενο ποστ.

 

2. Εδώ έχει πολύ μεγάλη σημασία η κοινωνική δομή, το βιοτικό επίπεδο, και πάρα πολλοί άλλοι παράγοντες που δεν μπορούν να μην μπουν στην εξίσωση.

Ας πάρουμε μια υποθετική περίπτωση.

Πραγματικό (και όχι ονομαστικό) εισόδημα 1000 ευρώ τον μήνα. Η Gibson Les Paul έχει 2000 ευρώ (λέμε τώρα) και μια καλή κόπια 800 - 1000 ευρώ.

Είναι και τα δυο αυτά ποσά μεγάλο μέρος του εισιδήματος του ατόμου.

Είναι συντριπτικά πιθανότερο να αγοραστεί η φθηνότερη?

Δεν νομίζω.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Ευχαριστώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, fusiongtr είπε

 

1. Δεν έβαλα καν την τιμή ως μεταβλητή ακόμα, προσπάθησα να πω ότι δεν προηγείται η ζήτηση της προφοράς όπως υποστήριξες σε κάποιο προηγούμενο ποστ.

 

Αυτό που είπα, είναι ότι ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να αποφασίσει χωρίς την επιρροή από την προσφορά, πραγματικά τίποτα άλλο. Μπορεί να πάρει όποια απόφαση θέλει, ανεξάρτητα αν πρέπει να περιμένει 2 μήνες παραπάνω για να αγοράσει αυτό που πραγματικά θέλει. Δε μιλάω για τις επιλογές του και το πώς τις διαχειρίζεται, αλλά για τη δυνατότητα του να τις διαχειριστεί, χωρίς να επιρρεαστεί από την προσφορά, γιατί πολύ απλά, μια επιχείρηση δεν μπορεί να σε αναγκάσει να αγοράσεις το οτιδήποτε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου