Προς το περιεχόμενο

Stylus pick


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru
8 ώρες πριν, pipityri είπε

Εννούσα τους διάφορους άξονες πάνω στους οποίους μπορεί να περιστραφεί το χέρι και  την κλίση της πένας σε σχέση  με το σώμα της κιθάρας.

Να εξηγήσω τι ακριβώς ρωτάω. Προσπαθώ να καταλάβω αν ο λόγος που λειτούργησε είναι γιατί σε βοήθησε να ελέγξεις την πίεση που ασκείς στην πένα ή/και την κλίση της σε σχέση με το σώμα της κιθάρας. Το πρώτο το καταλαβαίνω, το δεύτερο όχι τελείως. Δεδομένου πως υπάρχουν πολλοί γρήγοροι pickers που παίζουν με σαφή κλίση προς το σώμα-πχ Malmsteen-ή αντίθετα, προς τα πάνω-πχ Mclaughlin. Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω πως το κάθετο χτύπημα βοηθάει σε 1 note per string crosspicking, ας πούμε για alternate picked arps, δεδομένου το ότι η τροχιά που πρέπει να ακολουθήσει η πένα συνδυάζει τις δύο που προανέφερα.

 Μην με παρεξηγείς, δεν αμφισβητώ το ότι σε βοηθάει, προσπαθώ να καταλάβω πως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλή η ερώτηση σου! Θα απαντήσω λίγο «μέσω Λαμίας» μήπως γίνω πιο εύκολα κατανοητός:

Αρχικά μπορούμε να πάρουμε σαν δεδομένο ότι ο βέλτιστος τρόπος παιξίματος για έναν αρχάριο παίχτη που δουλευει το alternate picking περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία:

·         Όχι πολύ βαθειά την πένα στις χορδές

·         Εξέχει ένα μικρό μέρος της πένας από το δάχτυλο όταν κρατάς τη πένα και χτυπάς τη χορδή

·         Κάθετα η πένα στις χορδές όπως την πρώτη φωτογραφία που επισύναψα

(Να ξεκαθαρίσω ότι γνωρίζω ότι πολλοί παίκτες το κάνουν διαφορετικά και άλλες τεχνικές θέλουν πλάγιασμα της πένας – όμως αν τώρα δείχναμε σε κάποιον πώς να παίξει alternate θα του μαθαίναμε τα παραπάνω).

Η stylus λοιπόν σε βοηθάει να κατακτήσεις τα παραπάνω αλλά το κυριότερο να ελέγχεις τι κάνει το χέρι σου και να έχεις μεγαλύτερη ακρίβεια στις κινήσεις σου. Μια παρενέργεια αυτού είναι ότι πας σε πιο προχωρημένες τεχνικές έχεις χτίσει ήδη ένα πολύ καλό grip και ακριβές παίξιμο.

 

Απαντώντας λοιπόν στο ερώτημα σου, σε βοηθάει έμμεσα σε αυτές τις τεχνικές. Δηλαδή αν κάνεις alternate picked arps με τη stylus τότε όταν θα πιάσεις την κανονική πένα θα σου φαίνονται απείρως πιο εύκολα.

Παράδειγμα: Έστω παίζεις το tears of the dragon, με τη stylus θα σου βγει η πίστη να παίξεις την εισαγωγή, όμως θα έχει μάθει ο εγκέφαλος σου που είναι κάθε χορδή, πόσο πρέπει να την χτυπήσεις κλπ, όταν θα πιάσεις την κανονική σου πένα θα νιώσεις πιο σίγουρος, πιο άνετος πιο ευέλικτος και το έχεις και σε μεγαλύτερη ταχύτητα από πριν.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός…

 

Θέλω να προσθέσω τέσσετα πράγματα που ξέχασα να γράψω χτες:

Σκοπός της πένας δεν είναι να παίξεις γρήγορα με αυτή, αλλά να μάθει το σώμα σου τη σωστή θέση του δεξιού χεριού. Θα τολμούσα να την παρομοιάσω με μια στάση του δεξιού χεριού όπως κάποιου που παίζει μπουζούκι.

 

Υπάρχουν κιθαρίστες που μαθαίνουν με τη μίμηση, εξάλλου αυτός ο τρόπος εκμάθησης υπάρχει στο DNA μας εδώ και 200.000 χρόνια, κάποιοι από εμάς δεν καταλαβαίνουν τα 3 στοιχεία που έγραψα παραπάνω για το alternate, πχ πόσο λίγο είναι το «εξέχει λίγο η πένα;»  Αυτό έρχεται και το λύνει η stylus.

 

Ένα καλό παράδειγμα που αλλάζει προς το καλύτερο είναι το να ξεκινάς με upstroke, οι περισσότεροι από εμάς έχουν κακό upstroke, ε, με τη πένα αυτή καταλαβαίνεις τι κάνεις λάθος άμεσα.

 

Αν και δεν είναι δόκιμο παράδειγμα, το να μελετας με την stylus είναι σαν να τρέχεις με βαρίδια, όταν τα βγάλεις/χρησιμοποιήσεις την βασική σου πένα, νιώθεις πιο ανάλαφρος.

  • Like 3

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
1 ώρα πριν, Miltos23 είπε

Πολύ καλή η ερώτηση σου! Θα απαντήσω λίγο «μέσω Λαμίας» μήπως γίνω πιο εύκολα κατανοητός:

Αρχικά μπορούμε να πάρουμε σαν δεδομένο ότι ο βέλτιστος τρόπος παιξίματος για έναν αρχάριο παίχτη που δουλευει το alternate picking περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία:

·         Όχι πολύ βαθειά την πένα στις χορδές

·         Εξέχει ένα μικρό μέρος της πένας από το δάχτυλο όταν κρατάς τη πένα και χτυπάς τη χορδή

·         Κάθετα η πένα στις χορδές όπως την πρώτη φωτογραφία που επισύναψα

(Να ξεκαθαρίσω ότι γνωρίζω ότι πολλοί παίκτες το κάνουν διαφορετικά και άλλες τεχνικές θέλουν πλάγιασμα της πένας – όμως αν τώρα δείχναμε σε κάποιον πώς να παίξει alternate θα του μαθαίναμε τα παραπάνω).

Η stylus λοιπόν σε βοηθάει να κατακτήσεις τα παραπάνω αλλά το κυριότερο να ελέγχεις τι κάνει το χέρι σου και να έχεις μεγαλύτερη ακρίβεια στις κινήσεις σου. Μια παρενέργεια αυτού είναι ότι πας σε πιο προχωρημένες τεχνικές έχεις χτίσει ήδη ένα πολύ καλό grip και ακριβές παίξιμο.

 

 

Απαντώντας λοιπόν στο ερώτημα σου, σε βοηθάει έμμεσα σε αυτές τις τεχνικές. Δηλαδή αν κάνεις alternate picked arps με τη stylus τότε όταν θα πιάσεις την κανονική πένα θα σου φαίνονται απείρως πιο εύκολα.

Παράδειγμα: Έστω παίζεις το tears of the dragon, με τη stylus θα σου βγει η πίστη να παίξεις την εισαγωγή, όμως θα έχει μάθει ο εγκέφαλος σου που είναι κάθε χορδή, πόσο πρέπει να την χτυπήσεις κλπ, όταν θα πιάσεις την κανονική σου πένα θα νιώσεις πιο σίγουρος, πιο άνετος πιο ευέλικτος και το έχεις και σε μεγαλύτερη ταχύτητα από πριν.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός…

 

 

Θέλω να προσθέσω τέσσετα πράγματα που ξέχασα να γράψω χτες:

Σκοπός της πένας δεν είναι να παίξεις γρήγορα με αυτή, αλλά να μάθει το σώμα σου τη σωστή θέση του δεξιού χεριού. Θα τολμούσα να την παρομοιάσω με μια στάση του δεξιού χεριού όπως κάποιου που παίζει μπουζούκι.

 

 

Υπάρχουν κιθαρίστες που μαθαίνουν με τη μίμηση, εξάλλου αυτός ο τρόπος εκμάθησης υπάρχει στο DNA μας εδώ και 200.000 χρόνια, κάποιοι από εμάς δεν καταλαβαίνουν τα 3 στοιχεία που έγραψα παραπάνω για το alternate, πχ πόσο λίγο είναι το «εξέχει λίγο η πένα;»  Αυτό έρχεται και το λύνει η stylus.

 

 

Ένα καλό παράδειγμα που αλλάζει προς το καλύτερο είναι το να ξεκινάς με upstroke, οι περισσότεροι από εμάς έχουν κακό upstroke, ε, με τη πένα αυτή καταλαβαίνεις τι κάνεις λάθος άμεσα.

 

 

Αν και δεν είναι δόκιμο παράδειγμα, το να μελετας με την stylus είναι σαν να τρέχεις με βαρίδια, όταν τα βγάλεις/χρησιμοποιήσεις την βασική σου πένα, νιώθεις πιο ανάλαφρος.

Απόλυτα κατανοητός, ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πλαγιαστή πενιά και το χσσσσν χσσσσν που παράγει - ο θόρυβος δηλαδή - δεν είναι τεχνική, είναι απλά λάθος χρήση, τουλάχιστον σε ακουστική κιθάρα που ασχολούμαι είναι από τα πιο άσχημα ηχητικά

χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων

 

 

Επεξεργασμένο από gutter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, gutter said:

Η πλαγιαστή πενιά και το χσσσσν χσσσσν που παράγει - ο θόρυβος δηλαδή - δεν είναι τεχνική, είναι απλά λάθος χρήση, τουλάχιστον σε ακουστική κιθάρα που ασχολούμαι είναι από τα πιο άσχημα ηχητικά

χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων

 

 

 

Με την καταλληλη ποιοτητα πενας (πχ tortex), ακομα και φαγωμενη, δεν εχει χρατσα χρουτσα.

Επιπλεον, η ηλεκτρικη ειναι εντελως διαφορετικο οργανο απο την ακουστικη (οπως την χρησιμοποιει η πλειοψηφια των μουσικων), με αλλες δυνατοτητες και αναγκες. Μην τα συγκρινεις καθολου. Στην ηλεκτρικη, με ισια την πενα παιρνει εναν πριμο ηχο με μπολικη ατακα. Μολις την πλαγιασεις λιγο, παιρνεις εναν πιο "θολο" ηχο. Συχνα, ειναι το ζητουμενο αυτο. Σκεψου οτι υπαρχουν πενες με σχεδιασμο ωστε να ακουγονται μονιμα με αυτον τον τροπο. 

Επεξεργασμένο από gkourmoul1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα παρει τη stylus πριν καμμια 15ρια χρονια. Ποτε δεν ειχα κατσει να μελετησω πραγματικα μαζι της γιατι ειλικρινα ενας average τεχνικα παιχτης με μη βελτιστο (κ το εννοω ποιοτικα οχι ποσοτικα) δεξι θα ματωσει ακομα κ για το πιο απλο fragment σε μια χορδη. Οποτε τα practice session με αυτη την πενα κραταγαν 15 λεπτα κ δεν εβγαινε κανενα αποτελεσμα.

Θεωρητικα μπορεις να κανεις ο,τι θες με το δεξι (κινηση απο καρπο, αγκωνα ή απο τα δαχτυλα, pickslanting πανω ή κατω) αρκει η κινηση να ειναι οικονομικη κ κυριως να μη βυθιζεις τη πενα περισσοτερο απ'οτι πρεπει

Πρακτικα ομως επειδη το περιθωριο βυθισματος που σου δινει ειναι πραγματικα ελαχιστο περιπου 1 mm (πριν μαγκωσει η πενα στη χορδη κ παν ολα περιπατο) δεν ειναι καθολου πρακτικο να χρησιμοποιεις καποιες απο αυτες τις κινησεις (ειδικα pickslanting)* (το εξηγω προς το τελος)

Πριν 2-3 μερες ειχα πολυ χρονο το πρωι κ καλη διαθεση οποτε ειπα να φαω ενα 2ωρο μελετωντας μονο με αυτη. Μετα απο 30 λεπτα που μου πηρε να προσαρμοσω την κινηση του δεξιου μου χεριου αρχισα να βλεπω αποτελεσματα. Συνειδητοποιησα πως οταν ολα αρχισαν να λειτουργουν δεν ενιωθα καθολου tension σε κανενα σημειο του δεξιου χεριου απο τον ωμο κ κατω. Αυτο ηταν κ το σημαδι πως γινεται δουλεια. Το παιξιμο μετα τα 30 πρωτα λεπτα ηταν ανευρο σε δυναμικες απο το φοβο μη χασω την οικονομια στο δεξι κ αρχισει να μαγκωνει παλι. Κοντα στην  1 ωρα μελετης αρχισε να φτιαχνει κ το πραγμα με τις δυναμικες κ το δεξι ν'αποκτα ενα snap στον ηχο. 

Πολυ σημαντικο ειναι το τι υλικο θα διαλεξεις να μελετησεις. Ξεκινησα με fragments σε μια χορδη κ κατεληξα να μελεταω τα 2 πρωτα του chop builder απο Gambale μεχρι να βγουν οπως πρεπει (σε χαμηλοτερη ταχυτητα το δευτερο απ'οτι τα παιζει ο Frank στο βιντεο, αλλα δε παιζει ρολο γιατι το θεμα ειναι να φτιαξει το δεξι σε κινηση κ ελεγχο κ οχι τα bpm). Αμεσως μετα ανεβασα το βαθμο δυσκολιας κ περασα σε alternate picking arpeggios (tumeni notes κ glass prison arp) φυσικα σε πολυ χαμηλοτερα tempi απο τα original. Πλεον το pick slanting που απαραιτητα χρειαζεται για να βγουν αυτα ηταν ελεγχομενο κ ηταν η πρωτη φορα που επαιξα αυτα τα 2 θεματα σε οποιαδηποτε ταχυτητα χωρις να αγκομαχαω.... Επομενο βημα string skipping κ εδω επιτυχια. Καπου εδω η μελετη ειχε φτασει .. τις 2μιση ωρες. Παντα σε καθε ασκηση κ tempo 80% στην αρχη χωρις μετρονομο να φτιαξει η μηχανικη του δεξιου, ο ηχος, ο ελεγχος κλπ κ το τελευταιο 20%  κ αφου το ελευθερο παιξιμο ειχε πρωτα φτιαξει σε ολα (κ μονο τοτε) εμπαινε μετρονομος

Τι δεν εκανα σε ολο αυτο? Sweep κ economy. Προσπαθησα στο τελος κ ενω δεν ηταν χαλια συνειδητοποιησα πως θελει την ιδια προσεγγιση με πλανο μελετης απο 2 χορδες μεχρι Frank's monster lick, κ δεν ειχα πλεον τη συγκεντρωση να κατσω να το κανω.

Συμπερασμα
Αν καποιος καποιος κατσει να μελετησει (να λιωσει βασικα) με πλανο κ υπομονη με αυτη την πενα μεσα σε ενα μηνα μπορει να αλλαξει εντελως την τεχνικη του δεξιου χεριου. Μιλαμε για δραματικη βελτιωση. Εγω 2μιση ωρες το εκανα μια φορα κ ακομα βλεπω τα αποτελεσματα 3 μερες μετα. Θελει ομως ''εφηβικη" μελετη (χα χα) πωπος κατω, τεχνικη μονο κ  πορωση για το αποτελεσμα που θα ερθει, πολλες ωρες, πολλες μερες κ εγω δεν μπορω να το κανω πια αυτο. Ισως  η καραντινα βοηθησει καποιους (θα ειχε ενδιαφερον καποιος να το κανει κ να μας κανει μια αναλυση σε υλικο κ αποτελεσματα στο τελος)

*=Αν κ στην αρχη φαινεται πως πρεπει ν'αλλαξεις τη θεση κ την κινηση του δεξιου σου χεριου για να εχεις αποτελεσμα, μετα απο αυτο το 2μισαωρο συνειδητοποιησα πως στην πραγματικοτητα καταληγεις απλα να κανεις τα ιδια πραγματα χωρις υπερβολες σε κινηση κ ενταση. Για την ακριβεια στην αρχη αλλαζεις την τεχνικη του δεξιου σου κ μολις αυτο δουλεψει κ το ελεγχεις βλεπεις πως ακομα κ με την stylus υπαρχει χωρος (μικρος μεν αλλα υπαρχει) κ για pickslanting και για κινηση απο διαφορετικα σημεια του δεξιου.

Φυσικα οτι λεω ειναι για καποιον με το δικο μου starting point για δεξι. Αλλοι μπορει να το βρουν πολυ πιο ευκολο , αλλοι (οπως εγω πριν 15 χρονια) πολυ πολυ πιο δυσκολο ακομα κ για να παιξουν σε 1 χορδη

Αυτη ηταν η υπεραναλυση μου (χα χα) για την πενα, συγγνωμη αν κουρασα αλλα νομιζω πως βοηθαει για να καταλαβει καποιος τι παιζει

Επεξεργασμένο από billaraskats27
  • Like 2
  • Ευχαριστώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@gkourmoul1

Δεκτον γιαυτο εγραψα ακουστικη και εχω κατα νου το ηχοχρωμα που βγαζει η κλιση, απλα ειναι δυσκολο να μαθει καποιος το ίσιο και καθαρο και πιο ευκολο το θολο/θαμπο σε κατασταση χαλαρωσης εξου και η πλειοψηφια να θεωρει ως στανταρ την κλιση. Οι πενες που χρησιμοποιω και εγώ τυχαίνει να ειναι beveled primetone αλλα οχι για να παιζω με κλιση και με το bevel να ψιλοεξαλειφω τυχόν ξυσίματα αλλα για τον ηχο/αισθηση της πενας που μου αρεσει.

Αν και ασχετος απο ηλεκτρικη κατα βαθος πιστευω οτι και εκει ειναι πολυ υποδεέστερος ο ηχος με πλαγιαστη πενιά, η ποιοτητα και ευκρινεια που θα μεταφερθει στο μαγνητη, χωρια το rest στο saddle που στην ηλεκτρικη είναι θεμελιώδης τεχνική για σωστό ήχο αλλά στη ακουστικη ειναι ηχητικά άσχημο και απαράδεκτο (άσχετο στο τοπικ απλά περί διαφερετικών προσεγγίσεων ηλ-ακ, οπως και το pinky rest φοβερα περιοριστικο και εξισου απαραδεκτο)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
45 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

Ειχα παρει τη stylus πριν καμμια 15ρια χρονια. Ποτε δεν ειχα κατσει να μελετησω πραγματικα μαζι της γιατι ειλικρινα ενας average τεχνικα παιχτης με μη βελτιστο (κ το εννοω ποιοτικα οχι ποσοτικα) δεξι θα ματωσει ακομα κ για το πιο απλο fragment σε μια χορδη. Οποτε τα practice session με αυτη την πενα κραταγαν 15 λεπτα κ δεν εβγαινε κανενα αποτελεσμα.

Θεωρητικα μπορεις να κανεις ο,τι θες με το δεξι (κινηση απο καρπο, αγκωνα ή απο τα δαχτυλα, pickslanting πανω ή κατω) αρκει η κινηση να ειναι οικονομικη κ κυριως να μη βυθιζεις τη πενα περισσοτερο απ'οτι πρεπει

Πρακτικα ομως επειδη το περιθωριο βυθισματος που σου δινει ειναι πραγματικα ελαχιστο περιπου 1 mm (πριν μαγκωσει η πενα στη χορδη κ παν ολα περιπατο) δεν ειναι καθολου πρακτικο να χρησιμοποιεις καποιες απο αυτες τις κινησεις (ειδικα pickslanting)* (το εξηγω προς το τελος)

Πριν 2-3 μερες ειχα πολυ χρονο το πρωι κ καλη διαθεση οποτε ειπα να φαω ενα 2ωρο μελετωντας μονο με αυτη. Μετα απο 30 λεπτα που μου πηρε να προσαρμοσω την κινηση του δεξιου μου χεριου αρχισα να βλεπω αποτελεσματα. Συνειδητοποιησα πως οταν ολα αρχισαν να λειτουργουν δεν ενιωθα καθολου tension σε κανενα σημειο του δεξιου χεριου απο τον ωμο κ κατω. Αυτο ηταν κ το σημαδι πως γινεται δουλεια. Το παιξιμο μετα τα 30 πρωτα λεπτα ηταν ανευρο σε δυναμικες απο το φοβο μη χασω την οικονομια στο δεξι κ αρχισει να μαγκωνει παλι. Κοντα στην  1 ωρα μελετης αρχισε να φτιαχνει κ το πραγμα με τις δυναμικες κ το δεξι ν'αποκτα ενα snap στον ηχο. 

Πολυ σημαντικο ειναι το τι υλικο θα διαλεξεις να μελετησεις. Ξεκινησα με fragments σε μια χορδη κ κατεληξα να μελεταω τα 2 πρωτα του chop builder απο Gambale μεχρι να βγουν οπως πρεπει (σε χαμηλοτερη ταχυτητα το δευτερο απ'οτι τα παιζει ο Frank στο βιντεο, αλλα δε παιζει ρολο γιατι το θεμα ειναι να φτιαξει το δεξι σε κινηση κ ελεγχο κ οχι τα bpm). Αμεσως μετα ανεβασα το βαθμο δυσκολιας κ περασα σε alternate picking arpeggios (tumeni notes κ glass prison arp) φυσικα σε πολυ χαμηλοτερα tempi απο τα original. Πλεον το pick slanting που απαραιτητα χρειαζεται για να βγουν αυτα ηταν ελεγχομενο κ ηταν η πρωτη φορα που επαιξα αυτα τα 2 θεματα σε οποιαδηποτε ταχυτητα χωρις να αγκομαχαω.... Επομενο βημα string skipping κ εδω επιτυχια. Καπου εδω η μελετη ειχε φτασει .. τις 2μιση ωρες. Παντα σε καθε ασκηση κ tempo 80% στην αρχη χωρις μετρονομο να φτιαξει η μηχανικη του δεξιου, ο ηχος, ο ελεγχος κλπ κ το τελευταιο 20%  κ αφου το ελευθερο παιξιμο ειχε πρωτα φτιαξει σε ολα (κ μονο τοτε) εμπαινε μετρονομος

Τι δεν εκανα σε ολο αυτο? Sweep κ economy. Προσπαθησα στο τελος κ ενω δεν ηταν χαλια συνειδητοποιησα πως θελει την ιδια προσεγγιση με πλανο μελετης απο 2 χορδες μεχρι Frank's monster lick, κ δεν ειχα πλεον τη συγκεντρωση να κατσω να το κανω.

Συμπερασμα
Αν καποιος καποιος κατσει να μελετησει (να λιωσει βασικα) με πλανο κ υπομονη με αυτη την πενα μεσα σε ενα μηνα μπορει να αλλαξει εντελως την τεχνικη του δεξιου χεριου. Μιλαμε για δραματικη βελτιωση. Εγω 2μιση ωρες το εκανα μια φορα κ ακομα βλεπω τα αποτελεσματα 3 μερες μετα. Θελει ομως ''εφηβικη" μελετη (χα χα) πωπος κατω, τεχνικη μονο κ  πορωση για το αποτελεσμα που θα ερθει, πολλες ωρες, πολλες μερες κ εγω δεν μπορω να το κανω πια αυτο. Ισως  η καραντινα βοηθησει καποιους (θα ειχε ενδιαφερον καποιος να το κανει κ να μας κανει μια αναλυση σε υλικο κ αποτελεσματα στο τελος)

*=Αν κ στην αρχη γαινεται πως πρεπει ν'αλλαξεις τη θεση κ την κινηση του δεξιου σου χεριου για να εχεις αποτελεσμα, μετα απο αυτο το 2μισαωρο συνειδητοποιησα πως στην πραγματικοτητα καταληγεις απλα να κανεις τα ιδια πραγματα χωρις υπερβολες σε κινηση κ ενταση. Για την ακριβεια στην αρχη αλλαζεις την τεχνικη του δεξιου σου κ μολις αυτο δουλεψει κ το ελεγχεις βλεπεις πως ακομα κ με την stylus υπαρχει χωρος (μικρος μεν αλλα υπαρχει) κ για pickslanting και για κινηση απο διαφορετικα σημεια του δεξιου.

Φυσικα οτι λεω ειναι για καποιον με το δικο μου starting point για δεξι. Αλλοι μπορει να το βρουν πολυ πιο ευκολο , αλλοι (οπως εγω πριν 15 χρονια) πολυ πολυ πιο δυσκολο ακομα κ για να παιξουν σε 1 χορδη

Αυτη ηταν η υπεραναλυση μου (χα χα) για την πενα, συγγνωμη αν κουρασα αλλα νομιζω πως βοηθαει για να καταλαβει καποιος τι παιζει

Απάντησες ΑΚΡΙΒΩΣ σε αυτό που είχα ρωτήσει! Ευχαριστώ!

Επεξεργασμένο από pipityri
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, pipityri said:

Απάντησες ΑΚΡΙΒΩΣ σε αυτό που είχα ρωυήσει! Ευχαριστώ!

 Αυτος ηταν ο σκοπος! 
Απλα για να πω οσα ηθελα επρεπε να γραψω μακρυναρι

  • Like 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Μόλις τώρα, billaraskats27 είπε

 Αυτος ηταν ο σκοπος! 
Απλα για να πω οσα ηθελα επρεπε να γραψω μακρυναρι

Αν έπρεπε, έπρεπε! Επιπλέον, φαίνεται πως ξέρεις για τι πράγμα μιλάς κι αυτό είναι χρήσιμο για όλους μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου