Προς το περιεχόμενο

Dimsonic - The making of Spaces (Extended version)


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru
3 ώρες πριν, fusiongtr είπε

Δεν ξέρω τι έκανε ο Zappa, ξέρω όμως τι κάνει ο gvour.

Όποτε ήθελε να παίξει ο Τέρρυ κάποια ελεύθερη μελωδία στο μπάσο, έλεγε "εδώ παίξε μια φαντασία".

 

έχει περάσει από "νύχτα" ο Γιωργάκης και μας το έκρυβε?...😁 τι μου θύμισες τώρα Στράτε... αχ πόσες φορές είχα δεχθεί και απευθύνει την ανάλογη προτροπή-εντολή σε πρόβα ή στο πάλκο 🙄 (παρεμπιπτόντως κάποτε ένας μαθουσαλίξ αθίγγανος μουσικός μου είχε πει ότι η έκφραση είχε ξεκινήσει πριν από πάρα πολλά χρόνια σε πανηγύρια στην ήπειρο για μερακλίδικους αυτοσχεδιασμούς εν είδει "ταξιμιού", όχι απαραίτητα εισαγωγικά σε ένα κομμάτι)...

 

3 ώρες πριν, pipityri είπε

Το ότι κόπιασες να κάνεις κάτι δεν το καθιστά υπεράνω άλλα άξιο κριτικής.

 

τεράστια κουβέντα... υποκλίνομαι Σπύρο...

 

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 29
  • Πριν
  • Τελευταία απάντηση

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Μεγαλύτερες συμμετοχές

Popular Posts

ναι...εγώ είμαι πάλι, δύσκολα θα γλυτώσετε ....   Όπως λέει και ο τίτλος εδώ είναι η νέα και (αναγκαστικά) μεγαλύτερη έκδοση του βίντεο που παρουσίασα πρόσφατα σχετικά με τη σύνθεση και την

Ντίμ είδα το βίντεο και συμφωνώ με του προλαλήσαντες όσον αφορά την ανάλυση των συγχορδιών κα γενικότερα της φιλοσοφίας αυτής. Ότι κάνεις κάντο όσο καλύτερα μπορείς....και λίγο παραπάνω!  

Σαφώς βελτιωμένο. Καλύτερη ροή στον λόγο, περισσότερη πληροφορία, ωραίες οι αναφορές στις επιρροές. Θεωρώ πως, εφόσον αναφέρεσαι και στην αρμονία, πρέπει να το κάνεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια και ακρ

Καλημέρα σε όλους

Βασικά θα ήθελα να «απολογηθώ» για το αν φάνηκα κάπως χτες, μετά από ένα διήμερο εντατικής δουλειάς, καθώς και από άλλα που συνέβησαν, και θα ήθελα να βάλω κάποια πράγματα στη θέση τους, γιατί δεν μου αρέσει να μένουν σκιές και υποψίες.

 

Προφανώς και δεν είμαι υπεράνω κριτικής και οι παλιότεροι ίσως θυμούνται εδώ ότι από την πρώτη φορά που ανέβασα κάτι ζήτησα και ζητάω την αυστηρή κριτική. Όμως το χτεσινό μου ήρθε λίγο «αναπάντεχο» καθώς από μιά άτυχη στιγμή (και σίγουρα από δικό μου λάθος) στα πρώτα 20 δλ ενός κοπιαστικού βίντεο 20 λεπτών, άκουσα από καλούς συνοδοιπόρους στο φόρουμ όχι ότι έκανα κάτι λάθος, αλλά ότι θα το σταματούσαν εκείνη τη στιγμή και θα έβλεπαν τσακι τσαν....ώπα....ώπα...μισό...hold your horses....

 

Στην παρέα μας δεν είναι μυστικό ότι στη μουσική είμαι αυτοδίδακτος. Συνεπώς δεν μπορώ να το παίξω δάσκαλος. Όσα ξέρω ή περίπου ξέρω, θα τα μοιραστώ με όλους και θα περιμένω αυτοί που ξέρουν τα περισσότερα να βρουν τον τρόπο να με διορθώσουν, όπως έχει γίνει στο παρελθόν. Επίσης η αρχική μου ιδέα να αναλύσω αρκετά (όπως θα ξανακάνω σε άλλα κομμάτια) το πως σκέφτομαι, καθαρά με τον δικό μου εμπειρικό τρόπο μου φάνηκε ότι θα φαινόταν άσχημα χωρίς να υπάρχει ένα έστω ελάχιστο  «θεωρητικό» υπόβαθρο. Για το λόγο αυτό θέλησα στα ουσιώδη ακόρντα να είμαι όσο γίνεται ακριβής. Χρησιμοποίησα διάφορα εργαλεία για να τα αναλύσω σωστά και να τα παρουσιάσω.

 

Ετσι για όποιον ενδιαφέρεται (ακόμα... μετά την χτεσινή αντιπαράθεση)

στο 9ο μέτρο υπάρχει το ακόρντο GCEADG που αναλύεται σε δυο τριάδες  GCE ADG ονομαστικά C/G και Α11sus4 όπως προτάθηκε από τα βοηθήματά μου και σαν σύνολο C6/9 ή (εδώ αρχίζει το ενδιαφέρον)

Em11#5/C ή

Am11/C ή

D9/11sus2/C (το «αμαρτωλό» sus2) ή

G6/9sus4/C ή

σύμφωνα με το Cubase Amin11/G.

Στη συνέχεια στα μέτρα 10-13 παίζονται τα C/G με εναλλαγές A11sus4 και F/A και στα 14-18 Dm/A με εναλλαγές A11sus4 και F/A. Τελος στα 18-22 C/G με εναλλαγές A11sus4 και F/A.

 

Ξέρω ότι θα θεωρηθεί δικαιολογία, αλλά έκρινα σωστό ότι αν έκανα όλη την παραπάνω (ανούσια για μένα) αναφορά θα πρόσθετα γύρω στα 5 λεπτά ακόμα στο βίντεο και θα κούραζα τον περισσότερο κόσμο και ίσως μάλιστα τους έδιωχνα για να δούν καράτε κιντ. Προτίμησα να κάνω την αναφορά στο C/G και C6/9 και θέλοντας να δείξω ότι υπάρχουν και άλλες οπτικές στο ίδιο έκανα μια βιαστική ανάγνωση στις σημειώσεις μου και πήγε το μάτι στο sus2.

 

Όλα αυτά και τίποτα παραπάνω. Την καλημέρα μου και πάλι.

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ από αυτά δεν ξέρω, πριν 1 βδομάδα έμαθα maj/min/dom 6 και 7, οπότε δε μπορώ να μιλήσω για αυτά.

 

Το βίντεο μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον γιατί είδα έναν άνθρωπο να μιλά και να εξηγεί μια διεργασία σε DAW η οποία ξεπερνά τα intro-verse-chorus-verse-bridge-chorus-outro με 4/4αρια που βλέπουμε συνήθως ως παραδείγματα στο YT. 

 

Μου άρεσε που είδα πώς σκέφτεται κάποιος με το μουσικό background του @dimsonic γιατί είναι αρκετά πιο abstract από τα συνηθισμένα και είναι ενδιαφέρον το πώς αυτό "μεταφράζεται" σε ένα DAW. 

 

Στο δια ταύτα, κάποιος με τις δικές μου γνώσεις σίγουρα μπορεί να πάρει κάτι από αυτό το βίντεο και νομίζω ότι αυτό είναι αρκετό σε πρώτη φάση. 

  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Guru

Τα σχόλια μου δεν αφορούσαν το ποια είναι η αρμονία, αλλά το ότι, κατά την γνώμη μου, θα ήταν προς όφελος της παρουσίασης να υπάρχει αναφορά σε αυτήν και πως, εφόσον υπάρχει, να γίνει σωστά. Προσωπικά σαν ακροατής, βρίσκω τις αναφορές ατελείς και ερασιτεχνικές, με την κακή έννοια. Δεν συζητώ καν το κατά πόσο κάποιος που χρειάζεται βοήθημα για να ονομάσει ένα ακόρντο είναι entitled να παρουσιάζει αναλύσεις κλπ χαριτωμένα.

Επίσης, τα hold your horses κλπ , αλλού. Απεύθυνομαι σε όλους με σεβασμό και απαιτώ το ίδιο.

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, dimsonic said:

1. Ετσι για όποιον ενδιαφέρεται (ακόμα... μετά την χτεσινή αντιπαράθεση)

 

 

2. στο 9ο μέτρο υπάρχει το ακόρντο GCEADG που αναλύεται σε δυο τριάδες  GCE ADG ονομαστικά C/G και Α11sus4 όπως προτάθηκε από τα βοηθήματά μου και σαν σύνολο C6/9 ή

 

3. (εδώ αρχίζει το ενδιαφέρον)

Em11#5/C ή

Am11/C ή

D9/11sus2/C (το «αμαρτωλό» sus2) ή

G6/9sus4/C ή

σύμφωνα με το Cubase Amin11/G.

 

4. Στη συνέχεια στα μέτρα 10-13 παίζονται τα C/G με εναλλαγές A11sus4 και F/A και στα 14-18 Dm/A με εναλλαγές A11sus4 και F/A. Τελος στα 18-22 C/G με εναλλαγές A11sus4 και F/A.

 

Πάμε στην ουσία λοιπόν.

 

1. Πάντα ενδιαφέρομαι, και όσον αφορά στην "αντιπαράθεση" μόνο ωφέλιμη μπορεί να είναι όταν γίνεται καλόπιστα, όπως και η κάθε κριτική.

 

2. Αυτό είναι το ψωμί, αλλά πρόσεξε ...

Αυτό το "Α11sus4" είναι λάθος. Δεν υπάρχει τέτοιο ακκόρντο.

Ή θα είναι sus4 (δηλαδή η 4η έχει αντικαταστήσει την 3η) ή θα είναι 11ης (δηλαδή η 11η που είναι η 4η θα έχει προστεθεί στην συγχορδία υπάρχουσας της 3ης).

Το ADG αν το δει κανείς με τονικό κέντρο το A, είναι ένα A7sus4.

 

3. Εδώ δεν αρχίζει το ενδιαφέρον, αρχίζει το πλάτειασμα. Δεν πας να κάνεις μάθημα αρμονίας, λέγοντας πώς θα μπορούσε κανείς να αντιμετωπίσει κάθε συγχορδία.

Το θέμα είναι να πεις πώς την ακούς/αντιμετωπίζεις εσύ.

Το τι άλλο θα μπορούσε να είναι, άφησέ το για αυτούς που θέλουν να το ψάξουν μόνοι τους.

Περιττό, κουραστικό, άχρηστο και ενέχει και τον κίνδυνο να πετάξεις και καμιά πατάτα κατά λάθος.

 

4. Όλα αυτά θα παρουσιάζονταν καλύτερα αν περνούσε ένα score-όχαρτο από κάποιο μέρος της οθόνης που να τα δείχνει, χωρίς να τα λες/γράφεις έτσι χύμα.

Θα ήταν πιο ξεκάθαρα και λιγότερο κουραστικά.

 

Αυτά από μένα σε μια προσπάθεια να βοηθήσω αν θέλεις, έτσι ώστε να είναι καλύτερο το επόμενο.

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ντίμ είδα το βίντεο και συμφωνώ με του προλαλήσαντες όσον αφορά την ανάλυση των συγχορδιών κα γενικότερα της φιλοσοφίας αυτής.
Ότι κάνεις κάντο όσο καλύτερα μπορείς....και λίγο παραπάνω!

 

Έχει πάρα πολύ ενδιαφέρον (για μένα τουλάχιστον) να παρακολουθώ αναλύσεις τραγουδιών/κομματιών και να συμπεριλαμβάνονται μέσα αναλύσεις, (όχι απαραίτητα όλων των στοιχείων που απαρτίζουν το έργο, αλλά τουλάχιστον των δομικών υλικών, όπως πχ το πρωτο ακόρντο σου), ιστορικά στοιχεία, συγκρίσεις με άλλα έργα, επιρροές κλπ.

 

Αυτά σημαίνουν γνώση και τι καλύτερο απο ένα βίντεο που σε κάνει σοφότερο;

 

Δευτερεύουσες και πιο λειτουργικής σημασίας σκέψεις:

 

  1. Ισορροπίες μεταξύ της αφήγησης και του ήχου που παράγεται απο το DAW.
    Η φωνή σου σε πολλές περιπτώσεις είναι πολύ πιο δυνατά απο κάποιους ήχους (θαρρώ πως έχω ξαν' αναφερθεί σε αυτό)
     
  2. Θα μου άρεσε να είναι μεγενθυμένα τα events (και γενικότερα όλο το grid) ώστε να μπορώ να παρακολουθώ καλύτερα με τη ροή του έργου που πέφτει μια συγχορδία κλπ.
    Θα είναι πιο φιλικό προς το μάτι μάλλον απο το να βλέπεις το grid "πυκνό".
    Γενικά, πιο τακτοποιημένες και ζυγισμένες οι οπτικές πληροφορίες (πχ να μη βλέπουμε το tempo track αν δε μας αφορά ακόμα)
     
  3. Σε πολλά σημεία που αναφέρεσαι σε συγχορδίες θα βόλευε να είσαι μέσα στον Key editor για να βλέπουμε τη διάταξη των νοτών, θέσεις συγχορδιών κλπ (και εκεί με αρκετό zoom για να χορτάσει το μάτι)
     
  4. Τέλος, όπως σωστά ανέφερε και ο @fusiongtr, ωραίο θα ήταν να βλέπουμε και παρτιτούρα.
    Το Cubase 10 έχει ένα αναβαθμισμένο score editor, θα μπορούσες να το γυρνάς σε εκείνη την οθόνη που και που ή, ακόμα καλύτερα, να το αφήνεις ανοιχτό στη Lower zone (αυτό είναι φοβερό εργαλείο για παρουσιάσεις)

 

Αυτά τα ολίγα.

Ξαναμπράβο για το κομμάτι, η Satie αισθητική με κέρδισε απο τη πρώτη στιγμή.

  • Like 2
  • Ευχαριστώ 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 minutes ago, gmoukou said:

Δευτερεύουσες και πιο λειτουργικής σημασίας σκέψεις:

 

ευχαριστώ για τα σχόλια

όσον αφορά στις παρατηρήσεις:

1. Ναι, το παρατήρησα και εγώ, αλλά η όλη διαδικασία που γίνεται απο έναν είναι εξαιρετικά δύσκολη, να προσέχει το σενάριο, να χειρίζεται το εποπτικό μέρος και ιδίως να φροντίζει να προσέχει και το ρολόι. Είμαι καινούργιος στο άθλημα και ίσως ο πρώτος που το κάνει εδώ, υπήρξε βελτίωση σε σχέση με τα άλλα δυό βίντεο, αλλά έχει ακόμα δρόμο. Το θέμα της ισορροπία ιδίως σε χαμηλά περάσματα είναι ακόμα άλλος ένας τομέας που πρέπει να έχει κανείς στο νού του.

 

2. Συμφωνώ με 1000. 

 

3. Εχεις απόλυτο δίκιο. Όμως όπως και στο 1 και στο 2 όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση του χρόνου του βίντεο. Τα 20 λεπτά προέκυψαν από περίπου 32 αρχικών. Δεν θα αναφερθώ στο σημείο αυτό στα πόσα takes έγιναν, πόσα outtakes, πόσα edits, πόσα cuts και πόσα replacements, πόσα κομπιάσματα διώχτηκαν και πόσες ενότητες πήγαν μπρος πίσω.

 

4. Αυτό είναι κάτι που το σχεδιάζω, ίσως όχι για τις παρουσιάσεις σε βίντεο, αλλά κυρίως για να έχω τα κομμάτια που έχω φτιάξει σε τυπωμένη μορφή. Το συγκεκριμένο δεν έχει προχωρήσει, κυρίως διότι δεν είμαι πιανίστας, οι πιό παρατηρητικοί θα είδαν ότι το πιάνο είναι σε τέσσερα διαφορετικά tracks και για τον λόγο αυτό οι αξίες μου δεν ήταν οι σωστές ώστε να βγεί "κατανοητή" παρτιτούρα, αντί για μια μαύρη μουτζούρα. Δεν γίνεται αντιληπτό διότι σ αυτό με βοήθησε λίγο ο ήχος του πιάνου που έχει delay. Ήδη το έχω προχωρήσει σε άλλη έκδοση με κανονικό πιάνο ώστε να μπορέσω να φτιάξω την παρτιτούρα κάποια στιγμή.

 

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, dimsonic said:

όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση του χρόνου του βίντεο. Τα 20 λεπτά προέκυψαν από περίπου 32 αρχικών

 

Σε αυτό το μόνο που έχω να σου πω είναι ότι αν έχεις προσχεδιασμένο το βασικό άξονα του βίντεο και έχεις βγάλει κάποιες"θεματικές" όλα θα γίνουν σε όσο χρόνο χρειάζεται.

 

Μη ξεχνάς ότι κάθε βίντεο ανάλογα το βάρος του υλικού του θα έχει και ανάλογη διάρκεια.

Επίσης στο μοντάζ θα κόψεις ότι προκύψει και δεις ότι δε χρειάζεται.

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 minutes ago, gmoukou said:

 

Σε αυτό το μόνο που έχω να σου πω είναι ότι αν έχεις προσχεδιασμένο το βασικό άξονα του βίντεο και έχεις βγάλει κάποιες"θεματικές" όλα θα γίνουν σε όσο χρόνο χρειάζεται.

 

Μη ξεχνάς ότι κάθε βίντεο ανάλογα το βάρος του υλικού του θα έχει και ανάλογη διάρκεια.

Επίσης στο μοντάζ θα κόψεις ότι προκύψει και δεις ότι δε χρειάζεται.

 

αυτό είπα.

Το συγκεκριμένο είχε σενάριο. Και σενάριο με αφημένα πράγματα απ έξω.

Και φυσικά με σενάριο, κόπηκαν το 1/3

Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dim υπάρχει και η επιλογή να φτιάξεις δύο εικοσάλεπτα video part 1 και part 2.  Μιλάω  για την περίπτωση που,  κατά την κρίση σου,  είναι αναγκαίο να μην κοπούν κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες που θα ήθελες να μοιραστείς. 

Κατά τα λοιπά πιστεύω ότι μιλάμε για λεπτομέρειες.  Τα βασικά σημεία,  δηλαδή αυτά που εσύ έκρινες ότι ήθελες να πεις με το video τα έχεις πει σε γενικές γραμμές.

Σίγουρα  όσο δημιουργείς θα γίνεσαι καλύτερος,  θα οργανώνεις τον χρόνο σου καλύτερα  και θα παράγεις και καλύτερο περιεχόμενο.  Την πρώτη ύλη την έχεις,  είναι φανερό ότι έχεις πράγματα να πεις και να μοιραστείς. 

Όλα τα σχόλια που έχουν γραφτεί σε αυτό το thread είναι 100% καλοπροαιρετα αλλά σίγουρα είναι αδύνατο να μπορέσεις να ικανοποιήσεις όλο τον κόσμο.:) 

Επεξεργασμένο από roberto30
  • Like 1
Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.