Προς το περιεχόμενο

Dimsonic - The making of Spaces


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

 

 

Μοίρασου και εμάς την σοφία σου!!

Αυτό θα το κρατήσω για την πάρτη μου.

 Είμαι κομπλεξικός και θέλω να έχω μια αβάντα να ξεχωρίζω.

 Εξάλλου μπορεί να το ξέρετε.

 Σας αφήνω με την απορία για να ανησυχείτε.

 χαχαχαχασχαχαχαχαχαχ

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
12 ώρες πριν, pipityri είπε

Γενικά, δεν βλέπω τέτοιου είδους βίντεο.

Παρόλα αυτά, το είδα. Και, για να πω την αλήθεια, μου άρεσε σαν παρουσίαση. Θα το ήθελα πιο λεπτομερές ως προς την αρμονία. Ας πούμε, ένα overview των τονικών κέντρων στην αρχή. Φυσικά, τα ονόματα των ακόρντων. Μια κουβέντα για τα βασικά μοτίβα. Τέτοια πράγματα. Βέβαια, δεν ξέρω ποιο είναι το target group που έχεις στο μυαλό σου, θεωρώ όμως πως οι πιο πάνω αναφορές θα το διεύρυναν.

Οπως και να'χει, πρόκειται για μία σοβαρή προσπάθεια, που ρίχνει ένα φως στο πόση δουλειά, επιμέλεια και αγάπη απαιτείται για να γίνει κάτι που και αντέχει σοβαρή κριτική και αξίζει να το συζητάμε.

Τέλος, το κομμάτι το απόλαυσα ξανά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα που το ξαναβλέπω, καταλήγω ότι χρειάζεται οπωσδήποτε σενάριο για τέτοιες δουλειές.

Υπάρχουν πράγματα που ήθελα να προσθέσω, όπως και άλλα που όντως τα είπα αλλά σε λήψεις που πήγαν στα σκουπίδια λόγω προβλημάτων, πχ χτύπησε τηλέφωνο, πέρασε ο παλιατζής, κόλλαγε ο υπολογιστής και άλλα φαιδρά και ωραία.

 

Εκείνο που ήθελα να προσθέσω είναι ότι για την διαδοχή των βασικών ακόρντων είχα στο μυαλό μου ένα πολύ παλιό κομμάτι που λέγεται The breeze and I ή ακόμα καλύτερα την εκτέλεσή του από τον διάσημο πιανίστα Carmen Cavallaro, με τίτλο Andalusia. Αυτό είναι στο κλασικό ισπανικό στυλ C-C# και στην συνέχεια πηγαίνει Dm και επιστρέφει πίσω στο C μέσω G. Εγώ προτίμησα να το έχω ακόμα πιό λιτό επιστρέφοντας από το Dm σε C#-C.

 

 

@pipityri

εδιτ...  γράφαμε μαζί ...

 

ίσως περισσότερη ανάλυση ήταν κουραστική, δεν ξέρω, αλλά σε γενικές γραμμές είναι πάνω σε δομές flamenco και σε φρύγιο, χωρίς να το έχω ψάξει τόσο πολύ. Σίγουρα περνάει από κει...

Επεξεργασμένο από dimsonic

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
7 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Τώρα που το ξαναβλέπω, καταλήγω ότι χρειάζεται οπωσδήποτε σενάριο για τέτοιες δουλειές.

Υπάρχουν πράγματα που ήθελα να προσθέσω, όπως και άλλα που όντως τα είπα αλλά σε λήψεις που πήγαν στα σκουπίδια λόγω προβλημάτων, πχ χτύπησε τηλέφωνο, πέρασε ο παλιατζής, κόλλαγε ο υπολογιστής και άλλα φαιδρά και ωραία.

 

Εκείνο που ήθελα να προσθέσω είναι ότι για την διαδοχή των βασικών ακόρντων είχα στο μυαλό μου ένα πολύ παλιό κομμάτι που λέγεται The breeze and I ή ακόμα καλύτερα την εκτέλεσή του από τον διάσημο πιανίστα Carmen Cavallaro, με τίτλο Andalusia. Αυτό είναι στο κλασικό ισπανικό στυλ C-C# και στην συνέχεια πηγαίνει Dm και επιστρέφει πίσω στο C μέσω G. Εγώ προτίμησα να το έχω ακόμα πιό λιτό επιστρέφοντας από το Dm σε C#-C.

 

 

@pipityri

εδιτ...  γράφαμε μαζί ...

Θα μπορούσες να πεις και κάτι τα time signatures, πχ πως σπας το δεκάρι κλπ. Θέλω να πω, υπάρχουν πολλές τεχνικές λεπτομέρειες που έχουν ενδιαφέρον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, pipityri said:

Θα μπορούσες να πεις και κάτι τα time signatures, πχ πως σπας το δεκάρι κλπ. Θέλω να πω, υπάρχουν πολλές τεχνικές λεπτομέρειες που έχουν ενδιαφέρον.

 

Όπως είπα πιό πάνω, ενώ ήθελα να αναλύσω αρκετά, στην πορεία διαπίστωνα ότι αν το έκανα θα έφτιαχνα ένα βίντεο πάλι στα 20 λεπτά, και έβαζα φρένο.

Πάντως μαθημένος από τα πολύ παλιά με παράξενα time signatures και αλλαγές, αυτό το εξέλιξα αρκετά ενστικτωδώς, καθώς διαμόρφωνα το θέμα και προσπαθώντας να διατηρήσω την αίσθηση του απρόσμενου, δηλαδή να ξαφνιάζω τον ακροατή αρκετά συχνά κόβωντας καταλήξεις του ή μεγαλώνοντας σε αξίες κάποιες νότες του θέματος.

Για τον λόγο αυτό ήθελα να ξεφύγω από τις βασικές δομές του flamenco και του τραγουδιού που ανέφερα, και μετά από το Dm (που ήδη σε εκείνο το κομμάτι ήταν μια ...παρέκκλιση) δεν ήθελα να το στείλω πίσω στο C δια της παραδοσιακής G μεθόδου, αλλά να ξαφνιάσω πάλι ελαττώνοντας και την Dm....

δεν ξέρω πόση θεωρία έχει αυτό, διότι είναι ....αυτοδίδακτη....😁

Επεξεργασμένο από dimsonic

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
5 λεπτά πριν, dimsonic είπε

 

Όπως είπα πιό πάνω, ενώ ήθελα να αναλύσω αρκετά, στην πορεία διαπίστωνα ότι αν το έκανα θα έφτιαχνα ένα βίντεο πάλι στα 20 λεπτά, και έβαζα φρένο.

Πάντως μαθημένος από τα πολύ παλιά με παράξενα time signatures και αλλαγές, αυτό το εξέλιξα αρκετά ενστικτωδώς, καθώς διαμόρφωνα το θέμα και προσπαθώντας να διατηρήσω την αίσθηση του απρόσμενου, δηλαδή να ξαφνιάζω τον ακροατή αρκετά συχνά κόβωντας καταλήξεις του ή μεγαλώνοντας σε αξίες κάποιες νότες του θέματος.

Για τον λόγο αυτό ήθελα να ξεφύγω από τις βασικές δομές του flamenco και του τραγουδιού που ανέφερα, και μετά από το Dm (που ήδη σε εκείνο το κομμάτι ήταν μια ...παρέκκλιση) δεν ήθελα να το στείλω πίσω στο C δια της παραδοσιακής G μεθόδου, αλλά να ξαφνιάσω πάλι ελαττώνοντας και την Dm....

δεν ξέρω πόση θεωρία έχει αυτό, διότι είναι ....αυτοδίδακτη....😁

Ολα αυτά τα ωραία θα μπορούσαν να είναι μέρος του κλιπ. Με σενάριο και μεστό λόγο δεν χρειάζεται να τραβήξει υπερβολικά πολύ. Επιπλέον, όποιος το δει, στο τέλος θα φύγει έχοντας μάθει κάτι , έχοντας πάρει κάποιο ερέθισμα....ένα νέο voicing, ένα ρυθμικό, κάτι. Υποθέτω πως όσοι βλέπουν συστηματικά τέτοια βίντεο, το αναζητούν αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
52 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Τώρα που το ξαναβλέπω, καταλήγω ότι χρειάζεται οπωσδήποτε σενάριο για τέτοιες δουλειές.

Αυτό ήθελα να πω στο προηγούμενο μου ποστ.

  • Like 3

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, yameth said:

Αυτό ήθελα να πω στο προηγούμενο μου ποστ.

 

 

θα επανορθώσω την επόμενη φορά (αν υπάρξει).

Σας το υπόσχομαι

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου