Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 hours ago, gutter said:

Η πλαγιαστή πενιά και το χσσσσν χσσσσν που παράγει - ο θόρυβος δηλαδή - δεν είναι τεχνική, είναι απλά λάθος χρήση,

 

 

πες τα αυτά στον Brian May

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 34
  • Πριν
  • Τελευταία απάντηση

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Popular Posts

Αγαπητοί κύριοι, Ψάχνοντας το φόρουμ δεν βρήκα παρά μόνο μια αναφορά σε αυτές τις πένες και είπα να γράψω τις εντυπώσεις μου για οποιονδήποτε μπορεί να ενδιαφέρεται. Καταρχάς λίγα λόγια για

Πολύ καλή η ερώτηση σου! Θα απαντήσω λίγο «μέσω Λαμίας» μήπως γίνω πιο εύκολα κατανοητός: Αρχικά μπορούμε να πάρουμε σαν δεδομένο ότι ο βέλτιστος τρόπος παιξίματος για έναν αρχάριο παίχτη που δου

Ειχα παρει τη stylus πριν καμμια 15ρια χρονια. Ποτε δεν ειχα κατσει να μελετησω πραγματικα μαζι της γιατι ειλικρινα ενας average τεχνικα παιχτης με μη βελτιστο (κ το εννοω ποιοτικα οχι ποσοτικα) δεξι

Posted Images

5 hours ago, gutter said:

Η πλαγιαστή πενιά και το χσσσσν χσσσσν που παράγει - ο θόρυβος δηλαδή - δεν είναι τεχνική, είναι απλά λάθος χρήση, τουλάχιστον σε ακουστική κιθάρα που ασχολούμαι είναι από τα πιο άσχημα ηχητικά

χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων

 

Θα διαφωνήσω.

Να εξηγήσω γιατί ....

Όπως και να χτυπάς τις χορδές της ακουστικής με την πένα, θα παραχθεί κάποιος θόρυβος.

Είτε χσσσσσν, είτε ντιν, είτε κλογκ, κλπ.

Όντως το χσσσσν όπως το περιέγραψες, δεν είναι "ορθόδοξο" ανάλογα βέβαια και με το τι παίζεις, και πώς θέλεις να ακουστεί.

 

Δεν θεωρώ λάθος οτιδήποτε άλλο όμως, απλά ανορθόδοξο, και μπορεί να χρησιμοποιείται ανάλογα με το πώς θέλεις να ακουστεί αυτό που παίζεις.

 

Για την ηλεκτρική δεν το συζητώ καν.

Υπάρχουν κιθαρίστες που παίζουν με την πένα στριμμένη κατά 90 μοίρες στον νοητό κάθετο άξονά της, για να ελαχιστοποιήσουν τον θόρυβο της επαφής της με την χορδή.

Τους ενδιαφέρει μόνο να αγγίξουν την χορδή με την πένα, όχι να την τσιμπήσουν.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 2
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, gutter said:

 

Αν και ασχετος απο ηλεκτρικη κατα βαθος πιστευω οτι και εκει ειναι πολυ υποδεέστερος ο ηχος με πλαγιαστη πενιά, η ποιοτητα και ευκρινεια που θα μεταφερθει στο μαγνητη,

 

Οντως, ο ηχος ειναι λιγοτερο καθαρος με πλαγιαστη πενα και στην ηλεκτρικη. Επισης, λιγοτερο καθαρος ειναι με χρηση δακτυλων, ή με ριξιμο του tone και του volume. Επισης, χανεται ολη η ευκρινεια του ηχου οσο παραμορφωνεται κοκ.

 

Αρα, καταλαβαινεις οτι ειναι ολα θεμα επιλογης. Εαν ρωτησεις τον sf, ηχογραφει παντα με τερμα το vol, και εχει ξεριζωσει απο τις κιθαρες του το tone. Σιγουρα θα παιζει την πενα του ισια. Εαν ρωτησεις τον dim θα σου πει πως δεν τον νοιαζει καν η πενα. Παιζει μονο με δακτυλα και νυχια, βγαζοντας εναν χαρακτηριστικο τζαζ ηχο. Εαν θα ρωτησεις τον ez ποσες φορες χρησιμοποιει τα tone και vol σε ενα live του, ειμαι σιγουρος οτι θα σου πει "πιο συχνα απο την αναπνοη μου". Και εχουν ολοι ηχαρες. Για να μην αναφερω θρυλους της παγκοσμιας σκηνης, οπως ο May που λεει και ο dim.

 

Ειναι ολα θεμα επιλογης. Ολα αυτες οι τεχνικες διαφοροποιησεις στο παιξιμο ειναι εργαλεια για τους κιθαριστες. Και αναλογα με τι ηχο θελουν τη δεδομενη στιγμη, τα χρησιμοποιουν αναλογως. Οσο πιο πολυ τα χρησιμοποιουν, τοσο μεγαλυτερο ενδιαφερον παρουσιαζουν ως παιχτες.

  • Like 2
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Τους ενδιαφέρει μόνο να αγγίξουν την χορδή με την πένα, όχι να την τσιμπήσουν.

 

Μα αυτο ακριβως γινεται και με την ατελειωτη εξασκηση (ή τουλαχιστον ένα μερος της αφιερωμενο στο καλιμπράρισμα του χεριού-πενας), ερχεται η οριζοντια πενιά και ισα που αγγίζει τη χορδή δεν βουτάει μέσα και αυτό νομίζω πρεσβέυει και αυτη η stylus πενα του ποστ, το να μάθει ο εγγεφαλος και το αυτι την φίνα προσεγγιση, όχι για να πας μετά και να παίξεις στις 90 μοίρες αλλά για να να γίνει φίνο το οριζόντιο χτύπημα με λιγοτερη αντισταση από τη χορδή-λιγότερο κόπο- άρα efficient picking.

Όσο για το στυλ είναι πολύ διαφορετικο το να το χρησιμοποιει καποιος εσκεμμενα για χρωμα και αλλο το ακούσιο-απαίδευτο , καλο ειναι να μαθαινουμε τον κανονα για να μπορεσουμε να το σπασουμε που λενε, όχι εμενα μου τη βαραει ετσι γουσταρω αλλα το κανω και κοσμοθεωρια για να δικαιολογησω την τεμπελια μου, ασχετως συνθετικης διάνοιας ή ότι αλλο υπέρμετρο μπορει να εχει καποιος στο φασμα των ικανοτητων.

Στην ακουστικη που μαλλον με τυραναει αποκλειστικα το χσσσν απο ξυσιμο ειναι σκετη φρικη, ασε που παραγει υψισυχνα glitch σαν digital distortion που ερεθιζουν το νευρικο συστημα (ειδικα με παλιες χορδες), ειναι σκετη φρικη. Από σύμφωνα έχω καταλήξει σε μερικά όπως το Τ και το Π ως ιδανικά για την μεταφορά μιας "ιδανικής" ατάκας πχ το Τ πιο άμεσο και ευκρινές ή άγριο και το Π , αργό ζεστό απαλότερο.. ταν / παν .... Ακουγομαι φρικακιας αλλα ...

Το αλλο που δεν ειναι επι του παροντος ειναι οτι η ηλεκτρικη κιθαρα εχει κατακλυσει τον κοσμο της κιθαρας και το ακουστικο παιξιμο εχει εξαφανιστει, το δεξιοτεχνικο παιξιμο με πενα οχι fingerstyle (γιατι και αυτο φανφαρα ειναι της εποχης- οχι ο Joe Pass!! -  tommy emmanuel φαση κτλ) και επειδη η ηλεκτρικη εχει απειρα καλουδια και τους μαγνητες και απειρους συνδιασμους και πεταλια αλλάζει απίστευτα η προσεγγιση, το ακουστικο οργανο ειναι σχεδον το αντιθετο,  καποια προσεγγιση που ειναι απετελεσματικη/εφαρμοσιμη/εύηχη στην ηλεκτρικη δεν ειναι στην ακουστικη, δεν υποτιμω κανεναν, ολοι εχουν την προσωπικοτητα και τα βαρη της ζωης και ειναι σεβαστη καθε προσπαθεια ειδικα οταν εξασκείται οποιοσδηποτε στις τεχνες και οχι στο πλειστέισον. Απλα ειναι κατι ψιλολοίδια που τρελαίνουν όταν ασχολείσαι(λούμαι) πάρα πολύ με κάτι.

Ρεζουμε : η πλαγιαστή πένα στην ηλεκτρική δεν ακουγεται ασχημα αλλά στην ακουστικη ακουγεται ασχημα

ps εχει κατι σολο ο Ben Monder φουλ στο distortion υπεργρηγορα και ακουγονται τοσο καθαρα οσο δεν ξερω και γω τι - αλλα ειναι ο ημιθεος

 

  • Like 2
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 minutes ago, gutter said:

 

Μα αυτο ακριβως γινεται και με την ατελειωτη εξασκηση (ή τουλαχιστον ένα μερος της αφιερωμενο στο καλιμπράρισμα του χεριού-πενας), ερχεται η οριζοντια πενιά και ισα που αγγίζει τη χορδή δεν βουτάει μέσα και αυτό νομίζω πρεσβέυει και αυτη η stylus πενα του ποστ, το να μάθει ο εγγεφαλος και το αυτι την φίνα προσεγγιση, όχι για να πας μετά και να παίξεις στις 90 μοίρες αλλά για να να γίνει φίνο το οριζόντιο χτύπημα με λιγοτερη αντισταση από τη χορδή-λιγότερο κόπο- άρα efficient picking.

 

 

 

Εντάξει, να διευκρινήσω όμως, ότι όπως υπάρχει αυτό, υπάρχει και το "σκάψιμο" με την πένα στις χορδές.

Αρκετοί ροκ και μπλουζ κιθαρίστες σκάβουν, πχ, SRV.

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Guru
12 λεπτά πριν, gutter είπε

ps εχει κατι σολο ο Ben Monder φουλ στο distortion υπεργρηγορα και ακουγονται τοσο καθαρα οσο δεν ξερω και γω τι - αλλα ειναι ο ημιθεος

Και να'ταν μόνο αυτό...Αρμονία ,σύνθεση, υπέρτατο νόημα...κλπ..κλπ...

  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 3 μήνες αργότερα...

λοιπόν τσίμπησα και εγώ stylus μήπως και διορθώσω το χέρι μου. Γενικά δεν είναι δύσκολοι στην χρήση αλλά εχω μια ερώτηση για όσους είχανε την εμπειρία: η μύτη του stylus είναι σαν πυραμίδα, όταν μετά παίζετε με την μυτερή flat μύτη της πένας (στην δική μου περίπτωση dunlop gator) δεν σας φαίνεται κάπως περίεργο;

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, D'Ailleurs είπε

λοιπόν τσίμπησα και εγώ stylus μήπως και διορθώσω το χέρι μου. Γενικά δεν είναι δύσκολοι στην χρήση αλλά εχω μια ερώτηση για όσους είχανε την εμπειρία: η μύτη του stylus είναι σαν πυραμίδα, όταν μετά παίζετε με την μυτερή flat μύτη της πένας (στην δική μου περίπτωση dunlop gator) δεν σας φαίνεται κάπως περίεργο;

Μου φαινεται περίεργο, αλλά με τη καλή έννοια, ότι ελέγχω πολύ την πένα (jazz III ή/και Jazz III XL) 

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Miltos23 είπε

Μου φαινεται περίεργο, αλλά με τη καλή έννοια, ότι ελέγχω πολύ την πένα (jazz III ή/και Jazz III XL) 

 

βασικά είναι λίγο περίεργη η μετάβαση από την stylus που είναι "3d" στην flat μυτερή πένα. Από την άλλη την stylus δεν την έχω ούτε μήνα. Εσύ σε πόσο καιρό είδες διαφορά;

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάντως μου φαίνεται ψιλολάθος η χρήση μιας τέτοιας πένας. Θεωρώ πως θα μάθεις σε έναν πολύ αυστηρό τρόπο picking που ναι μεν θα βοηθήσει στο να παίξεις γρήγορα alternate με το δεξί χέρι "κολλημένο" στις χορδές, αλλά από την άλλη θα είναι πολύ περιοριστικό στο να παίξεις οτιδήποτε άλλο (hybrid, πιο funky παιξίματα, πιο σκάψιμο αλά SRV κλπ). Υπάρχουν φορές που πρέπει να κοπανήσεις τις χορδές για να βγει ήχος και αν μάθεις στην υπερβολική "οικονομία" ίσως εκεί να έχεις πρόβλημα. Just my 2 cents

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.