Προς το περιεχόμενο

Πείτε την ιστορία σας... με τζαμ


Superfunk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 3/11/2020 στις 3:25 ΜΜ, Τραμπαρίφας είπε

Κάτι πρόχειρο. Τέλε μαρσάλι και πράσινο πετάλι

 

 

 

 

 

Απο το 0.19-0.30 & από το 0.46-τέλος ενα ΔΑΚΡΥ (υπερηφανιας)  θα κυλουσε από τα μάτια των Steely Dan

 

Στις 4/11/2020 στις 3:30 ΠΜ, gvour είπε

Μια strat,καποιο preset του guitar rig-δε θυμαμαι ποιο δυστυχως-περασμενο μεσα απο ενα booster,ενα chorus,flanger και delay.

 

 

 

αντε γεια.... (ως συνηθως)

 

Στις 3/11/2020 στις 5:10 ΜΜ, gkourmoul1 είπε

Στο προηγούμενο funky backing track δεν κατάφερα να γράψω. Πολύ δύσκολο.

Σε αυτό παρολίγον να μην γράψω...

Εν τέλει, δεν έγραψα, αλλά ζωγράφισα....😁 (ζορίστηκα άσχημα, λέμε!)

Πρώτη φορά παίζω με τέτοια ακόρντα. Ενδιαφέρον "μάθημα".

 

Παίζω με tele, στον HT1R, με line out, και παίρνω το overdrive από nobels odr mini.

 

 

 

 

 

Να το κανεις συχνότερα! Εσκισες.

 

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 3
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 150
  • Πριν
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters στο θέμα

Top Posters στο θέμα

Popular Posts

Κάτι πρόχειρο. Τέλε μαρσάλι και πράσινο πετάλι     SF solo contest.wav

Να 'μαι κι εγώ, γνωστός μαϊντανός στα τζαμαρίσματα. Να 'σαι καλά Νίκο, μ' έβαλες κι έπιασα κιθάρα μετά από 10 μέρες. SF jam.mp3   Edit: Ξέχασα τα παρελκόμενα μπλα μπλα όπως ορθά παρατήρ

Εχω στήσει νεο υπολογιστή με Windows10 και δεν έχω μεταφέρει το Cubase 10.5 που έχω στο laptop. Αντ' αυτού κατέβασα το δημοφιλές Cakewalk και έγραψα το σχετικό θεματάκι του ΣΟΥΦΟΥ που με δυσκόλεψ

Posted Images

7 hours ago, Superfunk said:

 

 

Απο το 0.19-0.30 & από το 0.46-τέλος ενα ΔΑΚΡΥ (υπερηφανιας)  θα κυλουσε από τα μάτια των Steely Dan .

 

 

 

Απο το 0.19-0.30 & από το 0.46-τέλος ενα ΔΑΚΡΥ (υπερηφανιας)  θα κυλουσε από τα μάτια των Steely Dan .

 

 

 

θα έλεγα ότι συμφωνώ....

  • Ευχαριστώ 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Guru

Here's my take. Eλλείψει γνώσεων και chops, σχεδόν ποτέ δεν αυτοσχεδιάζω για να βγάλω κάτι αξιοπρεπές, οπότε το παιδεύω, σύνήθως δοκιμάζοντας πράγματα πάνω στο κομμάτι. Σε αυτό το σόλο νομίζω το πλέον βασικό και ενδιαφέρον μέρος είναι τα μέτρα που παίζουν G F# E και ειχα δύο σκέψεις, είτε να τονίσω αυτήν ακριβώς τη διαφοροποίηση απλά παίζοντας ακόρντα (όπως ο SF) και εντάσσοντάς τα στο σόλο ως ατόφιο μέρος του ή να παίξω ένα lick πριν από αυτό το μέρος επαναλαμβάνοντάς το και στο πρώτο μέτρο αυτού, στην ουσία τονίζοντάς το δια της σύγκρισης. Τα υπόλοιπα είναι απλά προσλαμβάνουσες απο τις μουσικές που άκουγα παλιότερα, ενώ στο τέλος έπαιξα με ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο (μου αρέσουν τα μοτίβα γενικά). Sorry αν η ορολογία μου πάσχει, είμαι παντελώς ακατάρτιστος θεωρητικά.

Έγραψα με την Epi Firebird (DiMarzio MiniHumbuckers, τον Marshall Origin 20 με ένα sm58 μπροστά του, το "transistortion" του @alderbody, phaser από τη Line6 HD500 και λίγο reverb από το DAW. Yπάρχει και βίντεο από την προσπάθεια, αλλά δεν έχω χρόνο προς το παρόν για ανέβασμα...

noiz solaki.mp3

  • Like 18
  • Ευχαριστώ 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

17 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Here's my take. Eλλείψει γνώσεων και chops, σχεδόν ποτέ δεν αυτοσχεδιάζω για να βγάλω κάτι αξιοπρεπές, οπότε το παιδεύω, σύνήθως δοκιμάζοντας πράγματα πάνω στο κομμάτι. Σε αυτό το σόλο νομίζω το πλέον βασικό και ενδιαφέρον μέρος είναι τα μέτρα που παίζουν G F# E και ειχα δύο σκέψεις, είτε να τονίσω αυτήν ακριβώς τη διαφοροποίηση απλά παίζοντας ακόρντα (όπως ο SF) και εντάσσοντάς τα στο σόλο ως ατόφιο μέρος του ή να παίξω ένα lick πριν από αυτό το μέρος επαναλαμβάνοντάς το και στο πρώτο μέτρο αυτού, στην ουσία τονίζοντάς το δια της σύγκρισης. Τα υπόλοιπα είναι απλά προσλαμβάνουσες απο τις μουσικές που άκουγα παλιότερα, ενώ στο τέλος έπαιξα με ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο (μου αρέσουν τα μοτίβα γενικά). Sorry αν η ορολογία μου πάσχει, είμαι παντελώς ακατάρτιστος θεωρητικά.

Έγραψα με την Epi Firebird (DiMarzio MiniHumbuckers, τον Marshall Origin 20 με ένα sm58 μπροστά του, το "transistortion" του @alderbody, phaser από τη Line6 HD500 και λίγο reverb από το DAW. Yπάρχει και βίντεο από την προσπάθεια, αλλά δεν έχω χρόνο προς το παρόν για ανέβασμα...
 

 

Your browser does not support the HTML5 audio tag.

 

 

 

 

 

 


noiz solaki.mp3 1 MB · 17 downloads

 

 

 

 

 

Ωραιος ο παικτης ειδικα στο "ρεφρεν"!

 

Επισης εισαι και ο ΠΡΩΤΟΣ που εγραψε και την "ιστορια" του .

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, Πνοή και Νύξη said:

Here's my take. Eλλείψει γνώσεων και chops, σχεδόν ποτέ δεν αυτοσχεδιάζω για να βγάλω κάτι αξιοπρεπές, οπότε το παιδεύω, σύνήθως δοκιμάζοντας πράγματα πάνω στο κομμάτι. Σε αυτό το σόλο νομίζω το πλέον βασικό και ενδιαφέρον μέρος είναι τα μέτρα που παίζουν G F# E και ειχα δύο σκέψεις, είτε να τονίσω αυτήν ακριβώς τη διαφοροποίηση απλά παίζοντας ακόρντα (όπως ο SF) και εντάσσοντάς τα στο σόλο ως ατόφιο μέρος του ή να παίξω ένα lick πριν από αυτό το μέρος επαναλαμβάνοντάς το και στο πρώτο μέτρο αυτού, στην ουσία τονίζοντάς το δια της σύγκρισης. Τα υπόλοιπα είναι απλά προσλαμβάνουσες απο τις μουσικές που άκουγα παλιότερα, ενώ στο τέλος έπαιξα με ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο (μου αρέσουν τα μοτίβα γενικά). Sorry αν η ορολογία μου πάσχει, είμαι παντελώς ακατάρτιστος θεωρητικά.

Έγραψα με την Epi Firebird (DiMarzio MiniHumbuckers, τον Marshall Origin 20 με ένα sm58 μπροστά του, το "transistortion" του @alderbody, phaser από τη Line6 HD500 και λίγο reverb από το DAW. Yπάρχει και βίντεο από την προσπάθεια, αλλά δεν έχω χρόνο προς το παρόν για ανέβασμα...
 

Your browser does not support the HTML5 audio tag.
 
 
 
 
 
 


noiz solaki.mp3 1.7 MB · 58 downloads

 

 

Ωραίος. Χωλαίνει μόνο η επανάληψη του ίδιου σχήματος στο 0.19-0.24. Το β μέρος όμως αποζημιώνει. Να σημειώσω επίσης ότι ίσως είναι το μοναδικό που άκουσα να κλείνει όμορφα και όχι σαν να κόβεται το ρεύμα...

  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Guru
1 ώρα πριν, dimsonic είπε

Χωλαίνει μόνο η επανάληψη του ίδιου σχήματος στο 0.19-0.24.

Ναι γιατί τη δευτερη φορά η  τέταρτη νότα του μοτιβου είναι λαθος, θα έπρεπε αντί για G# να είναι G αν ήθελα να είμαι by the book. Όμως το έπαιξα όπως το σκέφτηκα, δηλ. για να προκαλέσει αυτόν τον τονισμό της αλλαγής μέσω της μη αλλαγής. Είναι μικρή σαν "περαστική", ξεβολεύει μεν, αλλα κρατάει αυτό που ήθελα. Την επανάληψη. Σαν να αναμετρήθηκα με το ακκόρντο και να έχασα για λίγο.

 

Υπάρχουν κι άλλες "αμηχανίες" μέσα που θα μπορουσαν να γίνουν πιο στιβαρές.

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 minutes ago, Πνοή και Νύξη said:

Ναι γιατί τη δευτερη φορά η  τέταρτη νότα του μοτιβου είναι λαθος, θα έπρεπε αντί για G# να είναι G αν ήθελα να είμαι by the book. Όμως το έπαιξα όπως το σκέφτηκα, δηλ. για να προκαλέσει αυτόν τον τονισμό της αλλαγής μέσω της μη αλλαγής. Είναι μικρή σαν "περαστική", ξεβολεύει μεν, αλλα κρατάει αυτό που ήθελα. Την επανάληψη. Σαν να αναμετρήθηκα με το ακκόρντο και να έχασα για λίγο.

 

Υπάρχουν κι άλλες "αμηχανίες" μέσα που θα μπορουσαν να γίνουν πιο στιβαρές.

καλά έκανες, δεν είναι ΑΣΕΠ εδώ....

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Πνοή και Νύξη είπε

Here's my take.

Δυνατός, αλλά θα ήθελα την κιθάρα σου πιο μπροστά/δυνατά στη μίξη 😉

 

30 λεπτά πριν, Πνοή και Νύξη είπε

θα έπρεπε αντί για G# να είναι G

Η αλήθεια είναι ότι ξενίζει λίγο την πρώτη φορά

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.