Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, D'Ailleurs είπε

 

βασικά είναι λίγο περίεργη η μετάβαση από την stylus που είναι "3d" στην flat μυτερή πένα. Από την άλλη την stylus δεν την έχω ούτε μήνα. Εσύ σε πόσο καιρό είδες διαφορά;

Δεν μπορω να σου πω ακριβως γιατί έγινε σε δύο μέρη η μελέτη. Θα έλεγα όμως ότι ειδα τη μεγάλη διαφορά όταν δούλευα έστω και πολύ αλλά patterns που είχαν δύο χορδές. Είναι πολύ δυσκολο να ανεβάσεις ταχύτητα αλλα η μεγάλη προσοχή που έδινα φανηκε οταν χρησιμοποιούσα την κανονική πένα. 

 

Αν έπρεπε να σου απαντήσω με κάποιο νούμερο θα έλεγα μετά απο 7 - 10 ώρες σοβαρης μελέτης η οποία έγινε σε βάθος μιας - δύο εβδομάδων, δηλαδή όχι όλη μέσα σε μια μέρα.

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 35
  • Πριν
  • Τελευταία απάντηση

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Popular Posts

Αγαπητοί κύριοι, Ψάχνοντας το φόρουμ δεν βρήκα παρά μόνο μια αναφορά σε αυτές τις πένες και είπα να γράψω τις εντυπώσεις μου για οποιονδήποτε μπορεί να ενδιαφέρεται. Καταρχάς λίγα λόγια για

Πολύ καλή η ερώτηση σου! Θα απαντήσω λίγο «μέσω Λαμίας» μήπως γίνω πιο εύκολα κατανοητός: Αρχικά μπορούμε να πάρουμε σαν δεδομένο ότι ο βέλτιστος τρόπος παιξίματος για έναν αρχάριο παίχτη που δου

Ειχα παρει τη stylus πριν καμμια 15ρια χρονια. Ποτε δεν ειχα κατσει να μελετησω πραγματικα μαζι της γιατι ειλικρινα ενας average τεχνικα παιχτης με μη βελτιστο (κ το εννοω ποιοτικα οχι ποσοτικα) δεξι

Posted Images

2 ώρες πριν, JimmyPap είπε

Εμένα πάντως μου φαίνεται ψιλολάθος η χρήση μιας τέτοιας πένας. Θεωρώ πως θα μάθεις σε έναν πολύ αυστηρό τρόπο picking που ναι μεν θα βοηθήσει στο να παίξεις γρήγορα alternate με το δεξί χέρι "κολλημένο" στις χορδές, αλλά από την άλλη θα είναι πολύ περιοριστικό στο να παίξεις οτιδήποτε άλλο (hybrid, πιο funky παιξίματα, πιο σκάψιμο αλά SRV κλπ). Υπάρχουν φορές που πρέπει να κοπανήσεις τις χορδές για να βγει ήχος και αν μάθεις στην υπερβολική "οικονομία" ίσως εκεί να έχεις πρόβλημα. Just my 2 cents

Πιστεύω ότι το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Δηλαδή το να φτιάξεις μια σωστή τεχνική για alternate picking δεν αναιρεί το να μπορείς να το γυρίσεις on the fly σε κάποια άλλη.

 

Για μενα η stylus ειναι ακόμα ένα εργαλείο μελέτης με ξεκάθαρο λόγο ύπαρξης να βοηθήσει στο alternate picking. 

  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, Miltos23 είπε

Πιστεύω ότι το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Δηλαδή το να φτιάξεις μια σωστή τεχνική για alternate picking δεν αναιρεί το να μπορείς να το γυρίσεις on the fly σε κάποια άλλη.

 

Για μενα η stylus ειναι ακόμα ένα εργαλείο μελέτης με ξεκάθαρο λόγο ύπαρξης να βοηθήσει στο alternate picking. 

 

Δεν έχω χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη πένα οπότε πολύ πιθανόν να λέω αερολογίες, αλλά έχω την αίσθηση ότι σε "κλειδώνει" υπερβολικά σε ένα συγκεκριμένο τρόπο παιξίματος και σε εκπαιδεύει στο να είναι κλειδωμένο το χέρι σου σε μία πολύ συγκεκριμένη θέση.

 

Θυμάμαι που είχα δοκιμάσει στο παρελθόν να παίξω με μία πολύ μικρή πένα η οποία βοηθούσε απίστευτα πολύ στα γρήγορα παιξίματα, αλλά μετά άμα πήγαινες ας πούμε να παίξεις κάτι πιο funky χτυπούσες αέρα. 

 

Ξαναλέω βέβαια πολύ πιθανό να λέω βλακείες :)

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, Miltos23 είπε

Πιστεύω ότι το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Δηλαδή το να φτιάξεις μια σωστή τεχνική για alternate picking δεν αναιρεί το να μπορείς να το γυρίσεις on the fly σε κάποια άλλη.

 

Για μενα η stylus ειναι ακόμα ένα εργαλείο μελέτης με ξεκάθαρο λόγο ύπαρξης να βοηθήσει στο alternate picking. 

 

Ά και off topic, σόρι που σε μπρίζωσα να πάρεις το freakout σε εκείνο το thread περί sustainer που είχες κάνει, δεν ήξερα! Το πήρα και εγώ, μαλακία είναι τελικά.

  • Χαχα 2
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 λεπτά πριν, JimmyPap είπε

 

Δεν έχω χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη πένα οπότε πολύ πιθανόν να λέω αερολογίες, αλλά έχω την αίσθηση ότι σε "κλειδώνει" υπερβολικά σε ένα συγκεκριμένο τρόπο παιξίματος και σε εκπαιδεύει στο να είναι κλειδωμένο το χέρι σου σε μία πολύ συγκεκριμένη θέση.

 

Θυμάμαι που είχα δοκιμάσει στο παρελθόν να παίξω με μία πολύ μικρή πένα η οποία βοηθούσε απίστευτα πολύ στα γρήγορα παιξίματα, αλλά μετά άμα πήγαινες ας πούμε να παίξεις κάτι πιο funky χτυπούσες αέρα. 

 

Ξαναλέω βέβαια πολύ πιθανό να λέω βλακείες :)

Δεν θεωρώ ότι σε κλειδώνει και θα στο εξηγήσω λίγο διαφορετικά, αν θες να παίξεις alternate σε υψηλές ταχύτητες*  (είτε τρέμολο είτε σε κλίμακα/riffs) πρέπει να ακολουθήσεις κάποιες αρχές:

1. Μικρές χαλαρές και με έλεγχο/ακρίβεια κινήσεις

2. Να κρατάς σταθερά τη πένα χωρίς όμως να τη σφίγγεις πολύ

3. Να μην εξέχει πολύ η πένα γιατί θα κουνιέται με την αντίσταση των χορδών

4. Να μην μπαίνει πολύ μέσα γιατι η αντίσταση των χορδών θα κάνει τη πένα να κουνιέται και θα πρέπει να σφίγγεις το κρατημα της πένας

5. Να έχεις ένα σημείο αναφοράς/στήριξης του δεξιού χεριού

 

Εδώ να τονίσω ότι είναι βασικό να κουνιέται μόνο η χορδή, αν κουνιέται και η πένα κλάφτα Χαράλαμπε δεν θα βγάλεις ποτέ άκρη.

 

Αντι λοιπόν όλα αυτα να τα κάνεις μόνος σου ή να προσπαθήσεις να μάθεις πως στο καλό θα τα κάνεις ή να στα πει ένας δάσκαλος, έχεις αυτή τη πένα να σε διορθώνει με έναν ενοχλητικό και εκνευριστικό τρόπο.

 

Ίσως αναρωτιέστε, "κάτσε ρε Μίλτο, δηλαδή εσύ έγινες θεός του alternate;" η απάντηση είναι όχι, ίσως να είμαι κάπου στο μέτριο επίπεδο, αλλά έχω δει ότι η συγκεκριμένη πένα βοηθάει και γι' αυτό μοιράζομαι την εμπειρία μου μαζί σας. Μπορεί στον D'Ailleurs να μη δουλέψει, ευχαρίστως να μας πει αφού την δοκιμάσει για κανα μήνα.

 

* σοβαρές ταχύτητες alternate για μένα θεωρώ ότι είναι 16α από 150bpm και πάνω με διάρκεια τουλάχιστον 1 λεπτό (ίσως είναι πολύ το 1 λεπτό)

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 μήνες αργότερα...

Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά!

 

Έχοντας ανοίξει αυτό το τόπικ για τις stylus picks και με αίσθημα ευθύνης προς τα άτομα που το διάβασαν θα ήθελα να προχωρήσω σε μια επισήμανση σχετικά με όσα έχω γράψει έως τώρα.

 

Από όσα έγραψα πιο πάνω είναι σαν να προτείνω η κίνηση του δεξιού στο alternate picking είναι αυστηρά πάνω κάτω, ενώ στη πραγματικότητα η κίνηση είναι σαν εκκρεμές. Επειδή είναι δύσκολο να το εξηγήσω με λόγια σας παραθέτω ένα βίντεο – μπορείτε να το δείτε ολόκληρο, αλλά το σημείο που αναφέρομαι είναι από το 2’20¨ και μετά-

 

 

Η stylus δουλεύει και με αυτό το τρόπο παιξίματος και βοηθάει στην ακρίβεια των κινήσεων.

 

Εν συνεχεία, επειδή φαγώθηκαν οι δικιές μου stylus σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω τις Dunlop sharp jeff loomis (ή οποιαδήποτε άλλη Dunlop sharp από 1mm+) αυτές έχουν την ιδιότητα ότι δεν «συγχωρούν» το να βάζεις πολύ βαθιά τη πένα ανάμεσα στις χορδές γιατί συναντάς μεγάλη αντίσταση, συνεπώς λίγο ως πολύ έχουν το ίδιο αποτέλεσμα με τη stylus.

 

Σε κάθε περίπτωση, θεώρησα σωστό να διευκρινίσω το παραπάνω για τα άτομα που διάβασαν το τόπικ και θέλουν να βελτιώσουν το alternate picking τους.

 

 

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.